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市場調査レポート
商品コード
1251536
販売実績管理の世界市場規模調査・予測、コンポーネント別、組織規模別、業種別、展開タイプ別、地域別分析、2022-2029年Global Sales Performance Management Market Size study & Forecast, by Component By Organization Size, Vertical, By Deployment Type and Regional Analysis, 2022-2029 |
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販売実績管理の世界市場規模調査・予測、コンポーネント別、組織規模別、業種別、展開タイプ別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年03月20日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の販売実績管理市場は、2021年に約20億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には14.94%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
世界の販売実績管理(SPM)ソリューションは、バックオフィスの営業業務を自動化・統合する運用・分析機能のセットであり、業務効率と効果を向上させるために導入されます。SPMの機能には、インセンティブ報酬管理、アサインメント管理および計画、テリトリー管理、高度な分析、ゲーミフィケーションが含まれます。世界の販売実績管理の戦略とツールは、営業リーダーが営業チームの効率性と有効性を高めるために使用します。世界の販売実績管理市場の成長は、改善されたプロスペクティングとプロスペクティングツール、セールスインセンティブ管理、リード管理ソリューションに対する需要の高まりが、世界の販売実績管理ツールの成長を促す要因となっています。
Ahrefs Pte Ltd.によるとオンライン体験の68%以上は、全体のデータ構造を改善し、コンテンツソリューションの構築に役立つ単純な検索から始まっています。コンテンツ最適化は、ビジネスページがコンテンツを上位に表示させ、検索エンジンで上位に表示させるための最良の方法の1つで、コンテンツの正しいトピックに関する関連キーワードを取得します。これは、企業ビジネスの世界では非常に重要であり、企業によって販売最適化ソリューションに莫大な投資が行われ、それが世界の販売実績管理業界を牽引しています。世界の販売実績管理プラットフォームのデータエンリッチメントツールは、企業が販売データを充実させ、マーケティングや販売キャンペーンの新しい機会を見つけ、顧客エンゲージメントを向上させることによって、販売戦略の最適化を支援します。また、このツールは、企業がデータをクリーンアップし、消費者と販売実績のデータを正確かつ使用できるようにするのに役立ちます。SPMソリューションの導入には、トレーニングや、すべてのレベルの従業員に対するキャリア開発ワークショップが必要であり、時間とコストがかかるプロセスです。また、SPMソリューションの導入には、研修やキャリアアップのためのワークショップなど、時間とコストがかかります。
世界の販売実績管理は、その創設以来、長い道のりを歩んできました。このような世界の販売実績管理市場の進歩に伴い、いくつかの企業ベンダーは、より多くのライブインタラクションを吸収し、顧客とエージェントをつなぐために、オーディオビデオ会議ツールやアプリケーションパフォーマンスツール(API)への投資を増やしています。チャンスと前進のための決定を特定するための取り組み
Sales Performance Managementの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカです。北米は市場を独占しており、予測期間中もその地位を維持すると予想されます。好調な経済環境、先進技術の早期導入、ビジネスプロセスを改善するための職場における高いデジタル受容性、高い技術意識により、北米のSPM市場は成熟しました。アジア太平洋は、予測期間中に大きな成長を遂げ、最も急成長する市場となる見込みです。この地域の急速な経済成長と技術革新により、世界の販売実績管理の成長は今後数年間で促進されるでしょう。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Sales Performance Management Market is valued at approximately USD 2.0 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 14.94% over the forecast period 2022-2029. The Global Sales Performance Management (SPM) solution is a set of operational and analytical capabilities that automate and integrate back-office sales operations and are implemented to improve operational efficiency and effectiveness. SPM capabilities include incentive compensation management, assignment management and planning, territory management, advanced analytics, and gamification. Global Sales Performance Management strategies and tools are used by sales leaders to increase the efficiency and effectiveness of their sales teams. The growth of the global sales performance management market is driving factors with increasing demand for improved prospecting and prospecting tools, sales incentive management, and lead management solutions driving the growth of global sales performance management tools.
According to Ahrefs Pte Ltd. More than 68% of all online experiences begin with a simple search which improves the overall data structure and help to build a content solution. Content optimization is one of the best ways for business pages to get their content on top and rank well on search engines by getting you the relevant keywords on right topics for content. It has great importance in corporate business world, huge investments were made in sales optimization solutions by enterprises, which is driving the Global Sales Performance Management industry. Data enrichment tools in the Global Sales Performance Management platform help companies optimize their sales strategies by enriching their sales data, finding new opportunities for marketing and sales campaigns and improving customer engagement. The tool also helps businesses clean up their data and ensure accurate and usable consumer and sales performance data. The implementation of SPM solution also requires training, and further career development workshops for all levels of employees which is time consuming and costly process. Even for implementation and training, it requires high costs and several hassle which restrict enterprises to implement SPM Solutions.
Global Sales Performance Management has come a long way since its inception. With these advancements in the global sales performance management market, several enterprise vendors have increased their investment in audio-video conferencing tools or application performance tools (APIs) to absorb more live interactions and connect customers and agents. engagement to identify opportunities and decisions to move forward
The key regions considered for the Global Sales Performance Management Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominates the market and is expected to retrain its position during the forecast period. Owing to the Strong economic climate, early adoption of advanced technology, high digital acceptance in the workplace to improve business processes, high technology awareness matured the North American SPM market. Asia Pacific is expected to be the fastest growing market with significant growth during the forecast period, with the rapid economic and technological transformation of the region, the growth of Global Sales Performance Management will be boosted in the region in coming years.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: