市場調査レポート
商品コード
1135049
食品テクスチャーの世界市場規模調査、機能性別、用途別、地域別予測2022-2028Global Food Texture Market Size study, By Functionalities, By Application and Regional Forecasts 2022-2028 |
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食品テクスチャーの世界市場規模調査、機能性別、用途別、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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食品テクスチャーとは、指や舌、口蓋、歯を通して感じることができる食品の品質を示すテクスチャーと定義することができます。
食感には、クラッカー、ポテトチップス、ハードキャンディー、クッキーなど、さまざまな食感があります。食感は、顧客が食品の味と質感を識別することができることを顧客のための主要なものです。駆動する第一の重要な要因は、食感市場の需要を増加させるために健康意識の高まりです。食感によって、人々はその食品が新鮮かどうかを判断することができます。新鮮な食品は健康に非常に良いものです。したがって、健康志向が食感の需要を高めているのです。例えば、India Brand Equity Foundationによると、2016年のインドの健康分野市場は1100億米ドルで、2022年のインドの健康分野市場は3720億米ドルです。また、OECD Stat.によると、2019年の米国の健康状態は5.1、2020年の米国の健康状態は5.7とされています。さらに、駆動するもう一つの重要な要因は、世界中の食品テクスチャー市場の成長を増加させるために、可処分所得の増加です。可処分所得は購買力を高めます。人々はより多くの可処分所得である場合、人々はこれらの製品に費やすことがより可能です。例えば、Statistaによると、2020年の可処分所得は1兆5,678億米ドルであり、2021年の可処分所得は16兆188億米ドルです。したがって、可処分所得は、食品テクスチャー市場の需要を増加させます。食品テクスチャー市場の機会は、予測期間にわたって市場の成長を高めるために、食材の進歩が増加しています。食材の新しい進歩は、将来の市場成長を後押しします。しかし、価格の変動は、2022年から2028年の予測期間にわたって市場の成長を阻害します。
世界の食品テクスチャー市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。アジア太平洋は、増加する食品イノベーションの増加傾向のおかげで、市場シェアの面で世界的に主要な地域です。また、食感を与える素材の需要も高まっています。アジア太平洋地域は、世界中の市場成長の増加のために最も急速に成長している地域です。それは食品加工業界だけでなく、ベーカリーで加工食品の需要が増加し、アジア太平洋地域全体の食品テクスチャー市場のための有利な成長の見通しを作成するでしょう増加しています。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
機能性別
増粘剤
ゲル化剤
乳化剤
安定化剤
その他
用途別
ベーカリー製品
乳製品
食肉・家禽類
飲料製品
スナック菓子
その他
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年から2028年まで
当レポート、世界の食品テクスチャー市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Food Texture Market is valued at approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028.
The Food Texture can be defined as a Texture that shows the quality of food that can be felt through fingers, tongue, palate and teeth. Food texture includes crisp crackers, potato chips, hard candy, cookies and much more food texture. Food texture is the major thing for customers that customers can identify the taste and texture of food. The foremost key factor driving is increasing health consciousness due to the increase the demand of the food texture market. Through food texture, people can judge whether the food is fresh or not. Fresh food is very good for your health. Therefore, health consciousness has increased the demand for food texture. For instance, according to the India Brand Equity Foundation, the health sector market of India in the year 2016 is USD 110 billion and the health sector market of India in the year 2022 is 372 billion. And according to the OECD Stat. the health status of the US in the year 2019 is 5.1 and the health status of the US in the year 2020 is 5.7. Moreover, one more key factor driving is increasing the disposable income due to the increase the growth of the food texture market across the world. Disposable income increases the power of purchasing. If people are more disposable income then people are more capable to spend on these products. For instance, according to Statista, the disposable income in the year 2020 is USD 1567.8 billion and the disposable income in the year 2021 is USD 16018.8 billion. Therefore, disposable income increases the demand in food texture market. The opportunity of Food texture market is increasing the advancement in the ingredients due to increase the market growth over the forecast period. New advancement in the ingredients boosts market growth in the future. However, fluctuations in prices impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the global Food Texture market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Asia-Pacific is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing trend of increasing food innovation. It is increasing the demand for ingredients which provide food texture. The Asia Pacific is the fastest growing region due to increase the in the market growth over the world. It is increasing the food processing industry as well as increase the demand of processed food in the bakery would create lucrative growth prospects for the Food Texture market across the Asia Pacific region.
Major market players included in this report are:
Ajinomoto Co. Inc.
Archer Daniels Midland Co.
Ashland Inc.
E.I. Dupont DE Nemours & Company
Estelle Chemicals Pvt. Ltd.
Fiberstar Inc.
FMC Corporation
Fuerst Day Lawson Ingredion Inc.
Kerry Group
Lonza Group Ltd.
The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Functionalities
Thickening Agents
Gelling Agents
Emulsifying Agents
Stabilizing Agents
Other Agents
By Application
Bakery Products
Dairy Products
Meat and Poultry Products
Beverages Products
Snacks Products
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period: - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Food Texture Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors