![]() |
市場調査レポート
商品コード
1547311
フレーバーウォーターの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測Global Flavored Water Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032 |
||||||
カスタマイズ可能
|
フレーバーウォーターの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測 |
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 128 Pages
納期: 即日から翌営業日
|
フレーバーウォーター市場の世界需要は、2023年の184億9,000万米ドルから2032年には約471億1,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2024-2032年のCAGRは10.95%です。
フレーバーウォーターは、天然または人工の香料、ハーブ、甘味料で味付けされた水ベースの飲料です。非ダイエット清涼飲料よりもカロリーが低いです。飲料にビタミンやミネラルを与えるため、フレーバーウォーターには果物がよく使われます。フレーバーウォーターには、きれいな水の利点がすべてあり、さらに味もすばらしく、魅力的で刺激的な風味のものがいろいろあります。フレーバーウォーターは心地よい風味があり、低カロリーなので、健康志向の消費者にとって当然の選択肢となっています。
フレーバーウォーターの需要は、健康意識の高まり、消費者の嗜好や好みの変化、世界のライフスタイルの大幅な変化によって牽引されています。カロリーゼロ、糖分ゼロ、低炭水化物の清涼飲料の人気は世界的に高まっており、業界の成長を牽引しています。天然フレーバーは、その健康上の利点と心地よい風味の結果、人気が高まっています。フレーバーウォーター製品を製造する企業は、健康、福祉、健康に関心のある消費者の関心をさらに刺激するために、人気のある要素を強調する戦略を採用しており、フレーバーウォーター市場の成長を後押ししています。さらに、斬新な味、革新的なパッケージ、機能性成分の絶え間ないイントロダクションが、世界の業界の形成と成長に貢献しています。顧客にパッケージボトルの購入を思いとどまらせるキャンペーンの増加は、業界拡大の障害となると思われます。代替品の利用可能性の増加は、今後数年間、世界のフレーバーウォーター市場に大きな課題をもたらす可能性があります。
調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、フレーバーウォーターの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。フレーバーウォーター業界の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。
本セクションでは、国別および地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供することで、戦略担当者がそれぞれの製品やサービスのターゲット層を特定し、今後のビジネスチャンスに役立てることができます。
このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東&アフリカにおけるフレーバーウォーター市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、著名な全地域における個々の用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。
カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。
The global demand for Flavored Water Market is presumed to reach the market size of nearly USD 47.11 Billion by 2032 from USD 18.49 Billion in 2023 with a CAGR of 10.95% under the study period 2024-2032.
Flavored water is a water-based beverage flavoured with natural or artificial flavours, herbs, and sweeteners. It has fewer calories than non-diet soft beverages. Fruits are often used in flavoured waters to give vitamins and minerals to the beverage. Flavored waters have all of the benefits of clean water, plus they taste wonderful and come in a variety of intriguing and exciting flavour profiles. Flavored waters have a pleasant flavour and are low in calories, making them an obvious choice for health-conscious consumers.
The demand for flavoured water is driven by rising health awareness, changing consumer tastes and preferences, and substantial lifestyle changes globally. The popularity of zero-calorie, zero-sugar, and low-carb soft drinks is growing worldwide, driving industry growth. Natural flavours are becoming more popular as a result of their health benefits and pleasant flavours. Companies that make flavoured water products employ a strategy that entails emphasizing popular elements to stimulate further the interest of consumers concerned about their wellness, welfare, and health, boosting the flavored water market's growth. Furthermore, the constant introduction of novel tastes, innovative packaging, and functional ingredients have contributed to the global industry's shaping and growth. The growing number of campaigns discouraging customers from purchasing packaged bottles will pose a hurdle to industry expansion. The increasing availability of alternatives could pose a significant challenge to the global flavored water market in the coming years.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Flavored Water. The growth and trends of Flavored Water industry provide a holistic approach to this study.
This section of the Flavored Water market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Flavored Water market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Flavored Water market include Nestle, Talking Rain, PepsiCo Inc., The Coca-Cola Company, Hint Inc., Spindrift, National Beverage Corp., Sanpellegrino S.P.A., KeurigDr Pepper Inc., Saratoga Spring Water Company. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.