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市場調査レポート
商品コード
1547311

フレーバーウォーターの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Flavored Water Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 128 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
フレーバーウォーターの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 128 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

フレーバーウォーター市場の世界需要は、2023年の184億9,000万米ドルから2032年には約471億1,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2024-2032年のCAGRは10.95%です。

フレーバーウォーターは、天然または人工の香料、ハーブ、甘味料で味付けされた水ベースの飲料です。非ダイエット清涼飲料よりもカロリーが低いです。飲料にビタミンやミネラルを与えるため、フレーバーウォーターには果物がよく使われます。フレーバーウォーターには、きれいな水の利点がすべてあり、さらに味もすばらしく、魅力的で刺激的な風味のものがいろいろあります。フレーバーウォーターは心地よい風味があり、低カロリーなので、健康志向の消費者にとって当然の選択肢となっています。

市場力学

フレーバーウォーターの需要は、健康意識の高まり、消費者の嗜好や好みの変化、世界のライフスタイルの大幅な変化によって牽引されています。カロリーゼロ、糖分ゼロ、低炭水化物の清涼飲料の人気は世界的に高まっており、業界の成長を牽引しています。天然フレーバーは、その健康上の利点と心地よい風味の結果、人気が高まっています。フレーバーウォーター製品を製造する企業は、健康、福祉、健康に関心のある消費者の関心をさらに刺激するために、人気のある要素を強調する戦略を採用しており、フレーバーウォーター市場の成長を後押ししています。さらに、斬新な味、革新的なパッケージ、機能性成分の絶え間ないイントロダクションが、世界の業界の形成と成長に貢献しています。顧客にパッケージボトルの購入を思いとどまらせるキャンペーンの増加は、業界拡大の障害となると思われます。代替品の利用可能性の増加は、今後数年間、世界のフレーバーウォーター市場に大きな課題をもたらす可能性があります。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、フレーバーウォーターの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。フレーバーウォーター業界の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション

本セクションでは、国別および地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供することで、戦略担当者がそれぞれの製品やサービスのターゲット層を特定し、今後のビジネスチャンスに役立てることができます。

製品別

  • スパークリング
  • スティル

流通チャネル別

  • スーパーマーケット&ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンライン
  • その他

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東&アフリカにおけるフレーバーウォーター市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、著名な全地域における個々の用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 フレーバーウォーター-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 フレーバーウォーターの世界市場分析:製品別

  • 製品別概要
  • 製品別過去・予測データ分析
  • スパークリング
  • スティル

第6章 フレーバーウォーターの世界市場分析:流通チャネル別

  • 概要:流通チャネル別
  • 流通チャネル別過去・予測データ分析
  • スーパーマーケット&ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンライン
  • その他

第7章 フレーバーウォーターの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州セグメント別
    • 欧州国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋セグメント別
    • アジア太平洋国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他アジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカセグメント別
    • ラテンアメリカ国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカセグメント別
    • 中東・アフリカ国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第8章 フレーバーウォーター企業の競合情勢

  • フレーバーウォーター市場の競合
  • 提携・協力・合意
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Nestle
  • Talking Rain
  • PepsiCo Inc.
  • The Coca-Cola Company
  • Hint Inc.
  • Spindrift
  • National Beverage Corp.
  • Sanpellegrino S.P.A.
  • KeurigDr Pepper Inc.
  • Saratoga Spring Water Company
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Product (USD MN)
  • Sparkling Market Sales By Geography (USD MN)
  • Still Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Distribution Channel (USD MN)
  • Supermarkets & Hypermarket Market Sales By Geography (USD MN)
  • Convenience Stores Market Sales By Geography (USD MN)
  • Online Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Flavored Water Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Flavored Water Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Flavored Water Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Product
  • Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Product (USD MN)
  • Sparkling Market Sales By Geography (USD MN)
  • Still Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Distribution Channel (USD MN)
  • Supermarkets & Hypermarket Market Sales By Geography (USD MN)
  • Convenience Stores Market Sales By Geography (USD MN)
  • Online Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11216189

The global demand for Flavored Water Market is presumed to reach the market size of nearly USD 47.11 Billion by 2032 from USD 18.49 Billion in 2023 with a CAGR of 10.95% under the study period 2024-2032.

Flavored water is a water-based beverage flavoured with natural or artificial flavours, herbs, and sweeteners. It has fewer calories than non-diet soft beverages. Fruits are often used in flavoured waters to give vitamins and minerals to the beverage. Flavored waters have all of the benefits of clean water, plus they taste wonderful and come in a variety of intriguing and exciting flavour profiles. Flavored waters have a pleasant flavour and are low in calories, making them an obvious choice for health-conscious consumers.

MARKET DYNAMICS

The demand for flavoured water is driven by rising health awareness, changing consumer tastes and preferences, and substantial lifestyle changes globally. The popularity of zero-calorie, zero-sugar, and low-carb soft drinks is growing worldwide, driving industry growth. Natural flavours are becoming more popular as a result of their health benefits and pleasant flavours. Companies that make flavoured water products employ a strategy that entails emphasizing popular elements to stimulate further the interest of consumers concerned about their wellness, welfare, and health, boosting the flavored water market's growth. Furthermore, the constant introduction of novel tastes, innovative packaging, and functional ingredients have contributed to the global industry's shaping and growth. The growing number of campaigns discouraging customers from purchasing packaged bottles will pose a hurdle to industry expansion. The increasing availability of alternatives could pose a significant challenge to the global flavored water market in the coming years.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Flavored Water. The growth and trends of Flavored Water industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Flavored Water market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product

  • Sparkling
  • Still

By Distribution Channel

  • Supermarkets & Hypermarket
  • Convenience Stores
  • Online
  • Others

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Flavored Water market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Flavored Water market include Nestle, Talking Rain, PepsiCo Inc., The Coca-Cola Company, Hint Inc., Spindrift, National Beverage Corp., Sanpellegrino S.P.A., KeurigDr Pepper Inc., Saratoga Spring Water Company. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. FLAVORED WATER - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL FLAVORED WATER MARKET ANALYSIS BY PRODUCT

  • 5.1. Overview By Product
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Product
  • 5.3. Sparkling Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Still Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL FLAVORED WATER MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 6.1. Overview By Distribution Channel
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By Distribution Channel
  • 6.3. Supermarkets & Hypermarket Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Convenience Stores Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Online Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.6. Others Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL FLAVORED WATER MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4 United States Sales Analysis
    • 7.3.5 Canada Sales Analysis
    • 7.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5 France Sales Analysis
    • 7.4.6 Germany Sales Analysis
    • 7.4.7 Italy Sales Analysis
    • 7.4.8 Russia Sales Analysis
    • 7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 7.5.4 China Sales Analysis
    • 7.5.5 India Sales Analysis
    • 7.5.6 Japan Sales Analysis
    • 7.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8 Australia Sales Analysis
    • 7.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 7.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6 Peru Sales Analysis
    • 7.6.7 Chile Sales Analysis
    • 7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5 UAE Sales Analysis
    • 7.7.6 Israel Sales Analysis
    • 7.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE FLAVORED WATER COMPANIES

  • 8.1. Flavored Water Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9. COMPANY PROFILES OF FLAVORED WATER INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Nestle
    • 9.3.1 Company Overview
    • 9.3.2 Company Revenue
    • 9.3.3 Products
    • 9.3.4 Recent Developments
  • 9.4. Talking Rain
    • 9.4.1 Company Overview
    • 9.4.2 Company Revenue
    • 9.4.3 Products
    • 9.4.4 Recent Developments
  • 9.5. PepsiCo Inc.
    • 9.5.1 Company Overview
    • 9.5.2 Company Revenue
    • 9.5.3 Products
    • 9.5.4 Recent Developments
  • 9.6. The Coca-Cola Company
    • 9.6.1 Company Overview
    • 9.6.2 Company Revenue
    • 9.6.3 Products
    • 9.6.4 Recent Developments
  • 9.7. Hint Inc.
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Company Revenue
    • 9.7.3 Products
    • 9.7.4 Recent Developments
  • 9.8. Spindrift
    • 9.8.1 Company Overview
    • 9.8.2 Company Revenue
    • 9.8.3 Products
    • 9.8.4 Recent Developments
  • 9.9. National Beverage Corp.
    • 9.9.1 Company Overview
    • 9.9.2 Company Revenue
    • 9.9.3 Products
    • 9.9.4 Recent Developments
  • 9.10. Sanpellegrino S.P.A.
    • 9.10.1 Company Overview
    • 9.10.2 Company Revenue
    • 9.10.3 Products
    • 9.10.4 Recent Developments
  • 9.11. KeurigDr Pepper Inc.
    • 9.11.1 Company Overview
    • 9.11.2 Company Revenue
    • 9.11.3 Products
    • 9.11.4 Recent Developments
  • 9.12. Saratoga Spring Water Company
    • 9.12.1 Company Overview
    • 9.12.2 Company Revenue
    • 9.12.3 Products
    • 9.12.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies