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市場調査レポート
商品コード
1392395
玩具・ゲームの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023~2030年の予測Global Toys And Games Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030 |
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カスタマイズ可能
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玩具・ゲームの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023~2030年の予測 |
出版日: 2023年11月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 191 Pages
納期: 即日から翌営業日
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玩具・ゲーム市場の世界需要は、2022年の3,939億4,000万米ドルから2030年には7,133億5,000万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間2023~2030年のCAGRは6.82%です。
玩具・ゲームは基本的に、子供の気をそらせたり楽しませたりすることを目的とした物や活動です。ガラガラ、人形、おもちゃの車、縄跳び、ボードゲーム、ジグソーパズルなどが含まれます。これらは本質的な価値を提供し、子どもの全体的な発達に重要な役割を果たします。子どもたちが自分の感情を表現したり、創造性や想像力を身につけたりするのに役立ちます。想像力を通じて、大人になってからの不満や葛藤を克服する手助けをします。ゲームは心を落ち着かせ、脳の働きを高める。ゲームはまた、人間関係や人と人とのつながりを改善するのにも役立ちます。子どもだけでなく、大人の精神衛生も向上させる。
近年、インタラクティブで多機能なゲームの需要が高まっており、今後数年間で玩具・ゲーム市場の需要が拡大すると予想されます。ビデオコンテンツ、バーチャルリアリティ製品、ビデオゲーム大会への消費支出の増加がこの市場の需要を急増させています。環境に優しい玩具への関心の高まりと、従来型の玩具やビデオゲームの復活が、この市場の需要を促進しています。さらに、玩具を作ることの認知的利点に関する意識の高まりとモバイルベースのゲームの拡大が、この市場の需要を増大させています。さらに、技術の継続的な進歩、新しいゲームフォーマットの発売、伝統的なメディア、エンターテインメント、通信、スポーツ企業を含む競合と市場の融合が、この市場の需要をさらに押し上げています。
調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、玩具・ゲームの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。玩具・ゲーム産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。
本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカにおける玩具・ゲーム市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、このレポートでは、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。
カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。
The global demand for Toys And Games Market is presumed to reach the market size of nearly USD 713.35 BN by 2030 from USD 393.94 BN in 2022 with a CAGR of 6.82% under the study period 2023 - 2030.
Toys and games are basically the objects and activities which are intended to divert and amuse the children. They include rattles, dolls, toy cars, skipping ropes, board games and jigsaw puzzles etc. They provide intrinsic value and play an important role in the overall development of children. They help the children to express their emotions, Instill creativity and imagination. They assist in overcoming the frustrations and conflicts of adult life through imagination. They help destress the mind and boost brain function. Games also help in improving relationships and connections among people. They improve the mental health of children as well as adults.
The rise in the demand of interactive and multi-functional games in the recent past, is anticipated to scale up the demand of toys and games market in the coming years. Increasing consumer spending on video content, virtual reality products, and video game tournaments are surging the demand for this market. Rising interest in green toys and the resurgence of conventional toys & video games are fostering the demand for this market. In addition, growing awareness about the cognitive benefits of building toys and the expansion of mobile-based gaming is augmenting the demand for this market. Furthermore, continuous advancement in technology, the launching of new game formats and competition and industry convergence, including traditional media, entertainment, telecom and sports companies, are further pushing the demand for this market.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of toys and games. The growth and trends of toys and games industry provide a holistic approach to this study.
This section of the toys and games market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Toys And Games market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the toys and games market include Dream International Ltd., VTech Holdings Ltd., The LEGO Group, Sanrio Company, Ltd., Playmates Toys Ltd., JAKKS Pacific, Inc., Mattel, Hasbro, Konami Holdings Corp., Bandai Namco Holdings Inc. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.