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市場調査レポート
商品コード
1352909

デジタル体験モニタリングの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測

Global Digital Experience Monitoring Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 189 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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デジタル体験モニタリングの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
出版日: 2023年09月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 189 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

デジタル体験モニタリング市場の世界需要は、調査期間2023年~2030年のCAGR20.42%で、2022年の44億6,000万米ドルから2030年にはほぼ237億5,000万米ドルの市場規模に達すると推定されます。

デジタル体験モニタリングは、様々なネットワーキングツールに対する洞察を得るために単一のソリューションを利用しながら、ユーザーのパフォーマンス問題を簡素化するために組織が評価する最新技術です。デジタル体験モニタリングはリアルタイム・ツールであり、ITオペレーションチームがネットワークに支障がないことを確認しながら、ユーザーの問題を迅速に解決するのに役立ちます。デジタル体験モニタリングは、ウェブベースのリソースとエンドユーザー・体験を追跡、発見、最適化します。

市場力学:

モノのインターネット(IoT)、人工知能(AI)、ビッグデータといった技術の採用が業界全体で拡大していることが、デジタル体験モニタリング市場の成長を促進しています。さらに、アプリケーションのパフォーマンスを管理し、顧客や従業員にとって最適なデジタル体験を確保する必要性から、デジタル体験モニタリング市場が急成長しています。さらに、エンドユーザーによるスマートデバイスの導入は、デジタル体験モニタリング市場の需要を押し上げる主な要因となっています。さらに、ITインフラストラクチャとクラウドコンピューティング技術の進歩により、複数の企業が自社のWebおよびモバイルアプリケーションで良好なエンドユーザー体験を提供することを優先するようになり、デジタル体験モニタリング市市場の成長を後押ししています。しかし、監視システムの導入リスクが市場成長の妨げになる可能性があります。

この調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析を対象としています。これらのツールは、業界構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、デジタル体験モニタリングの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。デジタル体験モニタリング産業の成長と動向は、この調査への全体的なアプローチを提供します。

地域分析:

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東&アフリカにおけるデジタル体験モニタリング市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、本レポートでは、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 デジタル体験モニタリング-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場魅力度分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 COVID-19発生の影響分析

第6章 デジタル体験モニタリングの世界市場分析:コンポーネント別

  • コンポーネント別概要
  • 実績データと予測データ
  • コンポーネント別分析
  • ソフトウェア
  • サービス
  • プロフェッショナル・サービス
  • マネージド・サービス

第7章 デジタル体験モニタリングの世界市場分析:展開別

  • 展開別概要
  • 実績データと予測データ
  • 展開別分析
  • クラウド
  • オンプレミス

第8章 デジタル体験モニタリングの世界市場分析:企業規模別

  • 企業規模別概要
  • 実績データと予測データ
  • 企業規模別分析
  • 中小企業
  • 大企業

第9章 デジタル体験モニタリングの世界市場分析:エンドユーザー別

  • エンドユーザー別概要
  • 実績データと予測データ
  • エンドユーザー別分析
  • BFSI
  • IT・通信
  • 小売・eコマース
  • ヘルスケア
  • 政府機関
  • メディア&エンターテイメント
  • 旅行・ホスピタリティ
  • その他(製造、教育など)

第10章 デジタル体験モニタリングの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東とアフリカ

第11章 デジタル体験モニタリング企業の競合情勢

  • デジタル体験モニタリング市場の競合
  • 提携/協力/合意
  • 合併・買収
  • 新製品の発売
  • その他の開発

第12章 企業プロファイル

  • 上位企業シェア分析
  • 市場集中度
  • BMC Software Inc.
  • Broadcom Inc.
  • AppDynamics LLC
  • Dynatrace LLC
  • IBM Corporation
  • ControlUp Technologies LTD
  • Lakeside Software LLC
  • Aternity LLC
  • Nexthink SA
  • Catchpoint Systems Inc.
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Component (USD MN)
  • Software Market Sales by Geography (USD MN)
  • Services Market Sales by Geography (USD MN)
  • Professional Services Market Sales by Geography (USD MN)
  • Managed Services Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Deployment (USD MN)
  • Cloud Market Sales by Geography (USD MN)
  • On-premise Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis by Enterprise Size (USD MN)
  • SMEs Market Sales by Geography (USD MN)
  • Large Enterprises Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis by End-user (USD MN)
  • BFSI Market Sales by Geography (USD MN)
  • IT & Telecom Market Sales by Geography (USD MN)
  • Retail & E-commerce Market Sales by Geography (USD MN)
  • Healthcare Market Sales by Geography (USD MN)
  • Government Market Sales by Geography (USD MN)
  • Media & Entertainment Market Sales by Geography (USD MN)
  • Travel & Hospitality Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others (Manufacturing, Education, Etc.) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Digital Experience Monitoring Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Digital Experience Monitoring Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Digital Experience Monitoring Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Component
  • Market Attractiveness Analysis by Deployment
  • Market Attractiveness Analysis by Enterprise Size
  • Market Attractiveness Analysis by End-user
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Component (USD MN)
  • Software Market Sales by Geography (USD MN)
  • Services Market Sales by Geography (USD MN)
  • Professional Services Market Sales by Geography (USD MN)
  • Managed Services Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Deployment (USD MN)
  • Cloud Market Sales by Geography (USD MN)
  • On-premise Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Enterprise Size (USD MN)
  • SMEs Market Sales by Geography (USD MN)
  • Large Enterprises Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by End-user (USD MN)
  • BFSI Market Sales by Geography (USD MN)
  • IT & Telecom Market Sales by Geography (USD MN)
  • Retail & E-commerce Market Sales by Geography (USD MN)
  • Healthcare Market Sales by Geography (USD MN)
  • Government Market Sales by Geography (USD MN)
  • Media & Entertainment Market Sales by Geography (USD MN)
  • Travel & Hospitality Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others (Manufacturing, Education, Etc.) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market by Revenue
  • North America Market by Revenue
  • Europe Market by Revenue
  • Asia Pacific Market by Revenue
  • Latin America Market by Revenue
  • Middle East & Africa Market by Revenue
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11218866

The global demand for Digital Experience Monitoring Market is presumed to reach the market size of nearly USD 23.75 BN by 2030 from USD 4.46 BN in 2022 with a CAGR of 20.42% under the study period 2023 - 2030.

Digital experience monitoring (DEM) is a modern technology that organizations evaluate to simplify user performance issues while utilizing a single solution to gain insight into various networking tools. Digital experience monitoring is a real-time tool that helps IT operations teams resolve user concerns quickly while ensuring the network is not disturbed. Digital experience monitoring tracks, discovers and optimizes web-based resources and end-user experience.

MARKET DYNAMICS:

The growing adoption of technologies such as the Internet of Things (IoT), artificial intelligence (AI), and big data across industries is driving the growth of the digital experience monitoring market. Moreover, the digital experience monitoring (DEM) market is growing rapidly due to the need to manage application performance and ensure an optimal digital experience for customers and employees. Furthermore, end-user adoption of smart devices is a major driver that will boost the demand for the digital experience monitoring market. In addition, advancements in IT infrastructure and cloud computing technologies have prompted several organizations to prioritize providing a positive end-user experience for their web and mobile applications, likely propelling the DEM market growth. However, the implementation risk of monitoring systems may hamper the market growth.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of digital experience monitoring. The growth and trends of digital experience monitoring industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION:

This section of the digital experience monitoring market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Component

  • Software
  • Services
  • Professional Services
  • Managed Services

By Deployment

  • Cloud
  • On-Premise

By Enterprise Size

  • SMEs
  • Large Enterprises

By End-User

  • BFSI
  • IT & Telecom
  • Retail & E-Commerce
  • Healthcare
  • Government
  • Media & Entertainment
  • Travel & Hospitality
  • Others (Manufacturing, Education, Etc.)

REGIONAL ANALYSIS:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Digital Experience Monitoring market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the digital experience monitoring market include BMC Software Inc., Broadcom Inc., AppDynamics LLC, Dynatrace LLC, IBM Corporation, ControlUp Technologies LTD, Lakeside Software LLC, Aternity LLC, Nexthink SA, and Catchpoint Systems Inc. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . DIGITAL EXPERIENCE MONITORING - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Component
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Deployment
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Enterprise Size
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By End-user
    • 3.7.5 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL DIGITAL EXPERIENCE MONITORING MARKET ANALYSIS BY COMPONENT

  • 6.1 Overview by Component
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Component
  • 6.4 Software Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Services Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.6 Professional Services Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.7 Managed Services Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL DIGITAL EXPERIENCE MONITORING MARKET ANALYSIS BY DEPLOYMENT

  • 7.1 Overview by Deployment
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Deployment
  • 7.4 Cloud Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 On-premise Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL DIGITAL EXPERIENCE MONITORING MARKET ANALYSIS BY ENTERPRISE SIZE

  • 8.1 Overview by Enterprise Size
  • 8.2 Historical and Forecast Data
  • 8.3 Analysis by Enterprise Size
  • 8.4 SMEs Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.5 Large Enterprises Historic and Forecast Sales by Regions

9 . GLOBAL DIGITAL EXPERIENCE MONITORING MARKET ANALYSIS BY END-USER

  • 9.1 Overview by End-user
  • 9.2 Historical and Forecast Data
  • 9.3 Analysis by End-user
  • 9.4 BFSI Historic and Forecast Sales by Regions
  • 9.5 IT & Telecom Historic and Forecast Sales by Regions
  • 9.6 Retail & E-commerce Historic and Forecast Sales by Regions
  • 9.7 Healthcare Historic and Forecast Sales by Regions
  • 9.8 Government Historic and Forecast Sales by Regions
  • 9.9 Media & Entertainment Historic and Forecast Sales by Regions
  • 9.10. Travel & Hospitality Historic and Forecast Sales by Regions
  • 9.11 Others (Manufacturing, Education, Etc.) Historic and Forecast Sales by Regions

10 . GLOBAL DIGITAL EXPERIENCE MONITORING MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 10.1. Regional Outlook
  • 10.2. Introduction
  • 10.3. North America Sales Analysis
    • 10.3.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 10.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 10.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 10.3.4. United State Sales Analysis
    • 10.3.5. Canada Sales Analysis
    • 10.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 10.4. Europe Sales Analysis
    • 10.4.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 10.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 10.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 10.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 10.4.5. France Sales Analysis
    • 10.4.6. Germany Sales Analysis
    • 10.4.7. Italy Sales Analysis
    • 10.4.8. Russia Sales Analysis
    • 10.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 10.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 10.5.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 10.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 10.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 10.5.4. China Sales Analysis
    • 10.5.5. India Sales Analysis
    • 10.5.6. Japan Sales Analysis
    • 10.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 10.5.8. Australia Sales Analysis
    • 10.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 10.6. Latin America Sales Analysis
    • 10.6.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 10.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 10.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 10.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 10.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 10.6.6. Peru Sales Analysis
    • 10.6.7. Chile Sales Analysis
    • 10.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 10.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 10.7.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 10.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 10.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 10.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 10.7.5. UAE Sales Analysis
    • 10.7.6. Israel Sales Analysis
    • 10.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 10.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

11 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE DIGITAL EXPERIENCE MONITORING COMPANIES

  • 11.1. Digital Experience Monitoring Market Competition
  • 11.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 11.3. Merger And Acquisitions
  • 11.4. New Product Launch
  • 11.5. Other Developments

12 . COMPANY PROFILES OF DIGITAL EXPERIENCE MONITORING INDUSTRY

  • 12.1. Top Company Share Analysis
  • 12.2. Market Concentration Rate
  • 12.3. BMC Software Inc.
    • 12.3.1. Company Overview
    • 12.3.2. Company Revenue
    • 12.3.3. Products
    • 12.3.4. Recent Developments
  • 12.4. Broadcom Inc.
    • 12.4.1. Company Overview
    • 12.4.2. Company Revenue
    • 12.4.3. Products
    • 12.4.4. Recent Developments
  • 12.5. AppDynamics LLC
    • 12.5.1. Company Overview
    • 12.5.2. Company Revenue
    • 12.5.3. Products
    • 12.5.4. Recent Developments
  • 12.6. Dynatrace LLC
    • 12.6.1. Company Overview
    • 12.6.2. Company Revenue
    • 12.6.3. Products
    • 12.6.4. Recent Developments
  • 12.7. IBM Corporation
    • 12.7.1. Company Overview
    • 12.7.2. Company Revenue
    • 12.7.3. Products
    • 12.7.4. Recent Developments
  • 12.8. ControlUp Technologies LTD
    • 12.8.1. Company Overview
    • 12.8.2. Company Revenue
    • 12.8.3. Products
    • 12.8.4. Recent Developments
  • 12.9. Lakeside Software LLC
    • 12.9.1. Company Overview
    • 12.9.2. Company Revenue
    • 12.9.3. Products
    • 12.9.4. Recent Developments
  • 12.10. Aternity LLC
    • 12.10.1. Company Overview
    • 12.10.2. Company Revenue
    • 12.10.3. Products
    • 12.10.4. Recent Developments
  • 12.11. Nexthink SA
    • 12.11.1. Company Overview
    • 12.11.2. Company Revenue
    • 12.11.3. Products
    • 12.11.4. Recent Developments
  • 12.12. Catchpoint Systems Inc.
    • 12.12.1. Company Overview
    • 12.12.2. Company Revenue
    • 12.12.3. Products
    • 12.12.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies