表紙:ソーシャルコマースの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年予測
市場調査レポート
商品コード
1305176

ソーシャルコマースの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年予測

Global Social Commerce Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 177 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ソーシャルコマースの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年予測
出版日: 2023年06月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 177 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ソーシャルコマース市場の世界需要は、2022年の7,308億5,000万米ドルから2030年には7兆4,713億5,000万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間2023年~2030年のCAGRは33.72%です。

ソーシャルコマースとは、電子商取引(eコマース)の一種で、ソーシャルメディア・プラットフォームを利用して商品やサービスの売買を促進するものです。ソーシャルコマースでは、フェイスブック、インスタグラム、ピンタレストなどのソーシャルメディア・プラットフォームが、商品やサービスの売買の主要なプラットフォームとして利用されます。ソーシャルコマースが従来のeコマースと異なるのは、ソーシャルメディア・ネットワークの力を活用して販売と収益を促進する点にあります。ソーシャルメディア・プラットフォームは、ショッピング可能な投稿、商品タグ付け、アプリ内チェックアウトなどの機能を提供し、ユーザーがプラットフォームを離れることなく商品を発見、探索、購入することを容易にしています。

市場力学:

ソーシャルメディア・プラットフォームの普及は、ソーシャルコマースの主要な促進要因のひとつです。ソーシャル・メディア・プラットフォームを利用する人が増えるにつれ、企業はこれらのプラットフォームを活用して新たな利用者にリーチし、リアルタイムで顧客と関わるようになっています。モバイルコマースの台頭も、ソーシャルコマースの成長を後押ししています。スマートフォンでオンラインショッピングを利用する人が増える中、モバイルに最適化されたソーシャルコマース・プラットフォームは、企業にとってますます重要になってきています。ソーシャルメディア・プラットフォームは、消費者の行動形成に大きな影響力を持っています。ソーシャルメディア上の「いいね!」、「シェア」、「コメント」が提供する社会的証明は、購買の意思決定に大きな影響を与えるため、ソーシャルコマースは企業にとって強力なツールとなっています。ソーシャルコマース・プラットフォームを利用することで、企業は顧客一人ひとりにショッピング体験をパーソナライズすることができます。これには、パーソナライズされたレコメンデーション、ターゲット広告、テーラーメイドのコンテンツなどが含まれ、全体的な顧客体験を向上させ、売上を促進することができます。多くのeコマース・プラットフォームは、ソーシャルメディア・プラットフォームと統合し、企業にとってソーシャルコマースをより身近で便利なものにしています。この統合により、企業はソーシャルメディアプレゼンスとeコマース活動を単一のプラットフォームで管理できるようになり、業務が合理化され、全体的な効率が向上します。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、ソーシャルコマースの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。ソーシャルコマース産業の成長と動向は、この調査に総合的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション:

ソーシャルコマース市場レポートのこのセクションでは、国および地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、これにより戦略担当者は、それぞれの製品またはサービスのターゲット層を特定し、今後のビジネスチャンスに役立てることができます。

ビジネスモデル別

  • 企業対消費者(B2C)
  • 企業間取引(B2B)
  • 消費者間取引(C2C)

製品タイプ別

  • パーソナル&ビューティーケア
  • アパレル
  • アクセサリー
  • 家庭用品
  • 健康サプリメント
  • 飲食品
  • その他

プラットフォーム/販売チャネル別

  • ビデオコマース(ライブストリーム+録画)
  • ソーシャル・ネットワーク主導型コマース
  • ソーシャル再販
  • グループ購入
  • 商品レビュープラットフォーム

地域分析

本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカのソーシャルコマース市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 ソーシャルコマース-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場魅力度分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 COVID-19の影響分析

第6章 ソーシャルコマースの世界市場分析:ビジネスモデル別

  • ビジネスモデル別概要
  • 実績データと予測データ
  • ビジネスモデル別分析
  • 企業対消費者(B2C)
  • 企業間取引(B2B)
  • 消費者間取引(C2C)

第7章 ソーシャルコマースの世界市場分析:製品タイプ別

  • 概要:製品タイプ別
  • 実績データと予測データ
  • 分析:製品タイプ別
  • パーソナル&ビューティーケア
  • アパレル
  • アクセサリー
  • 家庭用品
  • 健康サプリメント
  • 飲食品
  • その他

第8章 ソーシャルコマースの世界市場売上分析:プラットフォーム/販売チャネル別

  • プラットフォーム/販売チャネル別概要
  • 実績データと予測データ
  • プラットフォーム/販売チャネル別分析
  • ビデオコマース(ライブストリーム+事前録画)
  • ソーシャル・ネットワーク主導型コマース
  • ソーシャル再販
  • グループ購入
  • 商品レビュープラットフォーム

第9章 ソーシャルコマースの世界市場売上分析:地域別

  • 地域別展望売上分析
  • イントロダクション売上分析
  • 北米の売上分析
    • 概要、実績および予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州の売上分析
    • 概要、実績および予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域売上分析
    • 概要、実績および予測
    • アジア太平洋地域:セグメント別
    • アジア太平洋地域:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績および予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績および予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第10章 ソーシャルコマース企業の競合情勢

  • ソーシャルコマース市場の競合
  • 提携・協力・合意
  • 合併・買収
  • 新製品発表
  • その他の展開

第11章 企業プロファイル

  • 上位10社のシェア分析
  • 市場集中度
  • Etsy Inc.
  • Fashnear Technologies Private Limited(Meesho)
  • Meta Platforms Inc.(Facebook)
  • Pinduoduo Inc.
  • Pinterest Inc.
  • Poshmark
  • Roposo
  • Snap Inc.
  • Taobao
  • TikTok(Douyin)
  • Trell Shop
  • Twitter Inc.
  • WeChat(Weixin)
  • Xiaohongshu
  • Yunji Sharing Technology Co. Ltd.

*注:企業プロファイルにおいて、財務内容や最近の動向は、非公開会社の場合、入手可能であるか、またはカバーしていない場合があります。

図表

LIST OF TABLES

  •  Market Snapshot
  •  Drivers : Impact Analysis
  •  Restraints : Impact Analysis
  •  List of Raw Material
  •  List of Raw Material Manufactures
  •  List of Potential Buyers
  •  Analysis by Business Model (USD MN)
  •  Business To Consumer (B2C) Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Business To Business (B2B) Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Consumer To Consumer (C2C) Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Analysis Market by Product Type (USD MN)
  •  Personal & Beauty Care Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Apparels Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Accessories Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Home Products Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Health Supplements Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Food & Beverage Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Others Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Analysis by Platform/Sales Channel (USD MN)
  •  Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Social Network-led Commerce Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Social Reselling Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Group Buying Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Product Review Platforms Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Global Social Commerce Market Sales by Geography (USD MN)
  •  North America Market Analysis (USD MN)
  •  United State Market Analysis (USD MN)
  •  Canada Market Analysis (USD MN)
  •  Mexico Market Analysis (USD MN)
  •  Europe Market Analysis (USD MN)
  •  Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  •  United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  •  France Market Analysis (USD MN)
  •  Germany Market Analysis (USD MN)
  •  Italy Market Analysis (USD MN)
  •  Russia Market Analysis (USD MN)
  •  Spain Market Analysis (USD MN)
  •  Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  •  Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  •  China Market Analysis (USD MN)
  •  Japan Market Analysis (USD MN)
  •  India Market Analysis (USD MN)
  •  South Korea Market Analysis (USD MN)
  •  Australia Market Analysis (USD MN)
  •  Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  •  Latin America Market Analysis (USD MN)
  •  Brazil Market Analysis (USD MN)
  •  Argentina Market Analysis (USD MN)
  •  Peru Market Analysis (USD MN)
  •  Chile Market Analysis (USD MN)
  •  Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  •  Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  •  Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  •  UAE Market Analysis (USD MN)
  •  Israel Market Analysis (USD MN)
  •  South Africa Market Analysis (USD MN)
  •  Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  •  Partnership/Collaboration/Agreement
  •  Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  •  Research Scope of Social Commerce Report
  •  Market Research Process
  •  Market Research Methodology
  •  Global Social Commerce Market Size, by Region (USD MN)
  •  Porters Five Forces Analysis
  •  Market Attractiveness Analysis by Business Model
  •  Market Attractiveness Analysis by Product Type
  •  Market Attractiveness Analysis by Platform/Sales Channel
  •  Market Attractiveness Analysis by Region
  •  Value Chain Analysis
  •  Global Market Analysis by Business Model (USD MN)
  •  Business To Consumer (B2C) Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Business To Business (B2B) Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Consumer To Consumer (C2C) Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Global Market Analysis by Product Type (USD MN)
  •  Personal & Beauty Care Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Apparels Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Accessories Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Home Products Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Health Supplements Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Food & Beverage Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Others Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Global Market Analysis by Platform/Sales Channel (USD MN)
  •  Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Social Network-led Commerce Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Social Reselling Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Group Buying Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Product Review Platforms Market Sales by Geography (USD MN)
  •  Global Market by Revenue
  •  North America Market by Revenue
  •  Europe Market by Revenue
  •  Asia Pacific Market by Revenue
  •  Latin America Market by Revenue
  •  Middle East & Africa Market by Revenue
  •  Recent Development in Industry
  •  Top Company Share Analysis

 * Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112110606

The global demand for Social Commerce Market is presumed to reach the market size of nearly USD 7471.35 BN by 2030 from USD 730.85 BN in 2022 with a CAGR of 33.72% under the study period 2023 - 2030.

Social commerce is a type of electronic commerce (e-commerce) that involves the use of social media platforms to facilitate the buying and selling of goods and services. In social commerce, social media platforms such as Facebook, Instagram, and Pinterest are used as the primary platform for buying and selling products or services. Social commerce is different from traditional e-commerce because it leverages the power of social media networks to drive sales and revenue. Social media platforms offer features such as shoppable posts, product tagging, and in-app checkout, which make it easier for users to discover, explore, and purchase products without leaving the platform.

Market Dynamics:

The widespread adoption of social media platforms is one of the primary drivers of social commerce. As more people spend time on social media platforms, businesses are leveraging these platforms to reach new audiences and engage with customers in real time. The rise of mobile commerce is also driving the growth of social commerce. With more people using smartphones to browse and shop online, social commerce platforms that are optimized for mobile are becoming increasingly important for businesses. Social media platforms are highly influential in shaping consumer behaviour. The social proof provided by likes, shares, and comments on social media can greatly impact purchasing decisions, making social commerce a powerful tool for businesses. Social commerce platforms allow businesses to personalize the shopping experience for each individual customer. This can include personalized recommendations, targeted advertising, and tailored content, which can improve the overall customer experience and drive sales. Many e-commerce platforms are integrating with social media platforms to make social commerce more accessible and convenient for businesses. This integration allows businesses to manage their social media presence and e-commerce activities from a single platform, streamlining their operations and improving their overall efficiency.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of social commerce. The growth and trends of social commerce industry provide a holistic approach to this study.

Market Segmentation:

This section of the social commerce market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Business Model

  • Business To Consumer (B2C)
  • Business To Business (B2B)
  • Consumer To Consumer (C2C)

By Product Type

  • Personal & Beauty Care
  • Apparels
  • Accessories
  • Home Products
  • Health Supplements
  • Food & Beverage
  • Others

By Platform/Sales Channel

  • Video Commerce (Live Stream + Prerecorded)
  • Social Network-Led Commerce
  • Social Reselling
  • Group Buying
  • Product Review Platforms

Regional Analysis

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Social Commerce market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the social commerce market include Etsy, Inc., Fashnear Technologies Private Limited (Meesho), Meta Platforms, Inc. (Facebook), Pinduoduo Inc., Pinterest, Inc., Poshmark, Roposo, Snap, Inc., Taobao, TikTok (Douyin), Trell Shop, Twitter, Inc., WeChat (Weixin), Xiaohongshu, Yunji Sharing Technology Co., Ltd. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . SOCIAL COMMERCE - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Business Model
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Product Type
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Platform/Sales Channel
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL SOCIAL COMMERCE MARKET ANALYSIS BY BUSINESS MODEL

  • 6.1 Overview by Business Model
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Business Model
  • 6.4 Business To Consumer (B2C) Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Business To Business (B2B) Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.6 Consumer To Consumer (C2C) Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL SOCIAL COMMERCE MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPE

  • 7.1 Overview by Product Type
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Product Type
  • 7.4 Personal & Beauty Care Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Apparels Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.6 Accessories Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.7 Home Products Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.8 Health Supplements Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.9 Food & Beverage Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.10. Others Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL SOCIAL COMMERCE MARKET SALES ANALYSIS BY PLATFORM/SALES CHANNEL

  • 8.1 Overview by Platform/Sales Channel
  • 8.2 Historical and Forecast Data
  • 8.3 Analysis by Platform/Sales Channel
  • 8.4 Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.5 Social Network-led Commerce Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.6 Social Reselling Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.7 Group Buying Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.8 Product Review Platforms Historic and Forecast Sales by Regions

9 . GLOBAL SOCIAL COMMERCE MARKET SALES ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Regional Outlook Sales Analysis
  • 9.2. Introduction Sales Analysis
  • 9.3. North America Sales Analysis
    • 9.3.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 9.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 9.3.4. United State Sales Analysis
    • 9.3.5. Canada Sales Analysis
    • 9.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 9.4. Europe Sales Analysis
    • 9.4.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 9.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 9.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 9.4.5. France Sales Analysis
    • 9.4.6. Germany Sales Analysis
    • 9.4.7. Italy Sales Analysis
    • 9.4.8. Russia Sales Analysis
    • 9.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 9.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 9.5.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 9.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 9.5.4. China Sales Analysis
    • 9.5.5. India Sales Analysis
    • 9.5.6. Japan Sales Analysis
    • 9.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 9.5.8. Australia Sales Analysis
    • 9.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 9.6. Latin America Sales Analysis
    • 9.6.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 9.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 9.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 9.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 9.6.6. Peru Sales Analysis
    • 9.6.7. Chile Sales Analysis
    • 9.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 9.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 9.7.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 9.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 9.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 9.7.5. UAE Sales Analysis
    • 9.7.6. Israel Sales Analysis
    • 9.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 9.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

10 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE SOCIAL COMMERCE COMPANIES

  • 10.1. Social Commerce Market Competition
  • 10.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 10.3. Merger And Acquisitions
  • 10.4. New Product Launch
  • 10.5. Other Developments

11 . COMPANY PROFILES OF SOCIAL COMMERCE INDUSTRY

  • 11.1. Top 10  Company Share Analysis
  • 11.2. Market Concentration Rate
  • 11.3. Etsy Inc.
    • 11.3.1. Company Overview
    • 11.3.2. Company Revenue
    • 11.3.3. Products
    • 11.3.4. Recent Developments
  • 11.4. Fashnear Technologies Private Limited (Meesho)
    • 11.4.1. Company Overview
    • 11.4.2. Company Revenue
    • 11.4.3. Products
    • 11.4.4. Recent Developments
  • 11.5. Meta Platforms Inc. (Facebook)
    • 11.5.1. Company Overview
    • 11.5.2. Company Revenue
    • 11.5.3. Products
    • 11.5.4. Recent Developments
  • 11.6. Pinduoduo Inc.
    • 11.6.1. Company Overview
    • 11.6.2. Company Revenue
    • 11.6.3. Products
    • 11.6.4. Recent Developments
  • 11.7. Pinterest Inc.
    • 11.7.1. Company Overview
    • 11.7.2. Company Revenue
    • 11.7.3. Products
    • 11.7.4. Recent Developments
  • 11.8. Poshmark
    • 11.8.1. Company Overview
    • 11.8.2. Company Revenue
    • 11.8.3. Products
    • 11.8.4. Recent Developments
  • 11.9. Roposo
    • 11.9.1. Company Overview
    • 11.9.2. Company Revenue
    • 11.9.3. Products
    • 11.9.4. Recent Developments
  • 11.10. Snap Inc.
    • 11.10.1. Company Overview
    • 11.10.2. Company Revenue
    • 11.10.3. Products
    • 11.10.4. Recent Developments
  • 11.11. Taobao
    • 11.11.1. Company Overview
    • 11.11.2. Company Revenue
    • 11.11.3. Products
    • 11.11.4. Recent Developments
  • 11.12. TikTok (Douyin)
    • 11.12.1. Company Overview
    • 11.12.2. Company Revenue
    • 11.12.3. Products
    • 11.12.4. Recent Developments
  • 11.13. Trell Shop
    • 11.13.1. Company Overview
    • 11.13.2. Company Revenue
    • 11.13.3. Products
    • 11.13.4. Recent Developments
  • 11.14. Twitter Inc.
    • 11.14.1. Company Overview
    • 11.14.2. Company Revenue
    • 11.14.3. Products
    • 11.14.4. Recent Developments
  • 11.15. WeChat (Weixin)
    • 11.15.1. Company Overview
    • 11.15.2. Company Revenue
    • 11.15.3. Products
    • 11.15.4. Recent Developments
  • 11.16. Xiaohongshu
    • 11.16.1. Company Overview
    • 11.16.2. Company Revenue
    • 11.16.3. Products
    • 11.16.4. Recent Developments
  • 11.17. Yunji Sharing Technology Co. Ltd.
    • 11.17.1. Company Overview
    • 11.17.2. Company Revenue
    • 11.17.3. Products
    • 11.17.4. Recent Developments

 *Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies