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市場調査レポート
商品コード
1738608

化粧ポーチの世界市場規模:タイプ別、用途別、地域範囲別、予測

Global Makeup Bags Market Size By Type, By Application, By Geographic Scope And Forecast


出版日
ページ情報
英文 202 Pages
納期
2~3営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.76円
化粧ポーチの世界市場規模:タイプ別、用途別、地域範囲別、予測
出版日: 2025年05月12日
発行: Verified Market Research
ページ情報: 英文 202 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

化粧ポーチの市場規模と予測

化粧ポーチ市場規模はここ数年、大幅な成長率で急成長しており、市場推定・予測では2026~2032年にかけて大きく成長すると予測されています。

需要の増加、女性人口の関心の高まり、化粧品への嗜好の高まり、巨大な製造企業の存在などが、同地域の市場成長を後押しする主要因の1つになると予想されます。さらに、先進的なパーソナルケア製品への嗜好と支出の増加は、女性個人の間で最も高いことが確認されており、これも対象市場の成長を支える要因となっています。化粧ポーチの世界市場レポートは、市場の全体的な評価を記載しています。主要セグメント、動向、市場促進要因、競合情勢、市場で重要な役割を果たしている要因などを包括的に分析しています。

化粧ポーチの世界市場定義

化粧ポーチは、口紅、マスカラ、アイライナー、ブラシ、ツールに至るまで様々なメイクアップアイテムを格納するために広く女性に採用されている小さなハンドバッグの一種です。それは彼らの化粧品を保つために女性のための便利なオプションの一つとして浮上しています。また、合成皮革、ポリエステル、レニンなど様々な材料で作られています。また、合成皮革、ポリエステル、レニンなど様々な材料で作られています。化粧ポーチ産業は、要件とアプリケーションが堅牢な速度で急成長しているとして、世界中で巨大な認識を獲得しています。

化粧ポーチの世界市場概要

化粧ポーチ市場のシェアを高める上で大きな役割を果たしている顕著な要因は、製品に関する大衆の間で好奇心と関心の増加、技術革新の上昇、生活水準の上昇、ライフスタイルの変化、可処分所得の増加、主要な投資による増強投資を含みます。

さらに、メーカーは、最終的に化粧ポーチ産業の無機的な成長に貢献しているパートナーシップ、買収、合弁事業などの様々な戦略を取っています。したがって、化粧ポーチ市場は、今後一定期間内に健全なCAGRを記録すると推定されます。

しかし、化粧ポーチ製品に関連する高コストは、ある程度対象市場の成長を低下させると予想される主要な要因です。

プレゼンスの増加、製品のパーソナライゼーション、対象市場で動作する著名な選手の間で技術革新のための研究開発活動の上昇のための製品の発売や企業拡大活動の増加は、今後数年間で世界の化粧ポーチ市場における収益の面で大きな機会を作成すると予想される主要な要因のいくつかです。

目次

第1章 化粧ポーチの世界市場導入

  • 市場概要
  • 調査範囲
  • 前提条件

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 VERIFIED MARKET RESEARCHの調査手法

  • データマイニング
  • バリデーション
  • 一次資料
  • データソース一覧

第4章 化粧ポーチの世界市場展望

  • 概要
  • 市場力学
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
  • ポーターのファイブフォースモデル
  • バリューチェーン分析

第5章 化粧ポーチの世界市場:タイプ別

  • 概要
  • 高級
  • 中級
  • 低級

第6章 化粧ポーチの世界市場:用途別

  • 概要
  • 個人用
  • 業務用

第7章 化粧ポーチの世界市場:地域別

  • 概要
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • その他の欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • その他のアジア太平洋
  • その他
    • ラテンアメリカ
    • 中東

第8章 世界の化粧ポーチ市場の競合情勢

  • 概要
  • 各社の市場ランキング
  • 主要開発戦略

第9章 企業プロファイル

  • Allegro
  • Forever 21
  • H& M
  • Chanel
  • Coach
  • kate spade
  • L.L.Bean
  • Marc Jacobs
  • SEPHORA COLLECTION
  • Sunrise

第10章 付録

  • 関連調査
目次
Product Code: 62392

Makeup Bags Market Size And Forecast

Makeup Bags Market size is growing at a faster pace with substantial growth rates over the last few years and is estimated that the market will grow significantly in the forecasted period i.e. 2026 to 2032.

Rising demands, increase in the interests among women population, rising inclinations towards make up stuff, and presence of huge manufacturing companies in the region are expected to be some of the major factors aiding into the growth for the market. Moreover, increasing preferences and spending on advance personal care products is witnessed to be highest among the female individuals which is an also a factor that supports growth of the target market. The Global Makeup Bags Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Makeup Bags Market Definition

Makeup Bag is a kind of small hand bag that is extensively employed by women to store various makeup items ranging from lipsticks, mascara, eyeliner, brushes, to tools. It has come up as one of the convenient options for the women to keep their cosmetics. Besides, it is made of various materials such as Synthetic, Leather, Polyester, and Lenin. The manufacturers are making the bag utilizing varied plastic materials of high quality, long lasting nature and comfy by touch. The Makeup Bags Industry is attaining huge recognition across the globe as the prerequisites and applications are burgeoning at a robust rate.

Global Makeup Bags Market Overview

The prominent factors that are playing a major role in raising the share of the Makeup Bags market include increasing curiosity and interests among masses regarding the product, rise in the innovations, rise in the standard of living, changing lifestyles, increasing disposable income, and augmented investments by the leading investments.

Furthermore, the manufacturers are taking up various strategies such as partnerships, acquisitions, and joint ventures that are ultimately contributing in the inorganic growth of the Makeup Bags Industry. Thus, it is estimated that the Makeup Bags market will register a healthy CAGR in the upcoming period.

However, high cost associated with makeup bags products is a major factor expected to decline growth of the target market to a certain extent.

Increasing product launches and company expansion activities to increase presence, product personalization, and rising R&D activities for technological innovation among prominent players operating in the target market are some of the major factors expected to create significant opportunities in terms of revenue in the global makeup bags market in the upcoming years.

Global Makeup Bags Market: Segmentation Analysis

The Global Makeup Bags Market is segmented based on Type, Application and Geography.

Makeup Bags Market Segmentation AnalysisMakeup Bags Market, By Type

  • High-grade
  • Mid-grade
  • Low-grade

Makeup Bags Market, By Application

  • Personal Use
  • Commercial Use

Based on Application, the market is bifurcated into Personal Use and Commercial Use.

Makeup Bags Market, By Geography

  • Based on regional analysis, the Global Makeup Bags Market is classified into
  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • North America is taking up the largest share in the Makeup Bags market and it is estimated that the region will continue dominating the market until next couple of years, rising demands, increase in the interests among women population, rising inclinations towards make up stuff, and presence of huge manufacturing companies in the region. Asia Pacific and Europe are also displaying a robust growth due to rise in the disposable income, augmented standard of living, and emergence of huge market growth opportunities in these regions.
  • Key Players in Makeup Bags Market

The "Global Makeup Bags Market" study report will provide a valuable insight with an emphasis on the global market. The major players in the market are Allegro, Forever 21, H&M, Chanel, Coach, kate spade, L.L.Bean, Marc Jacobs, SEPHORA COLLECTION, and Sunrise.

  • The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL MAKEUP BAGS MARKET

  • 1.1 Overview of the Market
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Assumptions

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 Data Mining
  • 3.2 Validation
  • 3.3 Primary Interviews
  • 3.4 List of Data Sources

4 GLOBAL MAKEUP BAGS MARKET OUTLOOK

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Market Dynamics
    • 4.2.1 Drivers
    • 4.2.2 Restraints
    • 4.2.3 Opportunities
  • 4.3 Porters Five Force Model
  • 4.4 Value Chain Analysis

5 GLOBAL MAKEUP BAGS MARKET, BY TYPE

  • 5.1 Overview
  • 5.2 High-grade
  • 5.3 Mid-grade
  • 5.4 Low-grade

6 GLOBAL MAKEUP BAGS MARKET, BY APPLICATION

  • 6.1 Overview
  • 6.2 Personal Use
  • 6.3 Commercial Use

7 GLOBAL MAKEUP BAGS MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1 Overview
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 Canada
    • 7.2.3 Mexico
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Germany
    • 7.3.2 U.K.
    • 7.3.3 France
    • 7.3.4 Rest of Europe
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 China
    • 7.4.2 Japan
    • 7.4.3 India
    • 7.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 7.5 Rest of the World
    • 7.5.1 Latin America
    • 7.5.2 Middle East

8 GLOBAL MAKEUP BAGS MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 Overview
  • 8.2 Company Market Ranking
  • 8.3 Key Development Strategies

9 COMPANY PROFILES

  • 9.1 Allegro
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Financial Performance
    • 9.1.3 Product Outlook
    • 9.1.4 Key Developments
  • 9.2 Forever 21
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Financial Performance
    • 9.2.3 Product Outlook
    • 9.2.4 Key Developments
  • 9.3 H&M
    • 9.3.1 Overview
    • 9.3.2 Financial Performance
    • 9.3.3 Product Outlook
    • 9.3.4 Key Developments
  • 9.4 Chanel
    • 9.4.1 Overview
    • 9.4.2 Financial Performance
    • 9.4.3 Product Outlook
    • 9.4.4 Key Developments
  • 9.5 Coach
    • 9.5.1 Overview
    • 9.5.2 Financial Performance
    • 9.5.3 Product Outlook
    • 9.5.4 Key Developments
  • 9.6 kate spade
    • 9.6.1 Overview
    • 9.6.2 Financial Performance
    • 9.6.3 Product Outlook
    • 9.6.4 Key Developments
  • 9.7 L.L.Bean
    • 9.7.1 Overview
    • 9.7.2 Financial Performance
    • 9.7.3 Product Outlook
    • 9.7.4 Key Developments
  • 9.8 Marc Jacobs
    • 9.8.1 Overview
    • 9.8.2 Financial Performance
    • 9.8.3 Product Outlook
    • 9.8.4 Key Developments
  • 9.9 SEPHORA COLLECTION
    • 9.9.1 Overview
    • 9.9.2 Financial Performance
    • 9.9.3 Product Outlook
    • 9.9.4 Key Developments
  • 9.10 Sunrise
    • 9.10.1 Overview
    • 9.10.2 Financial Performance
    • 9.10.3 Product Outlook
    • 9.10.4 Key Developments

10 Appendix

  • 10.1 Related Research