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市場調査レポート
商品コード
1355315

オーガニック消臭剤市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年

Organic Deodorant Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028F Segmented By Product Type, By End User, By Distribution Channel, By Region, Competition

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 185 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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オーガニック消臭剤市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年
出版日: 2023年09月11日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 185 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のオーガニック消臭剤市場は、オーガニック消臭剤に関連する健康上のメリットに関する消費者の意識の高まりにより、高い成長を遂げています。

さらに、化学物質を含まない製品に対する消費者の嗜好が各国で高まっていることも、市場の成長をさらに後押ししています。

オーガニック消臭剤」という用語は、体臭を軽減するために使用できる消臭剤のカテゴリーを指し、天然成分から抽出した化合物を配合しています。これらの消臭剤には、スティック、ペースト、バー、スプレーなどいくつかの種類があります。これらの商品は、重曹、ティーツリーオイル、活性炭、ビタミンEオイル、コーンスターチ、ココナッツオイル、クレイ、アロエベラなどのオーガニック素材で作られています。オレンジ、レモングラス、ラベンダー、ペパーミントなどのハーブや果物から作られたオイルもあり、汗や臭いを抑えるのに使えます。

世界経済の拡大と共働き世帯の増加によるライフスタイルの変化と生活水準の向上。したがって、こうした特性が市場拡大を後押しするものと期待されます。また、化粧品やフレグランスアイテムの販促キャンペーンが紙媒体、放送媒体、オンライン媒体などで拡大し、消費者に商品の良さを認知してもらうことが重要な役割を担っています。

市場概要
予測期間 2024~2028年
2022年の市場規模 2億176万米ドル
2028年の市場規模 2億8,666万米ドル
CAGR 2023~2028年 6.14%
急成長セグメント オンライン
最大市場 北米

オーガニック消臭剤使用のメリットに関する意識の高まりが市場拡大を牽引

オーガニック消臭剤市場の成長を後押ししている主な要因の1つは、世界中で化学物質を含まない製品に対する需要が増加していることです。植物由来の自然な美容・衛生製品に対する需要の高まりにより、個人衛生の重要性が消費者の間で高まっており、メーカー各社は肌へのダメージが少ないオーガニック消臭剤を導入しています。特に衛生ケア・カテゴリーにおける独創的なソリューションのイントロダクションや、特に女性消費者の間でのアルミニウム塩の有害性に対する意識の高まりは、スプレー、ロールオン、アルミニウムを含まない消臭剤、スティックやクリームなどの新製品を試すよう顧客にアピールすることで、さらに市場に影響を与えています。

環境に優しい製品への需要の高まりが市場成長を後押し

化粧品製造は、化学物質、毒物、プラスチックの生産につながり、これらは定期的に消費されるため、水質汚染、サンゴ礁の白化、何百もの種の生息地からの追い出し、膨大な量の廃棄物の発生にもつながっています。

美容分野で使用されるパッケージは、機能性が低く、装飾性が高いです。年間200億個にものぼる化粧品部門で使用される包装は、ゴミの70%以上を占めています。使い終わった口紅、シャンプー、香水、ボディソープなどは廃棄され、リサイクルされるのはわずかな量にすぎないです。現在、海には年間800万トンのプラスチックが捨てられています。

プラスチックは生分解性がないため、腐敗することはないです。その代わり、"光分解"と呼ばれる過程を経て、極小のサイズに分解されます。このプロセスの長さは、使用されるプラスチックの種類によって異なり、100年から500年です。有害性が高く、浄化の課題が多いほど、プラスチックは小さくなります。

オンライン・チャネルを通じた需要の高まりが市場成長を後押し

消臭剤市場は、オンライン流通チャネルから大きな恩恵を受けています。これにより、ブランドは新しい市場やより多くの読者にアクセスできるようになっています。さらに、顧客は自分の要求に合ったものを探したり購入したりするのがより簡単になっています。化粧品業界の競争は、eコマースによって平準化されました。中小企業は、以前は実店舗で目立つことに苦労していたかもしれないが、今ではオンライン・チャネルを通じて世界中の視聴者にアクセスすることができます。消費者は、eコマースのおかげで、商品と価格を比較しやすくなり、欲しい商品の最もお得なキャンペーンを見つけやすくなっています。多くの選択肢があるため、顧客は時間をかけて、最もお得で理想的な商品を見つけることができます。

市場セグメンテーション

世界のオーガニック消臭剤市場は、製品タイプ、エンドユーザー、流通チャネルに基づいて細分化されます。製品タイプに基づき、市場はスプレー、スティック、ロールオンに細分化されます。エンドユーザーに基づけば、市場は男性、女性、ユニセックスに分けられます。さらに、流通チャネルに基づいて、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン、薬局、非小売店に区分されます。

企業プロファイル

Unilever plc、Sebapharma GmbH & Co. KG、Erbaviva, LLC、Sky Organics、LLC、The Natural Deodorant Co.、Laverana Digital GmbH & Co.、Weleda Inc.、Elsa's Organic Skinfoods Limited、Dala Beauty、LLC (Lavanila)、Speick Naturkosmetik GmbH & Co. KGなどが世界のオーガニック消臭剤市場の主要企業です。

調査範囲

オーガニック消臭剤の世界市場:製品タイプ別

  • スプレー
  • スティック
  • ロールオン

オーガニック消臭剤の世界市場:エンドユーザー別

  • 男性
  • 女性
  • ユニセックス

オーガニック消臭剤の世界市場:流通チャネル別

  • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • 専門店
  • オンライン
  • 薬局
  • 非小売店

オーガニック消臭剤の世界市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • フランス
    • ドイツ
    • スペイン
    • イタリア
    • 英国
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • ベトナム
    • 韓国
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • 南アフリカ
    • アラブ首長国連邦
    • トルコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • コロンビア

競合情勢

企業プロファイル:世界のオーガニック消臭剤市場における主要企業の詳細分析

利用可能なカスタマイズ

TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。レポートでは以下のカスタマイズが可能です。

企業情報

  • 追加市場参入企業の詳細分析とプロファイリング(最大5社)。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 顧客の声分析(B2Cモデル分析)

  • サンプルサイズの決定
  • 回答者の属性
    • 性別
    • 年齢別
    • 職業別
  • ブランド認知度
  • 購入決定要因
  • 購入後に直面する課題

第5章 オーガニック消臭剤の世界市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別(スプレー、スティック、ロールオン)
    • エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)
    • 流通チャネル別(コンビニエンスストア、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、オンライン、薬局、非小売店)
    • 地域別
    • 上位5社別、その他(2022年)
  • オーガニック消臭剤の世界市場マッピングと機会評価
    • 製品タイプ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 地域別

第6章 北米のオーガニック消臭剤市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • 最終用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第7章 欧州のオーガニック消臭剤市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • 最終用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第8章 アジア太平洋のオーガニック消臭剤市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • 最終用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第9章 中東・アフリカのオーガニック消臭剤市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • 最終用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第10章 南米のオーガニック消臭剤市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • 最終用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第11章 市場力学

  • 促進要因
    • 環境に優しい製品に対する需要の高まり
    • オーガニック消臭剤に対する意識の高まり
    • 健康志向の消費者の増加
  • 課題
    • 高価格
    • 変化への消極性

第12章 COVID-19が世界のオーガニック消臭剤市場に与える影響

  • 影響評価モデル
    • 影響を受ける主要セグメント
    • 影響を受ける主要地域
    • 影響を受ける主要国

第13章 市場動向と発展

  • オンライン・チャネルを通じた需要の拡大
  • ブランドによるユニークなマーケティング手法
  • 女性消費者の需要の高まり
  • スプレー需要の高まり
  • ミレニアル世代の需要急増

第14章 ポーターのファイブフォース分析

  • 競争企業間の敵対関係
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第15章 SWOT分析

  • 強み
  • 弱み
  • 機会
  • 脅威

第16章 競合情勢

  • Unilever plc
  • Sebapharma GmbH & Co. KG
  • Erbaviva, LLC
  • Sky Organics, LLC
  • The Natural Deodorant Co.
  • Laverana Digital GmbH & Co.
  • Weleda Inc.
  • Elsa's Organic Skinfoods Limited
  • Dala Beauty, LLC(Lavanila)
  • Speick Naturkosmetik GmbH & Co. KG

第17章 戦略的提言/アクションプラン

  • 重点分野
  • ターゲット・タイプ
  • ターゲット最終用途

第18章 調査会社について・免責事項

(注:企業リストは、クライアントの要求に基づいてカスタマイズすることができます。)

目次
Product Code: 14903

The global organic deodorant market is witnessing high growth owing to rising awareness among consumers regarding the health benefits related with organic deodorants. Moreover, the rising preference among consumers for chemical free products in different countries is further boosting the market growth.

The term "organic deodorant" refers to a category of deodorants that can be used to reduce body odor and are formulated from compounds taken from natural components. There are several different types of these deodorants, including sticks, pastes, bars, and sprays. These items are made with organic materials such as baking soda, tea tree oil, activated charcoal, vitamin E oil, corn starch, coconut oil, clay, aloe vera, and more. They even offer oils made from herbs and fruits such as orange, lemongrass, lavender, and peppermint that can be used to reduce sweat and odor.

Changes in lifestyle and an increase in the standard of living are the results of the expansion of the global economy and the rise in the number of dual-income households. Accordingly, it is anticipated that these characteristics will encourage market expansion. A key part of raising consumer awareness of the advantages of products is also being played by the expanding promotional campaigns for cosmetic and fragrance items in print, broadcast, and online media.

Market Overview
Forecast Period2024-2028
Market Size 2022USD 201.76 Million
Market Size 2028USD 286.66 Million
CAGR 2023-20286.14%
Fastest Growing SegmentOnline
Largest MarketNorth America

Increasing Awareness About Benefits of Using Organic Deodorants is Driving the Market's Expansion

One of the key factors fueling the growth of the organic deodorant market is the increase in demand for chemical-free products across the globe. Owing to the increased demand for plant-based and natural beauty and hygiene products, the importance of personal hygiene is rising among consumers, and manufacturers are introducing organic deodorants that are less damaging to the skin. The introduction of creative solutions, particularly in the hygiene care category, and the growing awareness of the harmful effects of aluminum salts, particularly among female consumers, further influence the market by appealing to customers to try out new products such as sprays, roll-ons, deodorants without aluminum, and sticks and creams.

Growing Demand for Environment-Friendly Products is Fueling the Market Growth

Cosmetics manufacturing results in the production of chemicals, poisons, and plastics that are consumed regularly, which also contributes to water pollution, coral reef bleaching, the eviction of hundreds of species from their habitats, and the creation of enormous amounts of waste.

The packaging used in the beauty sector is less functional and more ornamental. The packaging used in the cosmetics sector, which totals 20 billion units annually, accounts for over 70% of trash. Lipstick, shampoo, perfume, and body wash that have been used up are discarded; only little amounts are recycled. Currently, the oceans get 8 million tons of plastic annually.

Since plastic is not biodegradable, it will never decay. Instead, it disintegrates and fragments into minuscule sizes via a process called "photodegradation." The length of this procedure varies based on the type of plastic used, from 100 to 500 years. The more hazardous and challenging it is to clean up, the smaller the plastic becomes.

Rising Demand Through Online Channels to Fuel Market Growth

The deodorant market has greatly benefited from online distribution channels. It has made it possible for brands to access new markets and a larger audience. Moreover, it has made it simpler for customers to explore and purchase stuff that fit their requirements. The competitive nature of the cosmetics sector has been levelled by e-commerce. Smaller companies can now access a worldwide audience through online channels, while they may have previously struggled to stand out in brick-and-mortar locations. Consumers now find it simpler to compare goods and prices and locate the greatest offers on the goods they desire due to e-commerce. With so many choices, customers may take their time and locate the ideal item at the best value.

Market Segmentation:

The global organic deodorant market is segmented based on product type, end-user, and distribution channel. Based on product type, the market is fragmented into spray, stick, and roll-on. Based on end-user the market is divided into male, female, and unisex. Furthermore, based on distribution channels, the market is segmented into supermarkets/hypermarkets, convenience stores, specialty stores, online, pharmacies, and non-retail stores.

Company Profiles

Unilever plc, Sebapharma GmbH & Co. KG, Erbaviva, LLC, Sky Organics, LLC, The Natural Deodorant Co., Laverana Digital GmbH & Co., Weleda Inc., Elsa's Organic Skinfoods Limited, Dala Beauty, LLC (Lavanila), Speick Naturkosmetik GmbH & Co. KG are some of the major companies in the global organic deodorant market.

Report Scope:

In this report, the global organic deodorant market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Global Organic Deodorant Market, By Product Type:

  • Spray
  • Stick
  • Roll-On

Global Organic Deodorant Market, By End-User:

  • Male
  • Female
  • Unisex

Global Organic Deodorant Market, By Distribution Channel:

  • Supermarkets/Hypermarkets
  • Convenience Stores
  • Specialty Stores
  • Online
  • Pharmacies
  • Non-Retail Stores

Global Organic Deodorant Market, By Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • France
    • Germany
    • Spain
    • Italy
    • United Kingdom
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • Vietnam
    • South Korea
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • South Africa
    • UAE
    • Turkey
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia

Competitive Landscape:

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global organic deodorant market.

Available Customizations:

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information:

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Key Highlights of the Report
  • 1.3. Market Coverage
  • 1.4. Market Segments Covered
  • 1.5. Research Tenure Considered

2. Research Methodology

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Baseline Methodology
  • 2.3. Key Industry Partners
  • 2.4. Major Association and Secondary Sources
  • 2.5. Forecasting Methodology
  • 2.6. Data Triangulation & Validation
  • 2.7. Assumptions and Limitations

3. Executive Summary

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Forecast
  • 3.3. Key Regions
  • 3.4. Key Segments

4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)

  • 4.1. Sample Size Determination
  • 4.2. Respondent Demographics
    • 4.2.1. By Gender
    • 4.2.2. By Age
    • 4.2.3. By Occupation
  • 4.3. Brand Awareness
  • 4.4. Factors Influencing Purchase Decision
  • 4.5. Challenges Faced After Purchase

5. Global Organic Deodorant Market Outlook

  • 5.1. Market Size & Forecast
    • 5.1.1. By Value
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Spray, Stick and Roll-On)
    • 5.2.2. By End User Market Share Analysis (Male, Female, Unisex)
    • 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Convenience Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Online, Pharmacies, Non-Retail Stores)
    • 5.2.4. By Regional Market Share Analysis
      • 5.2.4.1. North America Market Share Analysis
      • 5.2.4.2. South America Market Share Analysis
      • 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis
      • 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis
      • 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis
    • 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
  • 5.3. Global Organic Deodorant Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment

6. North America Organic Deodorant Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 6.2.2. By End Use Market Share Analysis
    • 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 6.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 6.2.4.1. United States Organic Deodorant Market Outlook
        • 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.1.1.1. By Value
        • 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.1.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.2. Canada Organic Deodorant Market Outlook
        • 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.2.1.1. By Value
        • 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.2.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.3. Mexico Organic Deodorant Market Outlook
        • 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.3.1.1. By Value
        • 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.3.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

7. Europe Organic Deodorant Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 7.2.2. By End Use Market Share Analysis
    • 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 7.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 7.2.4.1. France Organic Deodorant Market Outlook
        • 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.1.1.1. By Value
        • 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.1.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.2. Germany Organic Deodorant Market Outlook
        • 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.2.1.1. By Value
        • 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.2.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.3. Spain Organic Deodorant Market Outlook
        • 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.3.1.1. By Value
        • 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.3.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.4. Italy Organic Deodorant Market Outlook
        • 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.4.1.1. By Value
        • 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.4.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.5. United Kingdom Organic Deodorant Market Outlook
        • 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.5.1.1. By Value
        • 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.5.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

8. Asia-Pacific Organic Deodorant Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 8.2.2. By End Use Market Share Analysis
    • 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 8.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 8.2.4.1. China Organic Deodorant Market Outlook
        • 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.1.1.1. By Value
        • 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.1.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.2. Japan Organic Deodorant Market Outlook
        • 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.2.1.1. By Value
        • 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.2.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.3. India Organic Deodorant Market Outlook
        • 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.3.1.1. By Value
        • 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.3.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.4. Vietnam Organic Deodorant Market Outlook
        • 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.4.1.1. By Value
        • 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.4.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.5. South Korea Organic Deodorant Market Outlook
        • 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.5.1.1. By Value
        • 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.5.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

9. Middle East & Africa Organic Deodorant Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 9.2.2. By End Use Market Share Analysis
    • 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 9.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 9.2.4.1. South Africa Organic Deodorant Market Outlook
        • 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.1.1.1. By Value
        • 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
        • 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.2. Saudi Arabia Organic Deodorant Market Outlook
        • 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.2.1.1. By Value
        • 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.2.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.3. UAE Organic Deodorant Market Outlook
        • 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.3.1.1. By Value
        • 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.3.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.4. Turkey Organic Deodorant Market Outlook
        • 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.4.1.1. By Value
        • 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.4.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

10. South America Organic Deodorant Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 10.2.2. By End Use Market Share Analysis
    • 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 10.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 10.2.4.1. Argentina Organic Deodorant Market Outlook
        • 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.1.1.1. By Value
        • 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.4.1.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.4.2. Colombia Organic Deodorant Market Outlook
        • 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.2.1.1. By Value
        • 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.4.2.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.4.3. Brazil Organic Deodorant Market Outlook
        • 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.3.1.1. By Value
        • 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.4.3.2.2. By End Use Market Share Analysis
        • 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

11. Market Dynamics

  • 11.1. Drivers
    • 11.1.1. Rising demand for environment friendly products
    • 11.1.2. Growing awareness for organic deodorants
    • 11.1.3. Rising number of health-conscious consumers
  • 11.2. Challenges
    • 11.2.1. High prices
    • 11.2.2. Reluctancy to change

12. Impact of COVID-19 on Global Organic Deodorant Market

  • 12.1. Impact Assessment Model
    • 12.1.1. Key Segments Impacted
    • 12.1.2. Key Regions Impacted
    • 12.1.3. Key Countries Impacted

13. Market Trends & Developments

  • 13.1. Growing demand through online channels
  • 13.2. Unique marketing techniques by brands
  • 13.3. Rising demand from female consumers
  • 13.4. Rising demand for sprays
  • 13.5. Surge in demand from millennials

14. Porter's Five Forces Model

  • 14.1. Competitive Rivalry
  • 14.2. Bargaining Power of Buyers
  • 14.3. Bargaining Power of Suppliers
  • 14.4. Threat of New Entrants
  • 14.5. Threat of Substitutes

15. SWOT Analysis

  • 15.1. Strengths
  • 15.2. Weaknesses
  • 15.3. Opportunities
  • 15.4. Threats

16. Competitive Landscape

  • 16.1. Company Profiles
    • 16.1.1. Unilever plc
      • 16.1.1.1. Company Details
      • 16.1.1.2. Product & Services
      • 16.1.1.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.1.5. Recent Developments
      • 16.1.1.6. Key Management Personnel
    • 16.1.2. Sebapharma GmbH & Co. KG
      • 16.1.2.1. Company Details
      • 16.1.2.2. Product & Services
      • 16.1.2.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.2.5. Recent Developments
      • 16.1.2.6. Key Management Personnel
    • 16.1.3. Erbaviva, LLC
      • 16.1.3.1. Company Details
      • 16.1.3.2. Product & Services
      • 16.1.3.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.3.5. Recent Developments
      • 16.1.3.6. Key Management Personnel
    • 16.1.4. Sky Organics, LLC
      • 16.1.4.1. Company Details
      • 16.1.4.2. Product & Services
      • 16.1.4.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.4.5. Recent Developments
      • 16.1.4.6. Key Management Personnel
    • 16.1.5. The Natural Deodorant Co.
      • 16.1.5.1. Company Details
      • 16.1.5.2. Product & Services
      • 16.1.5.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.5.5. Recent Developments
      • 16.1.5.6. Key Management Personnel
    • 16.1.6. Laverana Digital GmbH & Co.
      • 16.1.6.1. Company Details
      • 16.1.6.2. Product & Services
      • 16.1.6.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.6.5. Recent Developments
      • 16.1.6.6. Key Management Personnel
    • 16.1.7. Weleda Inc.
      • 16.1.7.1. Company Details
      • 16.1.7.2. Product & Services
      • 16.1.7.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.7.5. Recent Developments
      • 16.1.7.6. Key Management Personnel
    • 16.1.8. Elsa's Organic Skinfoods Limited
      • 16.1.8.1. Company Details
      • 16.1.8.2. Product & Services
      • 16.1.8.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.8.5. Recent Developments
      • 16.1.8.6. Key Management Personnel
    • 16.1.9. Dala Beauty, LLC (Lavanila)
      • 16.1.9.1. Company Details
      • 16.1.9.2. Product & Services
      • 16.1.9.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.9.5. Recent Developments
      • 16.1.9.6. Key Management Personnel
    • 16.1.10. Speick Naturkosmetik GmbH & Co. KG
      • 16.1.10.1. Company Details
      • 16.1.10.2. Product & Services
      • 16.1.10.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.10.5. Recent Developments
      • 16.1.10.6. Key Management Personnel

17. Strategic Recommendations/Action Plan

  • 17.1. Key Focus Areas
  • 17.2. Target Type
  • 17.3. Target End Use

18. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)