市場調査レポート
商品コード
1764905

北米のトルティーヤ市場の予測 (2031年まで) - 地域別分析 (原料別、製品種類別、カテゴリー別、流通チャネル別)

North America Tortilla Market Forecast to 2031 - Regional Analysis - by Source, Product Type, Category, and Distribution Channel


出版日
ページ情報
英文 150 Pages
納期
即納可能 即納可能とは
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=147.66円
北米のトルティーヤ市場の予測 (2031年まで) - 地域別分析 (原料別、製品種類別、カテゴリー別、流通チャネル別)
出版日: 2025年04月17日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

北米のトルティーヤ市場は2023年に208億7,121万米ドルと評価され、2031年には276億7,259万米ドルに達すると予測され、2023年から2031年までのCAGRは3.6%と推定されます。

クリーンラベルとオーガニックの動向が北米トルティーヤ市場を牽引

世界中の消費者は食生活に関心が高いため、トルティーヤなどの加工製品に使用されている製品ラベルや原材料に注意を払っています。オーガニック製品は、その健康上の利点から大きな人気を集めています。遺伝子組み換え作物(GMO)、化学肥料、農薬を使用せずに収穫された原材料を使用して製造されているため、高い価格を支払う用意のある消費者の間で魅力が高まっています。さらに消費者は、合成香料や着色料、その他の食品添加物を使用していない製品を好むようになっています。また、消費者は意識的で全人的な消費を重視し、倫理的に調達された原材料を使った製品を好みます。

製品パッケージに記載された原材料を特定することへの消費者の関心が、クリーン・ラベル製品への傾斜を引き起こしています。着色料、香料、テクスチャライザー、乳化剤など、さまざまな人工食品原料の摂取が健康に悪影響を及ぼすことを認識しつつあるのです。徹底した成分情報が記載されたわかりやすく明確なラベルは、消費者を惹きつけます。クリーン・ラベルの原材料を使用することは、メーカーのマーケティング戦略やブランド戦略にも役立ちます。

このように、ナチュラル、オーガニック、クリーンラベル製品に対する需要の高まりは、予測期間中にトルティーヤ市場に新たな動向をもたらすと予想されます。

北米のトルティーヤ市場の概要

トルティーヤは、ファヒータ、タコス、ケサディーヤ、ブリトー、ラップなど様々な料理に使用できる汎用性の高い食品です。トルティーヤはでんぷん質が多く、脂肪分が少ないため、パンに代わる健康的な選択肢と考えられており、一般的にトウモロコシ粉と小麦粉から作られています。健康志向の顧客は、食生活においてトルティーヤを好むことが多いです。従って、北米における健康志向の顧客の増加がトルティーヤの需要を後押ししています。

米国には、メキシコ人、中南米人、ドミニカ人、プエルトリコ人、キューバ人、その他の先住民族など、ラテンアメリカやスペインに起源を持つヒスパニック/ラティーノ人口が多いです。Latino Policy &Politics Instituteによると、2021年度の米国ラテン系人口は6,250万人に達し、これは米国人口の19%にあたります。トルティーヤは、タコス、ブリトー、チラキレス、バルバッコア、ケサディーヤといったメキシコの伝統的な人気料理の重要な材料であり、ヒスパニック系住民の消費を牽引しています。そのため、ヒスパニック系人口の増加が北米のトルティーヤ市場の成長に影響を与えています。

北米には主要な地元トルティーヤ生産者が存在し、同地域のトルティーヤ市場拡大を後押ししています。2024年3月、Unismack SAの子会社であるSnackCraft LLCは、ミシガン州ケントウッドの施設拡張に2,990万米ドルを投資しました。SnackCraft社は311,000平方フィートの工場に186,000平方フィートを追加し、製造、倉庫、流通スペースを拡張しました。SnackCraft社は、クラッカー、トルティーヤチップス、ペレットスナック、焼き押し出しスナックなど、様々な焼きスナックを提供しています。

北米トルティーヤ市場の収益と2031年までの予測(金額)

北米トルティーヤ市場のセグメンテーション

北米のトルティーヤ市場は、ソース、製品タイプ、カテゴリー、流通チャネル、国に分類されます。

原料別では、北米のトルティーヤ市場は小麦、トウモロコシ、その他に区分されます。2023年にはトウモロコシセグメントが最大の市場シェアを占めています。

製品種類別では、北米のトルティーヤ市場はトルティーヤチップス/トスターダチップス、タコシェル、トルティーヤ・ラップ、その他に区分されます。2023年にはトルティーヤチップス/トスターダチップス部門が最大の市場シェアを占めました。トルティーヤチップス/トスターダチップス部門はさらにコーンチップスとその他のチップスに細分化されます。

北米のトルティーヤ市場はカテゴリーに基づき、オーガニックと従来型に二分されます。2023年には従来型セグメントがより大きな市場シェアを占めています。

流通チャネルに基づき、北米のトルティーヤ市場はスーパーマーケットとハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に区分されます。スーパーマーケットとハイパーマーケットのセグメントが2023年に最大の市場シェアを占めました。

国別では、北米トルティーヤ市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。2023年の北米トルティーヤ市場シェアは米国が独占しました。

GRUMA SAB de CV、PepsiCo Inc、La Tortilla Factory Inc、Aranda's Tortilla Co Inc、Paulig Ltd、Intersnack Group GmbH &Co KG、General Mills Inc、Conagra Brands Inc、Goya Foods Inc、Greendot Health Foods Pvt. Ltd、Fresca Mexican Foods、Mi Rancho、Leighton Foods AS、The Hain Celestial Group Incなどが北米トルティーヤ市場で事業を展開する主要企業です。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 主要市場洞察
  • 市場の魅力

第3章 分析手法

  • 二次調査
  • 一次調査
    • 仮説の策定
    • マクロ経済要因分析
    • 基礎数値の開発
    • データの三角測量
    • 国レベルのデータ

第4章 北米トルティーヤ市場情勢

  • 市場概要
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • 代替品の脅威
  • エコシステム分析
    • 原材料サプライヤー
    • メーカー
    • 流通業者
    • 流通チャネル
  • トルティーヤ・トルティーヤ製品メーカー一覧

第5章 北米のトルティーヤ市場:主な市場力学

  • トルティーヤ市場:主な市場力学
  • 市場促進要因
    • メキシコ料理の人気上昇
    • 主要企業の戦略的取り組み
  • 市場抑制要因
    • トルティーヤ汚染と製品回収の増加
  • 市場機会
    • グルテンフリー製品の人気拡大
  • 今後の動向
    • クリーンラベルとオーガニック志向の高まり
  • 促進要因と抑制要因の影響

第6章 トルティーヤ市場:北米市場の分析

  • 北米のトルティーヤ市場の収益 (2021~2031年)
  • 北米のトルティーヤ市場の予測・分析

第7章 北米のトルティーヤ市場の分析:原料別

  • 小麦
  • トウモロコシ
  • その他

第8章 北米のトルティーヤ市場の分析:製品種類別

  • トルティーヤチップス/トスターダチップス
  • タコシェル
  • トルティーヤ・ラップ
  • その他

第9章 北米のトルティーヤ市場の分析:カテゴリー別

  • オーガニック
  • 従来型

第10章 北米のトルティーヤ市場の分析:流通チャネル別

  • スーパーマーケット・ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンライン小売
  • その他

第11章 北米のトルティーヤ市場:国別分析

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ

第12章 競合情勢

  • ヒートマップ分析:主要企業別
  • 企業のポジショニングと集中度

第13章 業界情勢

  • 企業合併・買収 (M&A)
  • 新製品の上市
  • その他の戦略と開発

第14章 企業プロファイル

  • GRUMA SAB de CV
  • PepsiCo Inc
  • La Tortilla Factory Inc
  • Intersnack Group GmbH & Co KG
  • Aranda's Tortilla Co Inc
  • Paulig Ltd
  • General Mills Inc
  • Conagra Brands Inc
  • Goya Foods Inc
  • Greendot Health Foods Pvt. Ltd.
  • Fresca Mexican Foods
  • Mi Rancho
  • Leighton Foods AS
  • The Hain Celestial Group Inc

第15章 付録

図表

List Of Tables

  • Table 1. North America Tortilla Market Segmentation
  • Table 2. List of Tortilla and Tortilla Products Manufacturers
  • Table 3. North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Table 4. North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million) - by Source
  • Table 5. North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million) - by Product Type
  • Table 6. North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million) - by Category
  • Table 7. North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 8. North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Country
  • Table 9. United States: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Source
  • Table 10. United States: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Product Type
  • Table 11. United States: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Category
  • Table 12. United States: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 13. Canada: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Source
  • Table 14. Canada: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Product Type
  • Table 15. Canada: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Category
  • Table 16. Canada: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 17. Mexico: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Source
  • Table 18. Mexico: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Product Type
  • Table 19. Mexico: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Category
  • Table 20. Mexico: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Distribution Channel

List Of Figures

  • Figure 1. North America Tortilla Market Segmentation, by Country
  • Figure 2. Porter's Analysis
  • Figure 3. Ecosystem: Tortilla Market
  • Figure 4. North America Tortilla Market - Key Market Dynamics
  • Figure 5. Impact Analysis of Drivers and Restraints
  • Figure 6. North America Tortilla Market Revenue (US$ Million), 2021-2031
  • Figure 7. North America Tortilla Market Share (%) - by Source (2023 and 2031)
  • Figure 8. Wheat: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 9. Corn: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 10. Others: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 11. North America Tortilla Market Share (%) - by Product Type (2023 and 2031)
  • Figure 12. Tortilla Chips/Tostada Chips: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 13. Corn Chips: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 14. Other Chips: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 15. Taco Shells: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 16. Tortilla Wraps: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 17. Others: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 18. North America Tortilla Market Share (%) - by Category (2023 and 2031)
  • Figure 19. Organic: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 20. Conventional: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 21. North America Tortilla Market Share (%) - by Distribution Channel (2023 and 2031)
  • Figure 22. Supermarkets and Hypermarkets: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 23. Convenience Stores: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 24. Online Retail: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 25. Others: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 26. North America Tortilla Market Breakdown, by Key Countries - Revenue (2023) (US$ Million)
  • Figure 27. North America Tortilla Market Breakdown, by Key Countries, 2023 and 2031 (%)
  • Figure 28. United States: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million)
  • Figure 29. Canada: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million)
  • Figure 30. Mexico: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million)
  • Figure 31. Heat Map Analysis
  • Figure 32. Company Positioning & Concentration
目次
Product Code: TIPRE00008109

The North America tortilla market was valued at US$ 20,871.21 million in 2023 and is expected to reach US$ 27,672.59 million by 2031; it is estimated to register a CAGR of 3.6% from 2023 to 2031.

Surging Clean-Label and Organic Trend Fuel North America Tortilla Market

Consumers across the world pay attention to product labels and ingredients used in processed products such as tortillas, as they are highly concerned about their diet. Organic products are gaining significant popularity owing to their perceived health benefits. They are manufactured using ingredients harvested without genetically modified organisms (GMOs), chemical fertilizers, and pesticides, which increase their appeal among consumers, who are ready to pay higher prices. Moreover, consumers increasingly prefer products free of synthetic flavors, colors, and other food additives. Also, they focus on conscious and holistic consumption and prefer product items made with ethically sourced ingredients.

Consumers' interest in identifying the ingredients on the product packaging has triggered their inclinations toward clean-label products. They are becoming aware of the adverse health impacts associated with consuming various artificial food ingredients, such as colorants, flavors, texturizers, and emulsifiers. An understandable and clear label with thorough ingredient information attracts consumers. Using clean-label ingredients also assists manufacturers in their marketing and branding strategies.

Thus, the rising demand for natural, organic, and clean-label products is expected to introduce new trends into the tortilla market during the forecast period.

North America Tortilla Market Overview

Tortilla is a highly versatile food item that can be used in various dishes such as fajitas, tacos, quesadillas, burritos, and wraps. It is considered a healthier option for bread due to its high starch and lower fat content, and it is typically made from corn flour and wheat flour. Health-conscious customers often prefer tortillas in their diet. Hence, a rise in health-conscious customers in North America propels the demand for tortillas.

The US has significant group of Hispanic/Latino population that are people of Latin American or Spanish origins, including Mexican, Central & South American, Dominican, Puerto Rican, Cuban, and other Indigenous groups. According to the Latino Policy & Politics Institute, in FY2021, the US Latino population reached 62.5 million, which is 19% of the US population. Tortillas are a key ingredient in Mexico's popular traditional dishes such as tacos, burritos, chilaquiles, barbacoa, and quesadillas, which drives its consumption among the Hispanic population. Thus, the rising Hispanic population influences the North American tortilla market growth.

The presence of major local tortilla producers in North America fuels the expansion of the tortilla market in the region. In March 2024, SnackCraft LLC, a subsidiary of Unismack SA, invested US$29.9 million in a facility expansion in Kentwood, Michigan. SnackCraft expanded its manufacturing, warehousing, and distribution space by adding 186,000 square feet to its 311,000-square-feet plant. SnackCraft offers a variety of baked snacks, including crackers, tortilla chips, pellet snacks, and baked extruded snacks.

North America Tortilla Market Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

North America Tortilla Market Segmentation

The North America tortilla Market is categorized into source, product type, category, distribution channel, and country.

Based on source, the North America tortilla market is segmented into wheat, corn, and others. The corn segment held the largest market share in 2023.

By product type, the North America tortilla market is segmented into tortilla chips/tostada chips

taco shells, tortilla wraps, and others. The tortilla chips/tostada chips segment held the largest market share in 2023. The tortilla chips/tostada chips segment is further sub segmented into corn chips and other chips.

Based on category, the North America tortilla market is bifurcated into organic and conventional. The conventional segment held a larger market share in 2023.

Based on distribution channel, the North America tortilla market is segmented into supermarkets and hypermarkets, convenience stores, online retail, and others. The supermarkets and hypermarkets segment held the largest market share in 2023.

By country, the North America tortilla market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America tortilla market share in 2023.

GRUMA SAB de CV; PepsiCo Inc; La Tortilla Factory Inc; Aranda's Tortilla Co Inc; Paulig Ltd; Intersnack Group GmbH & Co KG; General Mills Inc; Conagra Brands Inc; Goya Foods Inc; Greendot Health Foods Pvt. Ltd.; Fresca Mexican Foods; Mi Rancho; Leighton Foods AS; and The Hain Celestial Group Inc are some of the leading companies operating in the North America tortilla market.

Table Of Contents

1. Introduction

  • 1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
  • 1.2 Market Segmentation

2. Executive Summary

  • 2.1 Key Market Insights
  • 2.2 Market Attractiveness

3. Research Methodology

  • 3.1 Secondary Research
  • 3.2 Primary Research
    • 3.2.1 Hypothesis formulation:
    • 3.2.2 Macro-economic factor analysis:
    • 3.2.3 Developing base number:
    • 3.2.4 Data Triangulation:
    • 3.2.5 Country level data:

4. North America Tortilla Market Landscape

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.2.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.2.3 Threat of New Entrants
    • 4.2.4 Competitive Rivalry
    • 4.2.5 Threat of Substitutes
  • 4.3 Ecosystem Analysis
    • 4.3.1 Raw Materials Suppliers
    • 4.3.2 Manufacturers
    • 4.3.3 Distributors
    • 4.3.4 Distribution Channel
  • 4.4 List of Tortilla and Tortilla Products Manufacturers

5. North America Tortilla Market - Key Market Dynamics

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Rising Popularity of Mexican Cuisines
    • 5.1.2 Strategic Initiatives by Key Market Players
  • 5.2 Market Restraints
    • 5.2.1 Increasing Instances of Tortilla Contamination and Product Recalls
  • 5.3 Market Opportunities
    • 5.3.1 Increasing Preference for Gluten-Free Products
  • 5.4 Future Trends
    • 5.4.1 Surging Clean-Label and Organic Trend
  • 5.5 Impact of Drivers and Restraints:

6. Tortilla Market - North America Market Analysis

  • 6.1 North America Tortilla Market Revenue (US$ Million), 2021-2031
  • 6.2 North America Tortilla Market Forecast Analysis

7. North America Tortilla Market Analysis - by Source

  • 7.1 Wheat
    • 7.1.1 Overview
    • 7.1.2 Wheat: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 7.2 Corn
    • 7.2.1 Overview
    • 7.2.2 Corn: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 7.3 Others
    • 7.3.1 Overview
    • 7.3.2 Others: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

8. North America Tortilla Market Analysis - by Product Type

  • 8.1 Tortilla Chips/Tostada Chips
    • 8.1.1 Overview
    • 8.1.2 Tortilla Chips/Tostada Chips: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
    • 8.1.3 Corn Chips
      • 8.1.3.1 Overview
      • 8.1.3.2 Corn Chips: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
    • 8.1.4 Other Chips
      • 8.1.4.1 Overview
      • 8.1.4.2 Other Chips: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 8.2 Taco Shells
    • 8.2.1 Overview
    • 8.2.2 Taco Shells: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 8.3 Tortilla Wraps
    • 8.3.1 Overview
    • 8.3.2 Tortilla Wraps: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 8.4 Others
    • 8.4.1 Overview
    • 8.4.2 Others: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

9. North America Tortilla Market Analysis - by Category

  • 9.1 Organic
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Organic: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 9.2 Conventional
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Conventional: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

10. North America Tortilla Market Analysis - by Distribution Channel

  • 10.1 Supermarkets and Hypermarkets
    • 10.1.1 Overview
    • 10.1.2 Supermarkets and Hypermarkets: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 10.2 Convenience Stores
    • 10.2.1 Overview
    • 10.2.2 Convenience Stores: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 10.3 Online Retail
    • 10.3.1 Overview
    • 10.3.2 Online Retail: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 10.4 Others
    • 10.4.1 Overview
    • 10.4.2 Others: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

11. North America Tortilla Market - Country Analysis

  • 11.1 North America
    • 11.1.1 North America: Tortilla Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
      • 11.1.1.1 North America: Tortilla Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
      • 11.1.1.2 United States: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
        • 11.1.1.2.1 United States: North America Tortilla Market Breakdown, by Source
        • 11.1.1.2.2 United States: North America Tortilla Market Breakdown, by Product Type
        • 11.1.1.2.3 United States: North America Tortilla Market Breakdown, by Category
        • 11.1.1.2.4 United States: North America Tortilla Market Breakdown, by Distribution Channel
      • 11.1.1.3 Canada: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
        • 11.1.1.3.1 Canada: North America Tortilla Market Breakdown, by Source
        • 11.1.1.3.2 Canada: North America Tortilla Market Breakdown, by Product Type
        • 11.1.1.3.3 Canada: North America Tortilla Market Breakdown, by Category
        • 11.1.1.3.4 Canada: North America Tortilla Market Breakdown, by Distribution Channel
      • 11.1.1.4 Mexico: North America Tortilla Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
        • 11.1.1.4.1 Mexico: North America Tortilla Market Breakdown, by Source
        • 11.1.1.4.2 Mexico: North America Tortilla Market Breakdown, by Product Type
        • 11.1.1.4.3 Mexico: North America Tortilla Market Breakdown, by Category
        • 11.1.1.4.4 Mexico: North America Tortilla Market Breakdown, by Distribution Channel

12. Competitive Landscape

  • 12.1 Heat Map Analysis
  • 12.2 Company Positioning & Concentration

13. Industry Landscape

  • 13.1 Overview
  • 13.2 Merger and Acquisition
  • 13.3 New Product Launch
  • 13.4 Other Strategies and Developments

14. Company Profiles

  • 14.1 GRUMA SAB de CV
    • 14.1.1 Key Facts
    • 14.1.2 Business Description
    • 14.1.3 Products and Services
    • 14.1.4 Financial Overview
    • 14.1.5 SWOT Analysis
    • 14.1.6 Key Developments
  • 14.2 PepsiCo Inc
    • 14.2.1 Key Facts
    • 14.2.2 Business Description
    • 14.2.3 Products and Services
    • 14.2.4 Financial Overview
    • 14.2.5 SWOT Analysis
    • 14.2.6 Key Developments
  • 14.3 La Tortilla Factory Inc
    • 14.3.1 Key Facts
    • 14.3.2 Business Description
    • 14.3.3 Products and Services
    • 14.3.4 Financial Overview
    • 14.3.5 SWOT Analysis
    • 14.3.6 Key Developments
  • 14.4 Intersnack Group GmbH & Co KG
    • 14.4.1 Key Facts
    • 14.4.2 Business Description
    • 14.4.3 Products and Services
    • 14.4.4 Financial Overview
    • 14.4.5 SWOT Analysis
    • 14.4.6 Key Developments
  • 14.5 Aranda's Tortilla Co Inc
    • 14.5.1 Key Facts
    • 14.5.2 Business Description
    • 14.5.3 Products and Services
    • 14.5.4 Financial Overview
    • 14.5.5 SWOT Analysis
    • 14.5.6 Key Developments
  • 14.6 Paulig Ltd
    • 14.6.1 Key Facts
    • 14.6.2 Business Description
    • 14.6.3 Products and Services
    • 14.6.4 Financial Overview
    • 14.6.5 SWOT Analysis
    • 14.6.6 Key Developments
  • 14.7 General Mills Inc
    • 14.7.1 Key Facts
    • 14.7.2 Business Description
    • 14.7.3 Products and Services
    • 14.7.4 Financial Overview
    • 14.7.5 SWOT Analysis
    • 14.7.6 Key Developments
  • 14.8 Conagra Brands Inc
    • 14.8.1 Key Facts
    • 14.8.2 Business Description
    • 14.8.3 Products and Services
    • 14.8.4 Financial Overview
    • 14.8.5 SWOT Analysis
    • 14.8.6 Key Developments
  • 14.9 Goya Foods Inc
    • 14.9.1 Key Facts
    • 14.9.2 Business Description
    • 14.9.3 Products and Services
    • 14.9.4 Financial Overview
    • 14.9.5 SWOT Analysis
    • 14.9.6 Key Developments
  • 14.10 Greendot Health Foods Pvt. Ltd.
    • 14.10.1 Key Facts
    • 14.10.2 Business Description
    • 14.10.3 Products and Services
    • 14.10.4 Financial Overview
    • 14.10.5 SWOT Analysis
    • 14.10.6 Key Developments
  • 14.11 Fresca Mexican Foods
    • 14.11.1 Key Facts
    • 14.11.2 Business Description
    • 14.11.3 Products and Services
    • 14.11.4 Financial Overview
    • 14.11.5 SWOT Analysis
    • 14.11.6 Key Developments
  • 14.12 Mi Rancho
    • 14.12.1 Key Facts
    • 14.12.2 Business Description
    • 14.12.3 Products and Services
    • 14.12.4 Financial Overview
    • 14.12.5 SWOT Analysis
    • 14.12.6 Key Developments
  • 14.13 Leighton Foods AS
    • 14.13.1 Key Facts
    • 14.13.2 Business Description
    • 14.13.3 Products and Services
    • 14.13.4 Financial Overview
    • 14.13.5 SWOT Analysis
    • 14.13.6 Key Developments
  • 14.14 The Hain Celestial Group Inc
    • 14.14.1 Key Facts
    • 14.14.2 Business Description
    • 14.14.3 Products and Services
    • 14.14.4 Financial Overview
    • 14.14.5 SWOT Analysis
    • 14.14.6 Key Developments

15. Appendix

  • 15.1 About The Insight Partners