市場調査レポート
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1567845

北米のゲーミングコントローラ:2030年までの市場予測 - 地域分析 - 製品タイプ、互換性、接続性、流通経路、最終用途別

North America Gaming Controller Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type, Compatibility, Connectivity, Distribution Channel, and End use


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英文 124 Pages
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北米のゲーミングコントローラ:2030年までの市場予測 - 地域分析 - 製品タイプ、互換性、接続性、流通経路、最終用途別
出版日: 2024年08月07日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 124 Pages
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GIIご利用のメリット
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  • 目次
概要

北米のゲーミングコントローラ市場は、2022年に6億2,898万米ドルと評価され、2030年には11億1,966万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までのCAGRは7.5%と予測されています。

ゲーミング分野の急拡大が北米のゲーミングコントローラ市場を活性化

ゲーム分野の急成長がゲーミングコントローラ市場を牽引しています。技術の急速な進歩により、顧客はゲーム分野でのさらなるイノベーションを期待できます。業界の専門家は、ゲームコントローラに仮想現実(VR)と拡張現実(AR)技術の統合が進み、ゲーマーにさらに没入感のある体験を提供すると予測しています。ゲーム機、PC、モバイル機器など、ゲームプラットフォームの普及は、ゲームユーザーを大幅に拡大しました。各プラットフォームには独自のコントローラ要件があり、異なるゲーミングエコシステムに対応するコントローラの市場は多様化しています。Microsoft xCloud、Google Stadia、NVIDIA GeForce Nowなどのクラウドゲーミングサービスにより、ゲーマーはハイエンドのハードウェアを必要とせずにゲームをストリーミングできるようになりました。このシフトは、低遅延とシームレスな接続性を重視し、クラウドゲーミングに最適化された機能を備えたコントローラの開発につながった。また、ゲーム分野では、esports、ライブストリーミング、競合ゲームに参加する人が増え、エンゲージメントが急増しています。このような参加者の増加は、本格的なゲーマーのニーズを満たし、精度、カスタマイズ性、耐久性を提供する高性能コントローラーの需要を生み出しています。ゲーム業界は、年齢や性別の枠を超え、多様なユーザーを惹きつけています。ゲームがより包括的なものになるにつれ、幅広いプレイヤーに対応するため、ユーザーフレンドリーなデザイン、利用しやすい機能、人間工学に配慮したコントローラの需要が高まっています。このように、ゲーム分野の急速な拡大が、さまざまなプラットフォームやゲームスタイルにおけるゲーマーの多様なニーズと相まって、ゲーミングコントローラ市場を推進しています。

北米のゲーミングコントローラ市場概要

ビデオゲーム分野は北米で最も急成長している産業の一つです。米国ゲーミング協会によると、米国のゲーミング産業は2022年に総経済生産高3,290億米ドル、180万人の雇用、530億米ドルの税収を支えました。ゲーミング産業は米国で約70万9000人を直接雇用し、賃金、給与、チップ、福利厚生で310億米ドルを稼いです。これには、カジノや企業オフィスの現場での雇用59万7000人、カジノ旅行中にカジノ客にサービスを提供したり、カジノの建設や改修に携わる企業での雇用8万9000人、ゲーミング機器メーカーでの雇用2万3000人以上が含まれます。このように、ゲーミング産業の成長に伴い、北米ではゲーミングコントローラーの需要も高まっています。

様々な企業が提携や製品投入などの取り組みを行っています。例えば、2023年8月、Turtle Beach Corporationは、iPhoneユーザー向けに超ポータブルなTurtle Beach Atom Mobile Game Controllerを9月に発売すると発表しました。Atomコントローラーは、ユニークなツーピースデザインのポータブルでコンパクトなモバイルゲームコントローラーです。また、SCUF Gamingは2023年10月、PC用コントローラの画期的な新ライン「SCUF Envision」の発売を発表しました。これらのコントローラーは、PCゲーマーのために特別に設計されています。SCUF Envisionは、これまでにないカスタマイズ性と最先端技術により、PCゲーム体験を再定義します。そのため、北米での取り組みが活発化し、ゲーミングコントローラーの需要が増加しています。

北米のゲーミングコントローラ市場の収益と2030年までの予測(金額)

北米のゲーミングコントローラ市場セグメンテーション

北米のゲーミングコントローラ市場は、製品タイプ、互換性、接続性、流通チャネル、エンドユース、国別に分類されます。

製品タイプ別に見ると、北米のゲーミングコントローラ市場は、ゲームパッド、ジョイスティック、トラックボール、ステアリングホイール、スロットルクワドラント、その他に区分されます。2022年の市場シェアはゲームパッド分野が最大です。

互換性別に見ると、北米のゲーミングコントローラ市場はPC、コンソール、モバイルに分類されます。2022年にはPCセグメントが最大の市場シェアを占めました。

接続性別に見ると、北米のゲーミングコントローラ市場は有線と無線に二分されます。2022年には有線セグメントがより大きなシェアを占めています。

北米のゲーミングコントローラ市場は、流通経路別にオフラインとオンラインに二分されます。2022年の市場シェアはオフラインセグメントが大きいです。

最終用途別では、北米のゲーミングコントローラ市場は個人向けと商業向けに二分されます。2022年の市場シェアは個人向けセグメントの方が大きいです。

国別では、北米のゲーミングコントローラ市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。2022年の北米のゲーミングコントローラ市場シェアは米国が独占。

Guillemot Corp SA、Microsoft Corp、Logitech International SA、Corsair Gaming Inc、ACCO Brands Corp、Mad Catz Global Ltd、Sabrent、Sony Group Corp、Razer Inc、Nintendo Co Ltd.などが北米のゲーミングコントローラ市場で事業を展開する主要企業です。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 主要洞察
  • 市場の魅力

第3章 調査手法

  • 調査範囲
  • 2次調査
  • 1次調査

第4章 北米のゲーミングコントローラー市場情勢

  • 概観
  • PEST分析
  • エコシステム分析

第5章 北米のゲーミングコントローラ市場:主要市場力学

  • 市場促進要因
    • ゲーム分野の急速な拡大
    • 技術の進歩
  • 市場抑制要因
    • 偽造コントローラーの増加
    • 初期コストの高さ
  • 市場機会
    • プロゲーマーの増加
    • 新しいゲームプラットフォームの出現
  • 今後の動向
    • デジタルゲームとクラウドゲーミングのシフト
  • 促進要因と抑制要因の影響

第6章 ゲーミングコントローラ市場:北米市場分析

  • ゲーミングコントローラー市場収益、2022-2030年
  • ゲーミングコントローラー市場予測分析

第7章 北米のゲーミングコントローラ市場分析:製品タイプ別

  • ゲームパッド
  • ジョイスティック
  • トラックボール
  • ステアリングホイール
  • スロットルクアドラント
  • その他

第8章 北米のゲーミングコントローラー市場分析:互換性別

  • パソコン
  • コンソール
  • モバイル

第9章 北米のゲーミングコントローラの市場分析:接続性別

  • 有線
  • ワイヤレス

第10章 北米のゲーミングコントローラ市場分析:流通経路別

  • オフライン
  • オンライン

第11章 北米のゲーミングコントローラの市場分析:最終用途別

  • パーソナル
  • 業務用

第12章 北米のゲーミングコントローラー市場:国別分析

  • 北米市場概要
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ

第13章 競合情勢

  • 企業のポジショニングと集中度
  • ヒートマップ分析

第14章 業界情勢

  • 市場への取り組み
  • 新製品開発
  • 合併と買収

第15章 企業プロファイル

  • Guillemot Corp SA
  • Microsoft Corp
  • Logitech International SA
  • Corsair Gaming Inc
  • ACCO Brands Corp
  • Mad Catz Global Ltd
  • Sabrent
  • Sony Group Corp
  • Razer Inc
  • Nintendo Co Ltd

第16章 付録

図表

List Of Tables

  • Table 1. Gaming Controller Market Segmentation
  • Table 2. List of Vendors
  • Table 3. Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Table 4. Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) - by Product Type
  • Table 5. Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) - by Compatibility
  • Table 6. Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) - by Connectivity
  • Table 7. Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 8. Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) - by End-use
  • Table 9. North America: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by Country
  • Table 10. United States: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by Product Type
  • Table 11. United States: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by Compatibility
  • Table 12. United States: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by Connectivity
  • Table 13. United States: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 14. United States: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by End use
  • Table 15. Canada: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by Product Type
  • Table 16. Canada: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by Compatibility
  • Table 17. Canada: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by Connectivity
  • Table 18. Canada: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 19. Canada: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by End use
  • Table 20. Mexico: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by Product Type
  • Table 21. Mexico: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by Compatibility
  • Table 22. Mexico: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by Connectivity
  • Table 23. Mexico: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 24. Mexico: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million) - by End-use
  • Table 25. Heat Map Analysis
  • Table 26. List of Abbreviation

List Of Figures

  • Figure 1. Gaming Controller Market Segmentation, by Country
  • Figure 2. PEST Analysis
  • Figure 3. Gaming Controller Market - Key Market Dynamics
  • Figure 4. Impact Analysis of Drivers and Restraints
  • Figure 5. Gaming Controller Market Revenue (US$ Million), 2022-2030
  • Figure 6. Gaming Controller Market Share (%) - by Product Type (2022 and 2030)
  • Figure 7. Gamepad: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 8. Joystick: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 9. Trackball: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 10. Steering Wheel: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 11. Throttle Quadrant: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 12. Others: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 13. Gaming Controller Market Share (%) - by Compatibility (2022 and 2030)
  • Figure 14. PCs: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 15. Console: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 16. Mobile: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 17. Gaming Controller Market Share (%) - by Connectivity (2022 and 2030)
  • Figure 18. Wired: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 19. Wireless: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 20. Gaming Controller Market Share (%) - by Distribution Channel (2022 and 2030)
  • Figure 21. Offline: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 22. Online: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 23. Gaming Controller Market Share (%) - by End use (2022 and 2030)
  • Figure 24. Personal: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 25. Commercial: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • Figure 26. Gaming Controller Market, by Key Countries - Revenue (2022) (US$ Million)
  • Figure 27. North America: Gaming Controller Market Breakdown, by Key Countries, 2022 and 2030 (%)
  • Figure 28. United States: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million)
  • Figure 29. Canada: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million)
  • Figure 30. Mexico: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030(US$ Million)
  • Figure 31. Company Positioning & Concentration
目次
Product Code: TIPRE00020958

The North America gaming controller market was valued at US$ 628.98 million in 2022 and is expected to reach US$ 1,119.66 million by 2030; it is estimated to register a CAGR of 7.5% from 2022 to 2030 .

Rapid Expansion of Gaming Sector Fuels North America Gaming Controller Market

The rapid growth of the gaming sector drives the gaming controller market. With technology advancing rapidly, customers can expect further innovations in the gaming sector. Industry experts predict increased integration of virtual reality (VR) and augmented reality (AR) technologies in game controllers, providing gamers with even more immersive experiences. The proliferation of gaming platforms, including consoles, PCs, and mobile devices, has significantly expanded the gaming audience. Each platform may have its unique controller requirements, leading to a diverse market for controllers that cater to different gaming ecosystems. Cloud gaming services, such as Microsoft xCloud, Google Stadia, and NVIDIA GeForce Now, allow gamers to stream games without the need for high-end hardware. This shift has led to the development of controllers with features optimized for cloud gaming, emphasizing low latency and seamless connectivity. Also, the gaming sector has witnessed a surge in engagement, with more people participating in esports, live streaming, and competitive gaming. This heightened engagement creates a demand for high-performance controllers that offer precision, customization, and durability, meeting the needs of serious gamers. The gaming industry has transcended age and gender boundaries, attracting a diverse audience. As gaming becomes more inclusive, the demand for controllers with user-friendly designs, accessible features, and ergonomic considerations increases to cater to a broad range of players. Thus, the rapid expansion of the gaming sector, coupled with the diverse needs of gamers across different platforms and gaming styles, is propelling the gaming controller market forward.

North America Gaming Controller Market Overview

The video game sector is one of the fastest-growing industries in North America. According to the American Gaming Association, the US gaming industry supported US$ 329 billion in total economic output, with 1.8 million jobs and US$ 53 billion in tax revenue in 2022. The gaming industry directly employed almost 709,000 people in the US, with US$ 31.0 billion in wages, salaries, tips, and benefits. This includes ~597,000 jobs on-site at casinos and corporate offices, ~89,000 jobs at businesses serving casino patrons during casino trips or involved in casino construction and renovations, and more than 23,000 jobs at gaming equipment manufacturers. Thus, with the growing gaming industry, the demand for gaming controllers is also increasing in North America.

Various companies are taking initiatives, such as partnerships and product launches. For instance, in August 2023, Turtle Beach Corporation announced the launch of a hyper-portable Turtle Beach Atom Mobile Game Controller to iPhone users in September. The Atom Controller is a portable and compact mobile gaming controller with a unique two-piece design. Also, in October 2023, SCUF Gaming announced the launch of its groundbreaking new line of PC controllers, SCUF Envision. These controllers are designed specifically for PC gamers. SCUF Envision redefines the PC gaming experience with unprecedented customization and cutting-edge technology. Therefore, with the growing initiatives in North America, the demand for gaming controllers is increasing.

North America Gaming Controller Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

North America Gaming Controller Market Segmentation

The North America gaming controller market is categorized into product type, compatibility, connectivity, distribution channel, end use, and country.

Based on product type, the North America gaming controller market is segmented into gamepad, joystick, trackball, steering wheel, throttle quadrant, and others. The gamepad segment held the largest market share in 2022.

In terms of compatibility, the North America gaming controller market is categorized into pcs, console, and mobile. The pcs segment held the largest market share in 2022.

By connectivity, the North America gaming controller market is bifurcated into wired and wireless. The wired segment held a larger market share in 2022.

Based on type distribution channel, the North America gaming controller market is bifurcated into offline and online. The offline segment held a larger market share in 2022.

In terms of end use, the North America gaming controller market is bifurcated into personal and commercial. The personal segment held a larger market share in 2022.

By country, the North America gaming controller market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America gaming controller market share in 2022.

Guillemot Corp SA, Microsoft Corp, Logitech International SA, Corsair Gaming Inc, ACCO Brands Corp, Mad Catz Global Ltd, Sabrent, Sony Group Corp, Razer Inc, and Nintendo Co Ltd. are some of the leading companies operating in the North America gaming controller market.

Table Of Contents

1. Introduction

  • 1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
  • 1.2 Market Segmentation

2. Executive Summary

  • 2.1 Key Insights
  • 2.2 Market Attractiveness

3. Research Methodology

  • 3.1 Coverage
  • 3.2 Secondary Research
  • 3.3 Primary Research

4. North America Gaming Controller Market Landscape

  • 4.1 Overview
  • 4.2 PEST Analysis
  • 4.3 Ecosystem Analysis

5. North America Gaming Controller Market - Key Market Dynamics

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Rapid Expansion of Gaming Sector
    • 5.1.2 Technological Advancements
  • 5.2 Market Restraints
    • 5.2.1 Increase in Counterfeit Controllers:
    • 5.2.2 High Initial Cost:
  • 5.3 Market Opportunities
    • 5.3.1 Rise in Number of Professional Gamers
    • 5.3.2 Emergence of New Gaming Platforms
  • 5.4 Future Trends
    • 5.4.1 Shift in Digital and Cloud Gaming:
  • 5.5 Impact of Drivers and Restraints:

6. Gaming Controller Market - North America Market Analysis

  • 6.1 Gaming Controller Market Revenue (US$ Million), 2022-2030
  • 6.2 Gaming Controller Market Forecast Analysis

7. North America Gaming Controller Market Analysis - by Product Type

  • 7.1 Gamepad
    • 7.1.1 Overview
    • 7.1.2 Gamepad: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 7.2 Joystick
    • 7.2.1 Overview
    • 7.2.2 Joystick: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 7.3 Trackball
    • 7.3.1 Overview
    • 7.3.2 Trackball: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 7.4 Steering Wheel
    • 7.4.1 Overview
    • 7.4.2 Steering Wheel: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 7.5 Throttle Quadrant
    • 7.5.1 Overview
    • 7.5.2 Throttle Quadrant: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 7.6 Others
    • 7.6.1 Overview
    • 7.6.2 Others: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

8. North America Gaming Controller Market Analysis - by Compatibility

  • 8.1 PCs
    • 8.1.1 Overview
    • 8.1.2 PCs: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 8.2 Console
    • 8.2.1 Overview
    • 8.2.2 Console: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 8.3 Mobile
    • 8.3.1 Overview
    • 8.3.2 Mobile: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

9. North America Gaming Controller Market Analysis - by Connectivity

  • 9.1 Wired
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Wired: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 9.2 Wireless
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Wireless: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

10. North America Gaming Controller Market Analysis - by Distribution Channel

  • 10.1 Offline
    • 10.1.1 Overview
    • 10.1.2 Offline: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 10.2 Online
    • 10.2.1 Overview
    • 10.2.2 Online: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

11. North America Gaming Controller Market Analysis - by End use

  • 11.1 Personal
    • 11.1.1 Overview
    • 11.1.2 Personal: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 11.2 Commercial
    • 11.2.1 Overview
    • 11.2.2 Commercial: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

12. North America Gaming Controller Market - Country Analysis

  • 12.1 North America Market Overview
    • 12.1.1 North America: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
      • 12.1.1.1 North America: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
      • 12.1.1.2 United States: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
        • 12.1.1.2.1 United States: Gaming Controller Market Breakdown, by Product Type
        • 12.1.1.2.2 United States: Gaming Controller Market Breakdown, by Compatibility
        • 12.1.1.2.3 United States: Gaming Controller Market Breakdown, by Connectivity
        • 12.1.1.2.4 United States: Gaming Controller Market Breakdown, by Distribution Channel
        • 12.1.1.2.5 United States: Gaming Controller Market Breakdown, by End use
      • 12.1.1.3 Canada: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
        • 12.1.1.3.1 Canada: Gaming Controller Market Breakdown, by Product Type
        • 12.1.1.3.2 Canada: Gaming Controller Market Breakdown, by Compatibility
        • 12.1.1.3.3 Canada: Gaming Controller Market Breakdown, by Connectivity
        • 12.1.1.3.4 Canada: Gaming Controller Market Breakdown, by Distribution Channel
        • 12.1.1.3.5 Canada: Gaming Controller Market Breakdown, by End use
      • 12.1.1.4 Mexico: Gaming Controller Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
        • 12.1.1.4.1 Mexico: Gaming Controller Market Breakdown, by Product Type
        • 12.1.1.4.2 Mexico: Gaming Controller Market Breakdown, by Compatibility
        • 12.1.1.4.3 Mexico: Gaming Controller Market Breakdown, by Connectivity
        • 12.1.1.4.4 Mexico: Gaming Controller Market Breakdown, by Distribution Channel
        • 12.1.1.4.5 Mexico: Gaming Controller Market Breakdown, by End use

13. Competitive Landscape

  • 13.1 Company Positioning & Concentration
  • 13.2 Heat Map Analysis

14. Industry Landscape

  • 14.1 Overview
  • 14.2 Market Initiative
  • 14.3 New Product Development
  • 14.4 Merger and Acquisition

15. Company Profiles

  • 15.1 Guillemot Corp SA
    • 15.1.1 Key Facts
    • 15.1.2 Business Description
    • 15.1.3 Products and Services
    • 15.1.4 Financial Overview
    • 15.1.5 SWOT Analysis
    • 15.1.6 Key Developments
  • 15.2 Microsoft Corp
    • 15.2.1 Key Facts
    • 15.2.2 Business Description
    • 15.2.3 Products and Services
    • 15.2.4 Financial Overview
    • 15.2.5 SWOT Analysis
    • 15.2.6 Key Developments
  • 15.3 Logitech International SA
    • 15.3.1 Key Facts
    • 15.3.2 Business Description
    • 15.3.3 Products and Services
    • 15.3.4 Financial Overview
    • 15.3.5 SWOT Analysis
    • 15.3.6 Key Developments
  • 15.4 Corsair Gaming Inc
    • 15.4.1 Key Facts
    • 15.4.2 Business Description
    • 15.4.3 Products and Services
    • 15.4.4 Financial Overview
    • 15.4.5 SWOT Analysis
    • 15.4.6 Key Developments
  • 15.5 ACCO Brands Corp
    • 15.5.1 Key Facts
    • 15.5.2 Business Description
    • 15.5.3 Products and Services
    • 15.5.4 Financial Overview
    • 15.5.5 SWOT Analysis
    • 15.5.6 Key Developments
  • 15.6 Mad Catz Global Ltd
    • 15.6.1 Key Facts
    • 15.6.2 Business Description
    • 15.6.3 Products and Services
    • 15.6.4 Financial Overview
    • 15.6.5 SWOT Analysis
    • 15.6.6 Key Developments
  • 15.7 Sabrent
    • 15.7.1 Key Facts
    • 15.7.2 Business Description
    • 15.7.3 Products and Services
    • 15.7.4 Financial Overview
    • 15.7.5 SWOT Analysis
    • 15.7.6 Key Developments
  • 15.8 Sony Group Corp
    • 15.8.1 Key Facts
    • 15.8.2 Business Description
    • 15.8.3 Products and Services
    • 15.8.4 Financial Overview
    • 15.8.5 SWOT Analysis
    • 15.8.6 Key Developments
  • 15.9 Razer Inc
    • 15.9.1 Key Facts
    • 15.9.2 Business Description
    • 15.9.3 Products and Services
    • 15.9.4 Financial Overview
    • 15.9.5 SWOT Analysis
    • 15.9.6 Key Developments
  • 15.10 Nintendo Co Ltd
    • 15.10.1 Key Facts
    • 15.10.2 Business Description
    • 15.10.3 Products and Services
    • 15.10.4 Financial Overview
    • 15.10.5 SWOT Analysis
    • 15.10.6 Key Developments

16. Appendix

  • 16.1 Word Index
  • 16.2 About The Insight Partners