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市場調査レポート
商品コード
1452636
中南米の冷凍フライドポテト:2030年までの市場予測 - 地域別分析 - 製品タイプ別、カテゴリー別、エンドユーザー別South & Central America Frozen French Fries Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type (Regular Fries, Crinkle-Cut Fries, Steak Fries, and Others), Category (Organic and Conventional), and End User (Retail and Foodservice) |
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中南米の冷凍フライドポテト:2030年までの市場予測 - 地域別分析 - 製品タイプ別、カテゴリー別、エンドユーザー別 |
出版日: 2024年01月15日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 67 Pages
納期: 即納可能
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中南米の冷凍フライドポテト市場は、2022年の38億9,163万米ドルから2030年には58億6,051万米ドルに成長すると予測されます。2022年から2030年までのCAGRは5.3%と推定されます。
クイックサービスレストランの拡大が中南米の冷凍フライドポテト市場を牽引
ファーストフードやクイック・サービス・レストラン(QSR)は、めまぐるしいライフスタイルにより、人々がますます利便性を優先するようになり、強い支持を得ています。共働き家庭や単身世帯の増加により、人々は私生活に集中できなくなっています。そのため、時間と労力を節約できる便利な商品が求められています。ファーストフード店やQSRは、大量生産された商品を短時間で提供し、消費者に大きな利便性を提供しています。これらのレストランが人気を博しているのは、時間をかけずに様々な料理を手頃な価格で提供しているからです。消費者は今、食事に利便性と迅速なサービスを求めています。クイックサービス・レストランは、座って食事ができるほか、ドライブスルー、テイクアウト、宅配など、消費者の現代のライフスタイルに合った数多くのサービスを提供しており、消費者のニーズに応えています。クイック・サービス・レストランの成長と拡大により、冷凍フライドポテトの需要も増加しています。QSRは、主に冷凍フライドポテトのような、より少ない準備時間を必要とし、使いやすい製品を要求しています。これは、QSRが消費者に素早く料理を提供するのに役立ちます。従って、クイック・サービス・レストランの拡大が市場成長の原動力となっています。
中南米の冷凍フライドポテト市場概要
中南米の冷凍フライドポテト市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他中南米に分類されます。冷凍フライドポテトの需要は、急速に変化する小売セクター、様々な冷凍フライドポテトブランドへの消費者のアクセスの増加、消費者のライフスタイルの改善により増加しています。大手小売業者は冷凍食品の需要増に対応するため冷蔵貯蔵能力を増強しており、これが予測期間中の中南米の冷凍フライドポテト市場の成長を後押しするとみられます。
南米では都市部に住む人口の割合が高いです。ブラジルにおける中南米の冷凍フライドポテト市場の成長は、主に可処分世帯所得の増加とスーパーマーケット網の拡大に起因しています。さらに、冷凍フライドポテト市場は、ブラジルとアルゼンチンにおける多くの製品革新と消費者基盤の拡大によって上昇しています。
中南米の冷凍フライドポテト市場の収益と2030年までの予測(金額)
中南米の冷凍フライドポテト市場セグメンテーション
中南米の冷凍フライドポテト市場は、製品タイプ、カテゴリー、エンドユーザー、国に区分されます。
製品タイプ別では、中南米の冷凍フライドポテト市場は、レギュラーフライ、クリンクルカットフライ、ステーキフライ、その他に区分されます。2022年、中南米の冷凍フライドポテト市場では、レギュラーフライドポテトセグメントが最大のシェアを記録しました。
カテゴリーに基づき、中南米の冷凍フライドポテト市場はオーガニックと従来型に二分されます。2022年には、従来型セグメントが中南米の冷凍フライドポテト市場で最大のシェアを記録しました。
エンドユーザーに基づき、中南米の冷凍フライドポテト市場は小売とフードサービスに区分されます。2022年には、中南米の冷凍フライドポテト市場でフードサービスセグメントが最大のシェアを記録しました。
国別に見ると、中南米の冷凍フライドポテト市場はブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。2022年には、その他中南米が冷凍フライドポテト市場で最大のシェアを記録しました。
Agristo NV、Aviko B.V.、Bart's Potato Company、Farm Frites International B.V.、J.R. Simplot Company、Lamb Weston Holdings Inc、McCain Foods Limited、The Kraft Heinz Coは、南米・中米の冷凍フライドポテト市場で事業を展開している大手企業の一部です。
The South & Central America frozen French fries market is expected to grow from US$ 3,891.63 million in 2022 to US$ 5,860.51 million by 2030. It is estimated to grow at a CAGR of 5.3% from 2022 to 2030.
Expansion of Quick Service Restaurants Drive South & Central America Frozen French Fries Market
Fast-food and quick service restaurants (QSR) have gained strong traction as people increasingly prioritize convenience due to their fast-paced lifestyle. People are not able to focus on their personal lives owing to the rising number of dual-income families and single-person households. Therefore, they seek convenient products that help save time and effort. Fast food restaurants and QSRs offer mass-produced products in no time, offering huge convenience to the consumers. These restaurants are becoming popular because they offer a variety of food in less time and at affordable prices. Consumers now seek convenience and quick service with their food. Quick-service restaurants cater to the needs of the consumers as they offer to sit and dine, along with numerous services such as drive-thru, takeout, and home delivery, which suit the modern lifestyle of the consumers. Due to the growth and expansion of quick-service restaurants, the demand for frozen French fries has also increased. The QSRs mostly demand products such as frozen French fries, which require less preparation time and are easy to use. This helps the QSRs to provide the consumers with their food quickly. Thus, the expansion of quick service restaurants is driving the market growth.
South & Central America Frozen French Fries Market Overview
The South & Central America frozen French fries market is categorized into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The demand for frozen French fries is rising due to the rapidly transforming retail sector, increasing consumer access to different frozen French fries brands, and improving consumer lifestyles. Major retailers are increasing their cold storage capacities to cater to the rising demand for frozen food, which is expected to boost the South & Central America frozen French fries market growth during the forecast period.
A higher proportion of the South American population lives in urban areas. The growth of the South & Central America frozen French fries market in Brazil is mainly attributed to increasing disposable household income and the growing supermarket network. Further, the market for frozen French fries is rising with a lot of product innovation and a growing consumer base in Brazil and Argentina.
South & Central America Frozen French Fries Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
South & Central America Frozen French Fries Market Segmentation
The South & Central America frozen French fries market is segmented into product type, category, end user, and country.
Based on product type, the South & Central America frozen French fries market is segmented into regular fries, crinkle-cut fries, steak fries, and others. In 2022, the regular fries segment registered the largest share in the South & Central America frozen French fries market.
Based on category, the South & Central America frozen French fries market is bifurcated into organic and conventional. In 2022, the conventional segment registered the largest share in the South & Central America frozen French fries market.
Based on end user, the South & Central America frozen French fries market is segmented into retail and foodservice. In 2022, the foodservice segment registered the largest share in the South & Central America frozen French fries market.
Based on country, the South & Central America frozen French fries market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. In 2022, the Rest of South & Central America registered the largest share in the South & Central America frozen French fries market.
Agristo NV, Aviko B.V., Bart's Potato Company, Farm Frites International B.V., J.R. Simplot Company, Lamb Weston Holdings Inc, McCain Foods Limited, and The Kraft Heinz Co are some of the leading companies operating in the South & Central America frozen French fries market.