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市場調査レポート
商品コード
1452554
中南米の航空付帯サービス:2030年までの市場予測 - 地域別分析 - タイプ別、航空会社別South & Central America Airline Ancillary Services Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Type and Carrier Type |
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中南米の航空付帯サービス:2030年までの市場予測 - 地域別分析 - タイプ別、航空会社別 |
出版日: 2024年01月03日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 62 Pages
納期: 即納可能
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中南米の航空付帯サービス市場は2022年に91億1,190万米ドルとなり、2030年には331億8,587万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までのCAGRは17.5%で成長すると予測されます。
フリークエント・フライヤー・プログラムのメリットが中南米の航空付帯サービス市場を牽引
フリークエント・フライヤー・プログラム(FFP)は、航空当局が常連客と良好な関係を維持するための忠実で長続きする方法です。このプログラムにより、航空会社はいくつかの提携取り決めや協力スキームを形成しています。これらには、競争運賃をもたらすコードシェア協定や、利益と市場シェアを拡大するためのサービスのバリエーションが含まれます。航空会社は、キャッシュバック特典、旅行保険、緊急医療サービス、空港ラウンジの利用などを通じて、フリークエント・フライヤーに常に特典ポイントを付与しています。同様に、世界中のトラベルクラブは、ブランド親和性をブランド・エクイティに変換し、加入料から新たな付帯収入を追加することで、航空会社のブランドを高めるための高度なサービスも提供しています。このようなプログラムが、中南米の航空付帯サービス市場の成長を牽引しています。
中南米の航空付帯サービス市場の概要
中南米の航空付帯サービス・プロバイダーの収益戦略は、同地域の航空会社が運賃値下げに躍起になり、航空券以外の収益の向上に力を入れていることから、徐々に顕著になってきています。中南米では最近、格安航空会社や超低価格航空会社の大幅な奨励が想定されており、中南米における付帯サービスの成長をさらに後押ししています。2023年5月、アエロメヒコ航空はデルタ航空との戦略的提携と機内顧客体験の強化への投資を発表しました。機内食の選択肢を増やし、デジタル・セルフサービス・オプションを提供し、パーソナライズされた体験を提供することで、アエロメヒコ航空は乗客に卓越したサービスを提供することを目指しています。アライアンスによる路線の拡大と接続効率の向上は、旅程予約、手荷物追跡、フライト変更管理などの付帯サービスの需要をさらに高め、中南米における航空会社付帯サービス市場の成長を促進しています。
中南米の航空付帯サービス市場の収益と2030年までの予測(億米ドル)
中南米の航空付帯サービス市場セグメンテーション
中南米の航空付帯サービス市場は、タイプ、航空会社タイプ、国に区分されます。
タイプ別では、中南米の航空付帯サービス市場は、手荷物料金、機内販売・アラカルトサービス、航空小売、FFPマイル販売に分けられます。手荷物料金は2022年に最大の市場シェアを占めました。
航空会社タイプ別では、中南米の航空付帯サービス市場はフルサービスキャリアと格安航空会社に二分されます。2022年の市場シェアは、フルサービス航空会社セグメントが大きいです。
国別に見ると、中南米の航空付帯サービス市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。ブラジルは2022年の中南米の航空付帯サービス市場を独占しました。
エールフランスKLM SA、Delta Air Lines Inc、Deutsche Lufthansa AG、United Airlines Holdings Incは、中南米の航空付帯サービス市場で事業を展開している大手企業です。
目次
The South & Central America airline ancillary services market was valued at US$ 9,111.90 million in 2022 and is expected to reach US$ 33,185.87 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 17.5% from 2022 to 2030.
Benefits of Frequent Flyer Program Drives the South & Central America Airline Ancillary Services Market
The frequent flyer program (FFP) is a loyal and long-lasting way for airline authorities to maintain a good relationship with their regular passengers. With this program, the airlines form several partnership arrangements and cooperative schemes. These include code-sharing agreements resulting in competitive fares and variations in the occurrence of services to increase profits and market share. The airlines constantly award reward points to its frequent flyers through cashback rewards, travel insurance, emergency medical services, and access to airport lounges. Similarly, Travel Clubs worldwide also offer advanced services to enhance airline brands by converting brand affinity into brand equity and adding new ancillary revenue from subscription fees. Thus, such programs drive the growth of the South & Central America airline ancillary services market.
South & Central America Airline Ancillary Services Market Overview
The revenue strategies of airline ancillary service providers in South & Central America are becoming prominent moderately as the airline businesses in the region are thriving to reduce their fare prices and focusing more on the elevation of their non-ticket revenue. South & Central America has been lately envisioning significant encouragement of low-cost carrier and ultra low-cost carrier are further baiting the growth of ancillary services in South & Central America. In May 2023, Aeromexico announced a strategic alliance with Delta Air Lines and investments in enhancing its inflight customer experience. By offering elevated meal choices, digital self-service options, and personalized experiences, Aeromexico aims to provide exceptional services to its passengers. The expansion of routes and increased connectivity efficiency through the alliance further contribute to the demand for ancillary services such as booking itineraries, baggage tracking, and flight change management, fostering the growth of the South & Central America airline ancillary services market in South & Central America.
South & Central America Airline Ancillary Services Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Bn)
South & Central America Airline Ancillary Services Market Segmentation
The South & Central America airline ancillary services market is segmented into type, carrier type, and country.
Based on type, the South & Central America airline ancillary services market is divided into baggage fees, on-board retail and a la carte services, airline retail, and FFP mile sales. The baggage fees segment held the largest market share in 2022.
By carrier type, the South & Central America airline ancillary services market is bifurcated into full-service carriers and low-cost carriers. The full-service carriers segment held a larger market share in 2022.
Based on country, the South & Central America airline ancillary services market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Brazil dominated the South & Central America airline ancillary services market in 2022.
Air France KLM SA, Delta Air Lines Inc, Deutsche Lufthansa AG, and United Airlines Holdings Inc are some of the leading companies operating in the South & Central America airline ancillary services market.
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