市場調査レポート
商品コード
1226898

南米の栄養バーの2028年市場予測- 地域別分析- タイプ別、カテゴリー別、流通チャネル別

South America Nutritional Bars Market Forecast to 2028 - COVID-19 Impact and Regional Analysis - by Type, Category, Distribution Channel

出版日: | 発行: The Insight Partners | ページ情報: 英文 97 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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南米の栄養バーの2028年市場予測- 地域別分析- タイプ別、カテゴリー別、流通チャネル別
出版日: 2023年02月14日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 97 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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  • 図表
  • 目次
概要

南米の栄養バー市場は、2022年の6億7,455万米ドルから2028年には9億4,022万米ドルに成長すると予測されています。2022年から2028年までのCAGRは5.7%と推定されています。

ミレニアル世代における健康的な間食への嗜好の高まりが、南米の栄養バー市場を牽引する

ミレニアル世代は健康を重視し、健康的なライフスタイルを送るために体重管理に重点を置いています。彼らは、正しい食事、運動、適切なダイエットを信じています。また、ソーシャルメディアは、健康で生き生きとした姿を見せたいという願望を強めています。フィットネスセンターやヘルスクラブ、スポーツジムの数が増えていることが、ミレニアル世代におけるヘルシースナッキング製品の需要を喚起しています。健康的な間食は、体が必要とする適切な栄養を補うのに役立ちます。栄養バーは、タンパク質、オメガ3脂肪酸、食物繊維を多く含むため、健康的な間食の選択肢として適していると考えられています。また、砂糖や添加物の含有量が少ないため、他のバーよりも健康的な選択肢と考えられています。このような特性を持つ栄養バーは、体内のタンパク質レベルを向上させることで筋肉の修復を助け、体全体のパフォーマンスを高め、代謝を促進し、運動前後のグルコースと飽和脂肪のレベルを低下させる。これらの製品は、便利なパッケージに入っています。プロテインだけでなく、ビタミンや免疫力向上剤などの日用品も含まれており、体に必要な栄養素を満たし、筋肉の発達と回復を助けます。栄養バーは、アクティブなライフスタイルをサポートし、ダイエットにも役立ちます。ミレニアル世代は、自分の体に必要な栄養素を意識しており、栄養バーは忙しいスケジュールの中でそのニーズを満たす健康的な選択肢を提供します。多忙な仕事とライフスタイルの変化に伴い、ミレニアル世代のヘルシーな間食への依存度は高まっています。

南米の栄養バー市場の概要

南米のニュートリショナルバー市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。人口増加と継続的な改善により、ブラジルとアルゼンチンの経済成長にプラスの影響を与えています。消費者のライフスタイルや食事パターンの変化は、この地域、特にブラジルの栄養バー市場の成長を後押しする主要因となっています。ブラジルの多くの消費者層は、低カロリー、砂糖不使用、グルテンフリーの健康的なスナックを消費しています。さらに、エネルギーバー、プロテインバー、カーボハイドレートバーなどの栄養バーの消費は、この地域全体で増加しています。また、消費者の間食への嗜好や外出先での便利な食品消費も、南米の栄養バー市場に貢献しています。さらに、健康的なライフスタイルへの嗜好の高まりは、南米の栄養バー市場の成長を後押しする主要因となっています。フィットネス愛好家の増加や健康的なライフスタイルに対する消費者の志向の高まりは、南米の栄養バー市場の成長を促進する主要因となっています。国内および国際レベルでのスポーツへの参加者の増加は、アスリートの数を増やし、プロテインバーやエネルギーバーの需要を押し上げると思われます。したがって、南米の栄養バー市場は予測期間中に成長すると予想されます。

南米の栄養バー市場の収益と2028年までの予測

南米の栄養バー市場のセグメンテーション

南米の栄養バー市場は、タイプ、カテゴリー、流通チャネル、国別に区分されます。

タイプに基づき、南米の栄養バー市場は、プロテインバー、ハイファイバーバー、その他に区分されます。2022年、南米の栄養バー市場では、プロテインバー分野が最大のシェアを占めました。

カテゴリーに基づき、南米の栄養バー市場は、従来型とグルテンフリーに二分されます。2022年、南米の栄養バー市場では、従来型セグメントがより大きなシェアを占めました。

流通チャネルに基づき、南米の栄養バー市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に分類されます。2022年、スーパーマーケット&ハイパーマーケットセグメントは、南米の栄養バー市場で最大のシェアを占めました。

国別に見ると、南米の栄養バー市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。2022年、その他南米セグメントは南米の栄養バー市場で最大のシェアを占めました。

Clif Bar &Co;General Mills Inc;Mars Inc;The Kellogg Co;The Quaker Oats Co;and The Simply Good Foods Coは、南米の栄養バー市場で事業を展開している主要企業です。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 重要なポイント

第3章 調査手法

  • 調査対象範囲
  • 調査手法
    • データ収集
    • 一次インタビュー
    • 仮説の策定
    • マクロ経済要因分析
    • ベースナンバーの作成
    • データの三角測量
    • 国別レベルデータ

第4章 南米の栄養バーの市場概要

  • 市場概要
  • 南米のPEST分析
  • 専門家別オピニオン

第5章 南米の栄養バー市場- 主要な市場力学

  • 市場促進要因
    • ミレニアル世代におけるヘルシースナッキングへの嗜好の高まり
    • 栄養バーメーカー別製品開発および発売
  • 市場抑制要因
    • 代替品の入手可能性
  • 市場機会
    • ラベルへの機能性表示の搭載
  • 今後の動向
    • フィットネス動向の高まり
  • 促進要因と抑制要因の影響分析

第6章 栄養バーの南米市場分析

第7章 南米の栄養バー市場分析- タイプ別

  • 南米の栄養バー市場、タイプ別(2021年、2028年)
  • プロテインバー
  • 高繊維バー
  • その他

第8章 南米の栄養バーの市場分析- カテゴリー別

  • 南米の栄養バー市場、カテゴリー別(2021年、2028年)
  • コンベンショナル
  • グルテンフリー

第9章 南米の栄養バーの分析- 流通チャネル別

  • 南米の栄養バー市場:流通チャネル別(2021年、2028年)
  • スーパーマーケット、ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンラインショップ
  • その他

第10章 南米の栄養バーの市場- 国別分析

  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米地域

第11章 業界情勢

  • 製品の発売

第12章 企業プロファイル

  • The Simply Good Foods Co
  • Clif Bar & Co
  • General Mills Inc
  • The Kellogg Co
  • The Quaker Oats Co
  • Mars Inc

第13章 付録

図表

List Of Tables

  • Table 1. SAM Nutritional Bars Market -Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 2. Brazil Nutritional Bars Market, By Type - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 3. Brazil Nutritional Bars Market, by Category - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 4. Brazil Nutritional Bars Market, by Distribution Channel - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 5. Argentina Nutritional Bars Market, By Type - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 6. Argentina Nutritional Bars Market, by Category - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 7. Argentina Nutritional Bars Market, by Distribution Channel - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 8. Rest of SAM Nutritional Bars Market, By Type - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 9. Rest of SAM Nutritional Bars Market, by Category - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 10. Rest of SAM Nutritional Bars Market, by Distribution Channel - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 11. List of Abbreviation

List Of Figures

  • Figure 1. SAM Nutritional Bars Market Segmentation
  • Figure 2. SAM Nutritional Bars Market Segmentation - By Country
  • Figure 3. SAM Nutritional Bars Market Overview
  • Figure 4. SAM Nutritional Bars Market: By Category
  • Figure 5. SAM Nutritional Bars Market: By Country
  • Figure 6. SAM: PEST Analysis
  • Figure 7. Expert Opinion
  • Figure 8. SAM Nutritional Bars Market Impact Analysis of Drivers and Restraints
  • Figure 9. SAM: Nutritional Bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 10. SAM Nutritional Bars Market Revenue Share, By Type (2021 and 2028)
  • Figure 11. Protein Bars: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • Figure 12. High-Fiber Bars: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • Figure 13. Others: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • Figure 14. SAM Nutritional bars Market Revenue Share, By Category (2021 and 2028)
  • Figure 15. Conventional: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • Figure 16. Gluten-Free: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • Figure 17. SAM Nutritional bars Market Revenue Share, By Distribution Channel (2021 and 2028)
  • Figure 18. Supermarkets and Hypermarkets: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • Figure 19. Convenience Stores: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • Figure 20. Online Retail: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • Figure 21. Others: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Million)
  • Figure 22. SAM: Nutritional Bars Market, by Key Country- Revenue (2021) (US$ Million)
  • Figure 23. SAM: Nutritional Bars Market Revenue Share, by Key Country (2021 and 2028)
  • Figure 24. Brazil: Nutritional Bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 25. Argentina: Nutritional Bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 26. Rest of SAM: Nutritional Bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
目次
Product Code: BMIRE00028072

The South America nutritional bars market is expected to grow from US$ 674.55 million in 2022 to US$ 940.22 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 5.7% from 2022 to 2028.

Growing Preference for Healthy Snacking Among Millennials Drives South America Nutritional Bars Market

The millennial generation values health and focuses on managing their body weight to live a healthy lifestyle. They believe in eating right, exercising, and taking a proper diet. Additionally, social media intensifies their desire to appear healthy and vibrant. The growing number of fitness centers, health clubs, and gymnasiums is triggering the demand for healthy snacking products among millennials. Healthy snacking helps fulfill the body's need for proper nutrition. Nutritional bars are considered a suitable healthy snacking option as they contain proteins, omega-3 fatty acids, and fibers in high quantities. They are considered a healthier alternative to other bars due to their low sugar and additive content. These properties of nutritional bars assist in muscle repair by improving protein levels in the body, enhancing overall body performance, boosting metabolism, and lowering glucose and saturated fat levels before and after a workout. These products come in convenient packaging. In addition to proteins, these bars include daily essentials such as vitamins and immunity boosters that help fulfill the body's nutrient requirement, and aid muscle development and recovery. Nutritional bars support an active lifestyle and aid the diet regime. Millennials are generally aware of the nutrition need of their bodies, and nutritional bars provide a healthy option to fulfill those needs in their busy schedules. With hectic work schedules and changing lifestyles, the dependence of millennials on healthy snacking has increased.

South America Nutritional Bars Market Overview

The South America nutritional bars market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South America. The rising population and continuous improvement have positively affected the growth of the economy of Brazil and Argentina. The shift in consumer lifestyle and dietary patterns is a major factor boosting the growth of the South America nutritional bars market in the region, especially in Brazil. A large consumer base in Brazil consumes healthy snacks that are low-calorie, sugar-free, and gluten-free. Furthermore, the consumption of nutritional bars, such as energy bars, protein bars, and carbohydrate bars, is increasing across the region. Also, consumer preference for snacking and on-the-go convenient food consumption contribute to the South America nutritional bars market. In addition, the growing preference for a healthy lifestyle is a major factor fueling the South America nutritional bars market growth. The rise in fitness enthusiasts and growing consumer inclination toward a healthy lifestyle are the prime drivers of the South America nutritional bars market growth. The growing participation of people in sports at the national and international levels is likely to increase the number of athletes, which will boost the demand for protein bars and energy bars. Hence, the South America nutritional bars market is expected to grow during the forecast period.

South America Nutritional Bars Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)

South America Nutritional Bars Market Segmentation

The South America nutritional bars market is segmented into type, category, distribution channel, and country.

Based on type, the South America nutritional bars market is segmented into protein bars, high-fiber bars, and others. In 2022, the protein bars segment registered a largest share in the South America nutritional bars market.

Based on category, the South America nutritional bars market is bifurcated into conventional and gluten-free. In 2022, the conventional segment registered a larger share in the South America nutritional bars market.

Based on distribution channel, the South America nutritional bars market is segmented into supermarkets & hypermarkets, convenience stores, online retail, and others. In 2022, the supermarkets & hypermarkets segment registered a largest share in the South America nutritional bars market.

Based on country, the South America nutritional bars market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South America. In 2022, the Rest of South America segment registered a largest share in the South America nutritional bars market.

Clif Bar & Co; General Mills Inc; Mars Inc; The Kellogg Co; The Quaker Oats Co; and The Simply Good Foods Co are the leading companies operating in the South America nutritional bars market.

Reasons to Buy:

  • Save and reduce time carrying out entry-level research by identifying the growth, size, leading players, and segments in the South America nutritional bars market.
  • Highlights key business priorities in order to assist companies to realign their business strategies
  • The key findings and recommendations highlight crucial progressive industry trends in the South America nutritional bars market, thereby allowing players across the value chain to develop effective long-term strategies
  • Develop/modify business expansion plans by using substantial growth offering developed and emerging markets
  • Scrutinize in-depth South America market trends and outlook coupled with the factors driving the nutritional bars market, as well as those hindering it
  • Enhance the decision-making process by understanding the strategies that underpin commercial interest with respect to client products, segmentation, pricing, and distribution

Table Of Contents

1. Introduction

  • 1.1 Study Scope
  • 1.2 The Insight Partners Research Report Guidance
  • 1.3 Market Segmentation

2. Key Takeaways

3. Research Methodology

  • 3.1 Scope of the Study
  • 3.2 Research Methodology
    • 3.2.1 Data Collection:
    • 3.2.2 Primary Interviews:
    • 3.2.3 Hypothesis Formulation:
    • 3.2.4 Macro-economic Factor Analysis:
    • 3.2.5 Developing Base Number:
    • 3.2.6 Data Triangulation:
    • 3.2.7 Country Level Data:

4. SAM Nutritional Bars Market Overview

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 SAM PEST Analysis
  • 4.3 Expert Opinion

5. SAM Nutritional Bars Market - Key Market Dynamics

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Growing Preference for Healthy Snacking Among Millennials
    • 5.1.2 Product Developments and Launches by Nutritional Bars Manufacturers
  • 5.2 Market Restraints
    • 5.2.1 Availability of Substitutes
  • 5.3 Market Opportunities
    • 5.3.1 Inclusion of Functional Claims on Labels
  • 5.4 Future Trends
    • 5.4.1 Rising Fitness Trends
  • 5.5 Impact Analysis of Drivers and Restraints

6. Nutritional Bars - SAM Market Analysis

  • 6.1 SAM Nutritional Bars Market -Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)

7. SAM Nutritional Bars Analysis - By Type

  • 7.1 Overview
  • 7.2 SAM Nutritional Bars Market, By Type (2021 and 2028)
  • 7.3 Protein Bars
    • 7.3.1 Overview
    • 7.3.2 Protein Bars: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • 7.4 High-Fiber Bars
    • 7.4.1 Overview
    • 7.4.2 High-Fiber Bars: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • 7.5 Others
    • 7.5.1 Overview
    • 7.5.2 Others: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)

8. SAM Nutritional bars Market Analysis - By Category

  • 8.1 Overview
  • 8.2 SAM Nutritional bars Market, By Category (2021 and 2028)
  • 8.3 Conventional
    • 8.3.1 Overview
    • 8.3.2 Conventional: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • 8.4 Gluten-Free
    • 8.4.1 Overview
    • 8.4.2 Gluten-Free: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)

9. SAM Nutritional Bars Analysis - By Distribution Channel

  • 9.1 Overview
  • 9.2 SAM Nutritional bars Market, By Distribution Channel (2021 and 2028)
  • 9.3 Supermarkets and Hypermarkets
    • 9.3.1 Overview
    • 9.3.2 Supermarkets and Hypermarkets: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • 9.4 Convenience Stores
    • 9.4.1 Overview
    • 9.4.2 Convenience Stores: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • 9.5 Online Retail
    • 9.5.1 Overview
    • 9.5.2 Online Retail: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • 9.6 Others
    • 9.6.1 Overview
    • 9.6.2 Others: SAM Nutritional bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)

10. SAM Nutritional Bars Market - Country Analysis

  • 10.1 Overview
    • 10.1.1 SAM: Nutritional Bars Market, by Key Country
      • 10.1.1.1 Brazil: Nutritional Bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
        • 10.1.1.1.1 Brazil: Nutritional Bars Market, By Type
        • 10.1.1.1.2 Brazil: Nutritional Bars Market, by Category
        • 10.1.1.1.3 Brazil: Nutritional Bars Market, by Distribution Channel
      • 10.1.1.2 Argentina: Nutritional Bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
        • 10.1.1.2.1 Argentina: Nutritional Bars Market, By Type
        • 10.1.1.2.2 Argentina: Nutritional Bars Market, by Category
        • 10.1.1.2.3 Argentina: Nutritional Bars Market, by Distribution Channel
      • 10.1.1.3 Rest of SAM: Nutritional Bars Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
        • 10.1.1.3.1 Rest of SAM: Nutritional Bars Market, By Type
        • 10.1.1.3.2 Rest of SAM: Nutritional Bars Market, by Category
        • 10.1.1.3.3 Rest of SAM: Nutritional Bars Market, by Distribution Channel

11. Industry Landscape

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Product launch

12. Company Profiles

  • 12.1 The Simply Good Foods Co
    • 12.1.1 Key Facts
    • 12.1.2 Business Description
    • 12.1.3 Products and Services
    • 12.1.4 Financial Overview
    • 12.1.5 SWOT Analysis
    • 12.1.6 Key Developments
  • 12.2 Clif Bar & Co
    • 12.2.1 Key Facts
    • 12.2.2 Business Description
    • 12.2.3 Products and Services
    • 12.2.4 Financial Overview
    • 12.2.5 SWOT Analysis
    • 12.2.6 Key Developments
  • 12.3 General Mills Inc
    • 12.3.1 Key Facts
    • 12.3.2 Business Description
    • 12.3.3 Products and Services
    • 12.3.4 Financial Overview
    • 12.3.5 SWOT Analysis
    • 12.3.6 Key Developments
  • 12.4 The Kellogg Co
    • 12.4.1 Key Facts
    • 12.4.2 Business Description
    • 12.4.3 Products and Services
    • 12.4.4 Financial Overview
    • 12.4.5 SWOT Analysis
    • 12.4.6 Key Developments
  • 12.5 The Quaker Oats Co
    • 12.5.1 Key Facts
    • 12.5.2 Business Description
    • 12.5.3 Products and Services
    • 12.5.4 Financial Overview
    • 12.5.5 SWOT Analysis
    • 12.5.6 Key Developments
  • 12.6 Mars Inc
    • 12.6.1 Key Facts
    • 12.6.2 Business Description
    • 12.6.3 Products and Services
    • 12.6.4 Financial Overview
    • 12.6.5 SWOT Analysis
    • 12.6.6 Key Developments

13. Appendix

  • 13.1 About The Insight Partners
  • 13.2 Word Index