|
市場調査レポート
商品コード
1226898
南米の栄養バーの2028年市場予測- 地域別分析- タイプ別、カテゴリー別、流通チャネル別South America Nutritional Bars Market Forecast to 2028 - COVID-19 Impact and Regional Analysis - by Type, Category, Distribution Channel |
||||||
南米の栄養バーの2028年市場予測- 地域別分析- タイプ別、カテゴリー別、流通チャネル別 |
出版日: 2023年02月14日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 97 Pages
納期: 即納可能
|
南米の栄養バー市場は、2022年の6億7,455万米ドルから2028年には9億4,022万米ドルに成長すると予測されています。2022年から2028年までのCAGRは5.7%と推定されています。
ミレニアル世代における健康的な間食への嗜好の高まりが、南米の栄養バー市場を牽引する
ミレニアル世代は健康を重視し、健康的なライフスタイルを送るために体重管理に重点を置いています。彼らは、正しい食事、運動、適切なダイエットを信じています。また、ソーシャルメディアは、健康で生き生きとした姿を見せたいという願望を強めています。フィットネスセンターやヘルスクラブ、スポーツジムの数が増えていることが、ミレニアル世代におけるヘルシースナッキング製品の需要を喚起しています。健康的な間食は、体が必要とする適切な栄養を補うのに役立ちます。栄養バーは、タンパク質、オメガ3脂肪酸、食物繊維を多く含むため、健康的な間食の選択肢として適していると考えられています。また、砂糖や添加物の含有量が少ないため、他のバーよりも健康的な選択肢と考えられています。このような特性を持つ栄養バーは、体内のタンパク質レベルを向上させることで筋肉の修復を助け、体全体のパフォーマンスを高め、代謝を促進し、運動前後のグルコースと飽和脂肪のレベルを低下させる。これらの製品は、便利なパッケージに入っています。プロテインだけでなく、ビタミンや免疫力向上剤などの日用品も含まれており、体に必要な栄養素を満たし、筋肉の発達と回復を助けます。栄養バーは、アクティブなライフスタイルをサポートし、ダイエットにも役立ちます。ミレニアル世代は、自分の体に必要な栄養素を意識しており、栄養バーは忙しいスケジュールの中でそのニーズを満たす健康的な選択肢を提供します。多忙な仕事とライフスタイルの変化に伴い、ミレニアル世代のヘルシーな間食への依存度は高まっています。
南米の栄養バー市場の概要
南米のニュートリショナルバー市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。人口増加と継続的な改善により、ブラジルとアルゼンチンの経済成長にプラスの影響を与えています。消費者のライフスタイルや食事パターンの変化は、この地域、特にブラジルの栄養バー市場の成長を後押しする主要因となっています。ブラジルの多くの消費者層は、低カロリー、砂糖不使用、グルテンフリーの健康的なスナックを消費しています。さらに、エネルギーバー、プロテインバー、カーボハイドレートバーなどの栄養バーの消費は、この地域全体で増加しています。また、消費者の間食への嗜好や外出先での便利な食品消費も、南米の栄養バー市場に貢献しています。さらに、健康的なライフスタイルへの嗜好の高まりは、南米の栄養バー市場の成長を後押しする主要因となっています。フィットネス愛好家の増加や健康的なライフスタイルに対する消費者の志向の高まりは、南米の栄養バー市場の成長を促進する主要因となっています。国内および国際レベルでのスポーツへの参加者の増加は、アスリートの数を増やし、プロテインバーやエネルギーバーの需要を押し上げると思われます。したがって、南米の栄養バー市場は予測期間中に成長すると予想されます。
南米の栄養バー市場の収益と2028年までの予測
南米の栄養バー市場のセグメンテーション
南米の栄養バー市場は、タイプ、カテゴリー、流通チャネル、国別に区分されます。
タイプに基づき、南米の栄養バー市場は、プロテインバー、ハイファイバーバー、その他に区分されます。2022年、南米の栄養バー市場では、プロテインバー分野が最大のシェアを占めました。
カテゴリーに基づき、南米の栄養バー市場は、従来型とグルテンフリーに二分されます。2022年、南米の栄養バー市場では、従来型セグメントがより大きなシェアを占めました。
流通チャネルに基づき、南米の栄養バー市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に分類されます。2022年、スーパーマーケット&ハイパーマーケットセグメントは、南米の栄養バー市場で最大のシェアを占めました。
国別に見ると、南米の栄養バー市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。2022年、その他南米セグメントは南米の栄養バー市場で最大のシェアを占めました。
Clif Bar &Co;General Mills Inc;Mars Inc;The Kellogg Co;The Quaker Oats Co;and The Simply Good Foods Coは、南米の栄養バー市場で事業を展開している主要企業です。
The South America nutritional bars market is expected to grow from US$ 674.55 million in 2022 to US$ 940.22 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 5.7% from 2022 to 2028.
Growing Preference for Healthy Snacking Among Millennials Drives South America Nutritional Bars Market
The millennial generation values health and focuses on managing their body weight to live a healthy lifestyle. They believe in eating right, exercising, and taking a proper diet. Additionally, social media intensifies their desire to appear healthy and vibrant. The growing number of fitness centers, health clubs, and gymnasiums is triggering the demand for healthy snacking products among millennials. Healthy snacking helps fulfill the body's need for proper nutrition. Nutritional bars are considered a suitable healthy snacking option as they contain proteins, omega-3 fatty acids, and fibers in high quantities. They are considered a healthier alternative to other bars due to their low sugar and additive content. These properties of nutritional bars assist in muscle repair by improving protein levels in the body, enhancing overall body performance, boosting metabolism, and lowering glucose and saturated fat levels before and after a workout. These products come in convenient packaging. In addition to proteins, these bars include daily essentials such as vitamins and immunity boosters that help fulfill the body's nutrient requirement, and aid muscle development and recovery. Nutritional bars support an active lifestyle and aid the diet regime. Millennials are generally aware of the nutrition need of their bodies, and nutritional bars provide a healthy option to fulfill those needs in their busy schedules. With hectic work schedules and changing lifestyles, the dependence of millennials on healthy snacking has increased.
South America Nutritional Bars Market Overview
The South America nutritional bars market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South America. The rising population and continuous improvement have positively affected the growth of the economy of Brazil and Argentina. The shift in consumer lifestyle and dietary patterns is a major factor boosting the growth of the South America nutritional bars market in the region, especially in Brazil. A large consumer base in Brazil consumes healthy snacks that are low-calorie, sugar-free, and gluten-free. Furthermore, the consumption of nutritional bars, such as energy bars, protein bars, and carbohydrate bars, is increasing across the region. Also, consumer preference for snacking and on-the-go convenient food consumption contribute to the South America nutritional bars market. In addition, the growing preference for a healthy lifestyle is a major factor fueling the South America nutritional bars market growth. The rise in fitness enthusiasts and growing consumer inclination toward a healthy lifestyle are the prime drivers of the South America nutritional bars market growth. The growing participation of people in sports at the national and international levels is likely to increase the number of athletes, which will boost the demand for protein bars and energy bars. Hence, the South America nutritional bars market is expected to grow during the forecast period.
South America Nutritional Bars Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
South America Nutritional Bars Market Segmentation
The South America nutritional bars market is segmented into type, category, distribution channel, and country.
Based on type, the South America nutritional bars market is segmented into protein bars, high-fiber bars, and others. In 2022, the protein bars segment registered a largest share in the South America nutritional bars market.
Based on category, the South America nutritional bars market is bifurcated into conventional and gluten-free. In 2022, the conventional segment registered a larger share in the South America nutritional bars market.
Based on distribution channel, the South America nutritional bars market is segmented into supermarkets & hypermarkets, convenience stores, online retail, and others. In 2022, the supermarkets & hypermarkets segment registered a largest share in the South America nutritional bars market.
Based on country, the South America nutritional bars market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South America. In 2022, the Rest of South America segment registered a largest share in the South America nutritional bars market.
Clif Bar & Co; General Mills Inc; Mars Inc; The Kellogg Co; The Quaker Oats Co; and The Simply Good Foods Co are the leading companies operating in the South America nutritional bars market.