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市場調査レポート
商品コード
1494753

砂糖代替品市場の2030年までの予測:供給源、製品、形態、用途、地域別の世界分析

Sugar Substitutes Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Source (Natural, Artificial and Other Sources), Product (High-intensity Sweeteners, Low-intensity Sweeteners and Other Products), Form, Application and by Geography


出版日
ページ情報
英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=143.57円
砂糖代替品市場の2030年までの予測:供給源、製品、形態、用途、地域別の世界分析
出版日: 2024年06月06日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界の砂糖代替品市場は2024年に91億9,000万米ドルを占め、予測期間中にCAGR 9.88%で成長し、2030年には161億7,000万米ドルに達する見込みです。

砂糖代替品は、血糖値のコントロールやカロリーカットに頻繁に使用される、通常の砂糖の代替品です。これらの代替品には、アスパルテーム、スクラロース、サッカリンなどの人工甘味料や、ステビア、モンクフルーツなどの天然甘味料があります。しかも、どのような代替品にも独自の長所と短所があります。例えば、ステビアはステビア・レバウディアナという植物の葉から作られます。

米国心臓協会によると、非栄養性甘味料は、栄養的に十分でバランスの取れた食事の一部であることを前提に、適切に使用すれば、砂糖の追加摂取を減らし、体重管理や体重減少を促進するのに役立ちます。

砂糖の過剰摂取による健康への悪影響

世界の急速な工業化に伴い、近年都市化が進んでいます。座りっぱなしの生活が増え、オフィスで過ごす時間が長くなり、運動不足に陥っています。その結果、体内のエネルギーバランスが崩れています。さらに、消費カロリーが体内で消費されるカロリーを上回っています。カロリーの高い食品を食べることで、身体は肥満となり、健康に深刻な影響を及ぼしています。その結果、飲食品用の低カロリー甘味料に対する消費者の需要が高まり、市場は拡大しています。

一貫性のない臨床試験結果による消費者の信頼への悪影響

製品の健康への有害な影響を中心とするこれらの論争は、一般消費者の砂糖代替食品に対する見方に影響を与え、ひいては市場の拡大に影響を及ぼしています。さらに、砂糖代替製品の安全性や、飲食品を含むさまざまな製品への使用に関する政府の厳しい規制が、市場の拡大を妨げています。

肥満に伴う生活習慣病の有病率の上昇

生活水準の向上と経済発展の結果、砂糖代替品のような機能性栄養食品や食品添加物に対する消費者の嗜好が高まっています。代替糖は、カロリーを増やすことなく食品に風味と甘味を加えます。カロリー摂取を抑制し、肥満、代謝性疾患、糖尿病、心臓病のリスクを下げるため、砂糖の代わりに人工甘味料が使用されています。さらに、世界の肥満の流行は、脂肪摂取量の増加、身体活動の低下、甘いもの食べ過ぎが主な原因となっています。こうした要因もまた、この業界に大きな成長機会をもたらしています。

砂糖代替品の過剰使用による健康への悪影響

カロリーの高い食品を摂取すると、身体に脂肪が蓄積され肥満になります。一方、肥満は、高血圧、がん、2型糖尿病、心血管疾患など、多くの健康問題に関連しています。その結果、消費者は食事や飲み物に低カロリーの甘味料を求めるようになった。人工甘味料は人を太らせるだけでなく、膀胱がんや脳の異常、その他多くの健康問題を引き起こす可能性があります。さらに、発がん性を含む健康への悪影響も数多く報告されています。市場収益の成長は、こうした要因によって妨げられると予想されます。

COVID-19の影響:

世界市場はCOVID-19の大流行によって深刻な影響を受け、深刻な経済混乱に陥った。株式市場では、中央銀行や各国政府による景気刺激策に呼応して主要株価指数が下落したかと思えば上昇するなど、極端な変動が見られました。旅行業、ホスピタリティ、小売業は、サプライチェーンの混乱、消費者行動の変化、営業停止により下落したが、他方、テクノロジー、eコマース、ヘルスケア分野は、デジタル・ソリューションへの依存の高まりと医療へのニーズの高まりにより成長しました。さらに、パンデミックはオンラインショッピングやリモートワークなどの開拓を加速させ、市場力学を変化させ、企業はビジネス環境の変化への迅速な適応を迫られました。

予測期間中、人工甘味料分野が最大となる見込み

砂糖代替品市場では、人工甘味料分野が最大のシェアを占めています。人工甘味料は非常に多くの飲食品に使用されているため、アスパルテーム、サッカリン、スクラロースが最も一般的なタイプです。これらの甘味料は価格が手ごろで安定性が高く、甘味の強度が高いため、少量で好みの味を実現できるため、メーカーから非常に支持されています。さらに、低糖質・低カロリーの選択肢を求める消費者の需要の高まりに応えるため、ダイエット・ソーダ、無糖キャンディー、低カロリー・デザートなどに広く使用されています。

予測期間中、液体セグメントが最も高いCAGRが見込まれる

代替糖市場では、液体分野が最も高いCAGRで成長すると予想されます。液体代替糖の人気の高まりは、調理レシピ、飲食品、加工食品における使いやすさと汎用性に起因しています。スムーズに溶けて安定した甘味を提供するため、フレーバーウォーター、ソフトドリンク、シロップなどの用途で好まれています。さらに、飲食品業界では液体代替物の利用が拡大しており、便利で低カロリーの甘味オプションに対する消費者の嗜好も需要を牽引しています。

最大のシェアを占める地域:

工業化の進展と中間層の可処分所得の増加により、アジア太平洋地域が予測期間中最大の市場シェアを占めると予想されます。その結果、健全な食品など、健康を増進する商品に対する需要が高まっています。アジア太平洋地域では、低カロリーの食品や飲料に対する需要が増加しています。この増加は消費者の健康志向の高まりの結果であり、これが市場の拡大を後押ししています。さらに、飲料、アイスクリーム、ソース、ゼリー、プリン、キャンディー、乳製品、粉末ドリンク・ミックス、その他の精製食品には、砂糖代替品が頻繁に使われています。

CAGRの最も高い地域:

ステビア、糖アルコール、スクラロース、および関連製品のような様々な砂糖代替品に対する消費者の嗜好により、予測期間中、欧州のCAGRが最も高くなると予想されます。その結果、代替糖メーカーは現在、市場向けに真新しく、優れた、おいしい製品を作ろうと考えています。欧州の飲食品企業は持続可能で健康に良い甘味料を模索しています。欧州の消費者のステビアに対する認識も高まっており、食品・飲料製品への利用も拡大しています。欧州の消費者の間では、自然で健康的な製品を求める傾向が強まっています。

無料のカスタマイズ提供:

本レポートをご購読のお客様には、以下の無料カスタマイズ・オプションのいずれかをご利用いただけます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場企業の包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • 用途分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の砂糖代替品市場:供給源別

  • 天然
  • 人工
  • その他の供給源

第6章 世界の砂糖代替品市場:製品別

  • 高甘味度甘味料
    • 天然
      • ステビア
      • 甘草根エキス
      • 羅漢果エキス
      • その他の天然高甘味料
    • 人工
      • アスパルテーム
      • サイクラメート
      • スクラロース
      • サッカリン
      • エース-k
      • その他の人工高甘味料
  • 低甘味料
    • D-タガトース
    • ソルビトール
    • マルチトール
    • キシリトール
    • マンニトール
    • エリスリトール
    • アルロース
  • その他の製品

第7章 世界の砂糖代替品市場:形態別

  • 液体
  • 固体
  • その他の形態

第8章 世界の砂糖代替品市場:用途別

  • 食品
    • 菓子類
    • ベーカリー
    • 乳製品・冷凍食品
  • 飲料
  • 健康とパーソナルケア
  • 医薬品
  • その他の用途

第9章 世界の砂糖代替品市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東・アフリカ

第10章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第11章 企業プロファイリング

  • ADM
  • International Flavors and Fragrances Inc.
  • Tate & Lyle
  • Ingredion Incorporated
  • Cargill Incorporated
  • Roquette Freres
  • PureCircle
  • MacAndrews & Forbes Holdings Inc.
  • JK Sucralose Inc.
  • Ajinomoto Co. Inc
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Source (2022-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Natural (2022-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Artificial (2022-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Other Sources (2022-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Product (2022-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By High-intensity Sweeteners (2022-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Natural (2022-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Artificial (2022-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Low-intensity Sweeteners (2022-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By D-tagatose (2022-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Sorbitol (2022-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Maltitol (2022-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Xylitol (2022-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Mannitol (2022-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Erythritol (2022-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Allulose (2022-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Other Products (2022-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Form (2022-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Liquid (2022-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Solid (2022-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Other Forms (2022-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Application (2022-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Food Products (2022-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Confectionery (2022-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Bakery (2022-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Dairy & Frozen Food Products (2022-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Beverages (2022-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Health and Personal Care (2022-2030) ($MN)
  • Table 30 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Pharmaceuticals (2022-2030) ($MN)
  • Table 31 Global Sugar Substitutes Market Outlook, By Other Applications (2022-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC26268

According to Stratistics MRC, the Global Sugar Substitutes Market is accounted for $9.19 billion in 2024 and is expected to reach $16.17 billion by 2030 growing at a CAGR of 9.88% during the forecast period. Sugar replacements are substitutes for regular sugar that are frequently used to control blood sugar levels and cut calories. These alternatives come in the form of artificial sweeteners like aspartame, sucralose, and saccharin, as well as natural options like stevia and monk fruit. Moreover, every kind of replacement has unique advantages and possible disadvantages. As an illustration, stevia, which is made from the leaves of the Stevia rebaudiana plant, is well-liked for its naturalness and lack of calories.

According to the American Heart Association, non-nutritive sweeteners, when used judiciously, can help reduce added sugar intake and promote weight management or weight loss, provided they are part of a well-balanced diet that is nutritionally adequate.

Market Dynamics:

Driver:

Negative impacts on health from excessive sugar intake

The world's rapid industrialization has recently resulted in a rise in urbanization. Individuals are living increasingly sedentary lives, spending more time in offices, and getting little exercise. As a result, their bodies' imbalance in energy is being caused by an imbalance in food intake. Additionally, the amount of calories consumed exceeds the amount of calories expended by the body. Eating foods high in calories has caused the body to become obese, which has serious health consequences. Consequently, the market is growing as a result of consumers' growing demand for low-calorie sweeteners for food and beverages.

Restraint:

Adverse effect on consumer confidence as a result of inconsistent clinical trial results

Numerous controversies have been linked to sugar substitutes; these controversies, which center on the products' detrimental effects on health, influence how the general public views sugar substitutes, which in turn influences the market's expansion. Furthermore, the market expansion is being impeded by stringent government regulations regarding the safety of sugar substitute products and their use in a variety of products, including food and beverage items.

Opportunity:

Rising prevalence of lifestyle diseases associated with obesity

Consumer preference for functional nutrition and food additives, like sugar substitutes, has grown as a result of improvements in living standards and economic development. Sugar replacements add flavor and sweetness to food without increasing calorie content. In order to control calorie intake and lower the risk of obesity, metabolic diseases, diabetes, and heart disease, artificial sweeteners are used in place of sugar. Moreover, the global obesity epidemic is largely caused by rising fat intake, decreased physical activity, and overindulgence in sugary foods. These factors also present enormous growth opportunities for the industry.

Threat:

Adverse health effects from using sugar substitutes excessively

Consuming foods high in calories causes the body to accumulate fat and become obese. On the other hand, obesity is linked to a number of health issues, including high blood pressure, cancer, type-2 diabetes, and cardiovascular disease. As a result, consumers are obliquely requesting low-calorie sweeteners for meals and drinks. In addition to making people heavier, artificial sweeteners can cause bladder cancer, brain abnormalities, and a host of other health issues. Additionally, numerous reports of adverse health effects, including carcinogenicity, have also been made. Growth in market revenue is anticipated to be hampered by these factors.

Covid-19 Impact:

Global markets were severely affected by the COVID-19 pandemic, which led to severe economic disruption. Extreme volatility was witnessed in the stock market, with major indices falling and then rising in response to stimulus measures taken by central banks and governments. Travel, hospitality, and retail saw declines due to supply chain disruptions, changes in consumer behavior, and lockdowns; on the other hand, the technology, e-commerce, and healthcare sectors saw growth as a result of growing reliance on digital solutions and the need for medical care. Furthermore, the pandemic sped up developments like online shopping and remote work, changing market dynamics and forcing businesses to quickly adjust to the changing business environment.

The Artificial segment is expected to be the largest during the forecast period

In the market for sugar substitutes, the artificial segment has the largest share. Because artificial sweeteners are used in so many different food and beverage products, aspartame, saccharin, and sucralose are the most common types. Because of these sweeteners' affordability, stability, and high sweetness intensity-which only requires small amounts to achieve the desired taste-manufacturers greatly favor them. Moreover, to meet the growing demand from consumers for lower-sugar and lower-calorie options, they are widely used in diet sodas, sugar-free candies, and low-calorie desserts.

The Liquid segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

In the market for sugar substitutes, the liquid segment is anticipated to grow at the highest CAGR. The growing popularity of liquid sugar substitutes can be attributed to their ease of use and versatility in cooking recipes, beverages, and processed foods. Their preference lies in applications such as flavored waters, soft drinks, and syrups, as they dissolve smoothly and offer consistent sweetness. Furthermore, the growing use of liquid substitutes in the food and beverage industry, along with consumer preference for convenient, low-calorie sweetening options, is driving demand.

Region with largest share:

Due to rising industrialization and rising middle-class disposable income, Asia Pacific is anticipated to hold the largest market share over the forecast period. As a result, there is now a greater demand for goods that improve health, such as wholesome food items. Asia-Pacific is seeing a rise in demand for low-calorie foods and drinks. This rise is a result of consumers becoming more health-conscious, which is fuelling the market's expansion. Additionally, drinks, ice creams, sauces, jellies, puddings, candies, dairy products, powdered drink mixes, and other refined foods are frequently made with sugar substitutes.

Region with highest CAGR:

Due to consumer preference for various sugar substitutes like stevia, sugar alcohols, sucralose, and related products, Europe is expected to have the highest CAGR during the forecast period. As a result, manufacturers of sugar alternatives are now thinking about creating brand-new, excellent, and delicious products for the market. European food and beverage companies are searching for sustainable and healthful sweeteners. European consumers are becoming more aware of stevia, and its uses in food and drink products are growing. There is a growing trend among European consumers to seek out natural and healthier products.

Key players in the market

Some of the key players in Sugar Substitutes market include ADM, International Flavors and Fragrances Inc., Tate & Lyle, Ingredion Incorporated, Cargill Incorporated , Roquette Freres, PureCircle , MacAndrews & Forbes Holdings Inc., JK Sucralose Inc. and Ajinomoto Co. Inc.

Key Developments:

In April 2024, Archer Daniels Midland and Vikram Luthar entered into a Transition Agreement under which Mr. Luthar will resign effective September 30, 2024 (unless an earlier date is mutually agreed between Mr. Luthar and the Company). Until such resignation date, Mr. Luthar will be available to assist the Company and provide transitional support as needed, as a non-executive employee.

In November 2023, Ingredion Incorporated, a leading global provider of ingredient solutions to the food and beverage industry, today announced that it has signed a definitive agreement to divest its business in South Korea to an affiliate of the Sajo Group, a leading food company headquartered in Seoul, South Korea. The transaction is expected to close in the first quarter of 2024, subject to regulatory approvals and satisfaction of other customary closing conditions.

In June 2023, Singapore-based Cargill Metals has entered into a multiyear agreement with Sweden-based industrial startup H2 Green Steel for the supply of green steel. The companies say the agreement aims to accelerate global ferrous supply chain decarbonization. According to Cargill, the agreement marks another major step for the company toward its vision to shape a responsible and sustainable ferrous supply chain that helps the world thrive.

Sources Covered:

  • Natural
  • Artificial
  • Other Sources

Products Covered:

  • High-intensity Sweeteners
  • Low-intensity Sweeteners
  • Other Products

Forms Covered:

  • Liquid
  • Solid
  • Other Forms

Applications Covered:

  • Food Products
  • Beverages
  • Health and Personal Care
  • Pharmaceuticals
  • Other Applications

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Sugar Substitutes Market, By Source

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Natural
  • 5.3 Artificial
  • 5.4 Other Sources

6 Global Sugar Substitutes Market, By Product

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 High-intensity Sweeteners
    • 6.2.1 Natural
      • 6.2.1.1 Stevia
      • 6.2.1.2 Licorice root extracts
      • 6.2.1.3 Monk fruit extracts
      • 6.2.1.4 Other Natural high-intensity Sweeteners
    • 6.2.2 Artificial
      • 6.2.2.1 Aspartame
      • 6.2.2.2 Cyclamate
      • 6.2.2.3 Sucralose
      • 6.2.2.4 Saccharin
      • 6.2.2.5 Ace-k
      • 6.2.2.6 Other Artificial high-intensity Sweeteners
  • 6.3 Low-intensity Sweeteners
    • 6.3.1 D-tagatose
    • 6.3.2 Sorbitol
    • 6.3.3 Maltitol
    • 6.3.4 Xylitol
    • 6.3.5 Mannitol
    • 6.3.6 Erythritol
    • 6.3.7 Allulose
  • 6.4 Other Products

7 Global Sugar Substitutes Market, By Form

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Liquid
  • 7.3 Solid
  • 7.4 Other Forms

8 Global Sugar Substitutes Market, By Application

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Food Products
    • 8.2.1 Confectionery
    • 8.2.2 Bakery
    • 8.2.3 Dairy & Frozen Food Products
  • 8.3 Beverages
  • 8.4 Health and Personal Care
  • 8.5 Pharmaceuticals
  • 8.6 Other Applications

9 Global Sugar Substitutes Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 ADM
  • 11.2 International Flavors and Fragrances Inc.
  • 11.3 Tate & Lyle
  • 11.4 Ingredion Incorporated
  • 11.5 Cargill Incorporated
  • 11.6 Roquette Freres
  • 11.7 PureCircle
  • 11.8 MacAndrews & Forbes Holdings Inc.
  • 11.9 JK Sucralose Inc.
  • 11.10 Ajinomoto Co. Inc