表紙:食品用酸味料の2028年までの市場予測- タイプ、形状、機能、用途、地域別の世界分析
市場調査レポート
商品コード
1273277

食品用酸味料の2028年までの市場予測- タイプ、形状、機能、用途、地域別の世界分析

Food Acidulants Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Type, Foam, Function, Application and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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食品用酸味料の2028年までの市場予測- タイプ、形状、機能、用途、地域別の世界分析
出版日: 2023年05月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
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  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界の食品用酸味料市場は、2022年に24億6,000万米ドルを占め、2028年には33億8,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中に5.43%のCAGRで成長する見込みです。

食品用酸味料は、食品に酸味や酸っぱい味を与えたり、食品の甘味を増強したりする化合物です。これらの酸性添加物は、空気、細菌、真菌、酵母の劣化を抑えることで、食品の保存期間を延ばすのに役立ちます。これらの添加物はまた、食品の保存、pHバランスの維持、栄養価の向上にも役立ちます。これらの化学物質は、ゲル化剤および食品保存剤として機能します。また、加工食品の種類によっては、膨張剤や乳化剤として機能することもあります。

経済協力開発機構(OECD)の報告によると、2020年にはインドで1000億リットルの液体食品が消費され、そのうち包装されたものは50%未満でとなっています。

市場力学

促進要因

消費者の意識の高まり

クリーンラベルの商品に対する消費者の意識の高まりから、地域限定商品の需要が高まっています。これは、健康的で栄養価が高く、持続可能であると信じられている食材を使った「良い食べ物の未来」を表しています。健康的な製品へのニーズと富裕国の高い可処分所得が酸味料の生産量を引き上げ、欧米企業に値下げ圧力をかけており、これが酸味調整剤の地域別市場の成長を促進しています。

制約:

厳しい政府規制

合成クエン酸には、病気や障害の原因となる亜硫酸塩が微量に含まれている可能性があり、危険です。そのため、政府は食品用酸味料の使用に厳しいガイドラインを設けています。食品の安全性と適切な表示を保証するために、連邦当局と多くの国際機関は、すべての食品添加物を徹底的に管理する必要があります。これらの要因が市場拡大の妨げとなっています。

好機:

投資と協力の拡大

企業は、放出制御や特定温度での安定性向上、食品を媒介とする汚染物質や病原体の検出を可能にする酸カプセル化などの技術の進歩に投資を行っています。メーカーは、拡大する世界の需要を満たすために、多くの研究機関と協力して新アイテムを生み出しています。これらの共同研究は、より効率的なプロセスの実現につながり、市場の需要を促進します。

脅威

不十分なpHコントロール

食品は、pHが適切に制御されないと、危険な微生物が発生する可能性があります。そのような食品は、人の健康に害を及ぼす可能性があります。添加物に対する病気やアレルギー反応が発生する可能性があります。酸味料が混合時に適切に計量されない場合、多くの人が腫れや硬さを伴う関節の不快感、筋肉痛や胃痛、息切れなどを経験します。これらの要因が市場の需要を妨げています。

COVID-19の影響:

酸味料の世界市場は、疫病の影響でマイナスのダメージを受けています。封鎖期間中、多くの国から原材料の輸出に対する世界の政府の制限があり、大規模な飲食品メーカーの生産に予想外の影響を及ぼしました。その結果、外食産業では完成品の需要が激減しました。免疫力を高める効果があるため、特にクエン酸はCOVID-19の影響で需要が高まりました。しかし、食材のサプライチェーンが混乱していることが、市場の拡大に大きな悪影響を及ぼしました。

予測期間中、フマル酸セグメントが最大になると予想される

フマル酸セグメントは、ベーカリー製品や菓子類の消費の増加により、有利な成長を遂げると推定されます。多くのベーカリー製品や菓子類はフマル酸を使用しています。これらの添加物は、さまざまな商品の有機的品質や保存性の向上にどれだけ貢献するかという観点で選ばれています。酒石酸の代用品として機能し、時にはクエン酸の代わりとなることもあります。また、箱入り食品の防カビ剤としても使用されています。これらの要因がこの分野の需要を後押ししています。

予測期間中、飲料分野のCAGRが最も高くなると予想される

飲料分野は、エキゾチックでエスニックなフルーツフレーバーやブレンドにより、予測期間中に最も速いCAGRの成長が見込まれます。クエン酸は、保存料、嗜好品、pH調整、アスパルテームとの相乗効果などの特質から、加工食品、菓子、保存食、シロップ、ゼラチンスナック、デザートに頻繁に使用されています。また、天然に存在するため無害であり、飲料への利用にも適しているため、この分野の需要を牽引しています。

最もシェアの高い地域:

アジア太平洋地域は、豊富な資源を有することから、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予想されます。この地域は、広く適用でき、製造コストが安いという利点があります。クエン酸の製造・輸出で世界一なのは中国です。この地域の食品用酸味料市場における主要参入企業は、生産、輸出、消費の面で優位に立つ欧米企業と激しく競争しています。有機酸や無機酸の国内生産量が多いことが、市場の需要をさらに拡大させています。

CAGRが最も高い地域:

飲料需要の高まりにより、予測期間中、北米のCAGRが最も高くなると予測されます。米国ではソフトドリンク、エナジードリンク、ジュース飲料の消費量が急速に増加しており、飲料分野での酸味料の使用量が増加しています。安全な原料を使用した飲食品に対する顧客の関心は、今後数年間も高いと予想されます。これらの要素はすべて、北米の食品用酸味料市場にとって有益なものとなるでしょう。

主な発展:

2023年2月、Cargill Food Ingredients and Bioindustrialsは、最近買収したアンドラプラデシュ州Nelloreの生産ユニットを通じて、南インドにおける顧客基盤と流通網を広げる計画であり、新しい製品レンジを提供します。同社は、南インドの消費者に様々な品質の製品を提供することができるようになります。

2020年6月、Foodchem International Corporationは、FoodCel(TM)Sodium Carboxymethyl Cellulose(CMC)を発売しました。食品製造における粘度調整剤や増粘剤、医薬品の増粘剤として使用され、歯磨き粉や水性コーティング剤、洗剤などには欠かせない存在となっています。

2019年1月、Direct Food Ingredients Ltd(DFI)は、市場での地位をさらに強固にし、すでに素晴らしい顧客サービスの提供を強化するために、最新の投資である新しい最先端のインタラクティブなウェブサイトを公開することで新年を迎えました。新サイトには、製品仕様のリアルタイム情報など、お客様の利便性を高めるための改良が施されています。

本レポートの内容

  • 地域別および国別セグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場促進要因(市場動向、制約要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項)。
  • 市場推定に基づく、主要ビジネスセグメントにおける戦略的提言
  • 主要な共通トレンドをマッピングした競合情勢。
  • 詳細な戦略、財務、最近の開発状況を含む企業プロファイル
  • 最新の技術的進歩をマッピングしたサプライチェーン動向

無料のカスタマイズ提供:

本レポートをご購入いただいたお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかを提供させていただきます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(最大3社まで)
    • 主要プレイヤーのSWOT分析(3社まで)
  • 地域別セグメンテーション
    • お客様のご希望に応じて、主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる。)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地域的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査ソース
    • 1次調査ソース
    • 2次調査ソース
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • アプリケーション分析
  • 新興市場
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の食品用酸味料市場:タイプ別

  • リンゴ酸
  • リン酸
  • 酢酸
  • 酒石酸
  • クエン酸
  • フマル酸
  • 乳酸
  • クエン酸ナトリウム
  • クエン酸カリウム
  • ギ酸
  • グルコン酸
  • タンニン酸
  • コハク酸
  • アスコルビン酸

第6章 世界の食品用酸味料市場:形状別

  • 液体

第7章 世界の食品用酸味料市場:機能別

  • PHコントロール
  • 防腐剤
  • 風味増強剤
  • 微生物制御
  • その他の機能

第8章 世界の食品用酸味料市場:用途別

  • 動物の栄養学
  • 飲料
  • ベーカリー・菓子類
  • 乳製品
  • 冷凍品
  • 肉と鶏肉
  • その他の用途

第9章 世界の食品用酸味料市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第10章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第11章 会社概要

  • Cargill Incorporated
  • Innova Corporate
  • Hawkins Watts Limited
  • Direct Food Ingredients
  • Foodchem International Corporation
  • Arshine Pharmaceutical Co
  • FBC Industries
  • Tate & Lyle
  • Bartek Ingredients Inc
  • Weifang Ensign Industry Co
  • Archer Daniels Midland Company
  • Brenntag North America Inc
  • Jungbunzlauer Suisse AG
  • Purac biochem BV
  • Fuerst Day Lawson Limited
  • Corbion NV
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Food Acidulants Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Food Acidulants Market Outlook, By Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Food Acidulants Market Outlook, By Malic Acid (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Food Acidulants Market Outlook, By Phosphoric Acid (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Food Acidulants Market Outlook, By Acetic Acid (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Food Acidulants Market Outlook, By Tartaric Acid (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Food Acidulants Market Outlook, By Citric Acid (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Food Acidulants Market Outlook, By Fumaric Acid (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Food Acidulants Market Outlook, By Lactic Acid (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Food Acidulants Market Outlook, By Sodium Citrate (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Food Acidulants Market Outlook, By Potassium Citrate (2020-2028) ($MN)
  • Table 12 Global Food Acidulants Market Outlook, By Formic Acid (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Food Acidulants Market Outlook, By Gluconic Acid (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Food Acidulants Market Outlook, By Tannic Acid (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Food Acidulants Market Outlook, By Succinic Acid (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Food Acidulants Market Outlook, By Ascorbic Acid (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Food Acidulants Market Outlook, By Foam (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Food Acidulants Market Outlook, By Liquid (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Food Acidulants Market Outlook, By Powder (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Food Acidulants Market Outlook, By Function (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Food Acidulants Market Outlook, By PH Control (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Food Acidulants Market Outlook, By Preservative (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Food Acidulants Market Outlook, By Flavor Enhancer (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Food Acidulants Market Outlook, By Microbial Control (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Food Acidulants Market Outlook, By Other Functions (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Food Acidulants Market Outlook, By Application (2020-2028) ($MN)
  • Table 27 Global Food Acidulants Market Outlook, By Animal Nutrition (2020-2028) ($MN)
  • Table 28 Global Food Acidulants Market Outlook, By Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 29 Global Food Acidulants Market Outlook, By Bakery & Confectionery (2020-2028) ($MN)
  • Table 30 Global Food Acidulants Market Outlook, By Dairy Food (2020-2028) ($MN)
  • Table 31 Global Food Acidulants Market Outlook, By Frozen Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 32 Global Food Acidulants Market Outlook, By Meat & Poultry (2020-2028) ($MN)
  • Table 33 Global Food Acidulants Market Outlook, By Other Applications (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC22822

According to Stratistics MRC, the Global Food Acidulants Market is accounted for $2.46 billion in 2022 and is expected to reach $3.38 billion by 2028 growing at a CAGR of 5.43% during the forecast period. Food acidulants are chemical compounds that give a tart, sour, or acidic flavor to foods or enhance the perceived sweetness of foods. These acidic additives help to increase the shelf life of food goods by lowering the amount of air, bacteria, fungus, and yeast deterioration. These additions also assist in preserving, maintaining pH balance and enhancing the nutritional qualities of food. These chemicals functions as gelling agents and food preservatives. They can also function as leavening agents and emulsifiers in some kinds of processed foods.

According to the Organization for Economic Co-operation and Development reports, in the year 2020, 100 billion liters of liquid foods were consumed in India, less than 50% of that is packaged.

Market Dynamics:

Driver:

Growing consumer awareness

Demand for regional goods is rising as a result of consumer awareness of clean-label items. It represents a 'good food future' with ingredients that are believed to be healthy, nutritious and sustainable. The need for healthy products and high disposable income in wealthy countries have raised the production of acidulants and placed pressure on western companies to cut prices, which is propelling the growth of the regional market for acidity regulators.

Restraint:

Strict government regulations

Synthetic citric acid can be hazardous as it may contain a minute portion of sulphites which causes diseases or disorders. As a result, the government placed severe guidelines on the use of food acidulants. To guarantee that foods are safe to eat and are appropriately labelled, federal authorities and numerous international bodies should thoroughly control all food additives. These factors hinder the market expansion.

Opportunity:

Raising investments and collaborations

Businesses are making investments in technology advancements such as acid encapsulation to enable controlled release and enhanced stability at particular temperatures and for the detection of food-borne contaminants and pathogens. Manufacturers are collaborating with numerous research institutions to create new items in order to satisfy the expanding global demand. These collaborations lead to more efficient processes and propel the market demand.

Threat:

Inadequate pH control

Food items may develop dangerous microorganisms if the pH is not properly controlled. Such food products may be harmful to a person's health. Sickness and allergic responses to the additive might develop. When acidulants are not metered properly during mixing, many individuals experience joint discomfort with swelling and stiffness, muscle and stomach pain, as well as shortness of breath. These factors hamper the market demand.

COVID-19 Impact:

The global market for acidulants has been negatively damaged by the epidemic. During the lockdown, there were global government limitations on the export of raw materials from a number of nations, which unexpectedly affected the production of large food and beverage producers. As a result, the demand for finished goods plummeted in the foodservice sector. Due to its ability to increase immunity, citric acid in particular has seen a rise in demand as a result of COVID-19. However, the ingredients chaotic supply chain had a significant negative influence on the market's expansion.

The fumaric acid segment is expected to be the largest during the forecast period

The fumaric acid segment is estimated to have a lucrative growth, due to increasing consumption of bakery and confectionery products. Many bakery products and confectionery items use fumaric acids. These additives have been selected based on how well they contribute to improving the organoleptic qualities and shelf life of various goods. It acts as a substitute for tartaric acid and occasionally takes the place of citric acid. It is also used as an antifungal agent in boxed foods. These factors are fuelling the segment's demand.

The beverages segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The beverages segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period, due to its exotic and ethnic fruit flavours and blends. Citric acid is frequently used in processed foods, confections, preserves, syrups, gelatin snacks, and desserts due to its qualities, which include preservatives, tastes, pH control and synergy with aspartame. Its natural occurrence facilitates it as a non-toxic component and makes it suitable for utilization in beverages which is driving the demand of the segment.

Region with largest share:

Asia Pacific is projected to hold the largest market share during the forecast period owing to its abundant availability of resources. This region benefits from widespread applicability and cheaper manufacturing costs. The world's top manufacturer and exporter of citric acid is China. The major participants in this region's market for food acidulants are fiercely competing with western companies that dominate in terms of production, export, and consumption. High domestic production of organic and inorganic acids is further expanding the market demand.

Region with highest CAGR:

North America is projected to have the highest CAGR over the forecast period, owing to the rising demand for beverages. Soft drink, energy drink, and juice drink consumption is rising quickly in the USA, which has led to an increase in the use of acidulants in the beverage sector. Customers' interest in foods and beverages made with safe ingredients is anticipated to remain high in the upcoming years. All of these elements will be beneficial to the North American market for food acidulants.

Key players in the market:

Some of the key players profiled in the Food Acidulants Market include: Cargill Incorporated, Innova Corporate, Hawkins Watts Limited, Direct Food Ingredients, Foodchem International Corporation, Arshine Pharmaceutical Co, FBC Industries, Tate & Lyle, Bartek Ingredients Inc, Weifang Ensign Industry Co, Archer Daniels Midland Company, Brenntag North America Inc, Jungbunzlauer Suisse AG, Purac biochem BV, Fuerst Day Lawson Limited and Corbion NV.

Key Developments:

In February 2023, Cargill Food Ingredients and Bioindustrials, through its recently acquired production unit at Nellore in Andhra Pradesh, plans to widen its customer base and distribution network in South India, with a new range of products. The company will be able to offer a variety of quality products to consumers in the Southern States.

In June 2020, Foodchem International Corporation launched FoodCel™ Sodium Carboxymethyl Cellulose (CMC). It is used as a viscosity regulator or thickener in food production and thickener in medicine, and it is an integral part of toothpaste, water-based coating, detergent, and other products.

In January 2019, Direct Food Ingredients Ltd (DFI) begins the New Year by unveiling its latest investment - a new state of the art, interactive website, to consolidate further its market position and boost its already impressive customer service offering. The new site includes advancements for the benefits of its customers including real time information on product specifications.

Types Covered:

  • Malic Acid
  • Phosphoric Acid
  • Acetic Acid
  • Tartaric Acid
  • Citric Acid
  • Fumaric Acid
  • Lactic Acid
  • Sodium Citrate
  • Potassium Citrate
  • Formic Acid
  • Gluconic Acid
  • Tannic Acid
  • Succinic Acid
  • Ascorbic Acid

Foams Covered:

  • Liquid
  • Powder

Functions Covered:

  • PH Control
  • Preservative
  • Flavor Enhancer
  • Microbial Control
  • Other Functions

Applications Covered:

  • Animal Nutrition
  • Beverages
  • Bakery & Confectionery
  • Dairy Food
  • Frozen Products
  • Meat & Poultry
  • Other Applications

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Food Acidulants Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Malic Acid
  • 5.3 Phosphoric Acid
  • 5.4 Acetic Acid
  • 5.5 Tartaric Acid
  • 5.6 Citric Acid
  • 5.7 Fumaric Acid
  • 5.8 Lactic Acid
  • 5.9 Sodium Citrate
  • 5.10 Potassium Citrate
  • 5.11 Formic Acid
  • 5.12 Gluconic Acid
  • 5.13 Tannic Acid
  • 5.14 Succinic Acid
  • 5.15 Ascorbic Acid

6 Global Food Acidulants Market, By Foam

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Liquid
  • 6.3 Powder

7 Global Food Acidulants Market, By Function

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 PH Control
  • 7.3 Preservative
  • 7.4 Flavor Enhancer
  • 7.5 Microbial Control
  • 7.6 Other Functions

8 Global Food Acidulants Market, By Application

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Animal Nutrition
  • 8.3 Beverages
  • 8.4 Bakery & Confectionery
  • 8.5 Dairy Food
  • 8.6 Frozen Products
  • 8.7 Meat & Poultry
  • 8.8 Other Applications

9 Global Food Acidulants Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 Cargill Incorporated
  • 11.2 Innova Corporate
  • 11.3 Hawkins Watts Limited
  • 11.4 Direct Food Ingredients
  • 11.5 Foodchem International Corporation
  • 11.6 Arshine Pharmaceutical Co
  • 11.7 FBC Industries
  • 11.8 Tate & Lyle
  • 11.9 Bartek Ingredients Inc
  • 11.10 Weifang Ensign Industry Co
  • 11.11 Archer Daniels Midland Company
  • 11.12 Brenntag North America Inc
  • 11.13 Jungbunzlauer Suisse AG
  • 11.14 Purac biochem BV
  • 11.15 Fuerst Day Lawson Limited
  • 11.16 Corbion NV