市場調査レポート
商品コード
1250740
ハードセルツァー市場の2028年までの予測- 内容別(モニター5%未満、5%以上、その他の内容物)、包装別(ガラス瓶、プラスチックボトル、金属缶)、地域別の世界分析Hard Seltzer Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Contents (Monitor Less Than 5%, More Than 5% and Other Contents), Packaging (Glass Bottles, Plastic Bottles and Metal Cans) and By Geography |
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ハードセルツァー市場の2028年までの予測- 内容別(モニター5%未満、5%以上、その他の内容物)、包装別(ガラス瓶、プラスチックボトル、金属缶)、地域別の世界分析 |
出版日: 2023年04月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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Stratistics MRCによると、ハードセルツァーの世界市場は、2022年に238億米ドルを占め、予測期間中に12.8%のCAGRで成長して2028年には492億米ドルに達すると予想されています。
ハードセルツァーは、基本的にフルーツフレーバーのアルコール入り炭酸水です。ハードセルツァーは、一般的にスパイクドセルツァーまたはハードスパークリングアルコールウォーターと呼ばれ、サトウキビ糖または麦芽の発酵の結果として、炭酸水、アルコール、時にはオープンフルーツのフレーバーからなる飲料です。ハードセルツァーは、カロリーが最も低く、アルコールが約5%しか含まれていないため、最も優れたアルコール代替飲料と言えます。ハードセルツァーは、低カロリー、低炭水化物、砂糖不使用のアルコール飲料で、アルコール濃度は5%かそれよりやや高く、透明で泡立ちが良く、風味も最低限です。
National Family Health Survey-4(NFHS-4)によると、アルコール消費はインド全州および連合準州(UT)全域に広がっており、男性の29.2%、女性の1.2%を含む1億6,000万人がアルコールを消費していると予測されています。
都市化の進展
近代化が個人に与える影響の拡大、アルコール飲料の使用に関する買い手の意識の変化、急速に進む都市化、新興地域における消費者の嗜好の変化などが、成長を促進すると予想されています。ユーザーの嗜好の変化、可処分所得の増加、消費者の同世代からの影響による若い世代のアルコール飲料消費動向の高まりは、市場需要を促進する主要な要素であると予測されます。
健康への悪影響
時間をかけて、ハードセルツァーの誤用からハードセルツァー中毒が発症することがあります。身体的依存と耐性は、ハードセルツァー中毒のさらなる症状です。耐性は、意図した結果を得るために、より多くの、またはより頻繁な量のアルコールを消費することを含みます。さらに、アルコール中毒になる可能性も高く、これはアルコールを急激に摂取しすぎた場合に起こる深刻でおそらく致命的な副作用です。したがって、これらの要因が市場の成長を抑制しているのです。
消費者の間で新しいフレーバーの採用が増加
フレーバープロファイルはブランドによって異なり、ブラックチェリー、ライム、ルビーグレープフルーツのような主要フレーバーから、メロンバジル、レモンアガベハイビスカス、キュウリピーチのようなより高度なフレーバーまで様々です。消費者の嗜好の変化や同調圧力の結果、高齢者と若い世代の両方でアルコールの消費量が増加しており、これが市場の成長をさらに後押ししています。
ハードセルツァーの炭酸化
炭酸の影響でガスや膨満感が出ることがあります。また、ハードセルツァーの味は、糖分が多すぎると感じる人が多いようです。また、他のアルコール飲料よりも高価であることが多いです。身体的依存は、身体が機能するためにハードセルツァーを必要とするときに起こります。また、ハードセルツァーのアルコール度数が低いため、酔いにくいということもあり、拡大を妨げる大きな要因となっています。
COVID-19の流行は、主要な組み立てセンターで組み立て作業が中断され、生産量が大幅に減少したため、ハードセルツァー市場にマイナスの影響を与えました。アルコール飲料の分野では、まだハードセルツァーの潜在的な市場には目を向けていないです。ハードセルツァーのメーカーやディーラーが未開発地域にビジネスを拡大する上で最も困難な障害は、コロナウイルスの蔓延を抑制するために多くの国がロックダウンを実施したことです。このパンデミックの発生により、消費者の健康意識の高まりから、アルコール飲料の消費スタイルが高含有から低含有へと大きく変化しています。
予測期間中、5%以上のセグメントが最も大きくなると予想される
5%以上のセグメントは、消費者の節制傾向の高まりにより、有利な成長を遂げると推定されます。一般的な健康に対する意識が高まるにつれ、あらゆる年齢層の人々がアルコールの使用量を最小限に抑えようと試みています。飲酒習慣の変化、健康とウェルビーイングへの関心の高まり、アルコールを控えようとする消費者の増加などが、市場の需要を高めています。
予測期間中、金属缶の分野が最も高いCAGRを示すと予想されます。
金属缶は、その用途から、予測期間中に最も速いCAGRの成長が見込まれます。嵩張らず、軽量で、リサイクルしやすいパッケージや、輸送コストや棚のスペースを節約できるパッケージへの好みがメーカー間で高まっていることが、市場におけるこのセグメントの需要を押し上げると予想されます。
最もシェアの高い地域
アジア太平洋地域は、都市化の進展により、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予測されます。革新的な製品を発売するために、市場関係者が研究開発への投資を増やしていることは、市場で人気を博している主要な動向です。主要企業は、独自の品質を持つ新製品を開発し、自社の地位を向上させるために研究開発投資に注力しています。
北米は、低アルコール、低カロリー、グルテンフリーの飲料に対する消費者の嗜好の高まりから、予測期間中最も高いCAGRを示すと予測されます。同地域では、ハードセルツァーの国際ブランドが容易に入手可能であることに加え、製品のプロモーションや新製品を市場に投入するメーカーが増加していることも、同地域の成長を後押しすると予想されます。
2022年5月、White Claw Seltzerは、White Claw Hard Seltzer REFRSHR Lemonadeという名の新製品を発売しました。この新しい炭酸水レモネードは、カラマンシーからリモンといった印象的なフレーバーを含み、独特の味わいで、素晴らしいパッケージに入っています。
2022年4月、Anheuser-Busch InBevは、セルツァーの生産を強化するため、セントルイス・キャンパスに5,000万米ドルを投資しました。同社は、Michelob Ultra Organic Seltzer、Bud Light Seltzerなどの人気製品を製造するための新しい設備やシステムを備えた、新しいセルツァー専用の建物を追加することを計画しました。
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According to Stratistics MRC, the Global Hard Seltzer Market is accounted for $23.8 billion in 2022 and is expected to reach $49.2 billion by 2028 growing at a CAGR of 12.8% during the forecast period. Hard seltzer is essentially fruit-flavored, alcoholic, carbonated water. Hard Seltzer, commonly referred to as spiked seltzer or hard sparkling alcohol water, is a beverage made of carbonated water, alcohol, and sometimes open fruit flavours as a result of the fermentation of cane sugar or malted barley. Hard Seltzer is the finest alcohol substitute because it has the least amount of calories and only contains about 5% alcohol. Hard Seltzer is a low-calorie, low-carb, sugar-free alcoholic beverage with a 5% or slightly higher alcohol concentration that is clear, frothy, and minimally flavoured.
According to the National Family Health Survey-4 (NFHS-4), alcohol consumption is widespread throughout India across all states and union territories (UT), with a projected 160 million people consuming alcohol, including 29.2 % of men and 1.2% of women.
Growth in urbanization
The expanding influence of modernization on individuals, changing buyer attitudes of alcoholic beverage usage, quickly growing urbanisation, and shifting consumer preferences in emerging regions are expected to fuel the growth. The rising trend of alcoholic beverage consumption among the young generation as a result of changing user preferences, rising disposable income, and consumer peer influence are the key components projected to propel market demand.
Adverse health effects
Over time, hard seltzer addiction can develop from hard seltzer misuse. Physical dependence and tolerance are further symptoms of hard seltzer addiction. Tolerance involves consuming larger or more frequent amounts of alcohol to have the intended result. Furthermore, they are more likely to have alcohol poisoning, a serious and perhaps fatal side effect of taking too much alcohol quickly. Hence, these factors are restraining the market growth.
Rising adoption of new flavors among consumers
The flavor profiles vary by brand and range from primary flavors like black cherry, lime, and ruby grapefruit to much more elevated flavors like melon basil, lemon agave hibiscus, and cucumber peach. The consumption of alcohol is on the rise among both the older and younger generations as a result of shifting consumer preferences and peer pressure, which further propels the growth of the market.
Carbonation in hard seltzer
Gas and bloating may result from the carbonation. In addition, a lot of people think hard seltzer tastes overly sugary. They are frequently more expensive than other alcoholic beverages as well. Physical dependence occurs when the body requires hard seltzer to function. The alcohol percentage of hard seltzer is frequently too low for individuals to feel buzzed, which is one of the major factors impeding expansion.
The COVID-19 epidemic had a negative influence on the hard seltzer market, since assembling tasks were suspended throughout major assembling centres, resulting in a substantial production workload. The alcoholic beverage sector has not yet looked into the potential hard seltzer market. The hardest obstacle for hard seltzer manufacturers and dealers to overcome in extending their business into undeveloped regions was the implementation of lockdowns by many nations to control the spread of the corona virus. The pandemic outbreak has drastically modified the consumption style of alcoholic beverages from high content to lower due to the increased health consciousness among consumers.
The more than 5% segment is expected to be the largest during the forecast period
The more than 5% segment is estimated to have a lucrative growth, due to the growing trend of moderation among consumers. With increased awareness of general well-being, people of all ages are attempting to minimise their alcohol usage. The shift in drinking habits, the increased focus on health and wellbeing, and the rising number of customers looking to cut back on alcohol have all increased demand for the market.
The metal cans segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period
The metal cans segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period, due to its usage. The increasing preference for less bulky, lighter packaging, and readily recyclable packaging among manufacturers as well as packaging which also saves transportation costs and saves shelf space is anticipated to boost the demand for the segment in the market.
Region with Largest share:
Asia Pacific is projected to hold the largest market share during the forecast period owing to increased urbanization. Rising investment by market players in their R&D to launch innovative products is a key trend gaining popularity in the market. Major companies in are focusing on R&D investments to develop new products with distinctive qualities and enhance their position.
North America is projected to have the highest CAGR over the forecast period, owing to growing consumer preferences for the low alcohol content, calories, and gluten free beverages. Easy availability of international brands of hard seltzer in the region coupled with the increasing number of manufacturers promoting their products and introducing new products in the market is expected to augment the growth of the region.
Some of the key players profiled in the Hard Seltzer Market include Anheuser-Busch InBev, The Coca-Cola Company, Mark Anthony Brands International, Diageo plc, Molson Coors Beverage Company, The Boston Beer Company, Kopparberg, Constellation Brands, Inc., San Juan Seltzer, Inc., Heineken N.V., Spiked Seltzer, Oskar Blues Brewery, Barefoot Cellars, Blue Marble, Future Proof Brands LLC and Cutwater Spirits.
In May 2022, White Claw Seltzer launched a new product named White Claw Hard Seltzer REFRSHR Lemonade. The new seltzer lemonade contains striking flavors like Calamansi to Limon and has a distinct taste and comes in fabulous packaging.
In April 2022, Anheuser-Busch InBev invested US$ 50 million in its St. Louis campus to boost the production of seltzer. The company planned to add a new dedicated seltzer building with new equipment and systems for making their popular products like Michelob Ultra Organic Seltzer, Bud Light Seltzer, and others.
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