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市場調査レポート
商品コード
1609520

市場シェアと予測:IT運用向けチャットボット、2023~2028年、中国(2つのレポートのバンドル)

Market Share and Forecast: Chatbots for IT Operations, 2023-2028, China (Bundle of Two Reports)


出版日
発行
QKS Group
ページ情報
英文 110 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
市場シェアと予測:IT運用向けチャットボット、2023~2028年、中国(2つのレポートのバンドル)
出版日: 2024年12月01日
発行: QKS Group
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

市場シェア

Quadrant Knowledge Solutionsは、中国のIT運用向けチャットボット市場が2028年までに平均以上のCAGRを記録すると予測することを明らかにしました。中国は、デジタルトランスフォーメーションと技術の近代化に強い関心を寄せており、IT運用向けチャットボット市場の大幅な成長を目の当たりにしています。AIと自動化技術への多額の投資が、チャットボットソリューションの急速な普及を促進しています。中国企業は、これらのツールを活用して業務効率を高め、コストを削減し、サービス提供を改善しています。このようなITオペレーションの近代化に対する積極的なアプローチが平均を上回るCAGRに寄与し、中国をチャットボットソリューションの世界市場における重要なプレーヤーとして位置付けています。

Quadrant Knowledge Solutionsは、「リアルタイムの支援、問題解決、アラート管理、サイバーセキュリティの確保、対話からの学習、マルチチャネルでのアクセシビリティの提供により、ITサポートプロセスを合理化するように設計されたAI搭載ソリューション」とIT運用向けチャットボットを定義しています。

市場予測の説明

Quadrant Knowledge Solutionsの発表によると、IT運用向けチャットボット市場は中国において2028年までに平均以上のCAGRを記録すると予測されています。中国におけるIT運用向けチャットボット市場の将来は明るく、AIやデジタル技術への持続的な投資がさらなる成長を促進すると予測されます。企業がITフレームワークの近代化を進めるにつれて、洗練されたチャットボット・ソリューションの需要が高まると思われます。今後の開発では、複雑なITタスクを自律的に処理できる、より直感的でコンテキストを認識できるチャットボットの作成に焦点が当てられると思われます。テックエコシステム内でパートナーシップやコラボレーションを促進することで、中国企業はこれらの進歩を活用して業務効率を高め、コストを削減し、世界市場で競争力を得ることができます。

Quadrant Knowledge SolutionsはIT運用向けチャットボットを「リアルタイムの支援、問題解決、アラート管理、サイバーセキュリティの確保、対話からの学習、マルチチャネルアクセシビリティの提供によってITサポートプロセスを合理化するように設計されたAI搭載ソリューション」と定義しています。

目次

Market Share:

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • 主要予測
  • 主要動向
  • 市場概要

第2章 市場概要

  • 市場の定義と範囲
  • 市場に影響を与える主な要因
  • 促進要因と抑制要因

第3章 市場シェア分析

  • 中国市場シェア
  • 中国市場シェア:業界別
  • 市場シェア:メディア&エンターテインメント
  • 市場シェア:小売
  • 市場シェア:BFSI
  • 市場シェア:旅行・ホスピタリティ
  • 市場シェア:教育
  • 市場シェア:公共部門
  • 市場シェア:ヘルスケア・ライフサイエンス
  • 市場シェア:自動車
  • 市場シェア:飲食品
  • 中国市場シェア:展開タイプ別
  • 市場シェア:オンプレミス
  • 市場シェア:クラウド
  • 中国市場シェア:顧客タイプ別
  • 市場シェア:中小企業
  • 市場シェア:大企業
  • 市場シェア:エンタープライズ

第4章 企業プロファイル

  • 会社概要
  • アナリストの視点と分析

第5章 付録

  • 調査手法

Market Forecast:

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 主要調査結果
  • 主要予測
  • 主要動向
  • 市場概要

第2章 市場概要

  • 市場の定義と範囲
  • 市場に影響を与える主な要因
  • 促進要因と抑制要因

第3章 市場予測分析

  • 中国市場予測
  • 中国市場予測:業界別
  • 市場予測:メディア&エンターテインメント
  • 市場予測:小売
  • 市場予測:BFSI
  • 市場予測:旅行&ホスピタリティ
  • 市場予測:教育
  • 市場予測:公共部門
  • 市場予測:ヘルスケア&ライフサイエンス
  • 市場予測:自動車
  • 市場予測:飲食品
  • 中国市場予測:展開タイプ別
  • 市場予測:オンプレミス
  • 市場予測:クラウド
  • 中国市場予測:顧客タイプ別
  • 市場予測:中小企業
  • 市場予測:大企業
  • 市場予測:エンタープライズ

第4章 企業プロファイル

  • 会社概要
  • アナリストの視点と分析

第5章 付録

  • 調査手法
図表

LIST OF FIGURES

Market Share:

  • Fig. 1 Market Share of Chatbots for IT Operations China, 2023
  • Fig. 2 China Market Share of Chatbots for IT Operations IT & Telecom Industry, 2023
  • Fig. 3 China Market Share of Chatbots for IT Operations Banking & Financial Services Industry, 2023
  • Fig. 4 China Market Share of Chatbots for IT Operations Insurance Industry, 2023
  • Fig. 5 China Market Share of Chatbots for IT Operations Healthcare Industry, 2023
  • Fig. 6 China Market Share of Chatbots for IT Operations Government & Public Sector, 2023
  • Fig. 7 China Market Share of Chatbots for IT Operations Retail & eCommerce, 2023
  • Fig. 8 China Market Share of Chatbots for IT Operations Manufacturing, 2023
  • Fig. 9 China Market Share of Chatbots for IT Operations Hospitality, 2023
  • Fig. 10 China Market Share of Chatbots for IT Operations On-premises Deployment, 2023
  • Fig. 11 China Market Share of Chatbots for IT Operations Cloud Deployment, 2023
  • Fig. 12 China Market Share of Chatbots for IT Operations SMB Customers, 2023
  • Fig. 13 China Market Share of Chatbots for IT Operations Large Customers, 2023
  • Fig. 14 China Market Share of Chatbots for IT Operations Enterprise Customers, 2023

Market Forecast:

  • Fig. 1 Market Forecast of Chatbots for IT Operations China, 2024- 2028
  • Fig. 2 Market Forecast of Chatbots for IT Operations IT & Telecom Industry, 2024- 2028
  • Fig. 3 Market Forecast of Chatbots for IT Operations Banking & Financial Services Industry, 2023
  • Fig. 4 Market Forecast of Chatbots for IT Operations Insurance Industry, 2024- 2028
  • Fig. 5 Market Forecast of Chatbots for IT Operations Healthcare Industry, 2024- 2028
  • Fig. 6 Market Forecast of Chatbots for IT Operations Government & Public Sector, 2024- 2028
  • Fig. 7 Market Forecast of Chatbots for IT Operations Retail & eCommerce, 2024- 2028
  • Fig. 8 Market Forecast of Chatbots for IT Operations Manufacturing, 2024- 2028
  • Fig. 9 Market Forecast of Chatbots for IT Operations Hospitality, 2024- 2028
  • Fig. 10 Market Forecast of Chatbots for IT Operations On-premises Deployment, 2024- 2028
  • Fig. 11 Market Forecast of Chatbots for IT Operations Cloud Deployment, 2024- 2028
  • Fig. 12 Market Forecast of Chatbots for IT Operations SMB Customers, 2024- 2028
  • Fig. 13 Market Forecast of Chatbots for IT Operations Large Customers, 2024- 2028
  • Fig. 14 Market Forecast of Chatbots for IT Operations Enterprise Customers, 2024- 2028
目次
Product Code: QKS-06076

This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.

Market Share Description:

Quadrant Knowledge Solutions Reveals that Chatbots for IT Operations Market is Projected to Register a CAGR of above-average by 2028 in China. China is witnessing substantial growth in the Chatbots for IT Operations market, driven by a strong focus on digital transformation and technological modernization. The country's significant investments in AI and automation technologies are facilitating the rapid adoption of chatbot solutions. Chinese businesses are leveraging these tools to enhance operational efficiency, reduce costs, and improve service delivery. This proactive approach to modernizing IT operations is contributing to an above-average CAGR, positioning China as a key player in the global market for chatbot solutions.

Quadrant Knowledge Solutions defines chatbots for IT operations 'as AI-powered solutions designed to streamline IT support processes by offering real-time assistance, resolving issues, managing alerts, ensuring cybersecurity, learning from interactions, and providing multi-channel accessibility'.

Market Forecast Description:

Quadrant Knowledge Solutions Reveals that Chatbots for IT Operations Market is Projected to Register a CAGR of above-average by 2028 in China. The future of the Chatbots for IT Operations market in China looks bright, with sustained investments in AI and digital technologies expected to drive further growth. As organizations continue to modernize their IT frameworks, the demand for sophisticated chatbot solutions will rise. Future developments will likely focus on creating more intuitive, context-aware chatbots capable of handling complex IT tasks autonomously. By fostering partnerships and collaborations within the tech ecosystem, Chinese companies can leverage these advancements to enhance operational efficiency, reduce costs, and gain a competitive edge in the global market.

Quadrant Knowledge Solutions defines chatbots for IT operations 'as AI-powered solutions designed to streamline IT support processes by offering real-time assistance, resolving issues, managing alerts, ensuring cybersecurity, learning from interactions, and providing multi-channel accessibility'.

TABLE OF CONTENTS

Market Share:

Chapter 01: Executive Summary

  • Key Research Findings
  • Top Predictions
  • Top Trends
  • Market Summary

Chapter 02: Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Key Factors Impacting the Market
  • Drivers & Restraints

Chapter 03: Market Share Analysis

  • China Market Share
  • China Market Share by Industry Verticals
  • Market Share by Media & Entertainment
  • Market Share by Retail
  • Market Share by BFSI
  • Market Share by Travel & Hospitality
  • Market Share by Education
  • Market Share by Public Sector
  • Market Share by Healthcare & Life Science
  • Market Share by Automotive
  • Market Share by Food & Beverage
  • China Market Share by Deployment Type
  • Market Share by Deployment Type: On prem
  • Market Share by Deployment Type: Cloud
  • China Market Share by Customer Type
  • Market Share by SMB
  • Market Share by Large
  • Market Share by Enterprise

Chapter 04: Company Profile

  • Company Overview
  • Analyst Perspectives and Analysis

Chapter 05: Appendix

  • Research Methodologies

Market Forecast:

Chapter 01: Executive Summary

  • Key Research Findings
  • Top Predictions
  • Top Trends
  • Market Summary

Chapter 02: Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Key Factors Impacting the Market
  • Drivers & Restraints

Chapter 03: Market Forecast Analysis

  • China Market Forecast
  • China Market Forecast by Industry Verticals
  • Market Forecast by Media & Entertainment
  • Market Forecast by Retail
  • Market Forecast by BFSI
  • Market Forecast by Travel & Hospitality
  • Market Forecast by Education
  • Market Forecast by Public Sector
  • Market Forecast by Healthcare & Life Science
  • Market Forecast by Automotive
  • Market Forecast by Food & Beverage
  • China Market Forecast by Deployment Type
  • Market Forecast by Deployment Type: On prem
  • Market Forecast by Deployment Type: Cloud
  • China Market Forecast by Customer Type
  • Market Forecast by SMB
  • Market Forecast by Large
  • Market Forecast by Enterprise

Chapter 04: Company Profile

  • Company Overview
  • Analyst Perspectives and Analysis

Chapter 05: Appendix

  • Research Methodologies