市場調査レポート
商品コード
1445910
カスタマージャーニーマッピング:世界市場の予測 (2022~2027年)Market Forecast: Customer Journey Mapping, 2022-2027, Worldwide |
カスタマージャーニーマッピング:世界市場の予測 (2022~2027年) |
出版日: 2023年03月23日
発行: Quadrant Knowledge Solutions
ページ情報: 英文 27 Pages
納期: 即日から翌営業日
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世界のカスタマージャーニーマッピング市場は、2027年までに15.49%のCAGRで成長すると予測されています。
カスタマージャーニーマッピングは、顧客中心主義への移行における、ほんの一つの段階です。これは出発点であり、企業の業務内容や運営方法の中心に顧客の体験を据えるものです。そして、顧客と企業との関わり方を一望できるものであり、企業の思考を顧客に集中させ、外部の視点からサービスがどのように見えるかを明らかにするものです。大企業では、部門ごとのタスクで物事を考えるのは非常に簡単ですが、ジャーニーマッピングでは部門横断的な作業を促進して、ジャーニーが顧客に及ぼす影響を理解し、各ポイントにおける顧客の「望ましい」感情的反応を考慮しようとしています。
当レポートでは、世界のカスタマージャーニーマッピングの市場について分析し、ソリューションの概要や市場の基本構造、全体的な市場規模の動向見通し、導入手法別・地域別・業種別・顧客の種類別の詳細動向、業界関係者が今後取るべき行動などを調査しております。
Quadrant Knowledge Solutions Reveals that Customer Journey Mapping Market is Projected to Register a CAGR of 15.49% by 2027.
Customer journey mapping is just one stage in the move towards a customer centric approach. It marks the starting point; placing the experience of the customer at the heart of what the company does and how it operates. It provides a single overview of how customers interact with the business, focusing the company's thinking on the customer and how the service appears from an external perspective. It is all too easy for large corporations to think in terms of departmental tasks, and journey mapping facilitates cross-departmental working to understand the impact on the journey for the customer, and consider the "desired" emotional response from the customer at each point.