デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1518848

家庭用フィットネス機器市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2033年の予測

Home Fitness Equipment Market: Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033


出版日
ページ情報
英文 300 Pages
納期
2~5営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=152.30円
家庭用フィットネス機器市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2033年の予測
出版日: 2024年07月17日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 300 Pages
納期: 2~5営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

Persistence Market Research社はこのほど、家庭用フィットネス機器市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、市場促進要因・動向・機会・課題を含む重要な市場ダイナミクスを詳細に評価し、市場構造に関する広範な洞察を提供しています。

主な洞察

  • 家庭用フィットネス機器市場規模(2024年):133億米ドル
  • 予測市場価値(2033年):218億米ドル
  • 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年):5.6%

家庭用フィットネス機器市場- レポート範囲:

家庭用フィットネス機器は、従来のスポーツジム以外での身体運動やウェルネス・ルーチンを促進する上で極めて重要な役割を果たしています。この市場は幅広い層に対応し、トレッドミル、ステーショナリーバイク、エリプティカル、ウェイトトレーニングマシン、ヨガマットやレジスタンスバンドなどのアクセサリなどの機器を提供しています。市場成長の原動力は、健康意識の高まり、都市化、自宅でのエクササイズの利便性です。

市場成長の促進要因:

世界の家庭用フィットネス機器市場は、特にパンデミック後の個人の健康とフィットネス重視の高まりなど、いくつかの重要な要因によって推進されています。可処分所得の増加と、コンパクトで技術的に高度な機器の入手可能性が、市場への浸透を高めています。さらに、コネクティビティとバーチャルフィットネスプラットフォームの進歩は、消費者の関与とエクササイズの継続性を高め、市場拡大にさらに拍車をかけています。

市場抑制要因:

有望な成長が見込まれるもの、家庭用フィットネス機器市場は、価格圧力やフィットネススタジオやアウトドア・アクティビティとの競合に関する課題に直面しています。個人消費に影響を与える経済の不確実性や、多額の初期投資の必要性は、特に新興国において市場の成長を阻害します。

市場機会:

家庭用フィットネス機器市場は、ウェアラブル・フィットネス技術、インタラクティブ・トレーニング・アプリ、パーソナライズド・フィットネス・ソリューションの技術革新によって、大きな成長機会がもたらされます。AI主導のワークアウトプログラムとバーチャルリアリティ(VR)体験の統合は、ユーザーエンゲージメントを強化し、市場リーチを拡大します。さらに、高齢化が進む人口動態の変化やミレニアル世代における健康意識の高まりは、市場拡大の新たな道を開く。

戦略的洞察と事業戦略:

Peloton Interactive, Inc.、Nautilus, Inc.、Technogym S.p.A.など、世界の家庭用フィットネス機器市場の大手企業は、競争力を高めるために技術革新、製品の多様化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、スマートフィットネスソリューションの開発、ユーザーエクスペリエンスの向上、リモートフィットネスコーチングやサブスクリプション型フィットネスサービスといった新たな動向の活用のため、研究開発に投資しています。デジタルプラットフォームやフィットネスインフルエンサーとのコラボレーションは、市場での存在感を高め、顧客獲得を促進します。

本レポートで扱う主な質問

  • 家庭用フィットネス機器市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
  • ホームフィットネスにおける消費者の嗜好を再形成している機器の種類と技術革新は何か?
  • ホームフィットネス機器市場に貢献している主要プレイヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
  • 世界のホームフィットネス機器市場における新たな動向と将来性は?

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 市場範囲/分類
  • 市場の定義/範囲/制限

第3章 主要な市場動向

  • 市場に影響を与える主な動向
    • 健康的なライフスタイルを求める消費者の意識が需要を牽引
    • さまざまな主要プレーヤー間のコラボレーション
    • 健康への懸念の高まりにより、家庭用フィットネス機器市場の技術が注目を集める
    • オンラインチャネルにおける家庭用フィットネス機器市場の浸透率の高さ
    • その他(調査期間中)
  • 製品イノベーションの動向
  • 家庭用フィットネス機器業界の将来展望
    • 成長を促進する要因
    • ブランドの流入
    • 革新的な流通とマーケティング戦略

第4章 世界の家庭用フィットネス機器市場の需要分析

  • 過去の市場(数量)分析、2019~2023年
  • 現在および将来の市場(数量)予測、2024~2033年
  • 前年比成長動向分析

第5章 世界の家庭用フィットネス機器市場- 価格分析

  • 製品タイプ別の価格分析
  • 世界平均価格分析ベンチマーク

第6章 世界の家庭用フィットネス機器市場の需要(金額)分析

  • 過去の市場(金額)分析、2019~2023年
  • 現在および将来の市場(金額)予測、2024~2033年
    • 前年比成長動向分析
    • 絶対的収益機会

第7章 市場背景

  • マクロ経済要因
  • 予測要因- 関連性と影響
  • 世界の家庭用フィットネス機器市場のPESTLE分析
  • 家庭用フィットネス機器市場の投資実現可能性マトリックス
  • 世界の家庭用フィットネス機器市場のポーターのファイブフォース分析
  • 市場力学

第8章 世界の家庭用フィットネス機器市場分析:製品別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模(金額・数量)分析、2019~2023年
  • 現在および将来の市場規模(金額・数量)分析と予測、2024~2033年
    • サンドバッグ
    • トレッドミル
      • 手動トレッドミル
      • 自動トレッドミル
    • ダンベル
      • 調節可能なダンベル
      • 固定ダンベル
    • サイクル
      • ステーショナリーサイクル
      • エアバイク
      • エリプティカルマシン
    • ウェイトリフティングベンチ
    • 抵抗バンド
    • その他
  • 製品タイプ別の市場の魅力分析

第9章 世界の家庭用フィットネス機器市場分析:用途別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模(金額・数量)分析、2019~2023年
  • 現在および将来の市場規模(金額・数量)分析と予測、2024~2033年
    • 心血管トレーニング
    • 筋力トレーニング
    • その他
  • 用途別市場の魅力分析

第10章 世界の家庭用フィットネス機器市場分析:エンドユーザー別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模(金額・数量)分析、2019~2023年
  • 現在および将来の市場規模(金額・数量)分析と予測、2024~2033年
    • 男性
    • 女性
  • エンドユーザー別市場の魅力分析

第11章 世界の家庭用フィットネス機器市場分析:販売チャネル別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模(金額・数量)分析、2019~2023年
  • 現在および将来の市場規模(金額・数量)分析と予測、2024~2033年
    • 直接
    • 間接
      • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
      • 専門店・スポーツチェーン店
      • マルチブランドストア
      • ディスカウントストア
      • 独立系百貨店
      • スポーツショップ
      • オンライン小売業者
  • 販売チャネル別市場の魅力分析

第12章 地域別家庭用フィットネス機器市場分析

  • イントロダクション
  • 過去の市場規模(金額・数量)分析、2019~2023年
  • 現在の市場規模(金額・数量)分析と予測、2024~2033年
    • 北米
    • ラテンアメリカ
    • 欧州
    • 東アジア
    • 南アジア
    • オセアニア
    • 中東・アフリカ
  • 地域別市場の魅力分析

第13章 北米の家庭用フィットネス機器市場分析

第14章 ラテンアメリカの家庭用フィットネス機器市場分析

第15章 欧州の家庭用フィットネス機器市場分析

第16章 東アジアの家庭用フィットネス機器市場分析

第17章 南アジアの家庭用フィットネス機器市場分析

第18章 オセアニアの家庭用フィットネス機器市場分析

第19章 中東・アフリカ家庭用フィットネス機器市場分析

第20章 主要国の家庭用フィットネス機器市場分析、2024年

  • イントロダクション
  • 米国の家庭用フィットネス機器市場分析
  • カナダの家庭用フィットネス機器市場分析
  • メキシコの家庭用フィットネス機器市場分析
  • ブラジルの家庭用フィットネス機器市場分析
  • ドイツの家庭用フィットネス機器市場分析
  • イタリアの家庭用フィットネス機器市場分析
  • 英国の家庭用フィットネス機器市場分析
  • 中国の家庭用フィットネス機器市場分析
  • 日本の家庭用フィットネス機器市場分析
  • インドの家庭用フィットネス機器市場分析
  • オーストラリアとニュージーランドの家庭用フィットネス機器市場分析
  • 南アフリカの家庭用フィットネス機器市場分析

第21章 市場構造分析

  • 企業階層別市場分析(家庭用フィットネス機器市場)
  • 市場集中
  • 主要企業の市場シェア分析
  • 市場プレゼンス分析

第22章 競合分析

  • 競合ダッシュボード
  • 競合による価格分析
  • 競合ベンチマーク
  • 競合の詳細
    • Fitnessathome
    • ICON Health &Fitness, Inc.
    • Nautilus, Inc.
    • Brunswick Corporation
    • TRUE Fitness Technology, Inc.
    • Core Health and Fitness, LLC
    • Precor Incorporated
    • Johnson Health Tech Co., Ltd.
    • Amer Sports Corporation
    • Cybex International
    • Technogym SpA
    • Torque Fitness, LLC
    • Vectra Fitness
    • NordicTrack
    • Other Players(As Requested)

第23章 使用される前提条件と頭字語

第24章 調査手法

目次
Product Code: PMRREP31441

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the Home Fitness Equipment Market. The report offers a detailed assessment of critical market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing extensive insights into the market structure.

Key Insights:

  • Home Fitness Equipment Market Size (2024E): USD 13.3 Billion
  • Projected Market Value (2033F): USD 21.8 Billion
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 5.6%

Home Fitness Equipment Market - Report Scope:

Home fitness equipment plays a pivotal role in facilitating physical exercise and wellness routines outside traditional gym settings. This market caters to a wide demographic, offering equipment such as treadmills, stationary bikes, ellipticals, weight training machines, and accessories like yoga mats and resistance bands. Market growth is driven by increasing health consciousness, urbanization, and the convenience of exercising at home.

Market Growth Drivers:

The global home fitness equipment market is propelled by several key factors, including a growing emphasis on personal health and fitness, especially post-pandemic. The rise in disposable incomes and the availability of compact, technologically advanced equipment enhance market penetration. Moreover, advancements in connectivity and virtual fitness platforms augment consumer engagement and exercise adherence, further fueling market expansion.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the home fitness equipment market faces challenges related to pricing pressures and competition from fitness studios and outdoor activities. Economic uncertainties impacting consumer spending and the need for substantial initial investments deter market growth, particularly in emerging economies.

Market Opportunities:

The home fitness equipment market presents significant growth opportunities driven by technological innovations in wearable fitness tech, interactive training apps, and personalized fitness solutions. The integration of AI-driven workout programs and virtual reality (VR) experiences enhances user engagement and expands market reach. Furthermore, demographic shifts towards aging populations and increasing health awareness among millennials open new avenues for market expansion.

Strategic Insights and Business Strategies:

Leading players in the global home fitness equipment market, including Peloton Interactive, Inc., Nautilus, Inc., and Technogym S.p.A., focus on innovation, product diversification, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop smart fitness solutions, enhance user experience, and capitalize on emerging trends like remote fitness coaching and subscription-based fitness services. Collaborations with digital platforms and fitness influencers bolster market presence and drive customer acquisition.

Key Questions Answered in the Report:

  • What are the primary factors driving the growth of the home fitness equipment market globally?
  • Which types of equipment and technological innovations are reshaping consumer preferences in home fitness?
  • Who are the key players contributing to the home fitness equipment market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
  • What are the emerging trends and future prospects in the global home fitness equipment market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Companies in the global home fitness equipment market, such as Peloton Interactive, Inc., Nautilus, Inc., and Technogym S.p.A., leverage innovation and strategic partnerships to maintain competitive advantage. These firms focus on expanding their product portfolios, enhancing digital connectivity, and fostering customer loyalty through personalized fitness solutions and interactive content. Investment in data analytics and customer insights drives informed decision-making and supports long-term growth in the evolving home fitness landscape.

Key Companies Profiled:

  • Fitnessathome
  • ICON Health & Fitness, Inc.
  • Nautilus, Inc.
  • Brunswick Corporation
  • TRUE Fitness Technology, Inc.
  • Core Health and Fitness, LLC
  • Precor Incorporated
  • Johnson Health Tech Co., Ltd.
  • Amer Sports Corporation
  • Cybex International
  • Technogym S.p.A.
  • Torque Fitness, LLC
  • Vectra Fitness
  • NordicTrack

Key Segments Covered in Home Fitness Equipment Industry Research

Home Fitness Equipment Market by Product Type:

  • Punching Bags
  • Treadmills
  • Dumbbells
  • Cycles
  • Weightlifting Benches
  • Resistance Bands

Home Fitness Equipment Market by Application:

  • Cardiovascular Training
  • Strength Training
  • Others

Home Fitness Equipment Market by End User:

  • Male
  • Female

Home Fitness Equipment Market by Sales Channel:

  • Direct
  • Indirect

Home Fitness Equipment Market by Region:

  • North America
  • Latin America
  • Europe
  • East Asia
  • South Asia
  • Oceania
  • Middle East Africa

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Overview
  • 1.2. Summary of Key Statistics
  • 1.3. Summary of Key Findings
  • 1.4. Product Evolution Analysis
  • 1.5. PMR Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage/Taxonomy
  • 2.2. Market Definition/Scope/Limitations

3. Key Market Trends

  • 3.1. Key Trends Impacting the Market
    • 3.1.1. Consumers awareness to live healthy lifestyle propelling demand
    • 3.1.2. Collaborations Between Different Key Players
    • 3.1.3. Home Fitness Equipment Market Technology Gaining Traction Due to Rising Health Concerns
    • 3.1.4. High Penetration of Home Fitness Equipment Market in Online Channel
    • 3.1.5. Others (during the course of study)
  • 3.2. Product Innovation Trends
  • 3.3. Future Prospects of the Home Fitness Equipment Industry
    • 3.3.1. Factors Fuelling the Growth
    • 3.3.2. Influx of Brands
    • 3.3.3. Innovative Distribution and Marketing Strategies

4. Global Home Fitness Equipment Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033

  • 4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
  • 4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
  • 4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5. Global Home Fitness Equipment Market - Pricing Analysis

  • 5.1. Pricing Analysis By Product Type
  • 5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark

6. Global Home Fitness Equipment Market Demand (in Value or Sales Channel in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033

  • 6.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
  • 6.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
    • 6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Market Background

  • 7.1. Macro-Economic Factors
    • 7.1.1. GDP Growth Outlook
    • 7.1.2. Consumer Spending Outlook
    • 7.1.3. GDP Growth Rate Analysis
    • 7.1.4. Internet Penetration Rate Outlook
    • 7.1.5. Income Group Population Overview
    • 7.1.6. Per Capita Disposable Income
  • 7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
    • 7.2.1. Top Companies Historical Growth
    • 7.2.2. Urbanization Growth Outlook
    • 7.2.3. Others
  • 7.3. PESTLE Analysis of Global Home Fitness Equipment Market
  • 7.4. Investment Feasibility Matrix of Home Fitness Equipment Market
  • 7.5. Porter's Five Forces Analysis of Global Home Fitness Equipment Market
  • 7.6. Market Dynamics
    • 7.6.1. Drivers
    • 7.6.2. Restraints
    • 7.6.3. Opportunity Analysis

8. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product

  • 8.1. Introduction / Key Findings
  • 8.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Product Type, 2019-2023
  • 8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
    • 8.3.1. Punching Bags
    • 8.3.2. Treadmills
      • 8.3.2.1. Manual Treadmills
      • 8.3.2.2. Automatic Treadmills
    • 8.3.3. Dumbbells
      • 8.3.3.1. Adjustable Dumbbells
      • 8.3.3.2. Fixed Dumbbells
    • 8.3.4. Cycles
      • 8.3.4.1. Stationary Cycle
      • 8.3.4.2. Air Bike
      • 8.3.4.3. Elliptical Machines
    • 8.3.5. Weight Lifting Bench
    • 8.3.6. Resistance Bands
    • 8.3.7. Others
  • 8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

9. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Application

  • 9.1. Introduction / Key Findings
  • 9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Application, 2019-2023
  • 9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
    • 9.3.1. Cardiovascular Training
    • 9.3.2. Strength Training
    • 9.3.3. Others
  • 9.4. Market Attractiveness Analysis By Application

10. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End User

  • 10.1. Introduction / Key Findings
  • 10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By End User, 2019-2023
  • 10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
    • 10.3.1. Male
    • 10.3.2. Female
  • 10.4. Market Attractiveness Analysis By End User

11. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Sales Channel

  • 11.1. Introduction / Key Findings
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Sales Channel, 2019-2023
  • 11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2024-2033
    • 11.3.1. Direct
    • 11.3.2. Indirect
      • 11.3.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
      • 11.3.2.2. Specialty Stores/Sports Chain Outlets
      • 11.3.2.3. Multi-Brand Stores
      • 11.3.2.4. Discount Stores
      • 11.3.2.5. Independent Departmental Stores
      • 11.3.2.6. Sports Stores
      • 11.3.2.7. Online Retailers
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel

12. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region

  • 12.1. Introduction
  • 12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
  • 12.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
    • 12.3.1. North America
    • 12.3.2. Latin America
    • 12.3.3. Europe
    • 12.3.4. East Asia
    • 12.3.5. South Asia
    • 12.3.6. Oceania
    • 12.3.7. MEA
  • 12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 13.1. Introduction
  • 13.2. Pricing Analysis
  • 13.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 13.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 13.4.1. By Country
      • 13.4.1.1. U.S.
      • 13.4.1.2. Canada
    • 13.4.2. By Products Type
    • 13.4.3. By Application
    • 13.4.4. By End User
    • 13.4.5. By Sales Channel
  • 13.5. Market Attractiveness Analysis
    • 13.5.1. By Country
    • 13.5.2. By Products Type
    • 13.5.3. By Application
    • 13.5.4. By End User
    • 13.5.5. By Sales Channel

14. Latin America Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 14.1. Introduction
  • 14.2. Pricing Analysis
  • 14.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 14.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 14.4.1. By Country
      • 14.4.1.1. Brazil
      • 14.4.1.2. Mexico
      • 14.4.1.3. Rest of Latin America
    • 14.4.2. By Products Type
    • 14.4.3. By Application
    • 14.4.4. By End User
    • 14.4.5. By Sales Channel
  • 14.5. Market Attractiveness Analysis
    • 14.5.1. By Country
    • 14.5.2. By Products Type
    • 14.5.3. By Application
    • 14.5.4. By End User
    • 14.5.5. By Sales Channel

15. Europe Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Pricing Analysis
  • 15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 15.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 15.4.1. By Country
      • 15.4.1.1. Germany
      • 15.4.1.2. Italy
      • 15.4.1.3. France
      • 15.4.1.4. UK
      • 15.4.1.5. Spain
      • 15.4.1.6. Benelux
      • 15.4.1.7. Russia
      • 15.4.1.8. Rest of Europe
    • 15.4.2. By Products Type
    • 15.4.3. By Application
    • 15.4.4. By End User
    • 15.4.5. By Sales Channel
  • 15.5. Market Attractiveness Analysis
    • 15.5.1. By Country
    • 15.5.2. By Products Type
    • 15.5.3. By Application
    • 15.5.4. By End User
    • 15.5.5. By Sales Channel

16. East Asia Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Pricing Analysis
  • 16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 16.4.1. By Country
      • 16.4.1.1. China
      • 16.4.1.2. Japan
      • 16.4.1.3. South Korea
    • 16.4.2. By Products Type
    • 16.4.3. By Application
    • 16.4.4. By End User
    • 16.4.5. By Sales Channel
  • 16.5. Market Attractiveness Analysis
    • 16.5.1. By Country
    • 16.5.2. By Products Type
    • 16.5.3. By Application
    • 16.5.4. By End User
    • 16.5.5. By Sales Channel

17. South Asia Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 17.1. Introduction
  • 17.2. Pricing Analysis
  • 17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 17.4.1. By Country
      • 17.4.1.1. India
      • 17.4.1.2. Thailand
      • 17.4.1.3. Indonesia
      • 17.4.1.4. Malaysia
      • 17.4.1.5. Rest of South Asia
    • 17.4.2. By Products Type
    • 17.4.3. By Application
    • 17.4.4. By End User
    • 17.4.5. By Sales Channel
  • 17.5. Market Attractiveness Analysis
    • 17.5.1. By Country
    • 17.5.2. By Products Type
    • 17.5.3. By Application
    • 17.5.4. By End User
    • 17.5.5. By Sales Channel

18. Oceania Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 18.1. Introduction
  • 18.2. Pricing Analysis
  • 18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 18.4.1. By Country
      • 18.4.1.1. Australia
      • 18.4.1.2. New Zealand
    • 18.4.2. By Products Type
    • 18.4.3. By Application
    • 18.4.4. By End User
    • 18.4.5. By Sales Channel
  • 18.5. Market Attractiveness Analysis
    • 18.5.1. By Country
    • 18.5.2. By Products Type
    • 18.5.3. By Application
    • 18.5.4. By End User
    • 18.5.5. By Sales Channel

19. MEA Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 19.1. Introduction
  • 19.2. Pricing Analysis
  • 19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 19.4.1. By Country
      • 19.4.1.1. GCC Countries
      • 19.4.1.2. South Africa
      • 19.4.1.3. Northern Africa
      • 19.4.1.4. Rest of MEA
    • 19.4.2. By Products Type
    • 19.4.3. By Application
    • 19.4.4. By End User
    • 19.4.5. By Sales Channel
  • 19.5. Market Attractiveness Analysis
    • 19.5.1. By Country
    • 19.5.2. By Products Type
    • 19.5.3. By Application
    • 19.5.4. By End User
    • 19.5.5. By Sales Channel

20. Key Countries' Home Fitness Equipment Market Analysis, 2024

  • 20.1. Introduction
    • 20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
    • 20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
  • 20.2. U.S. Home Fitness Equipment Market Analysis
    • 20.2.1. By Products Type
    • 20.2.2. By Application
    • 20.2.3. By End User
    • 20.2.4. By Sales Channel
  • 20.3. Canada Home Fitness Equipment Market Analysis
    • 20.3.1. By Products Type
    • 20.3.2. By Application
    • 20.3.3. By End User
    • 20.3.4. By Sales Channel
  • 20.4. Mexico Home Fitness Equipment Market Analysis
    • 20.4.1. By Products Type
    • 20.4.2. By Application
    • 20.4.3. By End User
    • 20.4.4. By Sales Channel
  • 20.5. Brazil Home Fitness Equipment Market Analysis
    • 20.5.1. By Products Type
    • 20.5.2. By Application
    • 20.5.3. By End User
    • 20.5.4. By Sales Channel
  • 20.6. Germany Home Fitness Equipment Market Analysis
    • 20.6.1. By Products Type
    • 20.6.2. By Application
    • 20.6.3. By End User
    • 20.6.4. By Sales Channel
  • 20.7. Italy Home Fitness Equipment Market Analysis
    • 20.7.1. By Products Type
    • 20.7.2. By Application
    • 20.7.3. By End User
    • 20.7.4. By Sales Channel
  • 20.8. U.K. Home Fitness Equipment Market Analysis
    • 20.8.1. By Products Type
    • 20.8.2. By Application
    • 20.8.3. By End User
    • 20.8.4. By Sales Channel
  • 20.9. China Home Fitness Equipment Market Analysis
    • 20.9.1. By Products Type
    • 20.9.2. By Application
    • 20.9.3. By End User
    • 20.9.4. By Sales Channel
  • 20.10. Japan Home Fitness Equipment Market Analysis
    • 20.10.1. By Products Type
    • 20.10.2. By Application
    • 20.10.3. By End User
    • 20.10.4. By Sales Channel
  • 20.11. India Home Fitness Equipment Market Analysis
    • 20.11.1. By Products Type
    • 20.11.2. By Application
    • 20.11.3. By End User
    • 20.11.4. By Sales Channel
  • 20.12. Australia and New Zealand Home Fitness Equipment Market Analysis
    • 20.12.1. By Products Type
    • 20.12.2. By Application
    • 20.12.3. By End User
    • 20.12.4. By Sales Channel
  • 20.13. South Africa Home Fitness Equipment Market Analysis
    • 20.13.1. By Products Type
    • 20.13.2. By Application
    • 20.13.3. By End User
    • 20.13.4. By Sales Channel

21. Market Structure Analysis

  • 21.1. Market Analysis by Tier of Companies (Home Fitness Equipment Market)
  • 21.2. Market Concentration
  • 21.3. Market Share Analysis of Top Players
  • 21.4. Market Presence Analysis
    • 21.4.1. By Regional Footprint of Players
    • 21.4.2. Product Footprint by Players
    • 21.4.3. Channel Footprint by Players

22. Competition Analysis

  • 22.1. Competition Dashboard
  • 22.2. Pricing Analysis by Competition
  • 22.3. Competition Benchmarking
  • 22.4. Competition Deep Dive
    • 22.4.1. Fitnessathome
      • 22.4.1.1. Overview
      • 22.4.1.2. Product Portfolio
      • 22.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.1.4. Sales Footprint
      • 22.4.1.5. Strategy Overview
        • 22.4.1.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.1.5.2. Product Strategy
        • 22.4.1.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.2. ICON Health & Fitness, Inc.
      • 22.4.2.1. Overview
      • 22.4.2.2. Product Portfolio
      • 22.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.2.4. Sales Footprint
      • 22.4.2.5. Strategy Overview
        • 22.4.2.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.2.5.2. Product Strategy
        • 22.4.2.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.3. Nautilus, Inc.
      • 22.4.3.1. Overview
      • 22.4.3.2. Product Portfolio
      • 22.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.3.4. Sales Footprint
      • 22.4.3.5. Strategy Overview
        • 22.4.3.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.3.5.2. Product Strategy
        • 22.4.3.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.4. Brunswick Corporation
      • 22.4.4.1. Overview
      • 22.4.4.2. Product Portfolio
      • 22.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.4.4. Sales Footprint
      • 22.4.4.5. Strategy Overview
        • 22.4.4.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.4.5.2. Product Strategy
        • 22.4.4.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.5. TRUE Fitness Technology, Inc.
      • 22.4.5.1. Overview
      • 22.4.5.2. Product Portfolio
      • 22.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.5.4. Sales Footprint
      • 22.4.5.5. Strategy Overview
        • 22.4.5.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.5.5.2. Product Strategy
        • 22.4.5.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.6. Core Health and Fitness, LLC
      • 22.4.6.1. Overview
      • 22.4.6.2. Product Portfolio
      • 22.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.6.4. Sales Footprint
      • 22.4.6.5. Strategy Overview
        • 22.4.6.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.6.5.2. Product Strategy
        • 22.4.6.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.7. Precor Incorporated
      • 22.4.7.1. Overview
      • 22.4.7.2. Product Portfolio
      • 22.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.7.4. Sales Footprint
      • 22.4.7.5. Strategy Overview
        • 22.4.7.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.7.5.2. Product Strategy
        • 22.4.7.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.8. Johnson Health Tech Co., Ltd.
      • 22.4.8.1. Overview
      • 22.4.8.2. Product Portfolio
      • 22.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.8.4. Sales Footprint
      • 22.4.8.5. Strategy Overview
        • 22.4.8.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.8.5.2. Product Strategy
        • 22.4.8.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.9. Amer Sports Corporation
      • 22.4.9.1. Overview
      • 22.4.9.2. Product Portfolio
      • 22.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.9.4. Sales Footprint
      • 22.4.9.5. Strategy Overview
        • 22.4.9.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.9.5.2. Product Strategy
        • 22.4.9.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.10. Cybex International
      • 22.4.10.1. Overview
      • 22.4.10.2. Product Portfolio
      • 22.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.10.4. Sales Footprint
      • 22.4.10.5. Strategy Overview
        • 22.4.10.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.10.5.2. Product Strategy
        • 22.4.10.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.11. Technogym S.p.A.
      • 22.4.11.1. Overview
      • 22.4.11.2. Product Portfolio
      • 22.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.11.4. Sales Footprint
      • 22.4.11.5. Strategy Overview
        • 22.4.11.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.11.5.2. Product Strategy
        • 22.4.11.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.12. Torque Fitness, LLC
      • 22.4.12.1. Overview
      • 22.4.12.2. Product Portfolio
      • 22.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.12.4. Sales Footprint
      • 22.4.12.5. Strategy Overview
        • 22.4.12.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.12.5.2. Product Strategy
        • 22.4.12.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.13. Vectra Fitness
      • 22.4.13.1. Overview
      • 22.4.13.2. Product Portfolio
      • 22.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.13.4. Sales Footprint
      • 22.4.13.5. Strategy Overview
        • 22.4.13.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.13.5.2. Product Strategy
        • 22.4.13.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.14. NordicTrack
      • 22.4.14.1. Overview
      • 22.4.14.2. Product Portfolio
      • 22.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.14.4. Sales Footprint
      • 22.4.14.5. Strategy Overview
        • 22.4.14.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.14.5.2. Product Strategy
        • 22.4.14.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.15. Other Players (As Requested)
      • 22.4.15.1. Overview
      • 22.4.15.2. Product Portfolio
      • 22.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.15.4. Sales Footprint
      • 22.4.15.5. Strategy Overview
        • 22.4.15.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.15.5.2. Product Strategy
        • 22.4.15.5.3. Channel Strategy

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology