デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1547904

ホームフィットネスアプリの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Home Fitness App Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 174 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=143.57円
ホームフィットネスアプリの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 174 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ホームフィットネスアプリ市場の世界需要は、調査期間2024~2032年のCAGR20.45%で、2023年の67億米ドルから2032年には約357億6,000万米ドルの市場規模に達すると推定されます。

ホームフィットネスアプリは、器具の選択肢が限られている場合でも、個人がデジタルでフィットネスを構築するのを個人的に支援するアプリです。5分から30分までのワークアウト、エクササイズ、ビデオチュートリアル、タイマー機能付きヨガ、オフラインサポート、多言語対応など、フィットネス目標を達成するために身体の様々な部位を対象にした多くの機能を提供しています。これらのアプリは、主に初心者や忙しい人々に好まれています。Google Playで利用可能な多くのアプリがあり、いくつかは無料ですが、いくつかは加入者です。

市場力学

あらゆるものをデジタル化する人々の増加。減量やシックスパックの開発による健康維持の流行が新興国市場の成長を促進しています。人々の多忙なスケジュールと時間の制約が、ホームワークアウトアプリの需要を促進しています。ホームワークアウトアプリは、時間の制約がある場合やジムに行けない場合に体を動かすのに最適な方法です。これらのアプリは、自宅で柔軟性とフィットネスを向上させるのに役立ち、最高の資格を持つ専門家で構成され、ワークアウトを安全かつ効果的にするものについての本当の理解で励ましを記載しています。同市場は、スマートフォンの普及が進んでいることが大きな要因となっています。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、ホームフィットネスアプリの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。ホームフィットネスアプリ産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを記載しています。

市場セグメンテーション

ホームフィットネスアプリ市場レポートのこのセクションでは、国別と地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家が今後のビジネス機会とそれぞれの製品やサービスの対象層を特定するのに役立ちます。

地域分析

本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるホームフィットネスアプリ市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要、推定・予測にも焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 ホームフィットネスアプリ-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤー一覧
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 ホームフィットネスアプリの世界市場分析:タイプ別

  • タイプ別概要
  • 実績データと予測データ
  • タイプ別分析
  • ダイエット&栄養
  • 活動トラッキング
  • ワークアウト&エクササイズ
  • ライフスタイル管理
  • その他(瞑想&ヨガなど)

第6章 ホームフィットネスアプリの世界市場分析:プラットフォーム別

  • プラットフォーム別概要
  • 実績データと予測データ
  • プラットフォーム別分析
  • Android
  • iOS

第7章 ホームフィットネスアプリの世界市場分析:デバイス別

  • デバイス別概要
  • 実績データと予測データ
  • デバイス別分析
  • スマートフォン
  • タブレット
  • ウェアラブル

第8章 ホームフィットネスアプリの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第9章 ホームフィットネスアプリ企業の競合情勢

  • ホームフィットネスアプリ市場競合
  • パートナーシップ/提携/合意
  • 合併・買収
  • 新製品の発売
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Adidas AG
  • ASICS Corporation
  • Azumio Inc.
  • Google LLC
  • Nike Inc.
  • Noom Inc.
  • Polar Electro Oy
  • Samsung Electronics Co. Ltd
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Type (USD MN)
  • Diet & Nutrition Market Sales By Geography (USD MN)
  • Activity Tracking Market Sales By Geography (USD MN)
  • Workout & Exercise Market Sales By Geography (USD MN)
  • Lifestyle Management Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others (Meditation & Yoga, etc.) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Platform (USD MN)
  • Android Market Sales By Geography (USD MN)
  • iOS Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Device (USD MN)
  • Smartphone Market Sales By Geography (USD MN)
  • Tablet Market Sales By Geography (USD MN)
  • Wearable Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Home Fitness App Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Home Fitness App Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Home Fitness App Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Type
  • Market Attractiveness Analysis By Platform
  • Market Attractiveness Analysis By Device
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Type (USD MN)
  • Diet & Nutrition Market Sales By Geography (USD MN)
  • Activity Tracking Market Sales By Geography (USD MN)
  • Workout & Exercise Market Sales By Geography (USD MN)
  • Lifestyle Management Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others (Meditation & Yoga, etc.) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Platform (USD MN)
  • Android Market Sales By Geography (USD MN)
  • iOS Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Device (USD MN)
  • Smartphone Market Sales By Geography (USD MN)
  • Tablet Market Sales By Geography (USD MN)
  • Wearable Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11212501

The global demand for Home Fitness App Market is presumed to reach the market size of nearly USD 35.76 Billion by 2032 from USD 6.7 Billion in 2023 with a CAGR of 20.45% under the study period 2024-2032.

The home fitness app is an app that personally helps an individual to build fitness digitally even when one has limited equipment options. It offers workouts that range from five minutes to a half-hour, exercises, video tutorials, yoga with a timer function, offline support, in a different language, and many more that targets various parts of the body to accomplish fitness goals. These apps are mostly prefered by beginners and busy peoples. There are a lot of apps available on google play some are free while some are subscribed.

MARKET DYNAMICS

Increasing people going digital for everything. Growing craze of staying fit by losing weight and developing a six-pack is promoting the growth of the market. The busy schedule of people and time constrains is driving the demand for home workout apps. Home workout apps are a great way to get moving in case of time constraints or when unable to get to a gym. These apps help improve flexibility and fitness at home, made out of the best-qualified professionals, provide encouragement with a real understanding of what makes a workout safe and effective. The market is greatly favoured by increasing penetration of smartphone.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Home Fitness App. The growth and trends of Home Fitness App industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Home Fitness App market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Type

  • Diet & Nutrition
  • Activity Tracking
  • Workout & Exercise
  • Lifestyle Management
  • Others (Meditation & Yoga, etc.)

By Platform

  • Android
  • iOS

By Device

  • Smartphone
  • Tablet
  • Wearable

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Home Fitness App market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Home Fitness App market include Adidas AG, ASICS Corporation, Azumio Inc., Google LLC, Nike Inc., Noom Inc., Polar Electro Oy, Samsung Electronics Co. Ltd. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. HOME FITNESS APP - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Platform
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Device
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL HOME FITNESS APP MARKET ANALYSIS BY TYPE

  • 5.1. Overview By Type
  • 5.2. Historical and Forecast Data
  • 5.3. Analysis By Type
  • 5.4. Diet & Nutrition Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Activity Tracking Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.6. Workout & Exercise Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.7. Lifestyle Management Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.8. Others (Meditation & Yoga, etc.) Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL HOME FITNESS APP MARKET ANALYSIS BY PLATFORM

  • 6.1. Overview By Platform
  • 6.2. Historical and Forecast Data
  • 6.3. Analysis By Platform
  • 6.4. Android Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. iOS Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL HOME FITNESS APP MARKET ANALYSIS BY DEVICE

  • 7.1. Overview By Device
  • 7.2. Historical and Forecast Data
  • 7.3. Analysis By Device
  • 7.4. Smartphone Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.5. Tablet Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.6. Wearable Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL HOME FITNESS APP MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4 United States Sales Analysis
    • 8.3.5 Canada Sales Analysis
    • 8.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 8.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 8.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5 France Sales Analysis
    • 8.4.6 Germany Sales Analysis
    • 8.4.7 Italy Sales Analysis
    • 8.4.8 Russia Sales Analysis
    • 8.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 8.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 8.5.4 China Sales Analysis
    • 8.5.5 India Sales Analysis
    • 8.5.6 Japan Sales Analysis
    • 8.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8 Australia Sales Analysis
    • 8.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 8.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 8.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 8.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6 Peru Sales Analysis
    • 8.6.7 Chile Sales Analysis
    • 8.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 8.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 8.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5 UAE Sales Analysis
    • 8.7.6 Israel Sales Analysis
    • 8.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE HOME FITNESS APP COMPANIES

  • 9.1. Home Fitness App Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10. COMPANY PROFILES OF HOME FITNESS APP INDUSTRY

  • 10.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Adidas AG
    • 10.3.1 Company Overview
    • 10.3.2 Company Revenue
    • 10.3.3 Products
    • 10.3.4 Recent Developments
  • 10.4. ASICS Corporation
    • 10.4.1 Company Overview
    • 10.4.2 Company Revenue
    • 10.4.3 Products
    • 10.4.4 Recent Developments
  • 10.5. Azumio Inc.
    • 10.5.1 Company Overview
    • 10.5.2 Company Revenue
    • 10.5.3 Products
    • 10.5.4 Recent Developments
  • 10.6. Google LLC
    • 10.6.1 Company Overview
    • 10.6.2 Company Revenue
    • 10.6.3 Products
    • 10.6.4 Recent Developments
  • 10.7. Nike Inc.
    • 10.7.1 Company Overview
    • 10.7.2 Company Revenue
    • 10.7.3 Products
    • 10.7.4 Recent Developments
  • 10.8. Noom Inc.
    • 10.8.1 Company Overview
    • 10.8.2 Company Revenue
    • 10.8.3 Products
    • 10.8.4 Recent Developments
  • 10.9. Polar Electro Oy
    • 10.9.1 Company Overview
    • 10.9.2 Company Revenue
    • 10.9.3 Products
    • 10.9.4 Recent Developments
  • 10.10. Samsung Electronics Co. Ltd
    • 10.10.1 Company Overview
    • 10.10.2 Company Revenue
    • 10.10.3 Products
    • 10.10.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies