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市場調査レポート
商品コード
1547904
ホームフィットネスアプリの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測Global Home Fitness App Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032 |
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カスタマイズ可能
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ホームフィットネスアプリの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測 |
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 174 Pages
納期: 即日から翌営業日
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ホームフィットネスアプリ市場の世界需要は、調査期間2024~2032年のCAGR20.45%で、2023年の67億米ドルから2032年には約357億6,000万米ドルの市場規模に達すると推定されます。
ホームフィットネスアプリは、器具の選択肢が限られている場合でも、個人がデジタルでフィットネスを構築するのを個人的に支援するアプリです。5分から30分までのワークアウト、エクササイズ、ビデオチュートリアル、タイマー機能付きヨガ、オフラインサポート、多言語対応など、フィットネス目標を達成するために身体の様々な部位を対象にした多くの機能を提供しています。これらのアプリは、主に初心者や忙しい人々に好まれています。Google Playで利用可能な多くのアプリがあり、いくつかは無料ですが、いくつかは加入者です。
あらゆるものをデジタル化する人々の増加。減量やシックスパックの開発による健康維持の流行が新興国市場の成長を促進しています。人々の多忙なスケジュールと時間の制約が、ホームワークアウトアプリの需要を促進しています。ホームワークアウトアプリは、時間の制約がある場合やジムに行けない場合に体を動かすのに最適な方法です。これらのアプリは、自宅で柔軟性とフィットネスを向上させるのに役立ち、最高の資格を持つ専門家で構成され、ワークアウトを安全かつ効果的にするものについての本当の理解で励ましを記載しています。同市場は、スマートフォンの普及が進んでいることが大きな要因となっています。
調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、ホームフィットネスアプリの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。ホームフィットネスアプリ産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを記載しています。
ホームフィットネスアプリ市場レポートのこのセクションでは、国別と地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家が今後のビジネス機会とそれぞれの製品やサービスの対象層を特定するのに役立ちます。
本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるホームフィットネスアプリ市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要、推定・予測にも焦点を当てています。
カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。
The global demand for Home Fitness App Market is presumed to reach the market size of nearly USD 35.76 Billion by 2032 from USD 6.7 Billion in 2023 with a CAGR of 20.45% under the study period 2024-2032.
The home fitness app is an app that personally helps an individual to build fitness digitally even when one has limited equipment options. It offers workouts that range from five minutes to a half-hour, exercises, video tutorials, yoga with a timer function, offline support, in a different language, and many more that targets various parts of the body to accomplish fitness goals. These apps are mostly prefered by beginners and busy peoples. There are a lot of apps available on google play some are free while some are subscribed.
Increasing people going digital for everything. Growing craze of staying fit by losing weight and developing a six-pack is promoting the growth of the market. The busy schedule of people and time constrains is driving the demand for home workout apps. Home workout apps are a great way to get moving in case of time constraints or when unable to get to a gym. These apps help improve flexibility and fitness at home, made out of the best-qualified professionals, provide encouragement with a real understanding of what makes a workout safe and effective. The market is greatly favoured by increasing penetration of smartphone.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Home Fitness App. The growth and trends of Home Fitness App industry provide a holistic approach to this study.
This section of the Home Fitness App market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Home Fitness App market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Home Fitness App market include Adidas AG, ASICS Corporation, Azumio Inc., Google LLC, Nike Inc., Noom Inc., Polar Electro Oy, Samsung Electronics Co. Ltd. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.