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市場調査レポート
商品コード
1469262

高麦芽糖シロップの世界市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域(北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカ)別:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測(2024年~2032年)

High Maltose Syrups Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032


出版日
ページ情報
英文 401 Pages
納期
2~5営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=143.57円
高麦芽糖シロップの世界市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域(北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカ)別:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測(2024年~2032年)
出版日: 2024年04月15日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 401 Pages
納期: 2~5営業日
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概要

Persistence Market Research社は、高麦芽糖シロップ市場の徹底的な分析を実施し、その世界の状況を詳述した包括的なレポートを提供しています。この詳細な出版物は、市場力学、動向、機会、課題に関する貴重な洞察を提供し、その構造の包括的な概要を提供します。独占データと統計に裏打ちされた本調査では、2024年から2032年までの高麦芽糖シロップ市場の予想成長軌道を予測しています。

世界の高麦芽糖シロップ市場の現在の評価額は約10億9,000万米ドルであり、CAGR 4.4%で着実に前進し、2032年末には18億8,000万米ドルに達すると予測されます。

主な洞察

  • 高麦芽糖シロップ市場規模(2024年):10億9,000万米ドル
  • 高麦芽糖シロップの予測売上高(2032年):18億8,000万米ドル
  • 金額CAGR(2024年~2032年):4.4%

高麦芽糖シロップ市場- 調査範囲

高麦芽糖シロップの世界市場は、飲食品、医薬品、飼料など様々な用途に合わせた製品群を提供しています。主な促進要因としては、代替甘味料、機能性素材、食品加工産業の成長に対する需要が挙げられます。新たな動向としては、クリーンラベル原料や糖質削減ソリューションが挙げられます。全体として、市場は汎用甘味料、機能性特性、技術の進歩に対するニーズの高まりによって牽引されています。

市場成長の促進要因

高麦芽糖シロップの用途拡大は、汎用性、機能性、費用対効果など、相互に関連するいくつかの要因によって後押しされています。高麦芽糖果糖液糖は、従来の甘味料に代わる有効な代替品として、飲食品処方において優れた安定性、粘度制御、風味強化特性を提供します。さらに、天然素材とクリーンラベル素材が重視されるようになったことで、高麦芽糖シロップは精製糖に代わる健康的な代替品として認識されるようになり、高麦芽糖シロップの採用が進んでいます。さらに、食品加工産業の拡大と、加工食品や簡便食品に対する消費者の需要の増加が、市場の成長に寄与しています。

市場抑制要因

高麦芽糖シロップ市場が直面する課題には、代替甘味料との競合、規制上の制約、サプライチェーンの混乱などがあります。高麦芽糖シロップには機能的な利点がある一方で、果糖ぶどう糖液糖や人工甘味料など他の甘味料との競合が市場浸透の課題となっています。また、糖分含有量や表示要件に関する規制も市場力学に影響を与え、厳しい規制への対応やクリーンラベル製品に対する消費者の嗜好が必要となります。さらに、原料不足や輸送問題を含むサプライチェーンの混乱は、市場の安定性と価格力学に影響を与えます。

機会

高麦芽糖シロップ剤セクターの市場成長には、製品イノベーション、新興市場への進出、戦略的パートナーシップなどが含まれます。加工技術と配合技術の革新により、特定の用途要件に合わせたカスタマイズされた高麦芽糖シロップのソリューション展開が可能になり、市場競合が強化されます。さらに、飲食品産業が成長する新興市場への進出は、市場の拡大と多様化の機会を提供します。麦芽糖果糖液糖メーカー、食品加工業者、研究機関の連携により、新規アプリケーションと付加価値製品の開発が促進され、市場の持続的成長と競争力が強化されます。

レポートが回答する主な質問

  • 高麦芽糖シロップ市場の成長を促進する主な要因は何か?
  • 高麦芽糖シロップ業界の情勢を形成している新たな動向は何か?
  • 市場拡大を妨げている主な課題は何か、またどのように対処できるか?
  • 市場プレーヤーが高麦芽糖シロップ市場においてどのような機会が存在するか?

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 市場範囲/ 分類
  • 市場の定義/ 範囲/ 制限
  • 技術分析-製品タイプ別麦芽糖シロップの生産
    • 強度/濃度に基づくさまざまなタイプの麦芽糖シロップの加工概要
    • 利用される酵素の種類と供給源
    • ケーススタディ

第3章 主要な市場動向

  • 市場に影響を与える主な動向
    • キャンディ製造における風味強化と保存安定性の要件がHMSの売上を牽引
    • 醸造業界から高品質のHMSに対する堅調な需要動向が生まれている
    • 多量のHMSを利用したポリオール-マルチトールの生産
  • 製品イノベーション/開発動向

第4章 食品酵素メーカー- 原料側の競合情勢

  • 産業用酵素市場概要、2021年
  • 製品開発ロードマップ-2019年~2023年
  • 特許分析
  • 主な発展とイノベーションの動向(2019年~2023年)
    • Novozymes
    • DuPont de Nemours, Inc.
    • Kerry Inc.
  • デンプン由来甘味料における食品酵素の潜在的応用
    • 高果糖コーンシロップ(HFCS)
    • 高麦芽糖シロップ(HMS)
    • フルクトース
    • マルトデキストリン
    • デキストロース

第5章 主要な成功要因

  • 製品の採用/使用状況分析
  • 製品のUSP/特徴
  • 戦略的プロモーション戦略

第6章 生産と貿易の分析

  • 2021年のコーンシロップの世界生産量(トン)の推定値
  • 原材料の輸入と輸出(金額と量)(HSコード170290)、地域

第7章 世界の高麦芽糖シロップ市場の需要分析(2019年~2023年)および予測(2024年~2032年)

  • 過去の市場規模(トン)分析、2019~2023年
  • 現在および将来の市場数量(トン)予測、2024~2032年
  • 前年比成長動向分析

第8章 世界の高麦芽糖シロップ市場:価格分析

  • 地域価格分析、情報源別
  • 世界平均価格分析ベンチマーク

第9章 世界の高麦芽糖シロップ市場の需要(価値または規模)分析(2019年~2023年)および予測(2024年~2032年)

  • 過去の市場金額分析、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場金額予測、2024~2032年
    • 前年比成長動向分析
    • 絶対的利益の機会分析

第10章 市場背景

  • マクロ経済要因
  • 予測要因- 関連性と影響
  • COVID-19の危機- 影響評価
  • 世界の食品・飲料業界の概要
  • 世界のビール産業の展望
  • 世界のワイン産業の展望
  • ベーカリー・菓子類業界の概要
  • COVID-19による飲食品業界への影響
  • サプライチェーンとバリューチェーン分析
  • 著名な高麦芽糖シロップ製造業者のラベル表示
  • 政策の展開と規制のシナリオ
  • 市場力学
  • 世界需給分析

第11章 世界の高麦芽糖シロップ市場分析(2019年~2023年)・予測(2024年~2032年)、製品タイプ

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模と製品タイプ別の数量分析(2019年~2023年)
  • 現在および将来の市場規模と製品タイプ別の数量分析および予測(2024年~2032年)
    • 麦芽糖シロップ(50%未満)
    • 高麦芽糖シロップ(50~80%)
    • 超高麦芽糖シロップ(80%超)
  • 製品タイプ別の市場魅力分析

第12章 世界の高麦芽糖シロップ市場分析(2019年~2023年)・予測(2024年~2032年)、最終用途別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模と数量分析、最終用途別(2019年~2023年)
  • 現在および将来の市場規模と数量分析および予測、最終用途別(2024年~2032年)
    • 飲食品業界
      • ベーカリーおよび加工シリアル
      • 菓子類
      • 乳製品と冷凍デザート
      • ビール
      • ワイン
      • ノンアルコール飲料
      • その他の食品・飲料製品
    • 医薬品
    • 栄養補助食品
  • 最終用途別の市場魅力分析

第13章 世界の高麦芽糖シロップ市場分析(2019年~2023年)・予測(2024年~2032年)、情報源別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模と数量分析、情報源別(2019年~2023年)
  • 現在および将来の市場規模と数量分析と予測、情報源別(2024年~2032年)
    • 酵素法
    • 非酵素法
  • 情報源別の市場魅力分析
  • 異なる加工方法で製造された麦芽糖シロップの生理化学的特性- 定性的洞察
  • 酵素法と非酵素法による麦芽糖シロップの生産コストの推定

第14章 世界の高麦芽糖シロップ市場分析(2019年~2023年)・予測(2024年~2032年)、地域別

  • イントロダクション
  • 市場規模と数量分析、地域別(2019年~2023年)
  • 現在の市場規模と数量分析および予測、地域別(2024年~2032年)
    • 北米
    • ラテンアメリカ
    • 欧州
    • 中東およびアフリカ(MEA)
    • 東アジア
    • 南アジアおよび太平洋
  • 地域別の市場魅力分析

第15章 北米の高麦芽糖シロップ市場分析(2019年~2023年)・予測(2024年~2032年)

第16章 ラテンアメリカの高麦芽糖シロップ市場分析(2019年~2023年)・予測(2024年~2032年)

第17章 欧州の高麦芽糖シロップ市場分析(2019年~2023年)・予測(2024年~2032年)

第18章 南アジアおよび太平洋地域の高麦芽糖シロップ市場分析(2019年~2023年)・予測(2024年~2032年)

第19章 タイの高麦芽糖シロップ市場分析(2019年~2023年)・予測(2024年~2032年)

  • イントロダクション
  • 市場規模と市場分類別の数量動向分析、2019~2023年
  • 市場規模と市場分類別の数量予測、2024~2032年
    • 製品タイプ
    • 最終用途別
    • 出典別
  • 市場の魅力分析

第20章 インドネシアの高麦芽糖シロップ市場分析(2019年~2023年)・予測(2024年~2032年)

  • イントロダクション
  • 市場規模と市場分類別の数量動向分析、2019~2023年
  • 市場規模と市場分類別の数量予測、2024~2032年
    • 製品タイプ
    • 最終用途別
    • 出典別
  • 市場の魅力分析

第21章 ベトナムの高麦芽糖シロップ市場分析(2019年~2023年)・予測(2024年~2032年)

  • イントロダクション
  • 市場分類別の過去の市場規模と数量動向分析、2019~2023年
  • 市場規模と市場分類別の数量予測、2024~2032年
    • 製品タイプ
    • 最終用途別
    • 出典別
  • 市場の魅力分析

第22章 東アジアの高麦芽糖シロップ市場分析(2019年~2023年)・予測(2024年~2032年)

第23章 中東およびアフリカの高麦芽糖シロップ市場分析(2019年~2023年)・予測(2024年~2032年)

第24章 高麦芽糖シロップ市場分析、2021年:国別

  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • ドイツ
  • イタリア
  • フランス
  • 英国
  • スペイン
  • ポーランド
  • ロシア
  • 中国
  • 日本
  • 韓国
  • インド
  • オセアニア(オーストラリア、ニュージーランド)
  • トルコ
  • 南アフリカ

第25章 市場構造分析

  • 企業階層別市場分析(高麦芽糖シロップ)
  • 主要企業の市場シェア分析
  • 市場プレゼンス分析

第26章 競合分析

  • 競合ダッシュボード
  • 主な発展-高麦芽糖シロップ製造業者
  • 競合ベンチマーク
  • 競合の深掘り
    • Bansal Starch and Foods Private Limited
    • Cargill, Incorporated
    • Guangzhou Shuangqiao Company Ltd.
    • Gujarat Ambuja Exports Limited
    • Hangzhou Zixiang Sweet Co. Ltd.
    • Ingredion
    • Jaya Glucose Sdn Bhd
    • Kasyap Sweeteners Ltd.
    • Meelunie BV
    • Midas Naturals Pvt. Ltd.
    • Nectafresh
    • Roquette Freres SA
    • Samyang Corporation
    • San Soon Seng Food Industries Sdn Bhd
    • Sanstar Biopolymers Ltd
    • Sayaji Industries Ltd.
    • Shafi Gluco Chem(Pvt)Ltd.
    • Sukhjit Starch &Chemicals Ltd.
    • Tate &Lyle
    • Universal Starch Chem Allied Ltd.

第27章 前提条件と使用される頭字語

第28章 調査手法

目次
Product Code: PMRREP28093

Persistence Market Research has conducted a thorough analysis of the High Maltose Syrups Market, providing a comprehensive report detailing its global landscape. This in-depth publication offers valuable insights into the market's dynamics, trends, opportunities, and challenges, providing a comprehensive overview of its structure. Backed by exclusive data and statistics, the research predicts the anticipated growth trajectory of the High Maltose Syrups Market spanning from 2024 to 2032.

The current valuation of the global high maltose syrups market stands at approximately US$ 1.09 billion and is expected to advance steadily at a CAGR of 4.4%, reaching US$ 1.88 billion by the conclusion of 2032.

Key Insights:

  • High Maltose Syrups Market Size (2024E): US$ 1.09 Bn
  • Projected Sales of High Maltose Syrups (2032F): US$ 1.88 Bn
  • Value CAGR (2024-2032): 4.4%

High Maltose Syrups Market - Report Scope

The global high maltose syrups market offers a range of products tailored for various applications, including food and beverage, pharmaceuticals, and animal feed. Key drivers include the demand for alternative sweeteners, functional ingredients, and the growth of the food processing industry. Emerging trends focus on clean label ingredients and sugar reduction solutions. Overall, the market is driven by the increasing need for versatile sweeteners, functional attributes, and technological advancements.

Market Growth Drivers

The expanding applications of high maltose syrups are fueled by several interconnected factors, including their versatility, functionality, and cost-effectiveness. High maltose syrups serve as a viable alternative to traditional sweeteners, offering superior stability, viscosity control, and flavor enhancement properties in food and beverage formulations. Moreover, the growing emphasis on natural and clean label ingredients drives the adoption of high maltose syrups as they are perceived as healthier alternatives to refined sugars. Additionally, the expanding food processing industry, coupled with increasing consumer demand for processed and convenience foods, contributes to market growth.

Market Restraints

Challenges facing the high maltose syrups market include competition from alternative sweeteners, regulatory constraints, and supply chain disruptions. While high maltose syrups offer functional benefits, competition from other sweeteners such as high fructose corn syrup and artificial sweeteners poses a challenge to market penetration. Regulatory restrictions on sugar content and labeling requirements also impact market dynamics, necessitating compliance with stringent regulations and consumer preferences for clean label products. Furthermore, supply chain disruptions, including raw material shortages and transportation issues, affect market stability and pricing dynamics.

Opportunities

The for market growth in the high maltose syrups segment include product innovation, expansion into emerging markets, and strategic partnerships. Innovations in processing technologies and formulation techniques enable the development of customized high maltose syrup solutions tailored to specific application requirements, enhancing market competitiveness. Furthermore, expanding into emerging markets with growing food and beverage industries offers opportunities for market expansion and diversification. Collaborations between high maltose syrup manufacturers, food processors, and research institutions facilitate the development of novel applications and value-added products, positioning the market for sustained growth and competitiveness.

Key Questions Answered in Report::

  • What are the key drivers fueling the growth of the High Maltose Syrups market?
  • What emerging trends are shaping the landscape of the High Maltose Syrups industry?
  • What are the primary challenges hindering market expansion, and how can they be addressed?
  • What opportunities exist for market players to capitalize on in the High Maltose Syrups segment?

Competitive Intelligence and Business Strategy

Syrup manufacturers are expanding product portfolios and offering tailored solutions using advanced machinery. In 2020, Cargill invested US$ 100 million in an Indonesian sweetener plant. Samyang Corporation launched Trusweet in 2017, while Nectafresh focuses on a diverse product line for market growth.

Key companies profiled

  • Bansal Starch and Foods Private Limited
  • Cargill, Incorporated
  • Guangzhou Shuangqiao Company Ltd.
  • Gujarat Ambuja Exports Limited
  • Hangzhou Zixiang Sweet Co. Ltd.
  • Ingredion
  • Jaya Glucose Sdn Bhd
  • Kasyap Sweeteners Ltd.
  • Meelunie B.V.
  • Midas Naturals Pvt. Ltd.
  • Nectafresh
  • Roquette Freres S.A.
  • Samyang Corporation
  • San Soon Seng Food Industries Sdn Bhd
  • Sanstar Biopolymers Ltd
  • Sayaji Industries Ltd.
  • Shafi Gluco Chem (Pvt) Ltd.
  • Sukhjit Starch & Chemicals Ltd.
  • Tate & Lyle
  • Universal Starch Chem Allied Ltd.

High Maltose Syrups Industry Research by Category

High Maltose Syrups Market by Product Type:

  • Maltose Syrup (<50%)
  • High Maltose Syrup (50-70%)
  • Ultra-High Maltose Syrup (>70%)

High Maltose Syrups Market by End Use:

  • Food & Beverage Industry

oBakery & Processed Cereals

oConfectionery

oDairy & Frozen Desserts

oBeer

oWine

oNon-alcoholic Beverages

oOther F&B Products

  • Pharmaceuticals
  • Nutraceuticals

High Maltose Syrups Market by Source:

  • Enzymatic Method
  • Non-enzymatic Method

High Maltose Syrups Market by Region:

  • North America High Maltose Syrups Market
  • Latin America High Maltose Syrups Market
  • Europe High Maltose Syrups Market
  • South Asia and Pacific High Maltose Syrups Market
  • East Asia High Maltose Syrups Market
  • Middle East and Africa High Maltose Syrups Market

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Outlook
  • 1.2. Demand Side Trends
  • 1.3. Supply Side Trends
  • 1.4. Technology Roadmap
  • 1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage / Taxonomy
  • 2.2. Market Definition / Scope / Limitations
  • 2.3. Technological Analysis - Production of Maltose Syrup, by Product Type
    • 2.3.1. Processing Overview of Different Types of Maltose Syrup based on Strength/Concentration
    • 2.3.2. Type and Sources of Enzymes Utilized
    • 2.3.3. Case Studies

3. Key Market Trends

  • 3.1. Key Trends Impacting the Market
    • 3.1.1. Flavor Enhancements and Storage Stability Requirements from Candy Manufacturing is fueling HMS sales
    • 3.1.2. Robust Demand Dynamics Emanating from Brewing Sector for Quality HMS
    • 3.1.3. Polyols-Maltitol Production Utilizing Significant Amount of HMS
  • 3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Food Enzymes Manufacturers - Ingredient-side Competitive Landscape

  • 4.1. Industrial Enzymes Market Overview, 2021
  • 4.2. Product Development Roadmap - 2019-2023
  • 4.3. Patent Analysis
  • 4.4. Key Developments and Innovation Trends, 2019-2023*
    • 4.4.1. Novozymes
    • 4.4.2. DuPont de Nemours, Inc.
    • 4.4.3. Kerry Inc.
  • 4.5. Potential Applications of Food Enzymes in Starch-derived sweeteners
    • 4.5.1. High Fructose Corn Syrups (HFCS)
    • 4.5.2. High Maltose Syrups (HMS)
    • 4.5.3. Fructose
    • 4.5.4. Maltodextrin
    • 4.5.5. Dextrose

5. Key Success Factors

  • 5.1. Product Adoption / Usage Analysis
  • 5.2. Product USPs / Features
  • 5.3. Strategic Promotional Strategies

6. Production and Trade Analysis

  • 6.1. Global Production (Metric Tons) Estimates of Corn Syrup, 2021
  • 6.2. Import and Export (Value and Volume) of Raw Materials (HS Code 170290), by Geography

7. Global High Maltose Syrups Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032

  • 7.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
  • 7.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2032
  • 7.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

8. Global High Maltose Syrups Market - Pricing Analysis

  • 8.1. Regional Pricing Analysis, by Source
  • 8.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark

9. Global High Maltose Syrups Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032

  • 9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
  • 9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2032
    • 9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

10. Market Background

  • 10.1. Macro-Economic Factors
    • 10.1.1. Global GDP Growth Outlook
    • 10.1.2. Global Food & Beverage industry Overview
    • 10.1.3. Global GDP and Infrastructure Investment
    • 10.1.4. International Trade
    • 10.1.5. Global Industry Outlook
  • 10.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
    • 10.2.1. Top Companies Historical Growth
    • 10.2.2. GDP Growth forecast
    • 10.2.3. Manufacturing Industry forecast
    • 10.2.4. Global Urbanization Growth Outlook
    • 10.2.5. Business Climate
  • 10.3. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
    • 10.3.1. Current Statistics
    • 10.3.2. Short-Mid-Long Term Outlook
    • 10.3.3. Likely Rebound
  • 10.4. Global Food and Beverage Industry Overview
    • 10.4.1. Food & Beverage Industry Key Indicators
  • 10.5. Global Beer Industry Outlook
  • 10.6. Global Wine Industry Outlook
  • 10.7. Overview of Bakery & Confectionery Sector
  • 10.8. Impact of COVID-19 on Food & Beverage Industry
    • 10.8.1. Supply Chain Impact on Food Ingredients from the Coronavirus Pandemic
    • 10.8.2. Actions for Supply Chain
    • 10.8.3. FDA on COVID-19 Pandemic
    • 10.8.4. Impact of COVID-19 on 2020 Food Trends
    • 10.8.5. Impact of COVID-19 on Food Value Chain
    • 10.8.6. Safety Guidelines followed by Manufacturers
  • 10.9. Supply Chain & Value-Chain Analysis
    • 10.9.1. Raw Material Suppliers
    • 10.9.2. Product Manufacturers
    • 10.9.3. End Use Industries
  • 10.10. Label Claims from Prominent High Maltose Syrups Manufacturers
  • 10.11. Policy Developments and Regulatory Scenario
    • 10.11.1. The United States Food and Drug Administration (FDA)
    • 10.11.2. European Food Safety Authority (EFSA)
    • 10.11.3. The Food Safety and Standards Authority of India (FSSAI)
    • 10.11.4. Ministry of Health, Labor and Welfare. (MHLW), Japan
    • 10.11.5. Food Standards Australia New Zealand (FSANZ)
  • 10.12. Market Dynamics
    • 10.12.1. Drivers
    • 10.12.2. Restraints
    • 10.12.3. Opportunity Analysis
  • 10.13. Global Supply Demand Analysis

11. Global High Maltose Syrups Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by Product Type

  • 11.1. Introduction / Key Findings
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Product Type, 2019-2023
  • 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2032
    • 11.3.1. Maltose Syrup (<50%)
    • 11.3.2. High Maltose Syrup (50-80%)
    • 11.3.3. Ultra-High Maltose Syrup (>80%)
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

12. Global High Maltose Syrups Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By End Use

  • 12.1. Introduction / Key Findings
  • 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End Use, 2019-2023
  • 12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By End Use, 2024-2032
    • 12.3.1. Food & Beverage Industry
      • 12.3.1.1. Bakery & Processed Cereals
      • 12.3.1.2. Confectionery
      • 12.3.1.3. Dairy & Frozen Desserts
      • 12.3.1.4. Beer
      • 12.3.1.5. Wine
      • 12.3.1.6. Non-alcoholic Beverages
      • 12.3.1.7. Other F&B Products
    • 12.3.2. Pharmaceuticals
    • 12.3.3. Nutraceuticals
  • 12.4. Market Attractiveness Analysis By End Use

13. Global High Maltose Syrups Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Source

  • 13.1. Introduction / Key Findings
  • 13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Source, 2019-2023
  • 13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Source, 2024-2032
    • 13.3.1. Enzymatic Method
    • 13.3.2. Non-enzymatic Method
  • 13.4. Market Attractiveness Analysis By Source
  • 13.5. Physio-Chemical Characteristics of Maltose Syrups Derived from Different Processing Methods - Qualitative Insights
  • 13.6. Estimates on the Cost of Production of Maltose Syrups by Enzymatic and Non-enzymatic Methods

14. Global High Maltose Syrups Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by Region

  • 14.1. Introduction
  • 14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
  • 14.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2032
    • 14.3.1. North America
    • 14.3.2. Latin America
    • 14.3.3. Europe
    • 14.3.4. Middle East and Africa (MEA)
    • 14.3.5. East Asia
    • 14.3.6. South Asia and Pacific
  • 14.4. Market Attractiveness Analysis By Region

15. North America High Maltose Syrups Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 15.3.1. By Country
      • 15.3.1.1. U.S.
      • 15.3.1.2. Canada
    • 15.3.2. By Product Type
    • 15.3.3. By End Use
    • 15.3.4. By Source
  • 15.4. Market Attractiveness Analysis
    • 15.4.1. By Country
    • 15.4.2. By Product Type
    • 15.4.3. By End Use
    • 15.4.4. By Source
  • 15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16. Latin America High Maltose Syrups Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 16.3.1. By Country
      • 16.3.1.1. Brazil
      • 16.3.1.2. Mexico
      • 16.3.1.3. Argentina
      • 16.3.1.4. Rest of Latin America
    • 16.3.2. By Product Type
    • 16.3.3. By End Use
    • 16.3.4. By Source
  • 16.4. Market Attractiveness Analysis
    • 16.4.1. By Country
    • 16.4.2. By Product Type
    • 16.4.3. By End Use
    • 16.4.4. By Source
  • 16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17. Europe High Maltose Syrups Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 17.1. Introduction
  • 17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 17.3.1. By Country
      • 17.3.1.1. Germany
      • 17.3.1.2. Italy
      • 17.3.1.3. France
      • 17.3.1.4. U.K.
      • 17.3.1.5. Spain
      • 17.3.1.6. BENELUX
      • 17.3.1.7. Russia
      • 17.3.1.8. Poland
      • 17.3.1.9. Rest of Europe
    • 17.3.2. By Product Type
    • 17.3.3. By End Use
    • 17.3.4. By Source
  • 17.4. Market Attractiveness Analysis
    • 17.4.1. By Country
    • 17.4.2. By Product Type
    • 17.4.3. By End Use
    • 17.4.4. By Source
  • 17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18. South Asia and Pacific High Maltose Syrups Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 18.1. Introduction
  • 18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 18.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 18.3.1. By Country
      • 18.3.1.1. India
      • 18.3.1.2. Thailand
      • 18.3.1.3. Indonesia
      • 18.3.1.4. Vietnam
      • 18.3.1.5. Oceania (Australia & New Zealand)
      • 18.3.1.6. Rest of South Asia & Pacific
    • 18.3.2. By Product Type
    • 18.3.3. By End Use
    • 18.3.4. By Source
  • 18.4. Market Attractiveness Analysis
    • 18.4.1. By Country
    • 18.4.2. By Product Type
    • 18.4.3. By End Use
    • 18.4.4. By Source
  • 18.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19. Thailand High Maltose Syrups Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 19.1. Introduction
  • 19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 19.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 19.3.1. By Product Type
    • 19.3.2. By End Use
    • 19.3.3. By Source
  • 19.4. Market Attractiveness Analysis
    • 19.4.1. By Product Type
    • 19.4.2. By End Use
    • 19.4.3. By Source

20. Indonesia High Maltose Syrups Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 20.1. Introduction
  • 20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 20.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 20.3.1. By Product Type
    • 20.3.2. By End Use
    • 20.3.3. By Source
  • 20.4. Market Attractiveness Analysis
    • 20.4.1. By Product Type
    • 20.4.2. By End Use
    • 20.4.3. By Source

21. Vietnam Maltose Syrups Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 21.1. Introduction
  • 21.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 21.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 21.3.1. By Product Type
    • 21.3.2. By End Use
    • 21.3.3. By Source
  • 21.4. Market Attractiveness Analysis
    • 21.4.1. By Product Type
    • 21.4.2. By End Use
    • 21.4.3. By Source

22. East Asia High Maltose Syrups Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 22.1. Introduction
  • 22.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 22.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 22.3.1. By Country
      • 22.3.1.1. China
      • 22.3.1.2. Japan
      • 22.3.1.3. South Korea
    • 22.3.2. By Product Type
    • 22.3.3. By End Use
    • 22.3.4. By Source
  • 22.4. Market Attractiveness Analysis
    • 22.4.1. By Country
    • 22.4.2. By Product Type
    • 22.4.3. By End Use
    • 22.4.4. By Source
  • 22.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

23. Middle East and Africa High Maltose Syrups Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032

  • 23.1. Introduction
  • 23.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 23.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
    • 23.3.1. By Country
      • 23.3.1.1. GCC Countries
      • 23.3.1.2. Turkey
      • 23.3.1.3. Northern Africa
      • 23.3.1.4. South Africa
      • 23.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
    • 23.3.2. By Product Type
    • 23.3.3. By End Use
    • 23.3.4. By Source
  • 23.4. Market Attractiveness Analysis
    • 23.4.1. By Country
    • 23.4.2. By Product Type
    • 23.4.3. By End Use
    • 23.4.4. By Source
  • 23.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis

24. Country Wise High Maltose Syrups Market Analysis 2021

  • 24.1. U.S. High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.1.1. By Product Type
    • 24.1.2. By End Use
    • 24.1.3. By Source
  • 24.2. Canada High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.2.1. By Product Type
    • 24.2.2. By End Use
    • 24.2.3. By Source
  • 24.3. Mexico High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.3.1. By Product Type
    • 24.3.2. By End Use
    • 24.3.3. By Source
  • 24.4. Brazil High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.4.1. By Product Type
    • 24.4.2. By End Use
    • 24.4.3. By Source
  • 24.5. Argentina High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.5.1. By Product Type
    • 24.5.2. By End Use
    • 24.5.3. By Source
  • 24.6. Germany High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.6.1. By Product Type
    • 24.6.2. By End Use
    • 24.6.3. By Source
  • 24.7. Italy High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.7.1. By Product Type
    • 24.7.2. By End Use
    • 24.7.3. By Source
  • 24.8. France High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.8.1. By Product Type
    • 24.8.2. By End Use
    • 24.8.3. By Source
  • 24.9. U.K. High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.9.1. By Product Type
    • 24.9.2. By End Use
    • 24.9.3. By Source
  • 24.10. Spain High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.10.1. By Product Type
    • 24.10.2. By End Use
    • 24.10.3. By Source
  • 24.11. Poland High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.11.1. By Product Type
    • 24.11.2. By End Use
    • 24.11.3. By Source
  • 24.12. Russia High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.12.1. By Product Type
    • 24.12.2. By End Use
    • 24.12.3. By Source
  • 24.13. China High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.13.1. By Product Type
    • 24.13.2. By End Use
    • 24.13.3. By Source
  • 24.14. Japan High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.14.1. By Product Type
    • 24.14.2. By End Use
    • 24.14.3. By Source
  • 24.15. South Korea High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.15.1. By Product Type
    • 24.15.2. By End Use
    • 24.15.3. By Source
  • 24.16. India High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.16.1. By Product Type
    • 24.16.2. By End Use
    • 24.16.3. By Source
  • 24.17. Oceania (Australia and New Zealand) High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.17.1. By Product Type
    • 24.17.2. By End Use
    • 24.17.3. By Source
  • 24.18. Turkey High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.18.1. By Product Type
    • 24.18.2. By End Use
    • 24.18.3. By Source
  • 24.19. South Africa High Maltose Syrups Market Analysis
    • 24.19.1. By Product Type
    • 24.19.2. By End Use
    • 24.19.3. By Source

25. Market Structure Analysis

  • 25.1. Market Analysis by Tier of Companies (High Maltose Syrups)
  • 25.2. Market Share Analysis of Top Players
  • 25.3. Market Presence Analysis

26. Competition Analysis

  • 26.1. Competition Dashboard
  • 26.2. Key Developments - High Maltose Syrup Manufacturers
  • 26.3. Competition Benchmarking
  • 26.4. Competition Deep Dive
    • 26.4.1. Bansal Starch and Foods Private Limited
      • 26.4.1.1. Overview
      • 26.4.1.2. Product Portfolio
      • 26.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.1.4. Sales Footprint
      • 26.4.1.5. Strategy Overview
      • 26.4.1.6. Key Developments
    • 26.4.2. Cargill, Incorporated
      • 26.4.2.1. Overview
      • 26.4.2.2. Product Portfolio
      • 26.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.2.4. Sales Footprint
      • 26.4.2.5. Strategy Overview
      • 26.4.2.6. Key Developments
    • 26.4.3. Guangzhou Shuangqiao Company Ltd.
      • 26.4.3.1. Overview
      • 26.4.3.2. Product Portfolio
      • 26.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.3.4. Sales Footprint
      • 26.4.3.5. Strategy Overview
      • 26.4.3.6. Key Developments
    • 26.4.4. Gujarat Ambuja Exports Limited
      • 26.4.4.1. Overview
      • 26.4.4.2. Product Portfolio
      • 26.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.4.4. Sales Footprint
      • 26.4.4.5. Strategy Overview
      • 26.4.4.6. Key Developments
    • 26.4.5. Hangzhou Zixiang Sweet Co. Ltd.
      • 26.4.5.1. Overview
      • 26.4.5.2. Product Portfolio
      • 26.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.5.4. Sales Footprint
      • 26.4.5.5. Strategy Overview
      • 26.4.5.6. Key Developments
    • 26.4.6. Ingredion
      • 26.4.6.1. Overview
      • 26.4.6.2. Product Portfolio
      • 26.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.6.4. Sales Footprint
      • 26.4.6.5. Strategy Overview
      • 26.4.6.6. Key Developments
    • 26.4.7. Jaya Glucose Sdn Bhd
      • 26.4.7.1. Overview
      • 26.4.7.2. Product Portfolio
      • 26.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.7.4. Sales Footprint
      • 26.4.7.5. Strategy Overview
      • 26.4.7.6. Key Developments
    • 26.4.8. Kasyap Sweeteners Ltd.
      • 26.4.8.1. Overview
      • 26.4.8.2. Product Portfolio
      • 26.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.8.4. Sales Footprint
      • 26.4.8.5. Strategy Overview
      • 26.4.8.6. Key Developments
    • 26.4.9. Meelunie B.V.
      • 26.4.9.1. Overview
      • 26.4.9.2. Product Portfolio
      • 26.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.9.4. Sales Footprint
      • 26.4.9.5. Strategy Overview
      • 26.4.9.6. Key Developments
    • 26.4.10. Midas Naturals Pvt. Ltd.
      • 26.4.10.1. Overview
      • 26.4.10.2. Product Portfolio
      • 26.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.10.4. Sales Footprint
      • 26.4.10.5. Strategy Overview
      • 26.4.10.6. Key Developments
    • 26.4.11. Nectafresh
      • 26.4.11.1. Overview
      • 26.4.11.2. Product Portfolio
      • 26.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.11.4. Sales Footprint
      • 26.4.11.5. Strategy Overview
      • 26.4.11.6. Key Developments
    • 26.4.12. Roquette Freres S.A.
      • 26.4.12.1. Overview
      • 26.4.12.2. Product Portfolio
      • 26.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.12.4. Sales Footprint
      • 26.4.12.5. Strategy Overview
      • 26.4.12.6. Key Developments
    • 26.4.13. Samyang Corporation
      • 26.4.13.1. Overview
      • 26.4.13.2. Product Portfolio
      • 26.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.13.4. Sales Footprint
      • 26.4.13.5. Strategy Overview
      • 26.4.13.6. Key Developments
    • 26.4.14. San Soon Seng Food Industries Sdn Bhd
      • 26.4.14.1. Overview
      • 26.4.14.2. Product Portfolio
      • 26.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.14.4. Sales Footprint
      • 26.4.14.5. Strategy Overview
      • 26.4.14.6. Key Developments
    • 26.4.15. Sanstar Biopolymers Ltd
      • 26.4.15.1. Overview
      • 26.4.15.2. Product Portfolio
      • 26.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.15.4. Sales Footprint
      • 26.4.15.5. Strategy Overview
      • 26.4.15.6. Key Developments
    • 26.4.16. Sayaji Industries Ltd.
      • 26.4.16.1. Overview
      • 26.4.16.2. Product Portfolio
      • 26.4.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.16.4. Sales Footprint
      • 26.4.16.5. Strategy Overview
      • 26.4.16.6. Key Developments
    • 26.4.17. Shafi Gluco Chem (Pvt) Ltd.
      • 26.4.17.1. Overview
      • 26.4.17.2. Product Portfolio
      • 26.4.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.17.4. Sales Footprint
      • 26.4.17.5. Strategy Overview
      • 26.4.17.6. Key Developments
    • 26.4.18. Sukhjit Starch & Chemicals Ltd.
      • 26.4.18.1. Overview
      • 26.4.18.2. Product Portfolio
      • 26.4.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.18.4. Sales Footprint
      • 26.4.18.5. Strategy Overview
      • 26.4.18.6. Key Developments
    • 26.4.19. Tate & Lyle
      • 26.4.19.1. Overview
      • 26.4.19.2. Product Portfolio
      • 26.4.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.19.4. Sales Footprint
      • 26.4.19.5. Strategy Overview
      • 26.4.19.6. Key Developments
    • 26.4.20. Universal Starch Chem Allied Ltd.
      • 26.4.20.1. Overview
      • 26.4.20.2. Product Portfolio
      • 26.4.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 26.4.20.4. Sales Footprint
      • 26.4.20.5. Strategy Overview
      • 26.4.20.6. Key Developments

27. Assumptions and Acronyms Used

28. Research Methodology