デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1483101

デスティネーションマネジメントサービス(DMC)の世界市場:2024-2031年

Global Destination Management Service (DMC) Market 2024-2031


出版日
ページ情報
英文 165 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=153.49円
デスティネーションマネジメントサービス(DMC)の世界市場:2024-2031年
出版日: 2024年04月27日
発行: Orion Market Research
ページ情報: 英文 165 Pages
納期: 2~3営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

デスティネーションマネジメントサービス(DMC)市場は予測期間(2024-2031年)にCAGR 6.5%で成長すると予測されます。デスティネーションマネジメントサービス(DMC)企業とは、人気の旅行先で幅広いサービスや商品を提供する組織です。言い換えれば、サファリツアー、コーチツアー、クルーズサービス、ケータリングサービス、その他あらゆる種類の旅行サービスなど、旅行体験を管理する企業であり、DMCは顧客のためにそのプロセスを管理します。

市場力学

大手企業の世界展開が加速

デスティネーションマネジメントサービス(DMC)業界の大手企業は、世界に事業を拡大しています。これらの企業は、デスティネーションマネジメントサービス(DMC)に対する世界の需要の高まりに対応するため、コンフォートゾーンから徐々に手を伸ばしています。これらの企業は、世界各地の顧客に総合的なソリューションを提供し、多様な顧客カテゴリーを開拓し、新たな国や目的地でプレゼンスを確立することで新興国観光市場から利益を得ようとしています。デスティネーションマネジメントサービス(DMC)市場は、旅行接続性の向上、体験型観光の需要、戦略的パートナーシップによりダイナミックな成長を遂げており、大手企業が世界規模で将来の軌道を形成しています。例えば、2023年7月、デスティネーションマネジメント企業であるSafarak Travel & Tourismは、インドとポーランドに事業を設立し、世界の拡大戦略を発表しました。両地域のMICEや旅行・観光部門の経験豊富なプロフェッショナルからなる専門チームを擁するこのDMCは、中東の一流デスティネーションとしてRas Al Khaimahを積極的に提唱することになりました。

高まるMICE人気

世界的に、会議、報奨、会議、展示会(MICE)観光の人気の高まりは、デスティネーションマネジメントサービス(DMC)の需要に大きく貢献しています。企業や団体は、収益性の高い会議、報奨旅行、イベントの企画・実施を、デスティネーションマネジメント企業にますます依存するようになっています。これらの組織は、業界とのコネクション、ロジスティクスの巧みさ、現地の知識を駆使して、エンターテインメントや宿泊から会場選びや交通手段に至るまで、MICE観光のあらゆる側面を計画し、参加者の全体的な体験を向上させることを目標としています。

市場セグメンテーション

世界のデスティネーションマネジメントサービス(DMC)市場を詳細に分析すると、サービスタイプ別、用途別、エンドユーザー別に分類:

  • サービスタイプに基づき、市場はイベント管理、宿泊予約、輸送ロジスティクスに細分化されます。
  • 用途別に見ると、市場は企業旅行、レジャー旅行、アドベンチャー観光に分類されます。
  • エンドユーザーに基づけば、市場はイベントプランナー、個人、旅行会社に増強されます。

イベント管理が最大セグメントと予測

サービスタイプ別に見ると、世界のデスティネーションマネジメントサービス(DMC)市場は、イベントマネジメント、宿泊予約、輸送ロジスティクスに細分化されます。このうち、市場セグメンテーションではイベント管理が最大のシェアを占めると予想されます。同分野の成長を支える主な要因としては、イベント主催者が会場選定、輸送、宿泊、現地体験などのロジスティクス面を調整するため、デスティネーション・マネジメント企業への依存度を高めていることが挙げられます。デスティネーションマネジメントサービス(DMC)は、不慣れなデスティネーションをナビゲートし、シームレスな実施を確保し、参加者にユニークな体験を提供することで、イベントを成功に導く。

個人向けサブセグメントが大きな市場シェアを占める

これらのサービスは、旅行者の多様なニーズや嗜好に対応し、旅程の計画、宿泊施設の予約、交通手段の手配、現地でのアクティビティなどの支援を提供します。デスティネーション・マネジメント事業者は、一人旅、家族旅行、ロマンチックな旅行など、あらゆるタイプの旅行に対してカスタマイズされたソリューションを提供し、忘れられない充実した体験を保証します。品質、信頼性、利便性を優先するこれらのサービスは、自信を持って簡単に新しい場所を発見したい旅行者に好まれています。このため、デスティネーションマネジメントサービス(DMC)に対する個人エンドユーザーからの市場需要は着実に増加しています。

地域別の展望

世界のデスティネーションマネジメントサービス(DMC)市場は、北米(米国、カナダ)、欧州(英国、イタリア、スペイン、ドイツ、フランス、その他欧州地域)、アジア太平洋地域(インド、中国、日本、韓国、その他アジア地域)、世界のその他の地域(中東とアフリカ、ラテンアメリカ)を含む地域別にさらに細分化されます。

デスティネーションマネジメントサービス(DMC)市場に投資する北米諸国

  • 米国は、世界中のデスティネーションマネジメントサービス(DMC)の主要市場です。
  • カナダの旅行者は、従来の観光を超えたオンリーワンの没入型体験を求める傾向が強まっており、これがデスティネーションマネジメントサービス(DMC)の需要を促進しています。

デスティネーションマネジメントサービス(DMC)の世界市場の成長:地域別、2024-2031年

欧州が大きな市場シェアを占める

豊かな歴史、多様な文化、絵のように美しい風景を持つ欧州は、毎年何百万人もの観光客を惹きつけています。デスティネーションマネジメントサービス(DMC)は、カスタマイズされた宿泊、交通、ツアー、アクティビティオプションを提供するため、こうした旅行者の期待に応える上で不可欠です。

欧州の観光地が絶え間ない進化と多様化を遂げるにつれ、デスティネーションマネジメント事業者が有能なディレクションと完璧なロジスティクスを提供する必要性が高まっています。このパターンは、欧州の旅行者が、慎重に選ばれた、人生を変えるような旅行体験にますます興味を持つようになっていることを物語っています。

世界のデスティネーションマネジメントサービス(DMC)市場にサービスを提供している主要企業には、Safarak Travel and Tourism、Terra Events、Ovation Global DMC、PRA、Destination Asia、DMC Network LLCなどがあります。市場競争力を維持するため、各社は提携、合併、買収などの戦略を適用し、事業拡大や製品開拓にますます力を注いでいます。例えば、2024年1月、古都AlUlaは、優先旅行パートナーの名簿に新たに5つのデスティネーションマネジメント企業(DMC)を加えることを発表しました。この戦略的提携は、観光客にシームレスで思い出に残る体験を提供するというAlUlaのコミットメントを強調するものでした。

目次

第1章 レポート概要

  • 業界の現状分析と成長ポテンシャルの展望
  • 調査方法とツール
  • 市場内訳
    • セグメント別
    • 地域別

第2章 市場概要と洞察

  • 調査範囲
  • アナリストの洞察と現在の市場動向
    • 主な調査結果
    • 推奨事項
    • 結論

第3章 競合情勢

  • 主要企業分析
    • 概要
    • 財務分析
    • SWOT分析
    • 最近の動向
  • 主要戦略分析

第4章 市場セグメンテーション

  • デスティネーションマネジメントサービス(DMC)の世界市場:サービスタイプ別
    • イベント管理
    • 宿泊予約
    • 輸送ロジスティクス
  • デスティネーションマネジメントサービス(DMC)の世界市場:用途別
    • 企業旅行
    • レジャー旅行
    • アドベンチャー観光
  • デスティネーションマネジメントサービス(DMC)の世界市場:エンドユーザー別
    • 個人
    • イベントプランナー
    • 旅行代理店

第5章 地域分析

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • フランス
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 世界のその他の地域

第6章 企業プロファイル

  • Destination Group
  • Abercrombie & Kent Group.
  • Access DMC
  • American Guest
  • Arabian Adventures
  • CSI DMC
  • Destination Asia
  • DM Africa
  • DMC Network LLC
  • Euromic
  • Global DMC Partners
  • Hello!Destination Management
  • Hosts Destination Services
  • Insight Vacation's
  • Ovation DMC
  • IVI DMC Enterprises
  • PRA
  • RMC
  • Safarak Travel & Tourism
  • Terra Events
図表

LIST OF TABLES

  • 1.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY SERVICE TYPE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 2.GLOBAL DESTINATION EVENT MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 3.GLOBAL DESTINATION ACCOMMODATION BOOKING MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 4.GLOBAL DESTINATION TRANSPORTATION LOGISTICS MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 5.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY APPLICATION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 6.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE FOR CORPORATE TRAVEL MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 7.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE for LEISURE TRAVEL MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 8.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE for ADVENTURE TOURISM MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 9.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY END-USER, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 10.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT FOR EVENT PLANNERS SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 11.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT FOR INDIVIDUAL SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 12.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT FOR TRAVEL AGENCIES SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 13.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 14.NORTH AMERICAN DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY COUNTRY, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 15.NORTH AMERICAN DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY SERVICE TYPE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 16.NORTH AMERICAN DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY APPLICATION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 17.NORTH AMERICAN DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY END-USER, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 18.EUROPEAN DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY COUNTRY, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 19.EUROPEAN DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY SERVICE TYPE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 20.EUROPEAN DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY APPLICATION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 21.EUROPEAN DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY END-USER, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 22.ASIA-PACIFIC DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY COUNTRY, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 23.ASIA-PACIFIC DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY SERVICE TYPE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 24.ASIA-PACIFIC DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY APPLICATION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 25.ASIA-PACIFIC DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY END-USER, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 26.REST OF THE WORLD DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 27.REST OF THE WORLD DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY SERVICE TYPE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 28.REST OF THE WORLD DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY APPLICATION, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 29.REST OF THE WORLD DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY END-USER, 2023-2031 ($ MILLION)

LIST OF FIGURES

  • 1.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SHARE BY SERVICE TYPE, 2023 VS 2031 (%)
  • 2.GLOBAL DESTINATION EVENT MANAGEMENT SERVICE MARKET SHARE BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 3.GLOBAL DESTINATION ACCOMMODATION BOOKING MANAGEMENT SERVICE MARKET SHARE BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 4.GLOBAL DESTINATION TRANSPORTATION LOGISTICS MANAGEMENT SERVICE MARKET SHARE BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 5.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SHARE BY APPLICATION, 2023 VS 2031 (%)
  • 6.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE FOR CORPORATE TRAVEL MARKET SHARE BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 7.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE FOR LEISURE TRAVEL MARKET SHARE BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 8.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE FOR ADVENTURE TOURISM MARKET SHARE BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 9.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SHARE BY END-USER, 2023 VS 2031 (%)
  • 10.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT FOR EVENT PLANNERS SERVICE MARKET SHARE BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 11.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT FOR INDIVIDUAL SERVICE MARKET SHARE BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 12.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT FOR TRAVEL AGENCIES SERVICE MARKET SHARE BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 13.GLOBAL DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SHARE BY REGION, 2023 VS 2031 (%)
  • 14.US DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 15.CANADA DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 16.UK DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 17.FRANCE DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 18.GERMANY DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 19.ITALY DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 20.SPAIN DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 21.REST OF EUROPE DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 22.INDIA DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 23.CHINA DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 24.JAPAN DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 25.SOUTH KOREA DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 26.REST OF ASIA-PACIFIC DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 27.LATIN AMERICA DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
  • 28.MIDDLE EAST AND AFRICA DESTINATION MANAGEMENT SERVICE MARKET SIZE, 2023-2031 ($ MILLION)
目次
Product Code: OMR2028354

Destination Management Service (DMC) Market Size, Share & Trends Analysis Report by Service Type (Event Management, Accommodation Booking, and Transportation Logistics), by Application (Corporate Travel, Leisure Travel, and Adventure Tourism), and by End-User (Event planners, Individual, and Travel Agencies) Forecast Period (2024-2031)

Destination management service market is anticipated to grow at a CAGR of 6.5% during the forecast period (2024-2031). A destination management service company is an organization that offers a wide range of services and products in a popular travel destination. In other words, they are the companies that manage travel experiences whether it be a safari tour, a coach tour, a cruise service, a catering service, or any other kind of travel service a DMC manages the process for customers.

Market Dynamics

Rising global expansion of leading companies

Leading organizations in the destination management services industry are expanding globally. These businesses are progressively reaching out of their comfort zones to meet the rising demand for destination management services across the globe. These organizations seek to offer holistic solutions to clients globally, tap into varied customer categories, and benefit from developing tourism markets by establishing a presence in new countries and destinations. The destination management services market is experiencing dynamic growth due to increased travel connectivity, demand for experiential tourism, and strategic partnerships, with leading companies shaping their future trajectory globally. For instance, in July 2023, Safarak Travel & Tourism, a Destination Management Company, unveiled its global expansion strategy by establishing operations in India and Poland. With specialized teams comprising seasoned professionals from the MICE and travel and tourism sectors in both regions, the DMC was set to actively advocate for Ras Al Khaimah as a premier destination in the Middle East.

The rising popularity of Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions Tourism (MICE)

Globally, the growing popularity of Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions (MICE) tourism contributes significantly to the demand for destination management services. Companies and organizations are depending more and more on destination management firms to plan and carry out profitable conferences, incentive trips, and events. These organizations make use of their industry contacts, logistical prowess, and local knowledge to plan every facet of MICE tourism, from entertainment and lodging to venue selection and transportation, all with the goal of improving the attendees' overall experience.

Market Segmentation

Our in-depth analysis of the global destination management service market includes the following segments by service type, application, and end-user:

  • Based on service type, the market is sub-segmented into event management, accommodation booking, and transportation logistics.
  • Based on application, the market is bifurcated into corporate travel, leisure travel, and adventure tourism.
  • Based on the end-user, the market is augmented into event planners, individuals, and travel agencies.

Event Management is Projected to Emerge as the Largest Segment

Based on service type, the global destination management service market is sub-segmented into event management, accommodation booking, and transportation logistics. Among these, the event management sub-segment is expected to hold the largest share of the market. The primary factor supporting the segment's growth includes event organizer's increased reliance on destination management companies to coordinate logistical aspects such as venue selection, transportation, accommodation, and local experiences. Destination management services enhance event success by navigating unfamiliar destinations, ensuring seamless execution, and providing unique experiences for attendees, driven by the growing demand for comprehensive solutions.

Individuals Sub-segment to Hold a Considerable Market Share

These services cater to the diverse needs and preferences of travelers, offering assistance with itinerary planning, accommodation bookings, transportation arrangements, and local activities. Destination management businesses offer customized solutions for all types of travel, including solitary exploration, family vacations, and romantic getaways, guaranteeing unforgettable and fulfilling experiences. These services, which prioritize quality, authenticity, and convenience, are well-liked by tourists who want to confidently and easily discover new places. Because of this, there is a steady increase in the market demand from individual end users for destination management services.

Regional Outlook

The global destination management service market is further segmented based on geography including North America (the US, and Canada), Europe (UK, Italy, Spain, Germany, France, and the Rest of Europe), Asia-Pacific (India, China, Japan, South Korea, and Rest of Asia), and the Rest of the World (the Middle East & Africa, and Latin America).

North American countries to invest in the destination management services market

  • The US is the key market in destination management services around the globe.
  • Canada travelers are increasingly looking for one-of-a-kind & immersive experiences that go beyond traditional sightseeing which is driving the demand for destination management services.

Global Destination Management Service Market Growth by Region 2024-2031

Source: OMR Analysis

Europe Holds a Considerable Market Share

Among all the regions, Europe holds a significant share owing to the presence of rising demand for sustainable and technologically advanced solutions, with its rich history, diverse cultures, and picturesque landscapes, Europe attracts millions of tourists annually. Destination management services are essential in meeting these passengers' expectations since they provide customized lodging, transportation, tour, and activity options.

The need for destination management businesses to provide competent direction and flawless logistics is increasing as European destinations undergo continuous evolution and diversification. This pattern illustrates how European tourists are becoming increasingly interested in carefully chosen and life-changing travel experiences.

Market Players Outlook

Note: Major Players Sorted in No Particular Order.

The major companies serving the global destination management service market include Safarak Travel and Tourism, Terra Events, Ovation Global DMC, PRA, Destination Asia, and DMC Network LLC, among others. The market players are increasingly focusing on business expansion and product development by applying strategies such as collaborations, mergers, and acquisitions to stay competitive in the market. For instance, in January 2024, AlUla, the ancient city, unveiled the addition of five new Destination Management Companies (DMCs) to its roster of preferred travel partners. This strategic collaboration underscored AlUla's commitment to providing seamless and memorable experiences for visitors. The newly added DMCs are Abercrombie & Kent, EXO Travel, DMC Arabia, Tetrapylon, and Discover Saudi.

The Report Covers:

  • Market value data analysis of 2023 and forecast to 2031.
  • Annualized market revenues ($ million) for each market segment.
  • Country-wise analysis of major geographical regions.
  • Key companies operating in the global destination management service market. Based on the availability of data, information related to new product launches, and relevant news is also available in the report.
  • Analysis of business strategies by identifying the key market segments positioned for strong growth in the future.
  • Analysis of market-entry and market expansion strategies.
  • Competitive strategies by identifying 'who-stands-where' in the market.

Table of Contents

1.Report Summary

  • Current Industry Analysis and Growth Potential Outlook
  • 1.1.Research Methods and Tools
  • 1.2.Market Breakdown
    • 1.2.1.By Segments
    • 1.2.2.By Region

2.Market Overview and Insights

  • 2.1.Scope of the Report
  • 2.2.Analyst Insight & Current Market Trends
    • 2.2.1.Key Findings
    • 2.2.2.Recommendations
    • 2.2.3.Conclusion

3.Competitive Landscape

  • 3.1.Key Company Analysis
    • 3.1.1.Overview
    • 3.1.2.Financial Analysis
    • 3.1.3.SWOT Analysis
    • 3.1.4.Recent Developments
  • 3.2.Key Strategy Analysis

4.Market Segmentation

  • 4.1.Global Destination Management Service Market by Service Type
    • 4.1.1.Event Management
    • 4.1.2.Accommodation Booking
    • 4.1.3.Transportation Logistics
  • 4.2.Global Destination Management Service Market by Application
    • 4.2.1.Corporate Travel
    • 4.2.2.Leisure Travel
    • 4.2.3.Adventure Tourism
  • 4.3.Global Destination Management Service Market by End-User
    • 4.3.1.Individual
    • 4.3.2.Event Planners
    • 4.3.3.Travel Agencies

5.Regional Analysis

  • 5.1.North America
    • 5.1.1.United States
    • 5.1.2.Canada
  • 5.2.Europe
    • 5.2.1.UK
    • 5.2.2.Germany
    • 5.2.3.Italy
    • 5.2.4.Spain
    • 5.2.5.France
    • 5.2.6.Rest of Europe
  • 5.3.Asia-Pacific
    • 5.3.1.China
    • 5.3.2.India
    • 5.3.3.Japan
    • 5.3.4.South Korea
    • 5.3.5.Rest of Asia-Pacific
  • 5.4.Rest of the World

6.Company Profiles

  • 6.1.360 Destination Group
  • 6.2.Abercrombie & Kent Group.
  • 6.3.Access DMC
  • 6.4.American Guest
  • 6.5.Arabian Adventures
  • 6.6.CSI DMC
  • 6.7.Destination Asia
  • 6.8.DM Africa
  • 6.9.DMC Network LLC
  • 6.10.Euromic
  • 6.11.Global DMC Partners
  • 6.12.Hello! Destination Management
  • 6.13.Hosts Destination Services
  • 6.14.Insight Vacation's
  • 6.15.Ovation DMC
  • 6.16.IVI DMC Enterprises
  • 6.17.PRA
  • 6.18.RMC
  • 6.19.Safarak Travel & Tourism
  • 6.20.Terra Events