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市場調査レポート
商品コード
1693730

中東の飼料添加物:市場シェア分析、産業動向、統計、成長予測(2025年~2030年)

Middle East Feed Additives - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 426 Pages
納期
2~3営業日
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適宜更新あり
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本日の銀行送金レート: 1USD=144.36円
中東の飼料添加物:市場シェア分析、産業動向、統計、成長予測(2025年~2030年)
出版日: 2025年03月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 426 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

中東の飼料添加物市場規模は2025年に9億1,000万米ドルと推定され、2030年には10億7,000万米ドルに達すると予測され、予測期間(2025~2030年)のCAGRは3.23%で成長すると予測されます。

Middle East Feed Additives-Market-IMG1
  • 2022年、中東の飼料添加物市場は8億3,290万米ドルを占め、前年比2.7%増加しました。2019~2020年には若干の落ち込みが見られたが、これは主にCOVID-19の影響によるもので、世界貿易と現地のサプライチェーンが大きく混乱したためです。したがって、これらの年は飼料生産が減少しました。
  • 飼料添加物のうち、アミノ酸は動物飼料に多く使用されています。2022年の市場規模は1億7,020万米ドルでした。アミノ酸は主に家禽類で消費され、この地域のアミノ酸セグメントの58%を占めています。アミノ酸はタンパク質を合成し、リジンとメチオニンは動物の成長と健康維持に最も重要なアミノ酸です。このため、この地域ではこれらの要因によって飼料用アミノ酸の売上が増加すると予想されます。
  • 2022年には、飼料結合剤はこの地域で消費される2番目に大きな飼料添加物であり、1億530万米ドルの市場規模を占めました。結合剤はペレットを強化し、ペレットの完全性、耐久性、安定性を向上させ、栄養素の溶出を減らし、取り扱い、輸送、保管中のペレットのセグメント化を防ぐために使用されます。
  • プロバイオティクス、ミネラル、プレバイオティクス、酸味料、マイコトキシン無害化剤は、この地域で広く使用されている主要飼料添加物であり、2022年の市場規模は8,150万米ドル、7,860万米ドル、7,140万米ドル、6,140万米ドル、5,390万米ドルです。これらの飼料添加物は主に、成長性能の向上や栄養素の吸収の容易さ、動物の腸の健康維持に役立ちます。
  • 肉や畜産物の国内消費需要の高まりと、添加物の消費に伴う栄養面での利点により、同地域の飼料添加物市場は2023~2029年にCAGR 3.2%を記録すると予測されています。
  • 中東地域の飼料添加物世界市場におけるシェアは小さく、2022年の市場金額のわずか2.5%(8億3,290万米ドル)に過ぎないです。しかし、食肉と食肉製品の需要増加により、この地域は2029年までに市場規模が24.5%という大幅な増加が見込まれています。この増加は主に、同地域における動物の生産量の増加に起因しています。
  • 中東諸国の中では、サウジアラビアが飼料添加物の最大市場であり、2022年の市場総額の39.1%に寄与しています。これは、同国の飼料生産量が多く、飼料添加物の使用量が多いことに起因しています。一方、イランはこの地域で最も急速に成長している国で、CAGRは3.6%です。これは食肉生産の増加に牽引され、2021年には前年比44%増となりました。
  • 動物タイプ別では、家禽類が飼料添加物市場を独占し、2022年の市場総額の55.5%を占めます。これは、家禽肉の需要が伸びていることと、これらの動物の成長を促進する飼料添加物の有効性に起因しています。反芻動物が家禽類に続き、2022年の市場シェアの41.6%を占めました。しかし、この地域ではブロイラー、乳牛、レイヤーが最も顕著な動物であり、それぞれ市場シェアの37%、23%、16%を占めています。飼料添加物の使用はこれらの家畜の肉含量を増加させ、これがこれらの家畜における添加物使用の主要促進要因となっています。
  • 同地域の飼料添加物市場は、食肉と食肉製品の需要の増加と畜産への投資の増加により、予測期間中にCAGR 3.2%を記録すると予想されます。

中東の飼料添加物市場の動向

中東地域では、養鶏場の新設による養鶏セクタの拡大と一人当たりの鶏肉消費量の増加により、鶏肉生産の需要が増加しています。

  • 中東では、家禽産業は農業セクタの最大セグメントであり、2022年には同地域の家畜頭数の90%を占めています。同産業は著しい成長を遂げ、2022年の生産量は2017年比で10.9%増加しました。同地域における食肉と卵製品の需要増加が、この成長の主要原動力となりました。観光、ビジネス旅行、ホテル・レストラン・施設(HRI)部門からの需要も、2022年の鶏肉生産量の前年比2.5%増に寄与しました。この生産量の増加は、家禽生産に使用される飼料添加物の金額も2.9%上昇させました。
  • 中東諸国は、拡大する需要に対応するため、生産拡大のための養鶏部門への投資を進めています。例えば、サウジアラビアのAlmaraiは、11億2,000万米ドルを投資して工場と新しい農場を設立し、鶏肉生産を拡大しようとしています。2022年、サウジアラビアの環境・水・農業省は275件の家禽プロジェクトライセンスを発行しました。その内訳は、ブロイラープロジェクトが119件、年間20億卵以上の生産能力を持つ卵生産が26件、ブロイラー母鶏の繁殖・生産と年間4億8,050万羽の生産能力を持つ孵化場の運営が12件です。
  • 同地域の鶏肉製品の一人当たり消費量も、2017年の44.9kgから2022年には45.5kgへと増加しており、増産需要をさらに押し上げています。その結果、養鶏産業への投資の増加や鶏肉製品の需要拡大といった要因が、予測期間中も家禽動物生産の成長を促進すると予想されます。

サウジアラビア、オマーン、アラブ首長国連邦などの政府は、大規模な養殖場を設立するために投資しており、この地域における水産飼料の需要を増加させると考えられます。

  • 中東の養殖産業は近年著しい成長を遂げており、養殖用飼料の需要増につながっています。2017~2022年にかけて、養殖用飼料の需要は25.1%増加しました。この成長は、この地域における養殖産業の拡大によるもので、養殖種の生産が増加しました。2022年には、養殖用飼料の生産量はこの地域の飼料生産量全体の2.1%を占め、合計50万トンとなります。イランはこの地域で最大の養殖飼料生産国で、2022年の生産量は28万トンでした。この高い生産量は、同国の強力な養殖生産によるもので、さまざまな種類の養殖種を養殖するための淡水資源の利用可能性から恩恵を受けています。
  • 魚類はこの地域で生産される最大の養殖種であり、養殖飼料生産の78.6%を占めています。サウジアラビア、オマーン、アラブ首長国連邦などの国々は、養殖に投資し、国際的な専門家や組織と提携して、生産性の高い地元養殖場を設立しています。例えば、湾岸地域の水産養殖団体は、英国湾岸海洋環境パートナーシップ(GMEP)プログラムを通じて、英国政府の環境漁業・水産養殖科学センター(Cefas)と協力し、養殖業の改善と生物多様性の損失に取り組んでいます。
  • オマーンとアラブ首長国連邦は、この地域で養殖魚種の一人当たり消費量が最も多く、その消費量は一人当たり年間28.6kgに達します。輸出を減らして国内生産を増やすため、オマーン政府は漁業・養殖業を補助金部門から同国経済への重要な貢献部門に転換することを目指しています。

中東の飼料添加物産業概要

中東の飼料添加物市場は細分化されており、上位5社で27.41%を占めています。この市場の主要企業は、Adisseo、Alltech、Inc.、Archer Daniel Midland Co.、Cargill Inc.、DSM Nutritional Products AGなどです。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月のアナリストサポート

目次

第1章 エグゼクティブサマリーと主要調査結果

第2章 レポートのオファー

第3章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲
  • 調査手法

第4章 主要産業動向

  • 動物頭数
    • 家禽
    • 反芻動物
  • 飼料生産
    • 水産養殖
    • 家禽
    • 反芻動物
    • 養豚
  • 規制の枠組み
    • イラン
    • サウジアラビア
  • バリューチェーンと流通チャネル分析

第5章 市場セグメンテーション

  • 添加剤
    • 酸味料
      • サブ添加物別
      • フマル酸
      • 乳酸
      • プロピオン酸
      • その他の酸味料
    • アミノ酸
      • 添加物別
      • リジン
      • メチオニン
      • スレオニン
      • トリプトファン
      • その他のアミノ酸
    • 抗生物質
      • 添加物別
      • バシトラシン
      • ペニシリン
      • テトラサイクリン
      • タイロシン
      • その他の抗生物質
    • 酸化防止剤
      • 添加物別
      • ブチルヒドロキシアニソール(BHA)
      • ブチル化ヒドロキシトルエン(BHT)
      • クエン酸
      • エトキシキン
      • 没食子酸プロピル
      • トコフェロール
      • その他の酸化防止剤
    • 結合剤
      • サブ添加物別
      • 天然結合剤
      • 合成バインダー
    • 酵素
      • 副添加物別
      • 炭水化物分解酵素
      • フィターゼ
      • その他の酵素
    • 香料・甘味料
      • サブ添加物別
      • 香料
      • 甘味料
    • ミネラル
      • サブ添加物別
      • マクロミネラル
      • 微量ミネラル
    • マイコトキシン解毒剤
      • 副添加物別
      • 結合剤
      • バイオトランスフォーマー
    • フィトジェニックス
      • 副添加物別
      • エッセンシャルオイル
      • ハーブ&スパイス
      • その他の植物性食品
    • 色素
      • 副添加物別
      • カロテノイド
      • クルクミン&スピルリナ
    • プレバイオティクス
      • 副添加物別
      • フラクトオリゴ糖
      • ガラクトオリゴ糖
      • イヌリン
      • ラクチュロース
      • マンナンオリゴ糖
      • キシロオリゴ糖
      • その他のプレバイオティクス
    • プロバイオティクス
      • 添加物別
      • ビフィズス菌
      • 腸球菌
      • 乳酸菌
      • ペディオコッカス
      • レンサ球菌
      • その他のプロバイオティクス
    • ビタミン
      • 添加物別
      • ビタミンA
      • ビタミンB
      • ビタミンC
      • ビタミンE
      • その他のビタミン
    • 酵母
      • 添加物別
      • 生きた酵母
      • セレン酵母
      • 使用済み酵母
      • トルラ乾燥酵母
      • ホエイ酵母
      • 酵母誘導体
  • 動物
    • 水産養殖
      • サブ動物別
      • 魚類
      • エビ
      • その他の養殖種
    • 家禽類
      • 小動物別
      • ブロイラー
      • レイヤー
      • その他の鳥類
    • 反芻動物
      • 小動物別
      • 肉牛
      • 乳牛
      • その他の反芻動物
    • その他の動物
  • 国名
    • イラン
    • サウジアラビア
    • その他の中東地域

第6章 競争情勢

  • 主要な戦略的動き
  • 市場シェア分析
  • 企業情勢
  • 企業プロファイル
    • Adisseo
    • Alltech, Inc.
    • Archer Daniel Midland Co.
    • BASF SE
    • Cargill Inc.
    • CHR. Hansen A/S
    • DSM Nutritional Products AG
    • Elanco Animal Health Inc.
    • IFF(Danisco Animal Nutrition)
    • Kemin Industries

第7章 CEOへの主要戦略的質問

第8章 付録

  • 世界概要
    • 概要
    • ファイブフォース分析フレームワーク
    • 世界のバリューチェーン分析
    • 世界市場規模とDRO
  • 情報源と参考文献
  • 図表リスト
  • 主要な洞察
  • データパック
  • 用語集
目次
Product Code: 93764

The Middle East Feed Additives Market size is estimated at 0.91 billion USD in 2025, and is expected to reach 1.07 billion USD by 2030, growing at a CAGR of 3.23% during the forecast period (2025-2030).

Middle East Feed Additives - Market - IMG1
  • In 2022, the Middle Eastern feed additives market accounted for USD 832.9 million, an increase of 2.7% from the previous year. A slight dip was observed during 2019-2020, mainly due to the COVID-19 impact, when the global trade and local supply chains were largely disrupted. Hence, feed production was reduced in these years.
  • Among feed additives, amino acids are largely used in animal feeds. In 2022, they accounted for a market value of USD 170.2 million. Amino acids were largely consumed by poultry birds, accounting for 58% of the amino acids segment in the region. Amino acids synthesize proteins, and lysine and methionine are the most crucial amino acids for animals' growth and health maintenance. Thus, these factors are expected to increase the sales of feed amino acids in the region.
  • In 2022, feed binders were the second-largest feed additives consumed in the region, accounting for USD 105.3 million market value. They are used to strengthen pellets, improve pellet's integrity, durability, and stability, reduce nutrient leaching, and prevent fragmentation of pellets during handling, transportation, and storage.
  • Probiotics, minerals, prebiotics, acidifiers, and mycotoxin detoxifiers are the major feed additives widely used in the region, and they accounted for USD 81.5 million, USD 78.6 million, USD 71.4 million, USD 61.4 million, and USD 53.9 million market value in 2022. These feed additives primarily help improve growth performance and easy absorption of nutrients and maintain the animals' gut health.
  • With the rising demand for domestic consumption of meat and livestock products and the nutritional benefits associated with additives consumption, the feed additives market in the region is anticipated to record a CAGR of 3.2% during 2023-2029.
  • The Middle East region held a small share of the global feed additive market, accounting for only 2.5% of the market value in 2022, which amounted to USD 832.9 million. However, due to the rising demand for meat and meat products, the region is expected to witness a significant increase of 24.5% in market value by 2029. This increase is primarily attributed to the growing production of animals in the region.
  • Among the Middle Eastern countries, Saudi Arabia was the largest market for feed additives, contributing to 39.1% of the total market value in 2022. This can be attributed to the country's higher feed production and greater usage of feed additives. Meanwhile, Iran is the fastest-growing country in the region, with a CAGR of 3.6%, driven by the increasing meat production, which grew by 44% in 2021 compared to the previous year.
  • In terms of animal types, poultry birds dominate the feed additive market, accounting for 55.5% of the total market value in 2022. This can be attributed to the growing demand for poultry meat and the effectiveness of feed additives in promoting the growth of these animals. Ruminants followed poultry birds, representing 41.6% of the market share in 2022. However, broilers, dairy cattle, and layers were the most prominent animals in the region, occupying 37%, 23%, and 16% of the market share, respectively. The usage of feed additives increases the meat content of these animals, which is the primary driving factor for the use of additives in these animals.
  • The feed additives market in the region is expected to record a CAGR of 3.2% during the forecast period, driven by the growing demand for meat and meat products and an increase in investments in animal production.

Middle East Feed Additives Market Trends

Expanding poultry sector in the Middle East region with establishment of new farms with increasing per capita consumption of poultry has been increasing the demand for poultry production

  • In the Middle East, the poultry industry is the largest segment in the agricultural sector, and it represented 90% of the animal headcount in the region in 2022. The industry experienced significant growth, with production increasing by 10.9% in 2022 compared to 2017. The rise in demand for meat and egg products in the region was the primary driver of this growth. The demand from tourism, business travel, and the hotels, restaurants, and institutional (HRI) sector also contributed to a 2.5% increase in poultry production in 2022 compared to the previous year. This increased production also led to a 2.9% rise in the value of feed additives used in poultry production.
  • Middle Eastern countries are investing in their poultry sectors to expand production to meet the growing demand. For example, Saudi Arabia's Almarai company is investing USD 1.12 billion to establish a factory and new farms to increase poultry production. In 2022, the Saudi Arabian Ministry of Environment, Water, and Agriculture issued 275 poultry project licenses, including 119 for broiler projects, 26 for egg production with a capacity of more than two billion eggs per year, and 12 for breeding and producing broiler mothers and operating hatcheries with a capacity of 480.5 million chicks per year.
  • The per capita consumption of poultry products in the region also increased, from 44.9 kg in 2017 to 45.5 kg in 2022, further driving the demand for increased production. As a result, factors such as increasing investment in the poultry industry and growing demand for poultry products are expected to continue to fuel the growth of poultry animal production during the forecast period.

Government in the countries such as Saudi Arabia, Oman and the United Arab Emirates invested to establish large fish farms which will increase the demand for aqua feed in the region

  • The Middle Eastern aquaculture industry has experienced significant growth over recent years, leading to a rise in demand for aquaculture feed. Between 2017 and 2022, demand for aquaculture feed increased by 25.1%. This growth was due to the expansion of the aquaculture industry in the region, which led to increased production of aquaculture species. In 2022, aquaculture feed production accounted for 2.1% of the total feed production in the region, totaling 0.5 million metric tons. Iran is the largest producer of aquaculture feed in the region, and it had a production of 0.28 million metric tons in 2022. This high production was attributed to the country's strong aquaculture production, which benefits from the availability of freshwater resources for cultivating different types of aquaculture species.
  • Fish are the largest aquaculture species produced in the region, accounting for 78.6% of aquaculture feed production. Countries such as Saudi Arabia, Oman, and the United Arab Emirates have invested in aquaculture and partnered with international experts and organizations to establish productive local fish farms. For example, aquaculture organizations in the Gulf region are working with the UK Government's Centre for Environment Fisheries and Aquaculture Science (Cefas) through the UK Gulf Marine Environment Partnership (GMEP) Programme to improve fish farming and tackle biodiversity loss.
  • Oman and the United Arab Emirates have the highest per capita consumption of aquaculture species in the region, with consumption reaching 28.6 kg per person per year. To reduce exports and increase domestic production, the Omani government aims to transform the fisheries and aquaculture sector from a subsidy sector to a significant contributor to the country's economy.

Middle East Feed Additives Industry Overview

The Middle East Feed Additives Market is fragmented, with the top five companies occupying 27.41%. The major players in this market are Adisseo, Alltech, Inc., Archer Daniel Midland Co., Cargill Inc. and DSM Nutritional Products AG (sorted alphabetically).

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 EXECUTIVE SUMMARY & KEY FINDINGS

2 REPORT OFFERS

3 INTRODUCTION

  • 3.1 Study Assumptions & Market Definition
  • 3.2 Scope of the Study
  • 3.3 Research Methodology

4 KEY INDUSTRY TRENDS

  • 4.1 Animal Headcount
    • 4.1.1 Poultry
    • 4.1.2 Ruminants
    • 4.1.3 Swine
  • 4.2 Feed Production
    • 4.2.1 Aquaculture
    • 4.2.2 Poultry
    • 4.2.3 Ruminants
    • 4.2.4 Swine
  • 4.3 Regulatory Framework
    • 4.3.1 Iran
    • 4.3.2 Saudi Arabia
  • 4.4 Value Chain & Distribution Channel Analysis

5 MARKET SEGMENTATION (includes market size in Value in USD and Volume, Forecasts up to 2030 and analysis of growth prospects)

  • 5.1 Additive
    • 5.1.1 Acidifiers
      • 5.1.1.1 By Sub Additive
      • 5.1.1.1.1 Fumaric Acid
      • 5.1.1.1.2 Lactic Acid
      • 5.1.1.1.3 Propionic Acid
      • 5.1.1.1.4 Other Acidifiers
    • 5.1.2 Amino Acids
      • 5.1.2.1 By Sub Additive
      • 5.1.2.1.1 Lysine
      • 5.1.2.1.2 Methionine
      • 5.1.2.1.3 Threonine
      • 5.1.2.1.4 Tryptophan
      • 5.1.2.1.5 Other Amino Acids
    • 5.1.3 Antibiotics
      • 5.1.3.1 By Sub Additive
      • 5.1.3.1.1 Bacitracin
      • 5.1.3.1.2 Penicillins
      • 5.1.3.1.3 Tetracyclines
      • 5.1.3.1.4 Tylosin
      • 5.1.3.1.5 Other Antibiotics
    • 5.1.4 Antioxidants
      • 5.1.4.1 By Sub Additive
      • 5.1.4.1.1 Butylated Hydroxyanisole (BHA)
      • 5.1.4.1.2 Butylated Hydroxytoluene (BHT)
      • 5.1.4.1.3 Citric Acid
      • 5.1.4.1.4 Ethoxyquin
      • 5.1.4.1.5 Propyl Gallate
      • 5.1.4.1.6 Tocopherols
      • 5.1.4.1.7 Other Antioxidants
    • 5.1.5 Binders
      • 5.1.5.1 By Sub Additive
      • 5.1.5.1.1 Natural Binders
      • 5.1.5.1.2 Synthetic Binders
    • 5.1.6 Enzymes
      • 5.1.6.1 By Sub Additive
      • 5.1.6.1.1 Carbohydrases
      • 5.1.6.1.2 Phytases
      • 5.1.6.1.3 Other Enzymes
    • 5.1.7 Flavors & Sweeteners
      • 5.1.7.1 By Sub Additive
      • 5.1.7.1.1 Flavors
      • 5.1.7.1.2 Sweeteners
    • 5.1.8 Minerals
      • 5.1.8.1 By Sub Additive
      • 5.1.8.1.1 Macrominerals
      • 5.1.8.1.2 Microminerals
    • 5.1.9 Mycotoxin Detoxifiers
      • 5.1.9.1 By Sub Additive
      • 5.1.9.1.1 Binders
      • 5.1.9.1.2 Biotransformers
    • 5.1.10 Phytogenics
      • 5.1.10.1 By Sub Additive
      • 5.1.10.1.1 Essential Oil
      • 5.1.10.1.2 Herbs & Spices
      • 5.1.10.1.3 Other Phytogenics
    • 5.1.11 Pigments
      • 5.1.11.1 By Sub Additive
      • 5.1.11.1.1 Carotenoids
      • 5.1.11.1.2 Curcumin & Spirulina
    • 5.1.12 Prebiotics
      • 5.1.12.1 By Sub Additive
      • 5.1.12.1.1 Fructo Oligosaccharides
      • 5.1.12.1.2 Galacto Oligosaccharides
      • 5.1.12.1.3 Inulin
      • 5.1.12.1.4 Lactulose
      • 5.1.12.1.5 Mannan Oligosaccharides
      • 5.1.12.1.6 Xylo Oligosaccharides
      • 5.1.12.1.7 Other Prebiotics
    • 5.1.13 Probiotics
      • 5.1.13.1 By Sub Additive
      • 5.1.13.1.1 Bifidobacteria
      • 5.1.13.1.2 Enterococcus
      • 5.1.13.1.3 Lactobacilli
      • 5.1.13.1.4 Pediococcus
      • 5.1.13.1.5 Streptococcus
      • 5.1.13.1.6 Other Probiotics
    • 5.1.14 Vitamins
      • 5.1.14.1 By Sub Additive
      • 5.1.14.1.1 Vitamin A
      • 5.1.14.1.2 Vitamin B
      • 5.1.14.1.3 Vitamin C
      • 5.1.14.1.4 Vitamin E
      • 5.1.14.1.5 Other Vitamins
    • 5.1.15 Yeast
      • 5.1.15.1 By Sub Additive
      • 5.1.15.1.1 Live Yeast
      • 5.1.15.1.2 Selenium Yeast
      • 5.1.15.1.3 Spent Yeast
      • 5.1.15.1.4 Torula Dried Yeast
      • 5.1.15.1.5 Whey Yeast
      • 5.1.15.1.6 Yeast Derivatives
  • 5.2 Animal
    • 5.2.1 Aquaculture
      • 5.2.1.1 By Sub Animal
      • 5.2.1.1.1 Fish
      • 5.2.1.1.2 Shrimp
      • 5.2.1.1.3 Other Aquaculture Species
    • 5.2.2 Poultry
      • 5.2.2.1 By Sub Animal
      • 5.2.2.1.1 Broiler
      • 5.2.2.1.2 Layer
      • 5.2.2.1.3 Other Poultry Birds
    • 5.2.3 Ruminants
      • 5.2.3.1 By Sub Animal
      • 5.2.3.1.1 Beef Cattle
      • 5.2.3.1.2 Dairy Cattle
      • 5.2.3.1.3 Other Ruminants
    • 5.2.4 Swine
    • 5.2.5 Other Animals
  • 5.3 Country
    • 5.3.1 Iran
    • 5.3.2 Saudi Arabia
    • 5.3.3 Rest of Middle East

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Key Strategic Moves
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Landscape
  • 6.4 Company Profiles (includes Global Level Overview, Market Level Overview, Core Business Segments, Financials, Headcount, Key Information, Market Rank, Market Share, Products and Services, and Analysis of Recent Developments).
    • 6.4.1 Adisseo
    • 6.4.2 Alltech, Inc.
    • 6.4.3 Archer Daniel Midland Co.
    • 6.4.4 BASF SE
    • 6.4.5 Cargill Inc.
    • 6.4.6 CHR. Hansen A/S
    • 6.4.7 DSM Nutritional Products AG
    • 6.4.8 Elanco Animal Health Inc.
    • 6.4.9 IFF(Danisco Animal Nutrition)
    • 6.4.10 Kemin Industries

7 KEY STRATEGIC QUESTIONS FOR FEED ADDITIVE CEOS

8 APPENDIX

  • 8.1 Global Overview
    • 8.1.1 Overview
    • 8.1.2 Porter's Five Forces Framework
    • 8.1.3 Global Value Chain Analysis
    • 8.1.4 Global Market Size and DROs
  • 8.2 Sources & References
  • 8.3 List of Tables & Figures
  • 8.4 Primary Insights
  • 8.5 Data Pack
  • 8.6 Glossary of Terms