表紙:Buy Now, Pay Later(BNPL)サービス市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)
市場調査レポート
商品コード
1190175

Buy Now, Pay Later(BNPL)サービス市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)

Buy Now Pay Later (BNPL) Services Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 150 Pages | 納期: 2~3営業日

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Buy Now, Pay Later(BNPL)サービス市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)
出版日: 2023年01月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

Buy Now Pay Later市場は、予測期間2022年から2027年にかけてCAGR22.4%を記録すると予測されています。

Buy Now, Pay Later(BNPL)ソリューションは、消費者が購入を検討している顧客に対して、無金利の分割払い、固定支払いスケジュール、ゼロ金利、迅速な承認オプションを提供するものです。これにより、お客様は他の支払方法を利用するよりも、より多くの買い物をすることができるようになります。

Buy Now Pay Later(BNPL)は、お客様がオンラインや店舗で買い物をする際に、一度に全額を支払う必要がない支払い方法を提供します。BNPLソリューションでは、毎月または隔週で支払いを行うことで、簡単に購入することができます。デジタル決済に対する意識の高まりは、分割払いをベースとした決済方法の成長をもたらしています。

BNPLソリューションは、ミレニアル世代やジェネレーションZの顧客の間で、便利な予算管理ツールを求めて増加しています。Buy Now Pay Later(BNPL)サービスの人気は、世界の大流行以降、オンラインショッピングで代金を一定期間に分割して支払うニーズが高まったため、急上昇しています。Klarna、PayPal、Afterpayなど、さまざまなプラットフォームがBNPLサービスの提供を表明しています。

主な市場動向

オンライン決済の普及率上昇

世界中の人々がオンライン決済を利用するようになったことが、Buy Now Pay Later市場の成長を加速させています。高速インターネット接続の利用可能性、スマートフォンの普及率の急増、デジタル決済サービスに関する認知度の向上などが、人々のオンライン決済技術の採用を後押しする重要な要因のひとつとなっています。また、同地域のインターネット利用者数の多さは、同市場の成長機会を生み出すと予想されます。

世界中の中小企業を含む数多くの企業が、急成長中のオンライン決済手段の採用に注力することが予想されるため、中国、日本、インドなどの新興国におけるデジタル決済取引の増加が、デジタル取引および後払い購入市場を後押ししています。

アジア太平洋地域がBNPL市場を独占する見込み

スウェーデンとドイツのBNPLサービスは、米国での市場規模を上回っています。北西欧はBNPLの主要な市場です。オーストラリア、ニュージーランドもオンラインショッピング決済で大きなシェアを占めています。アジア太平洋地域のBNPL決済業界は、eコマースの普及率の上昇により、昨年から力強い成長を記録しています。

アジアには、世界をリードするBNPL企業が集まっています。オーストラリア、インド、中国、シンガポール、インドネシア、マレーシアなどの国々は、この期間、BNPL決済オプションに対する強い需要を記録しました。

BNPLの動向は、顧客がクレジットにアクセスし、支払いを延期することを可能にするため、地域全体で人気が高まっています。また、同地域ではモバイルインターネットの普及が進んでいるため、予測期間中に同地域の市場に成長機会が生まれると予想されます。

競合情勢

同市場は適度に細分化されています。Buy now pay laterは、顧客と販売店の双方にとって便利なサービスです。BNPLは、顧客が店舗やオンラインで買い物をする際の決済方法として、ますます一般的になってきています。

多くの小売業者は、こうした店頭やオンラインでの分割払いの受け入れに注力しており、それによってBNPLソリューションプロバイダーに成長の機会がもたらされています。さらに、eコマース業界の成長は、予測期間中の市場成長を促進すると予想されます。

Buy Now Pay Later市場のレポートでは、Afterpay、Affirm, Inc.、Klarna Inc.、Paypal、Sezzleなどの主要プレイヤーを取り上げています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

  • 調査の成果
  • 調査の前提条件
  • 分析手法
  • 調査フェーズ

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の洞察と力学

  • 市場概要
    • 世界におけるeコマースの重要性-B2B市場対B2C市場
    • オンラインショッピングプラットフォームの消費行動に関する注目点
  • 市場促進要因(CovidのロックダウンによりBNPLの人気が上昇、購入者のクレジットカード不足/信用スコアの低下、など)
  • 市場の課題(BNPLはクレジットカードの負債と同様の影響を与える可能性がある)
  • 市場に影響を与える主な動向
  • BNPLを好む消費者の人口動態の深堀り
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • PESTLE分析
  • COVID-19が市場に与える影響

第5章 市場のセグメンテーション

  • 用途別
    • オンライン
    • POS
  • 製品カテゴリー別
    • キッチン家電
    • その他家電製品(テレビ、携帯電話、ノートパソコン、タブレットなど)
    • ファッション・パーソナルケア
    • ヘルスケア
    • その他製品
  • 地域別内訳
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
    • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • フランス
      • ロシア
      • スペイン
      • スウェーデン
      • その他の欧州地域
    • アジア太平洋地域
      • インド
      • 中国
      • 日本
      • オーストラリア
      • ニュージーランド
      • その他アジア太平洋地域
    • ラテンアメリカ
      • メキシコ
      • ブラジル
      • その他のラテンアメリカ地域
    • 世界のその他の地域

第6章 競合情勢

  • 市場集中度の概要
  • 企業プロファイル
    • Affirm, Inc.
    • Afterpay
    • PayPal Holdings, Inc.
    • Klarna Inc.
    • Sezzle
    • Splitit
    • Perpay Inc.
    • Openpay
    • Quadpay, Inc.
    • LatitudePay*

第7章 市場機会と今後の動向

第8章 免責事項および米国について

目次
Product Code: 90705

The Buy Now Pay Later Market is projected to register a CAGR of 22.4% during the forecast period 2022- 2027.

Buy now, pay later (BNPL) solutions, which allow consumers to pay in interest-free installments, fixed payment schedule, zero-interest, and fast approval options for customers looking to make purchases. This allows customers to spend more than they can with other payment methods.

Buy Now Pay Later (BNPL) provides a payment option for customers to make purchases online and at stores without having to pay the complete amount at once. BNPL solutions offer monthly or bi-weekly payments to enable easy purchases. The increasing awareness about digital payment has provided growth for installments-based payment methods.

BNPL Solution has increased among Millennials and Generation Z customers as they look for a convenient budgeting tool. The popularity of the buy now, pay later (BNPL)service has surged after the Global pandemic as the need for splitting the price over a period for online shopping has increased. Various platforms like Klarna, PayPal, Afterpay have stated offering BNPL services.

Key Market Trends

Increase in Adoption of Online Payment Methods Among the People

The increase in the adoption of online payment methods among people across the world is accelerating the growth of the buy now pay later payment market. The availability of high-speed internet connectivity, the surge in smartphone penetration, and the rise in awareness about digital payment services are some of the important factors that boost the adoption of online payment technology among people. The high number of internet users in the region is further expected to create growth opportunities for the market.

Numerous businesses, including small & medium-sized businesses across the globe, are expected to focus on adopting the fastest-growing online payment methods, and thus the increase in digital payment transactions among developing nations such as China, Japan, and India is boosting the digital transaction and buy now pay later market.

Asia Pacific is going to dominate the BNPL Market

BNPL services in Sweden and Germany are larger than their market in United States. Northwestern Europe is a predominant market for BNPL services. Australia and New Zealand also have BNPL services holding considerable market share in online shopping payments. BNPL payment industry in the Asia Pacific has recorded strong growth over the last year through the increase in e-commerce penetration.

Asia is home to the leading BNPL companies in the world. Countries such as Australia, India, China, Singapore, Indonesia, and Malaysia recorded strong demand for BNPL payment options in this period.

BNPL trend is becoming popular across the region as it enables customers to access credit and defer payments. The growing mobile internet penetration in the region is further expected to create growth opportunities for the regional market over the forecast period.

Competitive Landscape

The market is moderately fragmented. Buy now pay later is a useful service for both customers and merchants. BNPL is becoming an increasingly popular method for payment by customers to make purchases in-stores and online.

Many retailers are focusing on accepting these point-of-sale and online installment loans as payment methods, thereby creating growth opportunities for the BNPL solution providers. The growing e-commerce industry is further expected to drive market growth over the forecast period.

The major players covered in the buy now pay later market report are Afterpay, Affirm, Inc., Klarna Inc., Paypal, Sezzle, etc.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1 Study Deliverables
  • 2.2 Study Assumptions
  • 2.3 Analysis Methodology
  • 2.4 Research Phases

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
    • 4.1.1 Prominence of E-commerce - B2B vs B2C markets Across The Globe
    • 4.1.2 A Spotlight on Spending Behaviour of Online Shopping Platforms
  • 4.2 Market Drivers (Covid Imposed Lockdowns made BNPL more popular than ever, lack of credit cards/ bad credit scores of buyers, etc)
  • 4.3 Market Challenges (BNPL can have similar impact of credit card debts)
  • 4.4 Key Trends Impacting The Market
  • 4.5 A Deepdive into Demographics of Consumers Preferring BNPL
  • 4.6 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.6.1 Threat of New Entrants
    • 4.6.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.6.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.6.4 Threat of Substitute Products
    • 4.6.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.7 PESTLE Analysis
  • 4.8 Impact of Covid-19 on the market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Application
    • 5.1.1 Online
    • 5.1.2 POS
  • 5.2 By Product Category
    • 5.2.1 Kitchen Appliances
    • 5.2.2 Other Electronic Appliances (TVs, Mobiles, Laptops, Tablets, etc)
    • 5.2.3 Fashion and Personal Care
    • 5.2.4 Healthcare
    • 5.2.5 Other Products
  • 5.3 By Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 US
      • 5.3.1.2 Canada
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Germany
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Russia
      • 5.3.2.5 Spain
      • 5.3.2.6 Sweden
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 India
      • 5.3.3.2 China
      • 5.3.3.3 Japan
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 New Zealand
      • 5.3.3.6 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 Latin America
      • 5.3.4.1 Mexico
      • 5.3.4.2 Brazil
      • 5.3.4.3 Rest of Latin America
    • 5.3.5 Rest of The World

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 Affirm, Inc.
    • 6.2.2 Afterpay
    • 6.2.3 PayPal Holdings, Inc.
    • 6.2.4 Klarna Inc.
    • 6.2.5 Sezzle
    • 6.2.6 Splitit
    • 6.2.7 Perpay Inc.
    • 6.2.8 Openpay
    • 6.2.9 Quadpay, Inc.
    • 6.2.10 LatitudePay*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER AND ABOUT US