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市場調査レポート
商品コード
1282910

BNPL(Buy Now Pay Later)市場- 世界の市場規模、シェア、動向分析、機会、予測レポート、2019-2029年、チャネル別、企業規模別(大企業、中小企業)、用途別、エンドユーザー別、地域別

Buy Now Pay Later Market - Global Size, Share, Trend Analysis, Opportunity and Forecast Report, 2019-2029, Segmented By Channel ; By Enterprise Size (Large Enterprises, Small & Mid-size Enterprises ); By Application ; By End User ; By Region

出版日: | 発行: Blueweave Consulting | ページ情報: 英文 400 Pages | 納期: 2~3営業日

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BNPL(Buy Now Pay Later)市場- 世界の市場規模、シェア、動向分析、機会、予測レポート、2019-2029年、チャネル別、企業規模別(大企業、中小企業)、用途別、エンドユーザー別、地域別
出版日: 2023年05月25日
発行: Blueweave Consulting
ページ情報: 英文 400 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

世界のBNPL(Buy Now Pay Later)市場規模が4倍以上に拡大、2029年までに868億5,000万米ドルに達する

世界のBNPL(Buy Now Pay Later)市場は、分割払いに対する需要の高まり、小売業者による代替融資オプションの採用の増加、便利で手頃な価格という特徴から、活況を呈しています。

戦略コンサルティング・市場調査の大手であるBlueWeave Consultingは、最近の調査で、2022年の世界のBNPL(buy now pay later)市場規模を205億4,000万米ドルと推定しました。BlueWeaveは、世界のBNPL市場規模は2023年から2029年の予測期間中にCAGR 22.8%で堅調に成長し、2029年には868億5,000万米ドルに達すると予測しています。分割払いに対する需要の高まり、小売業者による代替融資オプションの採用の増加、Buy Now Pay Laterモデルの便利で手頃な価格は、市場成長を促進する主な要因の一部です。さらに、高額なスマートフォンやノートパソコンの購入、学費や文房具の支払い、食堂の支払いなど、いくつかの特典があることから、若者の間で後払い決済技術の採用が増加しており、世界の後払い決済(BNPL)市場の成長をさらに加速させると思われます。ZestMoneyの調査によると、2022年1月、BNPLはあらゆる年齢層の人々に好まれる選択肢として浮上し、顧客の最年少は18歳、最年長は66歳でした。また、この世論調査では、ティア1・2都市の男性はライフスタイルやファッションに、ティア1・2都市の女性はスキルアップやエレクトロニクスのためのEdtechコースの改善に多くのお金を費やしていることがわかっています。

機会:小売業者によるBNPL(Buy Now Pay Later)の採用拡大

オンライン・プラットフォームは、買い物をより便利にし、非接触型にしました。購入はすべてインターネット上で行われます。一定額以上の購入の場合、オンライン・プラットフォームではEMI支払いオプションは提供されないです。BNPLモデルはeコマース分野特有のものです。eコマースブームの結果、ハイエンド商品のオンラインショッピング利用者が増加しています。オンライン・プラットフォームは、伝統的な企業の市場シェアを侵食していました。オンライン流通プラットフォームに対抗するため、BNPL(Buy Now Pay Later)戦略を導入する小売企業が増えています。BNPL(Buy Now Pay Later)は、これまで価格帯が合わなかったものをより多くの人が購入できるようにすることで、顧客数を増やすことに貢献しています。顧客の増加は売上の増加につながります。したがって、小売業者によるBNPL(Buy Now Pay Later)の導入が進めば、市場成長の機会が十分に生まれると期待されます。

課題:BNPL(Buy Now Pay Later)モデルの統合には費用がかかる

BNPL(Buy Now Pay Later)の統合にはコストがかかるため、今後数年間の市場成長の妨げになる可能性があります。最も重要な要因のひとつは、統合プロセスを支援するための専門的なテクノロジーとインフラの必要性です。BNPLプロバイダーは、高度なソフトウェアとアルゴリズムを使用して、信用リスクの評価、取引の処理、リアルタイムの承認と支払いの選択を提供します。これらの技術を加盟店の既存技術と統合するのは、困難で時間がかかるかもしれないです。統合にかかるコストを引き上げる可能性のあるもう一つの側面は、規制遵守の要件です。BNPLプロバイダーには、データ保護、マネーロンダリング防止、消費者保護規制など、さまざまな規制義務が適用されます。BNPLプロバイダーと統合するには、加盟店のシステムがこれらの基準に準拠していることを確認する必要があり、統合コストが上昇する可能性があります。これらの要因は、世界のBNPL(Buy Now Pay Later)市場の成長を制限すると予想されます。

COVID-19が世界のBNPL(Buy Now Pay Later)市場に与える影響

COVID-19の大流行は、世界のBNPL(Buy Now Pay Later)市場の規模に大きな影響を与えました。COVID-19の大流行時には、コロナウイルスの蔓延を抑えるためにオンラインで買い物をする消費者が急増したため、市場は劇的に成長しました。さらに、VisaやMastercardといった大手決済ソリューション・プロバイダーが、手頃な価格の分割払いファイナンス・サービスを提供するための提携を発表したことも、パンデミック発生時の市場成長を加速させました。さらに、医療、高級電子製品のコスト、オンライン決済サービスの利用に対する顧客の支出の増加も、COVID-19の流行期に市場の成長を促進する重要な要因となっています。

世界のBNPL(Buy Now Pay Later)市場- チャネル別:

チャネル別に見ると、世界のBNPL(Buy Now Pay Later)市場はオンライン・セグメントとPOSセグメントに分けられます。オンライン・チャネル・セグメントが市場を独占し、世界収益の大きなシェアを占めています。世界中の複数の企業が、パンデミック後の復活計画の一環として、BNPL(Buy Now Pay Later)のような急成長中のオンライン決済オプションの採用に注力する契約を結んでいます。例えば、BNPLソリューション・プロバイダーであるUplift, Inc.は、2021年8月にオールインワンの旅行予約サイトであるTripsterと関係を確立しました。

世界のBNPL(Buy Now Pay Later)市場- アプリケーション別:

BNPL(Buy Now Pay Later)の世界市場は、用途別に小売、メディア&エンターテインメント、ヘルスケア&ウェルネス、自動車、ホームセンター、その他に区分されます。ヘルスケア&ウェルネスは、慢性心疾患、がん、心血管障害など様々な深刻な症状に対する治療費の上昇により、予測期間中に最も急成長するアプリケーション・セグメントになると予想されます。さらに、COVID-19パンデミックに罹患する人々が増加し、治療に対する需要も増加するにつれて、世界中の人々がBNPL(Buy Now Pay Later)サービスを利用するようになっており、ヘルスケア産業におけるBNPL(Buy Now Pay Later)市場にとって有利な機会となることが期待されています。

世界のBNPL(Buy Now Pay Later)市場-地域別:

世界のBNPL(Buy Now Pay Later)市場は北米地域が支配的です。予測期間中、北米が大きなシェアを占めると予想されます。顧客がクレジットを取得し、支払いを繰り延べることができるため、後払い購入の動向は同地域全体に広がっています。さらに、ミレニアル世代とZ世代の買い物客が、この地域でのBuy Now Pay Laterソリューションの採用を促進しています。同地域ではモバイルインターネットの普及が進んでおり、予測期間を通じて同地域の業界にさらなる潜在的な可能性が生まれる可能性が高いです。

競合情勢:

世界のBNPL(Buy Now Pay Later)市場は競争が激しく、各プレイヤーはより大きな市場シェアを獲得しようと絶えず競争しています。主要プレーヤーは、Affirm Holdings Inc.、Afterpay、Klarna Bank AB、Laybuy Group Holdings Limited、PayPal Holdings Inc.、Payl8r(Social Money Ltd)、Perpay Table、LazyPay、Sezzle、Splititです。各プレイヤーが採用している主なマーケティング戦略は、顧客リーチを拡大し、市場全体における競争優位性を獲得するための施設拡大、市場の多様化、提携、協力、パートナーシップ、買収です。

本レポートの詳細な分析により、成長の可能性、今後の動向、世界のBNPL(Buy Now Pay Later)市場の統計に関する情報を提供します。また、総市場規模の予測を促進する要因も取り上げています。当レポートは、世界のBNPL(Buy Now Pay Later)市場の最新技術動向と業界考察を提供し、意思決定者が健全な戦略的意思決定を行えるよう支援します。さらに、市場の成長促進要因・課題・競争力についても分析しています。

目次

第1章 調査の枠組み

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 世界BNPL(Buy Now Pay Later)市場の洞察

  • 業界のバリューチェーン分析
  • DROC分析
    • 成長の原動力
      • 市場全体でデジタル化が進む
      • オンライン支払い方法の採用の増加
    • 抑制要因
      • 複数の支払いオプションの高可用性
      • 返済が遅れると高額な延滞金が発生する
    • 機会
      • 小売業者別採用の増加
      • 消費者の間でスマートフォンの普及が進む
    • 課題
      • これらのサービスに関する認識が不足している
      • BPNLの統合にはコストがかかる
  • 技術の進歩/最近の開発
  • 規制の枠組み
  • ポーターのファイブフォース分析

第4章 世界BNPL(Buy Now Pay Later)市場概要

  • 市場規模と予測、2019~2029年
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • チャンネル別
      • オンライン
      • POS
    • 企業規模別
      • 大企業
      • 中小企業
    • 用途別
      • アクセス制御
      • 勤怠管理
      • 本人確認
      • 国境警備隊
      • その他
    • エンドユーザー別
      • 小売品
      • メディアとエンターテイメント
      • ヘルスケアとウェルネス
      • 自動車
      • 家の修繕
      • その他
    • 地域別
      • 北米
      • 欧州
      • アジア太平洋(APAC)
      • ラテンアメリカ(LATAM)
      • 中東およびアフリカ(MEA)

第5章 北米のBNPL(Buy Now Pay Later)市場

  • 市場規模と予測、2019~2029年
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • チャンネル別
    • 企業規模別
    • 用途別
    • エンドユーザー別
    • 国別
      • 米国
      • カナダ

第6章 欧州のBNPL(Buy Now Pay Later)市場

  • 市場規模と予測、2019~2029年
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • チャンネル別
    • 企業規模別
    • 用途別
    • エンドユーザー別
    • 国別
      • ドイツ
      • 英国
      • イタリア
      • フランス
      • スペイン
      • ベルギー
      • ロシア
      • オランダ
      • その他欧州

第7章 アジア太平洋BNPL(Buy Now Pay Later)市場

  • 市場規模と予測、2019~2029年
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • チャンネル別
    • 企業規模別
    • 用途別
    • エンドユーザー別
    • 国別
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • 韓国
      • オーストラリアとニュージーランド
      • インドネシア
      • マレーシア
      • シンガポール
      • ベトナム
      • APACのその他諸国

第8章 ラテンアメリカBNPL(Buy Now Pay Later)市場

  • 市場規模と予測、2019~2029年
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • チャンネル別
    • 企業規模別
    • 用途別
    • エンドユーザー別
    • 国別
      • ブラジル
      • メキシコ
      • アルゼンチン
      • ペルー
      • 中南米の残りの地域

第9章 中東およびアフリカBNPL(Buy Now Pay Later)市場

  • 市場規模と予測、2019~2029年
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • チャンネル別
    • 企業規模別
    • 用途別
    • エンドユーザー別
    • 国別
      • サウジアラビア
      • アラブ首長国連邦
      • カタール
      • クウェート
      • 南アフリカ
      • ナイジェリア
      • アルジェリア
      • MEAの残りの部分

第10章 競合情勢

  • 主要企業とその製品のリスト
  • 世界の今すぐ購入、後払い(BNPL)市場シェア分析、2022年
  • 動作パラメータ別競合ベンチマーキング
  • 主要な戦略的展開(合併、買収、パートナーシップなど)

第11章 COVID-19の影響

第12章 企業プロファイル(会社概要、財務マトリックス、競合情勢、主要な人材、主要な競合、連絡先住所、戦略的展望、 SWOT分析)

  • Affirm Holdings Inc.
  • Afterpay
  • Klarna Bank AB
  • Laybuy Group Holdings Limited
  • PayPal Holdings Inc.
  • Payl8r(Social Money Ltd.)
  • Perpay Table,
  • LazyPay
  • Sezzle
  • Splitit
  • Other Prominent Players

第13章 主要な戦略的推奨事項

第14章 調査手法

  • 定性的調査
    • 一次および2次調査
  • 定量的調査
  • 市場内訳とデータの三角測量
    • 2次調査
    • 1次調査
  • 1次調査回答者の地域別内訳
  • 前提と制限
目次
Product Code: BWC23413

Global Buy Now Pay Later (BNPL) Market Size Zooming More Than 4X to Reach USD 86.85 Billion by 2029

Global buy now pay later (BNPL) market is flourishing due to the increasing demand for installment-based payments, the rising adoption of alternate financing options by retailers, and the convenient and affordable nature.

BlueWeave Consulting, a leading strategic consulting and market research firm, in its recent study, estimated the global buy now pay later (BNPL) market size at USD 20.54 billion in 2022. BlueWeave expects the global buy now pay later (BNPL) market size to grow at a robust CAGR of 22.8% during the forecast period between 2023 and 2029 reaching a value of USD 86.85 billion by 2029. The increasing demand for installment-based payments, the rising adoption of alternate financing options by retailers, and the convenient and affordable nature of the buy now pay later model are some of the major which will likely propel the market growth. In addition, the increase in the adoption of buy now pay later payment technology among the youth as it offers several benefits, such as buying high-cost smartphones & laptops, paying tuition fees & stationery products, and paying canteen bills, will further accelerate the growth of the global buy now pay later (BNPL) market. According to a ZestMoney survey, in January 2022, BNPL emerged as the favorite choice for people of all ages, with the youngest client being 18 years old and the oldest being 66. The poll also discovered that men in Tier 1 and 2 cities spent a lot of money on lifestyle and fashion, while women in Tier 1 and 2 cities spent a lot of money on improving their edtech courses for upskilling and electronics.

Opportunity: Increasing adoption of buy now pay later by retailers

Online platforms made shopping more convenient and no-contact. All purchases were made on the Internet. On purchases over a certain amount, online platforms do not offer EMI payment options. The BNPL model is unique to the e-commerce sector. There has been a rise in online shoppers for high-end products as a result of the e-commerce boom. Online platforms were eroding the market share of traditional firms. A rising number of retailers are implementing the buy now pay later strategy to compete with online distribution platforms. Buy now pay later is assisting them in increasing their customer base by allowing more people to purchase things that were previously out of their price range. The increase in customers leads to an increase in sales. Therefore, increasing the adoption of buy now pay later by retailers I expected to create ample opportunities for market growth.

Challenge: Expensive integration of buy now pay later model

Integration of buy now pay later can be expensive, which may hamper the growth of the market in the coming years. One of the most important factors is the requirement for specialized technology and infrastructure to assist the integration process. BNPL providers assess credit risk, handle transactions, and offer real-time approval and payment choices using sophisticated software and algorithms. Integrating these technologies with the merchant's existing technology might be difficult and time-consuming. Another aspect that might raise the cost of integration is the requirement for regulatory compliance. A variety of regulatory obligations apply to BNPL providers, including data protection, anti-money laundering, and consumer protection regulations. Integrating with a BNPL provider necessitates merchants ensure that their systems are compliant with these standards, which can increase the cost of integration. These factors are anticipated to limit the growth of the global buy now pay later (BNPL) market.

Impact of COVID-19 on the Global Buy Now Pay Later (BNPL) Market

The COVID-19 pandemic had a significant impact on the size of the global buy now pay later market. The market grew dramatically during the COVID-19 pandemic, due to a spike in the number of consumers purchasing things online to limit the widespread of the coronavirus. Furthermore, major payment solution providers such as Visa and Mastercard announced a collaboration to offer affordable installment financing services, which accelerated the market growth during the pandemic outbreak. Furthermore, an increase in customer spending on health care, the cost of luxury electronic products, and in the use of online payment services is also an important factor driving the growth of the market during the COVID-19 outbreak.

Global Buy Now Pay Later (BNPL) Market - By Channel:

Based on channel, the global buy now pay later (BNPL) market is split into online and POS segments. The online channel segment dominated the market and accounted for a significant share of the global revenue. Several firms across the world are signing agreements to focus on the adoption of the fastest-growing online payment options, such as buy now pay later, as part of their post-pandemic resurgence plans. For instance, Uplift, Inc., a BNPL solution provider, established a relationship with Tripster, an all-in-one trip booking site, in August 2021.

Global Buy Now Pay Later (BNPL) Market - By Application:

Based on application, the global buy now pay later (BNPL) market is segmented into retail goods, media & entertainment, healthcare & wellness, automotive, home improvement, and others. Healthcare & wellness is expected to be the fastest-growing application segment during the forecast period, due to rising treatment costs for various severe conditions such as chronic heart disease, cancer, and cardiovascular disorders. Furthermore, as there increased number of people affected with COVID-19 pandemic, as does the demand for treatment, people all over the world are turning to buy now pay later services, which is expected to be a lucrative opportunity for the buy now pay later market in the healthcare industry.

Global Buy Now Pay Later (BNPL) Market - By Region:

The global buy now pay later (BNPL) market is dominated by the North America region. North America is expected to hold a significant share during the forecast period. The buy now pay later trend is gaining traction throughout the region, as it allows clients to get credit and defer payments. Furthermore, millennial and Gen Z shoppers are driving the region's adoption of buy now pay later solutions. The region's increasing mobile internet adoption is likely to generate further potential prospects for the regional industry throughout the forecast period.

Competitive Landscape:

The global buy now pay later (BNPL) market is highly competitive, with all the players continually competing to gain a larger market share. The key players are Affirm Holdings Inc., Afterpay, Klarna Bank AB, Laybuy Group Holdings Limited, PayPal Holdings Inc., Payl8r (Social Money Ltd), Perpay Table, LazyPay, Sezzle, and Splitit. The key marketing strategies adopted by the players are facility expansion, product diversification, alliances, collaborations, partnerships, and acquisition to expand their customer reach and gain a competitive edge in the overall market.

The report's in-depth analysis provides information about growth potential, upcoming trends, and the Global Buy Now Pay Later (BNPL) Market statistics. It also highlights the factors driving forecasts of total market size. The report promises to provide recent technology trends in the Global Buy Now Pay Later (BNPL) Market along with industry insights to help decision-makers make sound strategic decisions. Furthermore, the report also analyses the growth drivers, challenges, and competitive dynamics of the market.

Table of Contents

1. Research Framework

  • 1.1. Research Objective
  • 1.2. Product Overview
  • 1.3. Market Segmentation

2. Executive Summary

3. Global Buy Now Pay Later (BNPL) Market Insights

  • 3.1. Industry Value Chain Analysis
  • 3.2. DROC Analysis
    • 3.2.1. Growth Drivers
      • 3.2.1.1. Growing digitization in overall market
      • 3.2.1.2. Increase in Adoption of Online Payment Methods
    • 3.2.2. Restraints
      • 3.2.2.1. High availability of multiple payment options
      • 3.2.2.2. High late fee charges on delayed repayment
    • 3.2.3. Opportunity
      • 3.2.3.1. Increasing adoption by retailers
      • 3.2.3.2. Increasing adoption of smartphone among consumers
    • 3.2.4. Challenges
      • 3.2.4.1. Lack awareness regarding these services
      • 3.2.4.2. Integration of BPNL is expensive
  • 3.3. Technology Advancements/Recent Developments
  • 3.4. Regulatory Framework
  • 3.5. Porter's Five Forces Analysis
    • 3.5.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 3.5.2. Bargaining Power of Buyers
    • 3.5.3. Threat of New Entrants
    • 3.5.4. Threat of Substitutes
    • 3.5.5. Intensity of Rivalry

4. Global Buy Now Pay Later (BNPL) Market Overview

  • 4.1. Market Size & Forecast, 2019-2029
    • 4.1.1. By Value (USD Million)
  • 4.2. Market Share and Forecast
    • 4.2.1. By Channel
      • 4.2.1.1. Online
      • 4.2.1.2. POS
    • 4.2.2. By Enterprise Size
      • 4.2.2.1. Large Enterprises
      • 4.2.2.2. Small & Medium Enterprises
    • 4.2.3. By Application
      • 4.2.3.1. Access Control
      • 4.2.3.2. Time and Attendance Management
      • 4.2.3.3. Identity Verification
      • 4.2.3.4. Border Control
      • 4.2.3.5. Others
    • 4.2.4. By End User
      • 4.2.4.1. Retail Goods
      • 4.2.4.2. Media & Entertainment
      • 4.2.4.3. Healthcare & Wellness
      • 4.2.4.4. Automotive
      • 4.2.4.5. Home Improvement
      • 4.2.4.6. Others
    • 4.2.5. By Region
      • 4.2.5.1. North America
      • 4.2.5.2. Europe
      • 4.2.5.3. Asia Pacific (APAC)
      • 4.2.5.4. Latin America (LATAM)
      • 4.2.5.5. Middle East and Africa (MEA)

5. North America Buy Now Pay Later (BNPL) Market

  • 5.1. Market Size & Forecast, 2019-2029
    • 5.1.1. By Value (USD Million)
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Channel
    • 5.2.2. By Enterprise Size
    • 5.2.3. By Application
    • 5.2.4. By End User
    • 5.2.5. By Country
      • 5.2.5.1. United States
      • 5.2.5.1.1. By Channel
      • 5.2.5.1.2. By Enterprise Size
      • 5.2.5.1.3. By Application
      • 5.2.5.1.4. By End User
      • 5.2.5.2. Canada
      • 5.2.5.2.1. By Channel
      • 5.2.5.2.2. By Enterprise Size
      • 5.2.5.2.3. By Application
      • 5.2.5.2.4. By End User

6. Europe Buy Now Pay Later (BNPL) Market

  • 6.1. Market Size & Forecast, 2019-2029
    • 6.1.1. By Value (USD Million)
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Channel
    • 6.2.2. By Enterprise Size
    • 6.2.3. By Application
    • 6.2.4. By End User
    • 6.2.5. By Country
      • 6.2.5.1. Germany
      • 6.2.5.1.1. By Channel
      • 6.2.5.1.2. By Enterprise Size
      • 6.2.5.1.3. By Application
      • 6.2.5.1.4. By End User
      • 6.2.5.2. United Kingdom
      • 6.2.5.2.1. By Channel
      • 6.2.5.2.2. By Enterprise Size
      • 6.2.5.2.3. By Application
      • 6.2.5.2.4. By End User
      • 6.2.5.3. Italy
      • 6.2.5.3.1. By Channel
      • 6.2.5.3.2. By Enterprise Size
      • 6.2.5.3.3. By Application
      • 6.2.5.3.4. By End User
      • 6.2.5.4. France
      • 6.2.5.4.1. By Channel
      • 6.2.5.4.2. By Enterprise Size
      • 6.2.5.4.3. By Application
      • 6.2.5.4.4. By End User
      • 6.2.5.5. Spain
      • 6.2.5.5.1. By Channel
      • 6.2.5.5.2. By Enterprise Size
      • 6.2.5.5.3. By Application
      • 6.2.5.5.4. By End User
      • 6.2.5.6. Belgium
      • 6.2.5.6.1. By Channel
      • 6.2.5.6.2. By Enterprise Size
      • 6.2.5.6.3. By Application
      • 6.2.5.6.4. By End User
      • 6.2.5.7. Russia
      • 6.2.5.7.1. By Channel
      • 6.2.5.7.2. By Enterprise Size
      • 6.2.5.7.3. By Application
      • 6.2.5.7.4. By End User
      • 6.2.5.8. The Netherlands
      • 6.2.5.8.1. By Channel
      • 6.2.5.8.2. By Enterprise Size
      • 6.2.5.8.3. By Application
      • 6.2.5.8.4. By End User
      • 6.2.5.9. Rest of Europe
      • 6.2.5.9.1. By Channel
      • 6.2.5.9.2. By Enterprise Size
      • 6.2.5.9.3. By Application
      • 6.2.5.9.4. By End User

7. Asia Pacific Buy Now Pay Later (BNPL) Market

  • 7.1. Market Size & Forecast, 2019-2029
    • 7.1.1. By Value (USD Million)
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Channel
    • 7.2.2. By Enterprise Size
    • 7.2.3. By Application
    • 7.2.4. By End User
    • 7.2.5. By Country
      • 7.2.5.1. China
      • 7.2.5.1.1. By Channel
      • 7.2.5.1.2. By Enterprise Size
      • 7.2.5.1.3. By Application
      • 7.2.5.1.4. By End User
      • 7.2.5.2. India
      • 7.2.5.2.1. By Channel
      • 7.2.5.2.2. By Enterprise Size
      • 7.2.5.2.3. By Application
      • 7.2.5.2.4. By End User
      • 7.2.5.3. Japan
      • 7.2.5.3.1. By Channel
      • 7.2.5.3.2. By Enterprise Size
      • 7.2.5.3.3. By Application
      • 7.2.5.3.4. By End User
      • 7.2.5.4. South Korea
      • 7.2.5.4.1. By Channel
      • 7.2.5.4.2. By Enterprise Size
      • 7.2.5.4.3. By Application
      • 7.2.5.4.4. By End User
      • 7.2.5.5. Australia & New Zealand
      • 7.2.5.5.1. By Channel
      • 7.2.5.5.2. By Enterprise Size
      • 7.2.5.5.3. By Application
      • 7.2.5.5.4. By End User
      • 7.2.5.6. Indonesia
      • 7.2.5.6.1. By Channel
      • 7.2.5.6.2. By Enterprise Size
      • 7.2.5.6.3. By Application
      • 7.2.5.6.4. By End User
      • 7.2.5.7. Malaysia
      • 7.2.5.7.1. By Channel
      • 7.2.5.7.2. By Enterprise Size
      • 7.2.5.7.3. By Application
      • 7.2.5.7.4. By End User
      • 7.2.5.8. Singapore
      • 7.2.5.8.1. By Channel
      • 7.2.5.8.2. By Enterprise Size
      • 7.2.5.8.3. By Application
      • 7.2.5.8.4. By End User
      • 7.2.5.9. Vietnam
      • 7.2.5.9.1. By Channel
      • 7.2.5.9.2. By Enterprise Size
      • 7.2.5.9.3. By Application
      • 7.2.5.9.4. By End User
      • 7.2.5.10. Rest of APAC
      • 7.2.5.10.1. By Channel
      • 7.2.5.10.2. By Enterprise Size
      • 7.2.5.10.3. By Application
      • 7.2.5.10.4. By End User

8. Latin America Buy Now Pay Later (BNPL) Market

  • 8.1. Market Size & Forecast, 2019-2029
    • 8.1.1. By Value (USD Million)
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Channel
    • 8.2.2. By Enterprise Size
    • 8.2.3. By Application
    • 8.2.4. By End User
    • 8.2.5. By Country
      • 8.2.5.1. Brazil
      • 8.2.5.1.1. By Channel
      • 8.2.5.1.2. By Enterprise Size
      • 8.2.5.1.3. By Application
      • 8.2.5.1.4. By End User
      • 8.2.5.2. Mexico
      • 8.2.5.2.1. By Channel
      • 8.2.5.2.2. By Enterprise Size
      • 8.2.5.2.3. By Application
      • 8.2.5.2.4. By End User
      • 8.2.5.3. Argentina
      • 8.2.5.3.1. By Channel
      • 8.2.5.3.2. By Enterprise Size
      • 8.2.5.3.3. By Application
      • 8.2.5.3.4. By End User
      • 8.2.5.4. Peru
      • 8.2.5.4.1. By Channel
      • 8.2.5.4.2. By Enterprise Size
      • 8.2.5.4.3. By Application
      • 8.2.5.4.4. By End User
      • 8.2.5.5. Rest of LATAM
      • 8.2.5.5.1. By Channel
      • 8.2.5.5.2. By Enterprise Size
      • 8.2.5.5.3. By Application
      • 8.2.5.5.4. By End User

9. Middle East & Africa Buy Now Pay Later (BNPL) Market

  • 9.1. Market Size & Forecast, 2019-2029
    • 9.1.1. By Value (USD Million)
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Channel
    • 9.2.2. By Enterprise Size
    • 9.2.3. By Application
    • 9.2.4. By End User
    • 9.2.5. By Country
      • 9.2.5.1. Saudi Arabia
      • 9.2.5.1.1. By Channel
      • 9.2.5.1.2. By Enterprise Size
      • 9.2.5.1.3. By Application
      • 9.2.5.1.4. By End User
      • 9.2.5.2. UAE
      • 9.2.5.2.1. By Channel
      • 9.2.5.2.2. By Enterprise Size
      • 9.2.5.2.3. By Application
      • 9.2.5.2.4. By End User
      • 9.2.5.3. Qatar
      • 9.2.5.3.1. By Channel
      • 9.2.5.3.2. By Enterprise Size
      • 9.2.5.3.3. By Application
      • 9.2.5.3.4. By End User
      • 9.2.5.4. Kuwait
      • 9.2.5.4.1. By Channel
      • 9.2.5.4.2. By Enterprise Size
      • 9.2.5.4.3. By Application
      • 9.2.5.4.4. By End User
      • 9.2.5.5. South Africa
      • 9.2.5.5.1. By Channel
      • 9.2.5.5.2. By Enterprise Size
      • 9.2.5.5.3. By Application
      • 9.2.5.5.4. By End User
      • 9.2.5.6. Nigeria
      • 9.2.5.6.1. By Channel
      • 9.2.5.6.2. By Enterprise Size
      • 9.2.5.6.3. By Application
      • 9.2.5.6.4. By End User
      • 9.2.5.7. Algeria
      • 9.2.5.7.1. By Channel
      • 9.2.5.7.2. By Enterprise Size
      • 9.2.5.7.3. By Application
      • 9.2.5.7.4. By End User
      • 9.2.5.8. Rest of MEA
      • 9.2.5.8.1. By Channel
      • 9.2.5.8.2. By Enterprise Size
      • 9.2.5.8.3. By Application
      • 9.2.5.8.4. By End User

10. Competitive Landscape

  • 10.1. List of Key Players and Their Offerings
  • 10.2. Global Buy Now Pay Later (BNPL) Market Share Analysis, 2022
  • 10.3. Competitive Benchmarking, By Operating Parameters
  • 10.4. Key Strategic Developments (Mergers, Acquisitions, Partnerships, etc.)

11. Impact of Covid-19 on India Worm Gear Reducers Market

12. Company Profile (Company Overview, Financial Matrix, Competitive Landscape, Key Personnel, Key Competitors, Contact Address, Strategic Outlook, SWOT Analysis)

  • 12.1. Affirm Holdings Inc.
  • 12.2. Afterpay
  • 12.3. Klarna Bank AB
  • 12.4. Laybuy Group Holdings Limited
  • 12.5. PayPal Holdings Inc.
  • 12.6. Payl8r (Social Money Ltd.)
  • 12.7. Perpay Table,
  • 12.8. LazyPay
  • 12.9. Sezzle
  • 12.10. Splitit
  • 12.11. Other Prominent Players

13. Key Strategic Recommendations

14. Research Methodology

  • 14.1. Qualitative Research
    • 14.1.1. Primary & Secondary Research
  • 14.2. Quantitative Research
  • 14.3. Market Breakdown & Data Triangulation
    • 14.3.1. Secondary Research
    • 14.3.2. Primary Research
  • 14.4. Breakdown of Primary Research Respondents, By Region
  • 14.5. Assumptions & Limitations