デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1477238

Buy Now Pay Later(BNPL)プラットフォーム市場:チャネル別、企業タイプ別、カテゴリー別(銀行、金融サービス・保険、家電、ファッション・衣料品、ヘルスケア、小売、メディア・エンターテインメント、その他)、地域別

Buy Now Pay Later Platforms Market, By Channel, By Enterprise Type, By Category (Banking, Financial Services and Insurance, Consumer Electronics, Fashion & Garment, Healthcare, Retail, Media and Entertainment, and Others, By Geography

出版日: | 発行: Coherent Market Insights | ページ情報: 英文 155 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=147.72円
Buy Now Pay Later(BNPL)プラットフォーム市場:チャネル別、企業タイプ別、カテゴリー別(銀行、金融サービス・保険、家電、ファッション・衣料品、ヘルスケア、小売、メディア・エンターテインメント、その他)、地域別
出版日: 2024年04月03日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 155 Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

Buy Now Pay Laterプラットフォーム市場の2024年の市場規模は346億6,000万米ドルと推定され、2031年には1,421億5,000万米ドルに達すると予測され、2024年から2031年までの年間平均成長率(CAGR)は22.3%で成長する見込みです。

レポート範囲 レポート詳細
基準年 2023 2024年の市場規模 346億6,000万米ドル
実績データ 2019年から2023年まで 予測期間 2024年から2031年まで
予測期間2024年から2031年 CAGR: 22.30% 2031年の価値予測 1,421億5,000万米ドル
図1.Buy Now Pay Laterプラットフォーム市場シェア(%)、地域別、2024年
Buy Now Pay Later Platforms Market-IMG1

Buy Now Pay Laterプラットフォーム市場は、ここ数年で大きく成長しています。こうしたプラットフォームは、消費者が商品を購入し、一定期間にわたって無利子で代金を支払うという柔軟性を提供します。これは、消費者の消費力を高めると同時に、加盟店の売上を促進しています。Buy Now Pay Laterサービスは、従来のクレジットと現金やカードのような支払いオプションの間の重要なギャップを埋めるものです。従来のローンに比べ、よりシンプルな条件と短い返済期限で、即座にクレジット承認が得られます。複数のBNPL企業が登場し、主にモバイルアプリやウェブプラットフォームを通じて革新的な決済ソリューションを提供しています。eコマースの普及と顧客直販ブランドの成長は、BNPLサービスの採用を加速させています。

市場力学:

後払いオプションに対する消費者の嗜好の高まりが、Buy Now Pay Laterプラットフォーム市場を推進する主な要因となっています。これらのプラットフォームは、一括払いのコストをなくすことで、購入をより手頃なものにします。オンラインショッピングと金融技術の成長により、新たな支払い選択肢が可能になった。若い労働人口の増加という好意的な人口動態は、顧客基盤を拡大しています。しかし、使い過ぎや負債リスクに対する懸念が足かせとなっています。詐欺やセキュリティの問題も市場成長の課題となっています。銀行、加盟店、スマートフォン・メーカーとの戦略的提携により、サービスを多様化する機会があります。新たな小売業態や地域への参入は、市場拡大の余地があります。

本調査の主な特徴

  • 本レポートでは、世界のBuy Now Pay Laterプラットフォーム市場を詳細に分析し、2023年を基準年とした予測期間(2024年~2031年)の市場規模および複合年間成長率(CAGR %)を掲載しています。
  • また、さまざまなセグメントにおける潜在的な収益成長機会を明らかにし、この市場に対する魅力的な投資提案のマトリックスについて解説しています。
  • また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の上市や承認、市場動向、地域別の展望、主要企業が採用する競争戦略などに関する主要考察も提供しています。
  • 本レポートでは、企業ハイライト、製品ポートフォリオ、主要ハイライト、業績、戦略などのパラメータに基づいて、世界のBuy Now Pay Laterプラットフォーム市場の主要企業をプロファイルしています。
  • 本レポートからの洞察により、マーケティング担当者や企業の経営陣は、将来の製品発売、タイプアップ、市場拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことができます。
  • この調査レポートは、投資家、サプライヤー、製品メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界のさまざまな利害関係者を対象としています。
  • 利害関係者は、世界のBuy Now Pay Later市場の分析に使用される様々な戦略マトリックスを通じて、意思決定が容易になります。

目次:

第1章 調査の目的と前提条件

  • 調査目的
  • 前提条件
  • 略語

第2章 市場の展望

  • レポートの説明
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー
  • Coherent Opportunity Map(COM)

第3章 市場力学、規制、動向分析

  • 市場力学
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
  • 影響分析
  • 主なハイライト
  • 規制シナリオ
  • 製品の発売/承認
  • PEST分析
  • PORTERの分析
  • 合併と買収のシナリオ

第4章 世界のBuy Now Pay Laterプラットフォーム市場- コロナウイルス(COVID-19)パンデミックの影響

  • COVID-19疫学
  • 供給側と需要側の分析
  • 経済的影響

第5章 世界のBuy Now Pay Laterプラットフォーム市場、チャネル別、2019年-2031年

  • 販売時点管理(POS)
  • オンライン

第6章 世界のBuy Now Pay Laterプラットフォーム市場、企業タイプ別、2019年-2031年

  • 中小企業
  • 大企業

第7章 世界のBuy Now Pay Laterプラットフォーム市場、カテゴリ別、2019年-2031年

  • 銀行、金融サービス、保険(BFSI)
  • 家電
  • ファッション・衣料
  • ヘルスケア
  • 小売り
  • メディアとエンターテイメント
  • その他(旅行・交通、教育、物流)

第8章 世界のBuy Now Pay Laterプラットフォーム市場、地域別、2019年-2031年

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • 欧州
  • 英国
  • ドイツ
  • フランス
  • イタリア
  • ロシア
  • その他欧州
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • インド
  • 日本
  • ASEAN
  • オーストラリア
  • 韓国
  • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • メキシコ
  • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ
  • 南アフリカ
  • GCC諸国
  • その他の中東およびアフリカ

第9章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Affirm, Inc.
    • Afterpay Pty Ltd
    • Atome
    • Flipkart Internet Private Limited
    • Grab Holdings Inc.
    • Hoolah Holdings Pte Ltd.
    • Klarna Inc.
    • LatitudePay Australia Pty Ltd
    • Laybuy Group Holdings Limited.
    • Mastercard International Incorporated
    • Monzo Bank Limited
    • One97 Communications Limited(Paytm)
    • Openpay Pty Ltd.
    • Payl8r(Social Money Ltd.)
    • PayPal Holdings, Inc.
    • Perpay Inc.
    • Sezzle Inc
    • SPLITIT USA INC.
    • Zip Co Limited

第10章 アナリストの見解

  • Wheel of Fortune
  • Analyst View
  • Coherent Opportunity Map

第11章 セクション:

  • 調査手法
  • 出版社について
目次
Product Code: CMI4013

The buy now pay later platforms market is estimated to be valued at US$ 34.66 billion in 2024 and is expected to reach US$ 142.15 billion by 2031, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 22.3% from 2024 to 2031.

Report Coverage Report Details
Base Year: 2023 Market Size in 2024: US$ 34.66 Bn
Historical Data for: 2019 To 2023 Forecast Period: 2024 To 2031
Forecast Period 2024 to 2031 CAGR: 22.30% 2031 Value Projection: US$ 142.15 Bn
Figure 1.Buy Now Pay Later Platforms Market Share (%), By Region, 2024
Buy Now Pay Later Platforms Market - IMG1

The buy now pay later platforms market has seen significant growth over the past few years. These platforms provide consumers the flexibility to purchase goods and pay for them interest-free, over a period of time. This has boosted the spending power of consumers while driving sales for merchants. buy now pay later services fill an important gap between conventional credit and payment options like cash or cards. They offer instant credit approval, with simpler terms and shorter repayment windows compared to traditional loans. Several BNPL players have emerged, providing innovative payment solutions primarily through mobile apps and web platforms. The proliferation of e-commerce and the growth of direct to customer brands have accelerated the adoption of BNPL services.

Market Dynamics:

Rising consumer preference for deferred payment options is a key driver propelling the buy now pay later platforms market. These platforms make purchases more affordable by removing lump sum costs. Growing online shopping and financial technologies have enabled new payment choices. Favorable demographics with N increasing young working population is expanding the customer base. However, concerns around overspending and debt risks act as restraints. Fraud and security issues also challenge the market growth. Opportunities lie in strategic partnerships with banks, merchants, and smartphone makers to diversify services. Entering new retail verticals and geographic regions presents scope for market expansion.

Key Features of the Study:

  • This report provides an in-depth analysis of the global buy now pay later platforms market, and provides market size (US$ Billion) and compound annual growth rate (CAGR %) for the forecast period (2024-2031), considering 2023 as the base year
  • It elucidates potential revenue growth opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market
  • This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approvals, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players
  • It profiles key players in the global buy now pay later platforms market based on the following parameters - company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies
  • Key companies covered as a part of this study include Affirm, Inc., Afterpay Pty Ltd, Atome, Flipkart Internet Private Limited, Grab Holdings Inc., Hoolah Holdings Pte Ltd., Klarna Inc., LatitudePay Australia Pty Ltd, Laybuy Group Holdings Limited., Mastercard International Incorporated, Monzo Bank Limited, One97 Communications Limited (Paytm), Openpay Pty Ltd., Payl8r (Social Money Ltd.), PayPal Holdings, Inc., Perpay Inc., Sezzle Inc, SPLITIT USA INC., and Zip Co Limited
  • Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics
  • The global buy now pay later platform market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts
  • Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global buy now pay later market

Market Segmentation

  • By Channel
    • Point of Sale (POS)
    • Online
  • By Enterprise Type
    • SMEs
    • Large Enterprises
  • By Category
    • Banking, Financial Services and Insurance (BFSI)
    • Consumer Electronics
    • Fashion & Garment
    • Healthcare
    • Retail
    • Media and Entertainment
    • Others (Travel and Transportation, Education, Logistics)
  • By Regional
    • North America
    • Latin America
    • Europe
    • Asia Pacific
    • Middle East & Africa
  • Key Players Insights
    • Affirm, Inc.
    • Afterpay Pty Ltd
    • Atome
    • Flipkart Internet Private Limited
    • Grab Holdings Inc.
    • Hoolah Holdings Pte Ltd.
    • Klarna Inc.
    • LatitudePay Australia Pty Ltd
    • Laybuy Group Holdings Limited.
    • Mastercard International Incorporated
    • Monzo Bank Limited
    • One97 Communications Limited (Paytm)
    • Openpay Pty Ltd.
    • Payl8r (Social Money Ltd.)
    • PayPal Holdings, Inc.
    • Perpay Inc.
    • Sezzle Inc
    • SPLITIT USA INC.
    • Zip Co Limited

Table of Contents:

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Market Snapshot, By Channel
    • Market Snapshot, By Enterprise Type
    • Market Snapshot, By Category
    • Market Snapshot, By Region
  • Coherent Opportunity Map (COM)

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

  • Market Dynamics
    • Drivers
    • Restraints
    • Opportunities
  • Impact Analysis
  • Key Highlights
  • Regulatory Scenario
  • Product Launches/Approvals
  • PEST Analysis
  • PORTER's Analysis
  • Merger and Acquisition Scenario

4. Global Buy Now Pay Later Platforms Market - Impact of Coronavirus (COVID-19) Pandemic

  • COVID-19 Epidemiology
  • Supply Side and Demand Side Analysis
  • Economic Impact

5. Global Buy Now Pay Later Platforms Market, By Channel, 2019-2031, (USD Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2024 and 2031 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2020-2031
    • Segment Trends
  • Point of Sale (POS)
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Online
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)

6. Global Buy Now Pay Later Platforms Market, By Enterprise Type, 2019-2031, (USD Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2024 and 2031 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2020-2031
    • Segment Trends
  • SMEs
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Large Enterprises
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)

7. Global Buy Now Pay Later Platforms Market, By Category, 2019-2031, (USD Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2024 and 2031 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2020-2031
    • Segment Trends
  • Banking, Financial Services and Insurance (BFSI)
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Consumer Electronics
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Fashion & Garment
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Healthcare
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Retail
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Media and Entertainment
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Others (Travel and Transportation, Education, Logistics)
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)

8. Global Buy Now Pay Later Platforms Market, By Region, 2019-2031, (USD Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, By Region, 2024 and 2031 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2020-2031
  • North America
    • Regional Trends
    • Market Size and Forecast, By Channel, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Size and Forecast, By Enterprise Type, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Size and Forecast, By Category, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Share Analysis, By Country, 2024 and 2031 (%)
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
    • Regional Trends
    • Market Size and Forecast, By Channel, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Size and Forecast, By Enterprise Type, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Size and Forecast, By Category, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Share Analysis, By Country, 2024 and 2031 (%)
  • U.K.
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Russia
  • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Regional Trends
    • Market Size and Forecast, By Channel, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Size and Forecast, By Enterprise Type, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Size and Forecast, By Category, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Share Analysis, By Country, 2024 and 2031 (%)
  • China
  • India
  • Japan
  • ASEAN
  • Australia
  • South Korea
  • Rest of Asia Pacific
  • Latin America
    • Regional Trends
    • Market Size and Forecast, By Channel, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Size and Forecast, By Enterprise Type, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Size and Forecast, By Category, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Share Analysis, By Country, 2024 and 2031 (%)
  • Brazil
  • Argentina
  • Mexico
  • Rest of Latin America
  • Middle East & Africa
    • Regional Trends
    • Market Size and Forecast, By Channel, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Size and Forecast, By Enterprise Type, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Size and Forecast, By Category, 2019 - 2031 (USD Billion)
    • Market Share Analysis, By Country/Sub-region, 2024 and 2031 (%)
  • South Africa
  • GCC Countries
  • Rest of the Middle East & Africa

9. Competitive Landscape

  • Company Profiles
    • Affirm, Inc.
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Key Strategies
  • Recent Developments/Updates
    • Afterpay Pty Ltd
    • Atome
    • Flipkart Internet Private Limited
    • Grab Holdings Inc.
    • Hoolah Holdings Pte Ltd.
    • Klarna Inc.
    • LatitudePay Australia Pty Ltd
    • Laybuy Group Holdings Limited.
    • Mastercard International Incorporated
    • Monzo Bank Limited
    • One97 Communications Limited (Paytm)
    • Openpay Pty Ltd.
    • Payl8r (Social Money Ltd.)
    • PayPal Holdings, Inc.
    • Perpay Inc.
    • Sezzle Inc
    • SPLITIT USA INC.
    • Zip Co Limited

10. Wheel of Fortune

  • Wheel of Fortune
  • Analyst View
  • Coherent Opportunity Map

11. Section:

  • Research Methodology
  • About Us