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市場調査レポート
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1495989

ヘルシーエイジング(心血管と骨の健康における食品・飲料)市場:2024年~2029年の予測

Cardiovascular and Bone Health Positioned Food and Beverages (Healthy Aging Market) - Forecasts from 2024 to 2029


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ヘルシーエイジング(心血管と骨の健康における食品・飲料)市場:2024年~2029年の予測
出版日: 2024年04月17日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 124 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

ヘルシーエイジング(心血管と骨の健康における食品・飲料)市場は、予測期間中に11.07%の複合年間成長率で成長し、2022年の407億9,200万米ドルから2029年には949億4,500万米ドルの市場規模に達すると予測されます。

心血管と骨の健康におけるヘルシーエイジングのための飲食品は、心血管の健康、骨の健康、および加齢に伴う全体的な幸福をサポートするように設計された製品です。これらの製品には、オメガ3脂肪酸、抗酸化物質、食物繊維、植物ステロールといった心臓に優しい栄養素が含まれており、健康的なコレステロール値を維持し、心血管疾患のリスクを低減するのに役立ちます。また、カルシウム、ビタミンD、ビタミンK、マグネシウムなど、骨のミネラル化と密度に重要な役割を果たす栄養素も含まれています。

健康的な加齢には、健康維持、栄養バランスの促進、免疫システムのサポート、加齢に伴う健康課題の管理など、総合的なアプローチが必要です。長年にわたり、生活様式の変化により、私たちは健康的なライフスタイルを採用する必要性に迫られています。人々は自分の健康と幸福についてより強く意識するようになり、ヘルシーエイジング市場を開拓する絶好のチャンスが広がっています。

世界人口の高齢化は急速に進んでいます。このため、健康的な老化を促進する特別な効果を持つ食品やサプリメントを採用する必要性が高まっています。それとは別に、心血管疾患、骨の痛みにつながるビタミン欠乏症、健康問題に関連する懸念の高まりも、ヘルシーエイジング市場の主な促進要因となっています。市場にとって大きな抑制要因のひとつは、生活必需品さえ不足している後進地域での普及です。

市場促進要因

  • 心血管疾患の増加が市場成長を後押しする

不健康な食事、運動不足、タバコの大量消費、喫煙、都市化、汚染を伴う生活パターンの変化は、長年にわたって私たちの健康と福祉を弄ぶ要素の一部であり、長年にわたって心血管疾患の増加に寄与してきました。WHOによると、毎年約1,790万人が心血管疾患で死亡しており、CVDは世界的に主要な死因となっています。CVD(心血管疾患)には、脳血管疾患、冠状動脈性心臓疾患、リウマチ性心臓疾患など、心臓に関連するさまざまな疾患が含まれ、時間の経過とともに脳卒中や心臓発作を引き起こす可能性があります。

WHOによると、CVDによる死亡者数の5人に4人は心臓発作と脳卒中によるもので、大きな問題となっています。それに加え、加齢に伴い、免疫力の低下や体の衰えにより、心血管疾患の脅威が高まることが研究でわかっています。国連が提供したデータによると、65歳以上の人口に占める割合は1990年の6%から2019年には9%に増加しました。2019年の世界の65歳以上の人口は7億300万人で、2050年には15億人に倍増すると予測されています。こうした予測に伴い、心血管疾患の症例はさらに増加すると予測され、健康的な高齢化の必要性が叫ばれています。

識字率の向上、意識向上キャンペーン、政府の取り組みは、人々が健康的な食生活を送ることで健康的なライフスタイルを採用することに大きく貢献しています。そのため、ハーブ製品、植物ステロールベースの商品、コエンザイムQ10またはCoQ10サプリメント、低脂肪乳製品、全粒穀物やナッツ類、魚油、オメガ3脂肪酸サプリメントのような心血管関連のウェルネス製品やサプリメントが、人々の食生活の一部となり、健康的な生活を誘導する大きな機会を開いています。

  • 骨関連疾患の増加が市場成長を押し上げると予想されます。

心血管疾患とは別に、ヘルシーエイジング食品・飲料市場を怪異初する主な機会のひとつは、骨関連疾患の多い地域を獲得することです。カルシウム不足、ビタミンD不足、人口の高齢化、低体重、喫煙、アルコールの過剰摂取、運動不足などは、骨粗鬆症や骨ペトロ症などの問題に苦しむ重要な地域です。

骨粗鬆症は、骨の構造や組織を弱める最も一般的な骨の病気で、そのために骨の強度が低下し、骨折の可能性が高くなります。米国疾病予防管理センターが実施した調査によると、50歳以上の成人の骨粗鬆症の年齢調整有病率は2007-2008年の9.4%から2017-2018年には12.6%に増加しました。少子化に伴い高齢者人口が増加しており、骨関連ヘルシーエイジング市場にとって好機となっています。

市場抑制要因

  • サプリメントに関連する規制と安全性が市場を阻害する可能性

市場成長の主な抑制要因の1つは、サプリメントやその他のウェルネス製品に関連する安全性です。というのも、こうしたサプリメントの多くは、妊婦や子供に対する事前検査を経ていないため、市場成長の妨げになりかねないからです。そのほか、サプリメントに関するFDAによる規制も市場に脅威を与える可能性があります。製品が市場に出回ると、FDAは消費者のレビューに従ってその副作用を追跡します。製品が安全でないことが判明した場合、FDAは製造業者に対して厳しい法的措置を取ったり、製品を市場から排除する警告を出したりすることができます。

主な発展:

  • 2023年11月-BASF SEは、化学品、プラスチック、農作物保護製品、パフォーマンス製品の生産、マーケティング、販売を行う化学会社です。様々な産業にサービスを提供し、世界な顧客、科学者、パートナーとの提携により研究開発を行う。BASF Services Europe GmbHは、ベルリンに8フロア15,000平方メートルの新しいサービス拠点を開設しました。同社は欧州、中東・アフリカのBASFグループ会社に経営管理サービスを提供。
  • 2022年8月-ADM社とBenson Hill社は、植物性タンパク質用の革新的な大豆原料を拡大するための戦略的提携を発表。ADMは、ベンソンヒルの超高タンパク質大豆に由来する独自の原料を加工・商品化し、水と炭素の持続可能性に配慮した、より加工度の低いタンパク質を提供します。このパートナーシップは、ADMの原産地、用途、製剤に関する専門知識とベンソン・ヒルのCropOS技術プラットフォームを組み合わせることで、より価値の高い代替タンパク質製品の商業規模の種子からフォークまでの生産に向けた道筋を作るものです。この提携は、農家のパートナーをseed-to-forkの食品革命に参加させるものです。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • ステークホルダーにとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 心血管と骨の健康における食品・飲料:ヘルシーエイジング市場:製品タイプ別(心血管の健康)

  • イントロダクション
  • 植物ステロールベースの商品
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 全粒穀物とナッツ
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 魚油とオメガ3脂肪酸サプリメント
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • コエンザイムQ10またはCoQ10サプリメント
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 低脂肪乳製品
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • ハーブ処方
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • その他
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第6章 心血管と骨の健康における食品・飲料:ヘルシーエイジング市場:製品タイプ別(骨の健康)

  • イントロダクション
  • カルシウムサプリメント
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • ビタミンDサプリメント
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • マグネシウムサプリメント
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • ビタミンK2サプリメント
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • その他
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第7章 心血管と骨の健康における食品・飲料:ヘルシーエイジング市場:流通チャネル別

  • イントロダクション
  • オンライン
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • オフライン
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第8章 心血管と骨の健康における食品・飲料:ヘルシーエイジング市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 製品タイプ別(心血管の健康)
    • 製品タイプ別(骨の健康)
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 南米
    • 製品タイプ別(心血管の健康)
    • 製品タイプ別(骨の健康)
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 欧州
    • 製品タイプ別(心血管の健康)
    • 製品タイプ別(骨の健康)
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • 製品タイプ別(心血管の健康)
    • 製品タイプ別(骨の健康)
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • アジア太平洋地域
    • 製品タイプ別(心血管の健康)
    • 製品タイプ別(骨の健康)
    • 流通チャネル別
    • 国別

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第10章 企業プロファイル

  • Now Health Group Inc.
  • Herbal Hills
  • Nature's Way Products, LLC
  • Cosmic Nutracos Solutions Private Limited
  • Nestle Health Science S.A.
  • Nordic Naturals
  • Abbott Laboratories
  • Ion Labs
  • Amway
  • GNC Holdings Inc.
目次
Product Code: KSI061611709

The cardiovascular and bone health positioned food and beverages: the healthy aging market is expected to grow at a compound annual growth rate of 11.07% over the forecast period to reach a market size of US$94.945 billion in 2029, from US$40.792 billion in 2022.

Cardiovascular and bone health-positioned food and beverages for healthy aging are products designed to support cardiovascular health, bone health, and overall well-being in the context of aging. These products include heart-friendly nutrients like omega-3 fatty acids, antioxidants, fiber, and plant sterols, which help maintain healthy cholesterol levels and reduce the risk of cardiovascular diseases. They also contain nutrients like calcium, vitamin D, vitamin K, and magnesium, which play a crucial role in bone mineralization and density.

Healthy aging encompasses a holistic approach to maintaining well-being, promoting overall nutritional balance, supporting the immune system, and managing age-related health challenges. Over the years, changing living patterns have driven us towards the need to adopt a healthy lifestyle. People are becoming more conscious about their health and well-being, which has opened up a great opportunity to develop the healthy aging market.

The global population is aging at a fast rate. This has increased the need to adopt food and wellness products and supplements that carry the extra benefits of promoting healthy aging. Apart from that, the rising concerns relating to cardiovascular diseases, vitamin deficiencies leading to bone pains, and health issues are also major driving factors for the healthy aging market. One of the major restraints for the market is to expand its reach in less developed regions that lack even the necessities of life.

Market Drivers

  • The rise of cardiovascular diseases will bolster the market growth

Changing living patterns accompanied by an unhealthy diet, lack of physical activity, high consumption of tobacco, smoking, urbanization, and pollution are some of the elements playing with our health and wellness for years and have contributed to the rise of cardiovascular diseases over the years. According to WHO, around 17.9 million die from cardiovascular diseases every year, which has made CVDs a leading cause of death globally. CVDs or Cardio Vascular Diseases include a range of heart-related disorders like cerebrovascular disease, coronary heart disease, rheumatic heart disease, etc. that can give rise to chances of strokes and heart attacks with time.

WHO says that around four out of five CVD deaths are due to heart attacks and stroke, becoming major concerns. Besides that, studies have found that with aging, the threat of cardiovascular diseases increases due to low immunity and a weak body, as well as the threat of other diseases. According to the data provided by the UN, the share of the population aged 65 years or over increased from 6% in 1990 to 9% in 2019. There were 703 million persons aged 65 years or over in the world in 2019, which is expected to double to 1.5 billion in 2050. With these projections, the cases of cardiovascular diseases are projected to increase further, which calls for the need for healthy aging.

The growing literacy, the rising awareness campaigns, and government initiatives contribute significantly to making people adopt a healthy lifestyle by eating a healthy diet. This, therefore, has opened up a significant opportunity for cardiovascular-related wellness products and supplements like herbal products, phytosterol-based commodities, coenzyme Q10 or CoQ10 supplements, low-fat dairy products, whole grains and nuts, fish oil, and omega 3 fatty acid supplements to become a part of people's diet and induce healthy living in them.

  • Increasing bone-related diseases are anticipated to surge the market growth.

Apart from cardiovascular diseases, one of the major opportunities for developing the healthy aging food and beverages market is to acquire the areas of high bone-related diseases. Calcium deficiency, vitamin D deficiency, population aging, low body weight, smoking, excess alcohol consumption, physical inactivity, etc., are critical areas that suffer from problems like osteoporosis and osteopetrosis, etc.

Osteoporosis is the most common bone disease that weakens the bone structure and tissue, due to which bone loses strength, which increases the chances of fractures. According to a survey conducted by the Centers for Disease Control and Prevention in the USA, the age-adjusted prevalence of osteoporosis among adults aged 50 and over increased from 9.4% in 2007-2008 to 12.6% in 2017-2018. With the declining birth rate, the aged population is rising, which has created an opportunity for the bone-related healthy aging market.

Market Restraints

  • Regulations and safety associated with the supplements could hinder the market

One of the major restraints for the market growth is the safety associated with supplements and other wellness products. This is because many of these supplements do not go through any prior testing for pregnant women and children, and this can hamper the market growth. Besides that, the regulation by the FDA on the supplements can pose another threat to the market. Once the product is marketed, the FDA tracks its side effects as per consumer reviews. If the product is found unsafe, the FDA can take strict legal actions against the manufacturer or issue a warning to remove the product from the market.

Key Developments:

  • November 2023- BASF SE, a chemical company that produces, markets, and sells chemicals, plastics, crop protection products, and performance products. It serves various industries and conducts R&D in alliance with global customers, scientists, and partners. BASF Services Europe GmbH opened a new service hub in Berlin, using 15,000 square meters over eight floors. The company provides business management services for BASF Group companies in Europe, the Middle East, and Africa.
  • August 2022- ADM and Benson Hill announced a strategic partnership to scale innovative soy ingredients for plant-based proteins. ADM will process and commercialize proprietary ingredients derived from Benson Hill Ultra-High Protein soybeans, offering less-processed proteins with water and carbon sustainability benefits. The partnership is going to create a pathway towards commercial-scale seed-to-fork production of higher-value alternative protein products, combining ADM's expertise in origination, applications, and formulation with Benson Hill's CropOS technology platform. The collaboration engages farmer partners in the seed-to-fork food revolution.

Segmentation:

By Product Type (Cardiovascular Health)

  • Phytosterol-based commodities
  • Whole grains and nuts
  • Fish oil and omega-3 fatty acid supplements
  • Coenzyme Q10 or CoQ10 supplements
  • Low-fat dairy products
  • Herbal formulas
  • Others

By Product Type (Bone Health)

  • Calcium supplements
  • Vitamin D supplements
  • Magnesium supplements
  • Vitamin K2 supplements
  • Others

By Distribution Channel

  • Online
  • Offline

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • U.K.
  • Germany
  • France
  • Others
  • Middle East and Africa
  • UAE
  • South Africa
  • Israel
  • Saudi Arabia
  • Others
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • Australia
  • Taiwan
  • South Korea
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. CARDIOVASCULAR AND BONE HEALTH POSITIONED FOOD AND BEVERAGES: HEALTHY AGING MARKET BY PRODUCT TYPE (CARDIOVASCULAR HEALTH)

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Phytosterol-based commodities
    • 5.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Whole grains and nuts
    • 5.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.4. Fish oil and omega-3 fatty acid supplements
    • 5.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.4.2. Growth Prospects
    • 5.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.5. Coenzyme Q10 or CoQ10 supplements
    • 5.5.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.5.2. Growth Prospects
    • 5.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.6. Low-fat dairy products
    • 5.6.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.6.2. Growth Prospects
    • 5.6.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.7. Herbal formulas
    • 5.7.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.7.2. Growth Prospects
    • 5.7.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.8. Others
    • 5.8.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.8.2. Growth Prospects
    • 5.8.3. Geographic Lucrativeness

6. CARDIOVASCULAR AND BONE HEALTH POSITIONED FOOD AND BEVERAGES: HEALTHY AGING MARKET BY PRODUCT TYPE (BONE HEALTH)

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Calcium supplements
    • 6.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Vitamin D supplements
    • 6.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.4. Magnesium supplements
    • 6.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.4.2. Growth Prospects
    • 6.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.5. Vitamin K2 supplements
    • 6.5.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.5.2. Growth Prospects
    • 6.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.6. Others
    • 6.6.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.6.2. Growth Prospects
    • 6.6.3. Geographic Lucrativeness

7. CARDIOVASCULAR AND BONE HEALTH POSITIONED FOOD AND BEVERAGES: HEALTHY AGING MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Online
    • 7.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Offline
    • 7.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness

8. CARDIOVASCULAR AND BONE HEALTH POSITIONED FOOD AND BEVERAGES: HEALTHY AGING MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Product Type (Cardiovascular Health)
    • 8.2.2. By Product Type (Bone Health)
    • 8.2.3. By Distribution Channel
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. USA
        • 8.2.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.2.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.2. Canada
        • 8.2.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.2.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.3. Mexico
        • 8.2.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.2.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Product Type (Cardiovascular Health)
    • 8.3.2. By Product Type (Bone Health)
    • 8.3.3. By Distribution Channel
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
        • 8.3.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.3.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.2. Argentina
        • 8.3.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.3.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.3. Others
        • 8.3.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.3.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Product Type (Cardiovascular Health)
    • 8.4.2. By Product Type (Bone Health)
    • 8.4.3. By Distribution Channel
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. U.K.
        • 8.4.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.4.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.2. Germany
        • 8.4.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.4.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.3. France
        • 8.4.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.4.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.4. Others
        • 8.4.4.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.4.4.4.2. Growth Prospects
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Product Type (Cardiovascular Health)
    • 8.5.2. By Product Type (Bone Health)
    • 8.5.3. By Distribution Channel
    • 8.5.4. By Country
      • 8.5.4.1. UAE
        • 8.5.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.5.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.2. South Africa
        • 8.5.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.5.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.3. Israel
        • 8.5.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.5.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.4. Saudi Arabia
        • 8.5.4.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.5.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.5. Others
        • 8.5.4.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.5.4.5.2. Growth Prospects
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Product Type (Cardiovascular Health)
    • 8.6.2. By Product Type (Bone Health)
    • 8.6.3. By Distribution Channel
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. China
        • 8.6.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.2. Japan
        • 8.6.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.3. India
        • 8.6.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.4. Australia
        • 8.6.4.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.5. Taiwan
        • 8.6.4.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.5.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.6. South Korea
        • 8.6.4.6.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.6.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.7. Others
        • 8.6.4.7.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.7.2. Growth Prospects

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Now Health Group Inc.
  • 10.2. Herbal Hills
  • 10.3. Nature's Way Products, LLC
  • 10.4. Cosmic Nutracos Solutions Private Limited
  • 10.5. Nestle Health Science S.A.
  • 10.6. Nordic Naturals
  • 10.7. Abbott Laboratories
  • 10.8. Ion Labs
  • 10.9. Amway
  • 10.10. GNC Holdings Inc.