表紙:コーヒー豆の世界市場-2023年から2028年までの予測
市場調査レポート
商品コード
1256572

コーヒー豆の世界市場-2023年から2028年までの予測

Global Coffee Bean Market - Forecasts from 2023 to 2028

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 230 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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コーヒー豆の世界市場-2023年から2028年までの予測
出版日: 2023年03月28日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 230 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

コーヒー豆の世界市場は、2021年に248億7,445万7,000米ドルとなり、予測期間中にCAGR 4.51%で成長し、2028年には338億6,399万米ドルの市場規模に達すると予測されます。

この市場は、コーヒーの消費量と生産量の増加とともに、これらのコーヒー豆を利用する大手コーヒーハウスによるいくつかの開拓によって成長すると考えられています。ICO(国際コーヒー機関)によると、2022年6月のアラビカコーヒーの輸出量は、2021年6月と比較して1.4%増加したとのことです。また、同月のロブスタコーヒーの世界輸出量は、2021年6月の輸出量と比較して1%増加したと報告されています。さらに、コーヒー消費の動向は、コーヒー豆市場の消費者である多くのコーヒー会社にとって、有利な機会をもたらすものです。忙しいライフスタイルを気軽に取り入れているミレニアル世代は、持ち運びに便利な作り置きのコーヒーなど、すぐに飲める食品・飲料の消費に関心を寄せています。また、移動中のお客さまのために、コンビニエンスストアではレディ・トゥ・ドリンクコーヒーのバリエーションに加え、ガソリンスタンドでもコーヒーメーカーを見かけるようになり、その動向はますます加速しています。

ミレニアル世代におけるコーヒーの消費は、非常に速いペースで人気を集めています。

世界の新興国では可処分所得が増加し、先進国では可処分所得が高いことから、若い世代のコーヒー消費の動向は、市場需要を急増させると予測されます。このため、コーヒーの需要がさらに高まり、コーヒーを飲む顧客の進化により、コーヒーメーカーはコーヒー製品に革新をもたらし、アイス飲料からコーヒーシェイク、クラシックコーヒーまで、さまざまな種類のコーヒー飲料を生み出しています。さらに、人々の消費量の増加は、カフェやインスタントコーヒーメーカーによるこれらのコーヒー豆の需要を促進し、市場を押し上げると予想されます。国際コーヒー機関によると、2021-22年のコーヒー年度において、世界のコーヒー消費量は年間3.3%の伸びを示すと推定されており、これは最近、人々のコーヒー消費量が増加していることを物語っています。

ロブスタ種のコーヒー豆は苦味があり、主にインスタントコーヒーブレンドに使用されるため、予測期間中に市場が急増すると予想されます。

コーヒー豆市場は、種類によってロブスタ種とアラビカ種に分類されます。ロブスタ種は、中所得者層と高所得者層の可処分所得が増加し、スペシャルティコーヒーやプレミアムコーヒーに多くの費用をかけられるようになったことから、成長が期待されます。また、若い世代を中心に、厳選された焙煎豆やスペシャルティコーヒーの人気が高まっていることも、主要なシェアに寄与しています。発展途上国の糖尿病はピークに達しており、ロブスタコーヒー豆の消費は、2型糖尿病のリスク軽減に不可欠なものとなっています。多くの研究者は、高いコーヒーの消費の結果としてインスリンに対する低感度との関係を発見しました。カフェインを大量に摂取すると、2型糖尿病患者のインスリン感受性が低下することが明らかにされています。したがって、糖尿病患者の増加に伴い、コーヒー豆の需要は拡大すると予想されます。

オフラインの流通チャネルは、技術的に十分でない場合や、e-リテールチャネルやeコマースチャネルで販売されている商品に関する信頼性の問題から、従来型の物理的なショッピング方法を好む個人もいるため、予測期間中にかなりの市場シェアを占めると思われます。カフェやオフラインのコーヒーショップの数が増加しているため、コーヒー豆農家から直接これらの店舗に供給されるコーヒー豆の需要が大きくなっています。コーヒーの需要は、オフラインの流通を通じて、コーヒー豆市場にプラスの効果をもたらしています。これは、スターバックスのような主要なカフェチェーンのオフラインの直営店やライセンス店の数が増加していることに象徴されるものです。また、これらのチェーン店の収益が増加していることも象徴的です。例えば、スターバックスの年次報告書によると、2022年のオフライン店舗での総収入は302億3,000万米ドルで、2021年のオフライン店舗での総収入272億9,000万米ドルと比較して、ほぼ11%の増加となっています。

地域別インサイト

地域別に見ると、コーヒー豆市場は北米、南米、欧州、中東・アフリカ、アジア太平洋に分けられます。欧州地域では、コーヒーの消費量が増加していることに加え、多くの国でスペシャルティカフェの動向が高まっていることから、市場の拡大が見込まれています。さらに、アイルランド、ハンガリー、チェコ共和国などの国々では、コーヒー文化が発展しており、今後数年間の市場成長を後押しするものと思われます。北米は、コーヒー豆生産者にとってもう一つの重要な地域市場であり、専門店の存在と、コーヒーベースの製品を作るという飲食品メーカー全体の需要の高まりがその理由です。さらに、MEA地域では、特に都市部においてコーヒーの消費量が変化しており、中間層の人口が増加していることから、予測期間中に市場は大きく成長すると予想されます。アジア太平洋地域の市場成長は、多くの国で中流階級の人口が増加していること、ライフスタイルに対する西洋文化の影響の増大、人々の嗜好の変化などが主な要因となっています。

コーヒー豆の世界市場の範囲:

レポートメトリクス詳細
2021年の市場規模金額:248億7,445万7,000米ドル
2028年の市場規模金額:338億6,399万米ドル
成長率:2021年から2028年までの成長率CAGRは4.51%
基準年:2021年
予測期間:2023-2028
予測単位(金額):USD Million
対象セグメント:タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域をカバーするセグメント
対象地域:北米、南米、欧州、中東・アフリカ、アジア太平洋地域
対象企業:Backyard Beans Coffee Company, Caribou Coffee Company, Coffee Bean Direct LLC, International Coffee & Tea, LLC, La Colombe Coffee Roasters, Gold Coffee Company, Farmer Bros. Co., illycaffe S.p.A., LUIGI LAVAZZA SPA, and more.
カスタマイズ範囲:購入時に無料でレポートのカスタマイズが可能です。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • セグメンテーション
  • 市場の定義
  • 調査範囲

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 調査ハイライト

第4章 市場力学

  • 促進要因
    • 若者の間で高まるコーヒー人気
    • コーヒーの健康効果に対する意識の高まり
    • 栄養補助食品としてのコーヒーの利用
    • コーヒーツーリズム
    • 化粧品およびパーソナルケア用途でのコーヒーの使用
  • 抑制要因
    • お茶の消費
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析

第5章 タイプ別:コーヒー豆市場

  • ロブスタ種
  • アラビカ

第6章 エンドユーザー別:コーヒー豆市場

  • 食品および飲料
  • 医薬品
  • パーソナルケア

第7章 流通チャネル別:コーヒー豆市場

  • オンライン
  • オフライン

第8章 地域別:コーヒー豆市場

  • イントロダクション
  • 北米
    • タイプ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 南米
    • タイプ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 欧州
    • タイプ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • タイプ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • アジア太平洋
    • タイプ別
    • エンドユーザー別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 新興企業と市場収益性
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • ベンダー競争力マトリックス

第10章 企業プロファイル

  • Backyard Beans Coffee Company
  • Caribou Coffee Company
  • Coffee Bean Direct LLC
  • International Coffee & Tea, LLC
  • La Colombe Coffee Roasters
  • Gold Coffee Company
  • Farmer Bros. Co.
  • Illycaffe S.P.A.
  • Luigi Lavazza Spa
  • Hawaiian Isles Kona Coffee Co.
  • Peet's Coffee
目次
Product Code: KSI061613133

The global coffee bean market was valued at US$24,874.457 million in 2021 and is expected to grow at a CAGR of 4.51% over the forecast period to reach a market size of US$33,863.990 million by 2028.

The market is likely to grow owing to several developments by major coffee houses that utilize these coffee beans along with the growing consumption and production of coffee. According to the ICO (International Coffee Organisation), the exports of arabica coffee grew by 1.4% in June 2022 as compared to June 2021. Further, the organization also reported that the global exports of Robusta coffee in the same month went up by 1% as compared to their exports in June 2021. Adding to that, the increasing trend of coffee consumption holds lucrative opportunities for many coffee companies that are a consumer of the coffee beans market. Millennials, who are readily adopting a busy lifestyle are interested in consuming convenience food and beverages such as ready-to-drink coffee including pre-made coffee which is easy to carry along. Also, with the growing trend, it is easier to find coffee machines in gas stations, in addition to ready-to-drink coffee product variants in convenience stores for the customers on move.

Coffee consumption among millennials is gaining popularity at a significantly fast pace.

The increasing trend of coffee consumption among the younger generation is projected to surge the market demand with the rise in disposable income in the developing regions of the world and the high disposable income of the citizens of the developed regions. This has further boosted the demand for coffee and evolving coffee-drinking customers force the coffee makers to bring out innovations in coffee products resulting in a variety of coffee drinks ranging from iced beverages to coffee shakes and classic coffee options. Further, growing consumption by people is expected to drive the demand for these coffee beans by cafes and instant coffee makers, which is expected to boost the market. According to the International Coffee Organization, global coffee consumption was estimated to show a 3.3% annual growth in the 2021-22 coffee year, which is a testament to the growing amount of coffee that people have been consuming lately.

Key Developments

  • In January 2022, Peet's Coffee announced its Summer of Jelly menu. The menu added cold coffee beverages with brown sugar jelly. This was done in order to attract the younger generation by offering them a new take on cold coffee. This expansion towards the introduction of new coffee beverages is thus expected to drive the market for coffee beans by increasing their demand by such cafe chains.
  • In 2021, Nestle expanded its Nescafe coffee portfolio, which would comprise the super-premium Nescafe, delivering new taste profiles. This collection is known as the Nescafe Gold Blend Roastery Collection which uses robusta beans and arabica beans that are produced and grown in a sustainable way.

The market for Robusta coffee bean is expected to surge over the forecast period as it is bitter in taste and is mostly used in instant coffee blends.

Based on type, the coffee beans market is segmented into Robusta and Arabica. The Robusta coffee bean is expected to grow owing to the increasing disposable income among the middle-income population and the high-income population, which is allowing them to spend more on specialty and premium coffee. In addition, the ever-growing popularity of select roasts, and specialty cafes, among the younger generation population is further contributing to its major share. Diabetes in developing nations is at its peak, in this regard, the consumption of Robusta coffee beans can imperatively support reducing the risk of diabetes type 2. Many researchers have found a relationship between low sensitivity to insulin as a result of higher coffee consumption. It has been shown that regular high caffeine consumption can impair insulin sensitivity in people suffering from type 2 diabetes. Thus, with increasing diabetes cases, the demand for coffee beans is expected to grow.

The offline distributional channel is estimated to hold a considerable market share over the forecast period owing to some individuals still prefer conventional and physical shopping methods in case, they are not technologically adept and trust issues regarding the products that are being sold through e-retail channels and e-commerce channels. The rising number of cafes and offline coffee shops has led to a significant demand for coffee beans to be supplied to these stores directly from coffee bean farms. The demand for coffee has positively served the coffee bean market through offline distribution. This is further signified by the rising number of offline company-operated and licensed stores of key cafe chains like Starbucks. It is also symbolized by the rising revenue of these chains. For instance, according to their annual reports, Starbucks generated total revenue of US$30.23 billion in 2022 through their offline stores seeing an increase of almost 11% as compared to the total revenue of US$ 27.29 billion in 2021 through offline stores.

Geographical Insights

Based on geography, the coffee beans market is divided into North America, South America, Europe, the Middle East and Africa, and Asia Pacific. In the European region, the market is poised to grow on account of the rising consumption of coffee coupled with growing trends of specialty cafes in numerous countries. Furthermore, the growing coffee culture in counties such as Ireland, Hungary, and the Czech Republic also bolsters the market growth in the region in the coming years. North America is another prominent regional market for coffee bean producers owing to the presence of specialty shops coupled with the rising demand across food and beverage manufacturers to make coffee-based products. Further, coffee consumption is changing in the MEA region, especially in urban areas, and with the growing middle-class population, the market is expected to grow significantly during the forecast period. The market growth in Asia Pacific is majorly being driven by the increasing middle-class population across many countries, the increasing influence of western culture on lifestyle, and changing tastes of people.

Global Coffee Bean Market Scope:

Report MetricDetails
Market Size Value in 2021:US$24,874.457 million
Market Size Value in 2028:US$33,863.990 million
Growth Rate:CAGR of 4.51% from 2021 to 2028
Base Year:2021
Forecast Period:2023-2028
Forecast Unit (Value):USD Million
Segments Covered:Type, End-User, Distribution Channel, And Geography
Regions Covered:North America, South America, Europe, Middle East and Africa, Asia Pacific
Companies Covered:Backyard Beans Coffee Company, Caribou Coffee Company, Coffee Bean Direct LLC, International Coffee & Tea, LLC, La Colombe Coffee Roasters, Gold Coffee Company, Farmer Bros. Co., illycaffe S.p.A., LUIGI LAVAZZA SPA, and more.
Customization Scope:Free report customization with purchase

Market Segmentation

By Type

  • Arabica
  • Robusta

By End-User

  • Food and Beverage
  • Pharmaceuticals
  • Personal Care

By Distribution Channel

  • Online
  • Offline

By Geography

  • North America
    • United States
    • Canada
    • Mexico
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia
    • Venezuela
    • Ecuador
    • Peru
    • Others
  • Europe
    • Austria
    • Belgium
    • Bulgaria
    • Czech Republic
    • Denmark
    • Finland
    • France
    • Germany
    • Hungary
    • Ireland
    • Italy
    • Netherlands
    • Poland
    • Portugal
    • Romania
    • Slovakia
    • Slovenia
    • Spain
    • United Kingdom
  • Middle East and Africa
    • Saudi Arabia
    • Israel
    • UAE
    • Turkey
    • Morocco
    • Ethiopia
    • Algeria
    • Egypt
    • Others
  • Asia Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
    • Philippines
    • Indonesia
    • Vietnam
    • Malaysia
    • Thailand
    • Taiwan

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Segmentation
  • 1.3. Market Definition
  • 1.4. Scope Of The Study

3. Executive Summary

  • 3.1. Research Highlights

4. Market Dynamics

  • 4.1. Drivers
    • 4.1.1. Growing Coffee Popularity Among Younger Generation
    • 4.1.2. Growing Awareness Regarding Health Benefits Of Coffee
    • 4.1.3. Utilization Of Coffee In The Form Of Dietary Supplement
    • 4.1.4. Coffee Tourism
    • 4.1.5. Use Of Coffee In Cosmetic And Personal Care Applications
  • 4.2. Restraint
    • 4.2.1. Tea Consumption
  • 4.3. Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power Of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power Of Buyers
    • 4.3.3. Threat Of New Entrants
    • 4.3.4. Threat Of Substitutes
    • 4.3.3. Competitive Rivalry In The Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. Coffee Beans Market By Type

  • 5.1. Robusta
  • 5.2. Arabica

6. Coffee Beans Market By End-User

  • 6.1. Food And Beverage
  • 6.2. Pharmaceutical
  • 6.3. Personal Care

7. Coffee Beans Market By Distribution Channel

  • 7.1. Online
  • 7.2. Offline

8. Coffee Beans Market By Geography

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Type
    • 8.2.2. By End User
    • 8.2.3. By Distribution Channel
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. United States
        • 8.2.4.1.1. By Type
        • 8.2.4.1.2. By End User
        • 8.2.4.1.3. By Distribution Channel
      • 8.2.4.2. Canada
        • 8.2.4.2.1. By Type
        • 8.2.4.2.2. By End User
        • 8.2.4.2.3. By Distribution Channel
      • 8.2.4.3. Mexico
        • 8.2.4.3.1. By Type
        • 8.2.4.3.2. By End User
        • 8.2.4.3.3. By Distribution Channel
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Type
    • 8.3.2. By End User
    • 8.3.3. By Distribution Channel
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
        • 8.3.4.1.1. By Type
        • 8.3.4.1.2. By End User
        • 8.3.4.1.3. By Distribution Channel
      • 8.3.4.2. Argentina
        • 8.3.4.2.1. By Type
        • 8.3.4.2.2. By End User
        • 8.3.4.2.3. By Distribution Channel
      • 8.3.4.3. Colombia
        • 8.3.4.3.1. By Type
        • 8.3.4.3.2. By End User
        • 8.3.4.3.3. By Distribution Channel
      • 8.3.4.4. Venezuela
        • 8.3.4.4.1. By Type
        • 8.3.4.4.2. By End User
        • 8.3.4.4.3. By Distribution Channel
      • 8.3.4.5. Ecuador
        • 8.3.4.5.1. By Type
        • 8.3.4.5.2. By End User
        • 8.3.4.4.3. By Distribution Channel
      • 8.3.4.6. Peru
        • 8.3.4.6.1. By Type
        • 8.3.4.6.2. By End User
        • 8.3.4.6.3. By Distribution Channel
      • 8.3.4.7. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Type
    • 8.4.2. By End-User
    • 8.4.3. By Distribution Channel
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. Austria
        • 8.4.4.1.1. By Type
        • 8.4.4.1.2. By End-User
        • 8.4.4.1.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.2. Belgium
        • 8.4.4.2.1. By Type
        • 8.4.4.2.2. By End-User
        • 8.4.4.2.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.3. Bulgaria
        • 8.4.4.3.1. By Type
        • 8.4.4.3.2. By End-User
        • 8.4.4.3.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.4. Czech Republic
        • 8.4.4.4.1. By Type
        • 8.4.4.4.2. By End-User
        • 8.4.4.4.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.5. Denmark
        • 8.4.4.5.1. By Type
        • 8.4.4.5.2. By End-User
        • 8.4.4.5.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.6. Finland
        • 8.4.4.6.1. By Type
        • 8.4.4.6.2. By End-User
        • 8.4.4.6.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.7. France
        • 8.4.4.7.1. By Type
        • 8.4.4.7.2. By End-User
        • 8.4.4.7.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.8. Germany
        • 8.4.4.8.1. By Type
        • 8.4.4.8.2. By End-User
        • 8.4.4.8.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.9. Hungary
        • 8.4.4.9.1. By Type
        • 8.4.4.9.2. By End-User
        • 8.4.4.9.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.10. Ireland
        • 8.4.4.10.1. By Type
        • 8.4.4.10.2. By End-User
        • 8.4.4.10.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.11. Italy
        • 8.4.4.11.1. By Type
        • 8.4.4.11.2. By End-User
        • 8.4.4.11.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.12. The Netherlands
        • 8.4.4.12.1. By Type
        • 8.4.4.12.2. By End User
        • 8.4.4.12.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.13. Poland
        • 8.4.4.13.1. By Type
        • 8.4.4.13.2. By End-User
        • 8.4.4.13.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.14. Portugal
        • 8.4.4.14.1. By Type
        • 8.4.4.14.2. By End-User
        • 8.4.4.14.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.15. Romania
        • 8.4.4.15.1. By Type
        • 8.4.4.15.2. By End-User
        • 8.4.4.15.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.16. Slovakia
        • 8.4.4.16.1. By Type
        • 8.4.4.16.2. By End-User
        • 8.4.4.16.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.17. Slovenia
        • 8.4.4.17.1. By Type
        • 8.4.4.17.2. By End-User
        • 8.4.4.17.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.18. Spain
        • 8.4.4.18.1. By Type
        • 8.4.4.18.2. By End-User
        • 8.4.4.18.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.19. Sweden
        • 8.4.4.19.1. By Type
        • 8.4.4.19.2. By End-User
        • 8.4.4.19.3. By Distribution Channel
      • 8.4.4.20. United Kingdom
        • 8.4.4.20.1. By Type
        • 8.4.4.20.2. By End-User
        • 8.4.4.20.3. By Distribution Channel
  • 8.5. Middle East And Africa
    • 8.5.1. By Type
    • 8.5.2. By End User
    • 8.5.3. By Distribution Channel
    • 8.5.4. By Country
      • 8.5.4.1. Saudi Arabia
        • 8.5.4.1.1. By Type
        • 8.5.4.1.2. By End User
        • 8.5.4.1.3. By Distribution Channel
      • 8.5.4.2. Israel
        • 8.5.4.2.1. By Type
        • 8.5.4.2.2. By End User
        • 8.5.4.2.3. By Distribution Channel
      • 8.5.4.3. United Arab Emirates (Uae)
        • 8.5.4.3.1. By Type
        • 8.5.4.3.2. By End User
        • 8.5.4.3.3. By Distribution Channel
      • 8.5.4.4. Turkey
        • 8.5.4.4.1. By Type
        • 8.5.4.4.2. By End User
        • 8.5.4.4.3. By Distribution Channel
      • 8.5.4.5. Morocco
        • 8.5.4.5.1. By Type
        • 8.5.4.5.2. By End User
        • 8.5.4.5.3. By Distribution Channel
      • 8.5.4.6. Ethiopia
        • 8.5.4.6.1. By Type
        • 8.5.4.6.2. By End User
        • 8.5.4.6.3. By Distribution Channel
      • 8.5.4.7. Algeria
        • 8.5.4.7.1. By Type
        • 8.5.4.7.2. By End User
        • 8.5.4.7.3. By Distribution Channel
      • 8.5.4.8. Egypt
        • 8.5.4.8.1. By Type
        • 8.5.4.8.2. By End User
        • 8.5.4.8.3. By Distribution Channel
      • 8.5.4.9. Others
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Type
    • 8.6.2. By End User
    • 8.6.3. By Distribution Channel
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. China
        • 8.6.4.1.1. By Type
        • 8.6.4.1.2. By End User
        • 8.6.4.1.3. By Distribution Channel
      • 8.6.4.2. India
        • 8.6.4.2.1. By Type
        • 8.6.4.2.2. By End User
        • 8.6.4.2.3. By Distribution Channel
      • 8.6.4.3. Japan
        • 8.6.4.3.1. By Type
        • 8.6.4.3.2. By End User
        • 8.6.4.3.3. By Distribution Channel
      • 8.6.4.4. South Korea
        • 8.6.4.4.1. By Type
        • 8.6.4.4.2. By End User
        • 8.6.4.4.3. By Distribution Channel
      • 8.6.4.5. Australia
        • 8.6.4.5.1. By Type
        • 8.6.4.5.2. By End User
        • 8.6.4.5.3. By Distribution Channel
      • 8.6.4.6. Philippines
        • 8.6.4.6.1. By Type
        • 8.6.4.6.2. By End User
        • 8.6.4.6.3. By Distribution Channel
      • 8.6.4.7. Indonesia
        • 8.6.4.7.1. By Type
        • 8.6.4.7.2. By End User
        • 8.6.4.7.3. By Distribution Channel
      • 8.6.4.8. Vietnam
        • 8.6.4.8.1. By Type
        • 8.6.4.8.2. By End User
        • 8.6.4.8.3. By Distribution Channel
      • 8.6.4.9. Malaysia
        • 8.6.4.9.1. By Type
        • 8.6.4.9.2. By End User
        • 8.6.4.9.3. By Distribution Channel
      • 8.6.4.10. Thailand
        • 8.6.4.10.1. By Type
        • 8.6.4.10.2. By End User
        • 8.6.4.10.3. By Distribution Channel

9. Competitive Environment And Analysis

  • 9.1. Major Players And Strategy Analysis
  • 9.2. Emerging Players And Market Lucrativeness
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, And Collaborations
  • 9.4. Vendor Competitiveness Matrix

10. Company Profiles

  • 10.1. Backyard Beans Coffee Company
    • 10.1.1. Overview
    • 10.1.2. Products And Services
  • 10.2. Caribou Coffee Company
    • 10.2.1. Overview
    • 10.2.2. Products And Services
    • 10.2.3. Key Developments
  • 10.3. Coffee Bean Direct LLC
    • 10.3.1. Overview
    • 10.3.2. Products And Services
  • 10.4. International Coffee & Tea, LLC
    • 11.4.1. Overview
    • 10.4.2. Products And Services
    • 10.4.3. Key Developments
  • 10.5. La Colombe Coffee Roasters
    • 10.5.1. Overview
    • 10.5.2. Products And Services
    • 10.5.3. Key Developments
  • 10.6. Gold Coffee Company
    • 10.6.1. Overview
    • 10.6.2. Products And Services
  • 10.7. Farmer Bros. Co.
    • 10.7.1. Overview
    • 10.7.2. Products And Services
    • 10.7.3. Financials
  • 10.8. Illycaffe S.P.A.
    • 10.8.1. Overview
    • 10.8.2. Products And Services
    • 10.8.3. Key Developments
  • 10.9. Luigi Lavazza Spa
    • 10.9.1. Overview
    • 10.9.2. Products And Services
    • 10.8.3. Financials
    • 10.9.3. Key Developments
  • 10.10. Hawaiian Isles Kona Coffee Co.
    • 10.10.1. Overview
    • 10.10.2. Products And Services
  • 10.11. Peet's Coffee
    • 10.11.1. Overview
    • 10.11.2. Products And Services
    • 10.11.3. Key Developments