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市場調査レポート
商品コード
1541224
シリアルバーの市場レポート:製品、フレーバー、流通チャネル、地域別、2024年~2032年Cereal Bars Market Report by Product, Flavor, Distribution Channel, and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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シリアルバーの市場レポート:製品、フレーバー、流通チャネル、地域別、2024年~2032年 |
出版日: 2024年08月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のシリアルバーの市場規模は2023年に161億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに291億米ドルに達し、2024年から2032年の間に6.6%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
シリアル・バーは、コーンスターチ、ビスケット、オーツ麦、米、牛乳、食用接着剤を使用して配合され、ビタミン、ミネラル、その他の必須栄養素で強化されています。鉄分、でんぷん、食物繊維、タンパク質、抗酸化物質、リン、カリウムが豊富に含まれています。エネルギー増加、体重管理、筋肉量の向上、消化器系の健康増進、骨の強化に役立ちます。さらに、糖尿病の管理、血糖値の低下、血圧(BP)の改善、食欲の抑制、持久的活動時のエネルギー補給にも役立ちます。
多忙なライフスタイルと食生活パターンの変化により、バランスの取れた食生活の維持を支援するシリアルバーのような、健康的ですぐに食べられる(RTE)食品の需要が増加しています。さらに、身体活動への参入企業の増加が市場の成長に寄与しています。さらに、健康志向の高まりは、ココナッツ、エンドウ豆、アーモンド、クリーミーなココアバター、ヒマワリやチアシードなどの天然素材を使用した製品の需要を高めています。主要企業はまた、グルテンや砂糖を使用せず、添加物や保存料を使用しない非遺伝子組み換え(non-GMO)製品を提供しています。これに加えて、コロナウイルス病(COVID-19)の発生により、シリアル・バーなど栄養価の高い食品の消費が個人間で増加しています。しかし、市場関係者は、数カ国の政府による操業停止やサプライ・チェーンの混乱などを理由に、高まる需要を満たすことができないでいます。閉鎖規制が緩和されれば、市場は復活すると予想されます。
The global cereal bars market size reached US$ 16.1 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 29.1 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 6.6% during 2024-2032.
Cereal bars are formulated using corn starch, biscuits, oats, rice, milk and edible adhesives and are fortified with vitamins, minerals and other essential nutrients. These bars are rich in iron, starch, fiber, proteins, antioxidants, phosphorus and potassium. They assist in increasing energy, managing weight, improving muscle mass, enhancing digestive health and strengthening bones. Moreover, they can help in managing diabetes, lowering blood sugar and improving blood pressure (BP), as well as curbing the appetite and providing additional energy during endurance activities.
Due to hectic lifestyles and changing dietary patterns, there is a rise in the demand for healthy and ready-to-eat (RTE) food products, such as cereal bars, that assist in maintaining a balanced diet. Moreover, the growing participation of individuals in physical activities is contributing to the market growth. Furthermore, the rising health consciousness is escalating the demand for variants that are made using natural ingredients, such as coconuts, peas, almonds and creamy cocoa butter, and sunflower and chia seeds. The key players are also offering gluten and sugar-free, and non-genetically modified (non-GMO) variants with no additives and preservatives. Besides this, the coronavirus disease (COVID-19) outbreak has increased the consumption of nutritious food products among individuals, such as cereal bars. However, the market players are unable to meet the escalating demand on account of lockdowns imposed by governments of several countries and disrupted supply chains. The market is anticipated to revive once lockdown restrictions are relaxed.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global cereal bars market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on product, flavor and distribution channel.
Snacks Bar
Energy and Nutrition Bar
Others
Caramel
Banana
Chocolate
Honey
Strawberry
Peanut Butter
Others
Supermarkets and Hypermarkets
Food Specialty Stores
Convenience Stores
Online Stores
Others
North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Atkins Nutritionals Inc. (Simply Good Foods Co.), Clif Bar & Company, Eat Natural, General Mills Inc., Kellogg Company, Kind LLC, McKee Foods Corporation, Nestle S.A, Otsuka Pharmaceutical and Quaker Oats Co. (PepsiCo).