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市場調査レポート
商品コード
1378895
デオドラント市場:世界の産業動向、シェア、市場規模、成長、機会、2023-2028年予測Deodorants Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028 |
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デオドラント市場:世界の産業動向、シェア、市場規模、成長、機会、2023-2028年予測 |
出版日: 2023年11月02日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 147 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のデオドラント市場規模は2022年に274億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは2028年までに359億米ドルに達し、2022~2028年の成長率(CAGR)は4.6%になると予測しています。
デオドラントとは、体臭の予防や除去に使用される身だしなみ用品のことです。足や脇の下などの細菌分解や汗に由来する臭いを最小限に抑えます。デオドラント剤は、細菌の分解を防ぎ、汗の分泌をコントロールするために、様々な抗菌剤、香料、アルコールベースの担体で構成されています。一般的には、エアゾール、スプレー、ジェル、ロールオン、ワイプ、スティックなどの形態で販売されており、缶やプラスチック容器、中空チューブなどに収納されています。また、かゆみ、皮膚の発疹、赤みなど、皮膚に関するさまざまな問題を最小限に抑えるためにも使用されます。
パーソナル・グルーミング製品に対する需要の増加は、女性の労働参加率の上昇とともに、市場の成長を促進する主な要因の一つとなっています。さらに、大衆、特にミレニアル世代の間で、斬新で革新的なフレグランスや香り付き製品に対する需要が高まっていることも、市場に明るい展望をもたらしています。天然デオドラントやアルミニウムフリーのデオドラントの開発など、さまざまな製品革新が他の成長促進要因として作用しています。これらの製品は、活性炭、重曹、ココナッツオイル、エッセンシャルオイル、フローラルエキスなどのオーガニック原料を使用して製造されており、より幅広い消費者層を惹きつけるため、審美的に魅力的なグリーンパッケージを使用しています。これに伴い、様々なソーシャルメディア・プラットフォームを通じたメーカーによる積極的なプロモーション活動やeコマース小売チャネルの普及も市場成長に寄与しています。その他、消費者の支出能力の上昇や、世界の急速な都市化などが、市場をさらに牽引すると予想されます。
The global deodorants market size reached US$ 27.4 Billion in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 35.9 Billion by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4.6% during 2022-2028.
A deodorant refers to a personal grooming product used for preventing or removing body odor. It minimizes the odor originating from the bacterial breakdown and perspiration in feet, armpits and other parts of the body. Deodorants consist of various anti-microbial agents, fragrances and alcohol-based carriers to prevent bacterial breakdown and control the production of sweat. They are commonly available in the form of aerosol, sprays, gels, roll-ons, wipes and sticks, which are stored in cans, plastic containers and hollow tubes. They are also used for minimizing various skin-related issues, such as itching, skin rashes and redness.
The increasing demand for personal grooming products, along with the rise in female workforce participation, represents one of the key factors driving the growth of the market. Furthermore, the rising demand for novel and innovative fragrances and scented products among the masses, especially amidst millennials, is creating a positive outlook for the market. Various product innovations, such as the development of natural and aluminum-free deodorants, are acting as other growth-inducing factors. These variants are manufactured using organic ingredients, such as activated charcoal, baking soda, coconut oil, essential oils and floral extracts, and use aesthetically appealing green packaging to attract a wider consumer base. In line with this, aggressive promotional activities by the manufacturers through various social media platforms and the proliferation of e-commerce retail channels, are also contributing to the market growth. Other factors, including rising expenditure capacities of the consumers, along with rapid urbanization across the globe, are anticipated to drive the market further.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global deodorants market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on product type, distribution channel and packaging type.
Sprays
Roll-On
Creams
Gels
Wipes
Sticks
Others
Supermarkets and Hypermarkets
Convenience Stores
Pharmacies
Online Stores
Others
Metal
Plastic
Others
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Adidas AG, Avon Products Inc. (Natura & Co.), Beiersdorf AG (maxingvest ag), Cavinkare Private Limited, Church & Dwight Co. Inc., Colgate-Palmolive Company, Estee Lauder Companies, Godrej Consumer Products Limited, Henkel AG & Co. KGaA, Lion Corporation, L'Oreal, The Procter & Gamble Company and Unilever Plc.