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市場調査レポート
商品コード
1753509
ITサービスマネジメントとエンタープライズサービスマネジメントの価値と成果の評価Assessing the Value and Outcomes of IT Service Management and Enterprise Service Management |
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ITサービスマネジメントとエンタープライズサービスマネジメントの価値と成果の評価 |
出版日: 2025年06月18日
発行: IDC
ページ情報: 英文 11 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Perspectiveでは、企業がITサービスマネジメントとエンタープライズサービスマネジメントの価値をどのように評価しているかを調査し、効率性を超えたインパクトを実証するためのメトリクスとストーリーテリングの重要性を強調しています。AIが価値を高める役割を探り、最適な成果を得るために、組織がサービス管理戦略をより広範な目標と整合させることを推奨しています。「ITサービスマネジメントとエンタープライズサービスマネジメントの価値には、効率性だけでなく、セキュリティ、顧客満足、洞察などの領域も含まれます。」と、 IDCのITサービス管理担当調査マネージャー、スノー テンペスト氏は述べています。
This IDC Perspective explores how organizations assess value of IT service management and enterprise service management, emphasizing the importance of metrics and storytelling to demonstrate impact beyond efficiency. It explores AI's role in enhancing value and encourages organizations to align service management strategies with broader goals for optimal outcomes."The value of IT service management and enterprise service management includes efficiency and extends beyond to areas such as security, customer satisfaction, and insights," said Snow Tempest, research manager for IT Service Management at IDC.