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市場調査レポート
商品コード
1714073
AIを活用したT&E:インテリジェント・オートメーションで世界な複雑性を乗り切るAI-Powered T&E: Navigating Global Complexity with Intelligent Automation |
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AIを活用したT&E:インテリジェント・オートメーションで世界な複雑性を乗り切る |
出版日: 2025年04月24日
発行: IDC
ページ情報: 英文 11 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Perspectiveでは、エージェント型AIが世界な出張・経費管理にどのような革命をもたらすかを探る。国際的な業務におけるプロセスの自動化、コンプライアンスの強化、コストの最適化、従業員のエクスペリエンスの向上におけるAIの機能について詳述しています。また、T&Eソフトウェア・サプライヤーに対して、AIを活用したソリューションを効果的にマーケティングするためのアドバイスも行っています。「エージェント型AIは、T&Eを消極的な雑務から積極的な優位性へと転換し、企業がどこにいても楽にコストを管理し、世界のコンプライアンスを確保し、従業員のエクスペリエンスを向上させる力を与える」と、IDCの財務アプリケーション担当シニア・リサーチ・ディレクター、ケビン・パーメンター氏は言います。「企業の出張・経費管理におけるエージェント型AIの台頭は、出張サービス・プロバイダーにとって極めて重要な転換を告げるものです。企業は、コストの最適化、ポリシーの遵守、出張者の体験の向上を優先するAI搭載プラットフォームとのシームレスな統合をますます求めるようになります。AIに対応したサービス、パーソナライズされたレコメンデーション、合理化されたデータ交換を提供することで、積極的に適応するプロバイダーは成功を収めると思われます。」と、IDCのホスピタリティ&トラベル・デジタルトランスフォーメーション・ストラテジーズ、シニアリサーチマネージャーのドロシー・クリーマー・シェイファー氏は、述べています。
This IDC Market Perspective explores how agentic AI revolutionizes global travel and expense management. It details AI's capabilities in automating processes, enhancing compliance, optimizing costs, and improving employee experience across international operations. The document also advises T&E software suppliers on effectively marketing these AI-powered solutions."In the era of global operations, managing travel and expenses shouldn't be a complex journey. Agentic AI transforms T&E from a reactive chore to a proactive advantage, empowering businesses to effortlessly control costs, ensure worldwide compliance, and elevate the employee experience, no matter where they are," Kevin Permenter, senior research director, Financial Applications, IDC."The rise of agentic AI in corporate travel and expense management signals a pivotal shift for travel service providers. Businesses will increasingly demand seamless integration with AI-powered platforms that prioritize cost optimization, policy adherence, and enhanced traveler experiences. Providers that proactively adapt by offering AI-compatible services, personalized recommendations, and streamlined data exchange will thrive. Those that resist risk becoming less relevant as corporations leverage intelligent automation to directly manage their global travel needs with greater efficiency and control," Dorothy Creamer Shaffer, senior research manager, Hospitality and Travel Digital Transformation Strategies, IDC.