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市場調査レポート
商品コード
1655864

欧州インテリジェント・プロセス・オートメーション市場イベント、下半期24

European Intelligent Process Automation Market Events, 2H24


出版日
発行
IDC
ページ情報
英文 7 Pages
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欧州インテリジェント・プロセス・オートメーション市場イベント、下半期24
出版日: 2025年02月12日
発行: IDC
ページ情報: 英文 7 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

IDCマーケットノートは、GenAI機能の統合、戦略的パートナーシップ、ベンダーのイノベーションに焦点を当て、欧州のインテリジェントプロセスオートメーション市場における下半期(24年後半)の主な発展にハイライトを当てています。Appian、ServiceNow、IBM、Nintex、UiPath、Bizagi、Pegasystems、Salesforce、Microsoft、SAP、iGrafxのような主要企業は、インテリジェントオートメーションのギャップを埋め、ビジネス効率を促進するために、自動化、データ管理、スキル開発に重点を置き、自社のプラットフォームにAIを搭載した機能強化を導入しました。

エグゼクティブスナップショット

このマーケットノート

IDCの視点

  • シームレスなテクノロジー提供のためのプラットフォーム革新を推進
    • Appian
    • ServiceNow
    • IBM
    • Nintex
    • UiPath
  • AIアシスタントとエージェント:注目の的
    • Bizagi
    • Pegasystems
    • Salesforce
    • Microsoft
    • SAP
    • iGrafx
    • UiPath
  • 注目すべきパートナーシップ
    • Automation Anywhere
    • ServiceNow
  • スキルへの投資
    • Pegasystems
    • ServiceNow

参考資料

  • 関連調査
  • 要約
目次
Product Code: EUR152266025

The IDC Market Note highlights key developments in the European intelligent process automation market in 2H24, focusing on the integration of GenAI features, strategic partnerships, and vendor innovations. Major players like Appian, ServiceNow, IBM, Nintex, UiPath, Bizagi, Pegasystems, Salesforce, Microsoft, SAP, and iGrafx have introduced AI-powered enhancements to their platforms, emphasizing automation, data management, and skills development to bridge the gap in intelligent automation and drive business efficiency.

Executive Snapshot

In This Market Note

IDC's Point of View

  • Driving Platform Innovation for a Seamless Tech Offering
    • Appian
    • ServiceNow
    • IBM
    • Nintex
    • UiPath
  • AI Assistants and Agents: In the Spotlight
    • Bizagi
    • Pegasystems
    • Salesforce
    • Microsoft
    • SAP
    • iGrafx
    • UiPath
  • Notable Partnerships
    • Automation Anywhere
    • ServiceNow
  • Investments in Skills
    • Pegasystems
    • ServiceNow

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