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市場調査レポート
商品コード
1651832
IDCのユニファイド・コミュニケーションとコラボレーションの世界分類 2025年IDC's Worldwide Unified Communications and Collaboration Taxonomy, 2025 |
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IDCのユニファイド・コミュニケーションとコラボレーションの世界分類 2025年 |
出版日: 2025年02月07日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能
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この調査レポートは、IDCの世界のユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UC&C)調査の分類法を更新し、市場の定義と、IDCが世界のUC&C市場の追跡、セグメント化、予測に使用するフレームワークを提供します。この分類法は、進化する世界のUC&C市場を反映しており、IDCの市場見解で使用されている用語の更新も含まれています。「世界のUC&C市場は、AIを活用した機能により、急速な革新と開発の道を歩み始めた」とIDCのワールドワイド・ユニファイド・コミュニケーション・アンド・コラボレーション(Worldwide Unified Communications and Collaboration)リサーチマネージャーのジテッシュ・ゲラ(Jitesh Gera)は述べています。「市場は従業員と顧客の統合コミュニケーションプラットフォームへの移行を強めており、この競争の激しい市場において、統合コミュニケーションソリューション、すなわち顧客エンゲージメント(UC-CE)ソリューションの新たなレイヤーが加わっています。」
This IDC study updates IDC's worldwide unified communications and collaboration (UC&C) research taxonomy to provide market definitions and a framework that IDC uses to track, segment, and forecast the worldwide UC&C market. This taxonomy reflects the evolving worldwide UC&C market and includes updates to terminology used in IDC's view of the market."The worldwide UC&C market has embarked on a path to rapid innovation and development via AI-powered capabilities," says Jitesh Gera, research manager, Worldwide Unified Communications and Collaboration at IDC. "The market is increasingly moving toward unified employee and customer communication platforms, which adds a new layer of integrated unified communications solutions, namely customer engagement (UC-CE) solutions in this highly competitive market."