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市場調査レポート
商品コード
1618895
世界の仮想イベントアプリケーション予測、2024-2028年Worldwide Virtual Event Applications Forecast, 2024-2028 |
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世界の仮想イベントアプリケーション予測、2024-2028年 |
出版日: 2024年12月17日
発行: IDC
ページ情報: 英文 15 Pages
納期: 即納可能
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このIDCの調査では、仮想イベントアプリケーション市場の勢いが増しており、2028年までに売上がほぼ倍増すると予測しています。仮想イベントをパンデミック時代の遺物として扱ったり、単なる会議の拡大として扱うことは、この市場で成長を続けるユニークなメリットを無視することになります。さらに重大なことは、顧客、パートナー、従業員が期待する進化した体験を無視することになります。ソーシャルメディアとコミュニティに次いで、その両方を活用する仮想イベントは、ブランドが見込み客や顧客の関心の変化を察知しながら、ファンや支持者を増やすのに役立つファーストパーティデータの年金を生み出します。IDCのソーシャル、コミュニティ、コラボレーションのリサーチ担当バイスプレジデントであるウェイン・カーツマンによると、「仮想イベントは、価値と信頼を生み出すために、ファーストパーティ体験を生み出し、対面および遠隔の訪問者の両方に関与しなければならないです。企業のイベント参加への支出を購買意欲の指標とするのは、欠陥のある指標です。COVID-19の大流行で行動が変わりました。企業の支出がより制限されるようになったことと相まって、ステージ上やコミュニティ内での魅力的な体験を活用し、ファン、見込み客、顧客の生涯顧客価値や進化する関心をより適切に測定する機会が生まれています。これが、IDCが仮想イベントアプリケーション市場が予測期間中にほぼ倍増すると予想する理由です。」と、述べました。
This IDC study predicts growing momentum in the virtual event applications market, which will almost double in revenue by 2028. Treating virtual events as a relic of the pandemic era or just expanded conferencing would be to ignore the unique benefits that continue to grow in this market. More significantly, it would ignore the evolving experience expectations of your customers, partners, and employees. Next to social media and communities, virtual events - which leverage both - creates an annuity of first-party data that helps brands build fans and advocates, while detecting signal changes in prospect's and customer's interest. More importantly, a virtual event is a technology that can be used to create trust to build a relationship upon."Virtual events must create a first-party experience and engage with both in-person and remote visitors to create value and trust," according to Wayne Kurtzman, IDC research vice president of Social, Communities, and Collaboration. "Using a company's expenditure on event attendance as an indicator of purchasing intent is a flawed metric. Behaviors changed during the COVID-19 pandemic. Paired with more restrictive company spending, it creates an opportunity for a company to leverage an engaging experience from the stage and within communities to better measure the lifetime customer value and evolving interests of fans, prospects, and customers. This is why IDC expects the virtual events applications market to nearly double during the forecast period."