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市場調査レポート
商品コード
1502865
Roku Exchange:Rokuのオーディエンスとプレミアムメディアにアクセスを解放Roku Exchange Unlocks Access to Roku's Audience and Premium Media |
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Roku Exchange:Rokuのオーディエンスとプレミアムメディアにアクセスを解放 |
出版日: 2024年06月28日
発行: IDC
ページ情報: 英文 4 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Noteでは、TVストリーミング用に設計された新しい広告テクノロジーソリューションであるRoku Exchangeについて解説します。また、Roku Exchangeがメディア企業やブランド、広告代理店に提供するさまざまなメリットについても解説します。前述の通り、デジタル広告のエコシステムは複雑であり、IDCの見解では、メディアパブリッシャーやブランドにとって収益を最大化するには、すべてのプラットフォームでのキャンペーンの計画、管理、実行を合理化するサービスの統合を通じて、問題点に対処する必要があり、Roku ExchangeはCTV向けにこれを実現します。その結果、メディア企業はプレミアム広告インベントリとプログラマティックエコシステムを直接つなぐことで、メリットを得ることができます。Rokuの数千万世帯のストリーミング世帯からの独自のデータにより、メディア企業は広告の配置と収益戦略を最適化できます。また、中央供給ハブとしてRoku Exchangeが公正なオークションと広告の決定を担当します。ブランドと広告代理店向けに、Rokuはすべての規模のマーケティング担当者がRoku Mediaにアクセスできるようにしています。広告主は、Rokuのオーディエンスベースの広告決定を利用して、RokuのAI最適化機能を活用しながら、より正確に広告を配置し、ターゲットオーディエンスに効果的にリーチすることができます。最後に、広告主はRokuチャンネルやその他のプレミアムTVストリーミングパブリッシャーから豊富なコンテンツシグナルを受け取り、透明性の高いコンテンツ、ジャンルのレポート、最適化を提供します。
This IDC Market Note discusses Roku Exchange, a new advertising technology solution designed for TV streaming. This document also discusses the range of benefits that it offers media companies and brands and advertising agencies. As previously stated, the digital advertising ecosystem is complex, and IDC's point of view is that to maximize revenue for media publishers and brands alike, pain points must be addressed through the consolidation of services that streamline campaign planning, management, and execution on all platforms, and Roku Exchange does this for CTV. As a result, media companies benefit through a direct connection between premium ad inventory and its programmatic ecosystem. Roku's unique data from tens of millions of streaming households allows media companies to optimize their ad placements and revenue strategies, and as the central supply hub, Roku Exchange is responsible for fair auctions and ad decisioning.For brands and advertising agencies, Roku now allows access to Roku Media for marketers of all sizes. Advertisers can use Roku's audience-based ad decisioning to place ads more accurately and reach their target audience effectively while leveraging Roku's AI optimization capabilities. Finally, advertisers receive rich content signals from the Roku Channel and other premium TV streaming publishers, providing transparent content, genre reporting, and optimization.