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市場調査レポート
商品コード
1441917

顧客との経験価値パリティの獲得が収益性の高い成長への道を切り開く

Attaining Experiential Value Parity with Customers Will Forge the Path Forward to Profitable Growth

出版日: | 発行: IDC | ページ情報: 英文 16 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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顧客との経験価値パリティの獲得が収益性の高い成長への道を切り開く
出版日: 2024年02月27日
発行: IDC
ページ情報: 英文 16 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

このIDC Perspectiveは、企業が繁栄し利益を伴って成長するためには、経験価値パリティを達成することが重要であることを強調しています。企業は、共感的な顧客体験を提供し、データとインテリジェンスを活用して顧客にとっての経験価値を証明することに注力する必要があることを強調しています。将来の顧客を獲得するために、企業は組織と顧客の価値のバランスを取り、顧客と組織の価値成果を継続的に進化させなければなりません。CXリーダーは、顧客価値フレームワークを活用し、組織価値のストリームを適用してデジタル・カスタマージャーニーを活性化・実行することで、顧客価値パリティを追跡・維持することができます。より豊かな顧客価値のフレームワークを使うことで、組織は、組織と顧客の双方が価値の成果を正味で得るような顧客体験を提供することができ、共感的で顧客中心のビジネスとして組織を位置づけることができます。

エグゼクティブスナップショット

状況概要

  • なぜ今、経験価値に焦点を当てるのか?
  • 経験顧客価値と組織価値
    • 価値パリティを確立する
  • 顧客価値を理解する
    • 経験価値の提供
    • 顧客価値階層は、組織が顧客エンゲージメントのあらゆる段階で価値を提供するのに役立つ
  • 価値パリティを重視して顧客価値から組織価値を向上

テクノロジー購入者へのアドバイス

参考資料

  • 関連調査
  • 要約
目次
Product Code: US51663124

This IDC Perspective emphasizes the importance of achieving customer value parity for businesses to thrive and grow profitably. It highlights the need for companies to focus on delivering empathetic customer experiences and proving experience value for the customer, powered by data and intelligence. To win future customers, businesses must balance value for the organization and the customer and continually evolve customer and organizational value outcomes. CX leaders can leverage the customer value framework and apply organizational value streams to activate and execute digital customer journeys to track and sustain customer value parity."Traditional, 'introverted' organizations - that is, those maximizing only inward-looking metrics such as operational efficiency and revenue growth at the cost of their customer outcomes - will fall behind in meeting the demands of future customer expectations," said Sudhir Rajagopal, research director, Future of Customer Experience, IDC. Using a richer customer value framework, organizations can deliver customer experiences wherein both the organization and the customer see a net gain in value outcomes and position the organization as an empathetic, customer-centric business."

Executive Snapshot

Situation Overview

  • Why the Focus on Experiential Value, and Why Now?
  • Experiential Customer and Organizational Value
    • Establishing Value Parity
  • Understanding Customer Value
    • Delivering Experiential Value
    • The Customer Value Hierarchy Helps Organizations Deliver Value at Every Stage of Customer Engagement
  • Improving Organizational Value from Customer Value with a Focus on Value Parity

Advice for the Technology Buyer

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  • Synopsis