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市場調査レポート
商品コード
1426893
IDC PeerScape:航空宇宙産業における販売効率改善とカスタマーエクスペリエンス向上のプラクティスIDC PeerScape: Practices to Improve Sales Efficiency and Enhance Customer Experience in the Aerospace Industry |
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IDC PeerScape:航空宇宙産業における販売効率改善とカスタマーエクスペリエンス向上のプラクティス |
出版日: 2024年02月13日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
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このIDC PeerScapeでは、航空宇宙産業における販売効率を高め、カスタマーエクスペリエンスを向上させるための3つのプラクティスについて概説しています。業界固有のマーケットプレイスを活用して透明性、販売効率、CXを向上させます。拡張現実(XR)テクノロジーを活用して、製品構成をより迅速で魅力的なものにします。セルフサービスプラットフォームを活用して、タスクを自動化し、最新かつ適切な製品情報を提供します。IDCのManufacturing Insights、シニアリサーチアナリストであるMark Casidsid氏は次のように述べています。「航空宇宙産業は、高度な規制、製品の複雑さ、長期的なビジネス関係の重視といった特徴を持っています。デジタルテクノロジーによって販売効率を高め、カスタマーエクスペリエンスを向上させることは、世界中のメーカーにとって重要な差別化要因になるでしょう」
This IDC PeerScape outlines three practices to enhance sales efficiency and improve the customer experience in the aerospace industry:Leverage industry-specific marketplaces to enhance transparency, sales efficiency and CXUse extended reality (XR) technologies to make product configuration more responsive and engagingUtilize self-service platforms to automate tasks and provide up to date and relevant product information"The aerospace sector is characterized by a high degree of regulation, product complexity, and emphasis on long-term business relationships. Driving sales efficiency and enhancing customer experience through digital technology will be a key differentiator for manufacturers globally," said Mark Casidsid, senior research analyst, IDC Manufacturing Insights.