![]() |
市場調査レポート
商品コード
1354232
IDCのワールドワイドデジタルトランスフォーメーション使用事例分類法、2023年:製造業におけるブランド志向のバリューチェーンIDC's Worldwide Digital Transformation Use Case Taxonomy, 2023: Brand-Oriented Value Chains in the Manufacturing Industry |
||||||
|
IDCのワールドワイドデジタルトランスフォーメーション使用事例分類法、2023年:製造業におけるブランド志向のバリューチェーン |
出版日: 2023年09月28日
発行: IDC
ページ情報: 英文 31 Pages
納期: 即納可能
![]() |
このIDCの調査では、ブランド志向のバリューチェーン(飲食品、健康・美容、玩具、スポーツ用品、家庭用品)が、魅力的な消費者(および顧客)体験を大規模に創出するために、どのようにデジタル変革の使命を担っているかについて説明しています。世界サプライチェーンプランニング調査ディレクターのエリック・トンプソン氏は、「これらのバリューチェーンの企業は、一般的にこのデジタルジャーニーに何が関わっているかを理解しており、それは、個々のプロジェクトや使用事例が全体的な目的をサポートするように、使命、戦略的優先事項、プログラムを共通定義することから始まる」と述べています。
This IDC study describes how brand-oriented value chains (food and beverage, health and beauty, toys, sporting goods, and household) are on a mission to digitally transform to create engaging consumer (and customer) experiences at scale.Global Supply Chain Planning Research Director Eric Thompson says, "Companies in these value chains generally understand what is involved in this digital journey, and that begins with a common definition of the mission, strategic priorities, and programs so that individual projects or use cases support the overall objectives."