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市場調査レポート
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1345490

現場労働者に対する視点の変化:テクノロジー、スキル、オートメーションの影響

Changing Perspectives on the Frontline Worker: The Impact of Technology, Skills, and Automation

出版日: | 発行: IDC | ページ情報: 英文 12 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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現場労働者に対する視点の変化:テクノロジー、スキル、オートメーションの影響
出版日: 2023年09月07日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

このIDCの視点は、企業が現場の労働力にとってのテクノロジーの重要性を認識するための先進的なアプローチを提供します。最前線で働く人々は、しばしば独自の技術的・組織的課題に直面します。このIDCの展望では、現場の労働者が革新的で生産的であるために利用できる様々なツールやテクノロジーについて論じています。これらは、組織がフロントラインワーカーに装備し、力を与える新しい方法を見出しているほんの一例に過ぎないです。情報ワーカーと同様、柔軟性と適切なツールは成功に不可欠な要素です。しかし、COVID-19の大流行からリーダーが学んだことがあるとすれば、すべての意思決定の中心に「人」を据えることを忘れないことです。企業の顔である現場の従業員が幸せであることが、より良いビジネスの成果につながる」組織は、従業員の働き方をより良く管理するためのトレーニング・ツールやテクノロジーを提供し、従業員に柔軟性と従業員体験の向上を提供することで、現場の経験を向上させることを目指しています。IDCのFuture of Workプラクティスのシニアリサーチアナリストであるアヌ・メータ(Anu Mehta)氏は、次のように述べています。

エグゼクティブスナップショット

状況の概要

  • IDCの未来の仕事モデルと最前線の従業員
  • 最前線の労働者とは誰ですか?
  • 最前線で働く従業員の問題点
  • 意思決定者は現在、最前線の従業員のエクスペリエンスをビジネスの成功に結び付けています
  • 最前線の従業員にポジティブでつながりのあるエクスペリエンスを提供する戦略
    • 最前線の従業員に適切なツールとテクノロジーを提供する
    • 最前線のマネージャーを最前線のリーダーに育成する
    • キャリアアップのためのスキル開発とトレーニングの機会
    • 自動化が現場のスキルと生産性に与える影響
    • デジタル的に成熟した企業は、現場のエクスペリエンスを変革するためにどのような工夫をしているのでしょうか?

テクノロジー購入者へのアドバイス

参考資料

  • 関連調査
  • 要約
目次
Product Code: US49960723

This IDC Perspective offers a forward-thinking approach for enterprises to recognize the importance of technology for their frontline workforce. Frontline workers often face unique technological and organizational challenges. This IDC Perspective discusses various tools and technologies that are available to frontline workers to be innovative and productive. These are just a few examples of how organizations are finding new ways to equip and empower frontline workers. Just like with information workers, flexibility and the right tools are critical components to success. But if the COVID-19 pandemic has taught leaders anything, it's to remember to put people - all people - at the center of every decision they make. Happy frontline workers, who are the face of the company, lead to better business outcomes."Organizations are aiming to enhance their frontline experience by offering them training tools and technology to better manage how they work, providing them with flexibility and enhanced employee experience. It is imperative for frontline workers to be able to connect and collaborate across their organizations, just like knowledge workers," says Anu Mehta, senior research analyst at IDC's Future of Work practice.

Executive Snapshot

Situation Overview

  • IDC's Future of Work Model and the Frontline Worker
  • Who Are the Frontline Workers?
  • Frontline Workers Pain Points
  • Decision Makers Are Now Connecting Frontline Employee Experience to Business Success
  • Strategies to Deliver Positive and Connected Experiences for Frontline Workers
    • Providing the Right Tools and Technologies to Frontline Workers
    • Training Frontline Managers to Become Frontline Leaders
    • Skills Development and Training Opportunities for Career Advancement
    • Impact of Automation on Frontline Skills and Productivity
    • What Are Digitally Mature Businesses Doing Better to Transform the Frontline Experience?

Advice for the Technology Buyer

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  • Synopsis