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市場調査レポート
商品コード
1558642
IDCのワールドワイドデジタルトランスフォーメーションユースケース分類法、2024年:エクスペリエンシャル・リテールIDC's Worldwide Digital Transformation Use Case Taxonomy, 2024: Experiential Retail |
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IDCのワールドワイドデジタルトランスフォーメーションユースケース分類法、2024年:エクスペリエンシャル・リテール |
出版日: 2024年09月18日
発行: IDC
ページ情報: 英文 74 Pages
納期: 即納可能
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このIDCの調査は、小売業の意思決定者が、組織の変革を支える新しいプロセスやテクノロジーを採用することで、デジタル変革が進む小売エコシステムの領域を特定し、ナビゲートするのに役立ちます。この年次調査では、定義を更新し、戦略を実行するために採用される新しいプログラムや使用事例を紹介するとともに、現在のプロセスからデジタル変換されたプロセスへ移行するメリットと、必要となるテクノロジーを強調しています。顧客体験を向上させ、現場の従業員を引き込み、オペレーションを最適化することで競合の一歩先を行こうとする小売企業にとって、デジタル化のスピードはますます速くなっています。「どこでもAIが利用できる新時代において、顧客と従業員をインタラクティブでパーソナライズされた体験につなげるインフラやツールに投資する意欲のある小売企業にとって、テクノロジーは新たな収益源を切り開くものです」と、IDC Retail Insightsのグループバイスプレジデントであるレスリー・ハンドは述べています。
This IDC study helps retail decision makers identify and navigate the areas of the retail ecosystem that are being digitally transformed as retailers adopt new processes and technologies to underpin organizational change. This annual study updates definitions and introduces new programs and uses cases that will be employed to implement strategy while highlighting the benefits of moving from current processes to digitally transformed processes, and the technologies that will be required. The rate of digitization is increasing for retailers, which seek to stay ahead of the competition by improving customer experience, engaging frontline workers, and optimizing operations. "In this new era of AI everywhere, technology is opening up new sources of revenue for retailers that are willing to invest in the infrastructure and tools that connect their customers and their workers to interactive, personalized experiences," says Leslie Hand, group vice president, IDC Retail Insights.