市場調査レポート
商品コード
1317013
世界と米国の顧客体験 (CX) サービスの予測、2023-2027年Worldwide and U.S. Customer Experience Services Forecast, 2023-2027 |
世界と米国の顧客体験 (CX) サービスの予測、2023-2027年 |
出版日: 2023年07月27日
発行: IDC
ページ情報: 英文 18 Pages
納期: 即納可能
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この調査レポートは、2023年から2027年の予測期間における世界の顧客体験 (CX) サービス市場の分析を提供しています。「パンデミックがバックミラーに映り込み始めたことで、企業は最悪の事態が去り、切望されていた安定期に入ったと考えてもおかしくありません」と、IDCの顧客体験 (CX) サービスのリサーチ・ディレクター、ダグラス・ヘイワード氏は述べています。「社会的、政治的、人口統計的、文化的、技術的な変化は続いているだけでなく、加速しているように感じられます。企業や政府機関は、財政的・政治的な未来を確保するために、顧客や納税者との関わり方を継続的に改善するしかありません。それは、新しいサービスを創造し、立ち上げ、社内で技術、組織、文化の変革を推進することを意味します。2023年から2027年にかけて最も繁栄するベンダーは、顧客と顧客の顧客を深く理解し、その深い理解を活かして顧客のビジネス変革を推進できるベンダーです。」
This IDC study provides an analysis of the worldwide customer experience (CX) services market for the 2023-2027 forecast period."With the pandemic starting to fade into the rearview mirror, enterprises could be forgiven for thinking that the worst is behind them and that they're entering a time of much-needed stability. But unfortunately, nothing could be further from the truth," said Douglas Hayward, research director for Customer Experience Services at IDC. "Social, political, demographic, cultural, and technological changes are not just continuing but feel like they are accelerating. Enterprises and government bodies have no choice but to continually improve the way they engage with customers and taxpayers to ensure their financial and political futures. That means creating and launching new offerings and driving technology, organizational, and cultural change internally. CX services vendors will play an important part in all this, and the vendors that prosper best in 2023-2027 will be those that deeply understand both their clients and their clients' customers and that can use that deep understanding to drive transformational business change for their clients."