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市場調査レポート
商品コード
1654330

ニュージャージー州のビーガン製品市場:市場規模・シェア・動向分析 (製品別・流通チャネル別)、セグメント別予測 (2025年~2030年)

New Jersey Vegan Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Food, Beverages), By Distribution Channel (Offline, Online), Segment Forecasts, Consumer Behavior And Competitive Analysis, 2025 - 2030


出版日
ページ情報
英文 60 Pages
納期
2~10営業日
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ニュージャージー州のビーガン製品市場:市場規模・シェア・動向分析 (製品別・流通チャネル別)、セグメント別予測 (2025年~2030年)
出版日: 2025年01月23日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 60 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ニュージャージー州のビーガン製品市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、ニュージャージー州のビーガン製品の市場規模は2030年までに8億1,230万米ドルに達し、2025年から2030年までのCAGRは14.0%を記録すると推定されています。

米国では乳糖不耐症の消費者人口が増加しており、これらの消費者が乳製品の代替品を求める傾向が強まっているため、市場成長の一助となることが期待されます。

ビーガン製品はマーケットプレースでますます人気が高まっており、ダイナミックなマーケティング戦略によって消費者の需要が集中し、売上が拡大しています。消費者の健康志向、思いやり、エコロジーへの意識が高まるにつれ、ビーガン向け製品の売上はかつてない勢いで増加しています。

ビーガン食品分野は2024年に最大の収益シェアを占め、予測期間中も注目すべき成長を維持すると予想されます。ミレニアル世代は健康とフィットネスに対する意識が高まっており、ビーガンである製品原料に妥当な価格を支払うことを厭わないです。こうした動向を背景に、数多くのビーガン製品メーカーがヴィーガン食のような様々な製品を発売しています。

2024年の市場はオフライン流通チャネルのセグメントが支配的でした。ビーガンのアウトレットやレストランの存在も、魅力的なビジネスチャンスとなっています。ニュージャージー州でビーガンのスナック、食品、デザート、レシピを提供する人気店には、Alternative Plate、Blueberry Cafe、Greens &Grainsなどがあります。ニュージャージー州のビーガン製品市場は、多数の地域プレーヤーと数社の国際的プレーヤーの存在によって特徴付けられています。

ニュージャージー州のビーガン製品市場:分析概要

  • 製品別では、食品セグメントが2024年に51.8%以上の最大の収益シェアを占めました。このセグメントは肥満と胃腸障害の増加が牽引しています。
  • 飲料分野は、スムージー、ジュース、ネクター、植物性ミルクなど、フルーツベースの飲料への志向の高まりに起因して、予測期間中に大きな成長を遂げると予測されています。
  • 流通チャネルの面では、プレミアムブランドとプライベートブランドブランドの両方が広く利用可能であるため、オフラインセグメントが2024年に最大の収益シェアを占めました。
  • 製品発売は、市場競争において遅れをとらないために大多数の市場プレーヤーが展開する主要戦略として浮上しました。

目次

第1章 分析方法・範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 ニュージャージー州のビーガン製品市場:変動要因・傾向・範囲

  • 市場連関の見通し
    • 親市場の見通し
    • 関連市場の見通し
  • 業界バリューチェーン分析
    • 利益率分析 (業界レベル)
  • 市場力学
    • 市場促進要因の分析
    • 市場抑制要因の分析
    • 市場機会
    • 市場の課題
  • 業界分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者の原料採用
  • 観察と推奨事項

第5章 ニュージャージー州のビーガン製品市場:製品別の推定・動向分析

  • ニュージャージー州のビーガン製品市場:主なポイント、製品別
  • 変動分析と市場シェア:製品別 (2024年・2030年)
  • 製品別 (2018~2030年)
    • 食品
    • 飲料

第6章 ニュージャージー州のビーガン製品市場:流通チャネル別の推定・動向分析

  • ニュージャージー州のビーガン製品市場:主なポイント、流通チャネル別
  • 変動分析と市場シェア:流通チャネル別 (2024年・2030年)
  • 流通チャネル別 (2018~2030年)
    • オフライン
    • オンライン

第7章 ニュージャージー州のビーガン製品市場:競合分析

  • 最新動向と影響分析:主な市場参入企業別
  • 企業分類
  • 参入企業の概要
  • 財務実績
  • 原料のベンチマーク
  • 企業市場シェア分析 (%、2024年)
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル
    • General Mills, Inc.
    • Conagra Brands, Inc.
    • Hain Celestial
    • Blue Diamond Growers
    • Eden Foods
    • Nature's Path
    • EcoFarms
    • Against the Grain
    • Pacific Foods
    • Cereal Partners Worldwide SA
図表

List of Tables

  • Table 1. New Jersey vegan products market: Key market driver analysis
  • Table 2. New Jersey vegan products market: Key market restraint analysis
  • Table 3. New Jersey vegan products market estimates & forecast, by region (USD Million)
  • Table 4. New Jersey vegan products market estimates & forecast, by product (USD Million)
  • Table 5. New Jersey vegan products market estimates & forecast, by distribution channel (USD Million)
  • Table 6. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • Table 7. Company market share, 2024 (%)
  • Table 8. Company heat map analysis, 2024
  • Table 9. Companies implementing key strategies

List of Figures

  • Fig. 1 New Jersey vegan products market segmentation
  • Fig. 2 Information procurement
  • Fig. 3 Primary research pattern
  • Fig. 4 Primary research approaches
  • Fig. 5 Primary research process
  • Fig. 6 Market snapshot
  • Fig. 7 Segment snapshot
  • Fig. 8 Regional snapshot
  • Fig. 9 Competitive landscape snapshot
  • Fig. 10 New Jersey parent industry and vegan products market size (USD Million)
  • Fig. 11 New Jersey vegan products market size, 2018 to 2030 (USD Million)
  • Fig. 12 New Jersey vegan products market: Penetration & growth prospect mapping
  • Fig. 13 New Jersey vegan products market: Value chain analysis
  • Fig. 14 New Jersey vegan products market: Dynamics
  • Fig. 15 New Jersey vegan products market: Porter's five forces analysis
  • Fig. 16 New Jersey vegan products market estimates & forecast, by product (USD Million)
  • Fig. 17 New Jersey vegan food products market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18 Ready meals market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 19 Cereals market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 20 Confectionery market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21 Bakery products market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22 Snacks market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 23 Others food products market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 24 Vegan beverage products market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 25 New Jersey vegan products market estimates & forecast, by distribution channel (USD Million)
  • Fig. 26 New Jersey Vegan products market estimates & forecast, for offline distribution channel 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 27 New Jersey Vegan products market estimates & forecast, for online distribution channel 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 28 Key company categorization
  • Fig. 29 Company market share analysis, 2024
  • Fig. 30 Strategic framework of vegan products
目次
Product Code: GVR-4-68039-661-1

New Jersey Vegan Products Market Growth & Trends:

The New Jersey vegan products market size is estimated to reach USD 812.3 million by 2030, registering a CAGR of 14.0% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The growing population of lactose-intolerant consumers in the U.S. is expected to aid the market growth as these consumers are increasingly seeking alternatives to dairy products.

Vegan products are becoming increasingly popular in the marketplace, with dynamic marketing strategies driving focused consumer demand for greater sales. Vegan-focused product sales are rising at unprecedented rates as consumers become more health-conscious, compassionate, and ecologically conscientious.

The vegan food product segment held the largest revenue share in 2024 and is expected to maintain noteworthy growth over the forecast period. Millennials have become more conscious about their health and fitness and are willing to pay a reasonable price for product ingredients that are vegan. Citing these trends, numerous vegan product manufacturers are launching various products like vegan meals.

The offline distribution channel segment dominated the market in 2024. The presence of vegan outlets and restaurants also makes it an attractive business opportunity. Some of the popular places offering vegan snacks, foods, desserts, and recipes in New Jersey are Alternative Plate, Blueberry Cafe, and Greens & Grains. The New Jersey market for vegan products has been characterized by the presence of a large number of regional and several international players.

New Jersey Vegan Products Market Report Highlights:

  • By product, the food segment accounted for the largest revenue share of more than 51.8% in 2024. The segment is being driven by increased obesity and gastrointestinal problems
  • The beverages segment is projected to experience significant growth over the forecast period, attributed to an increasing inclination towards fruit-based beverages, including smoothies, juices, nectars, and plant-based milk.
  • In terms of distribution channel, the offline segment accounted for the largest revenue share in 2024, due to the wide availability of both premium and private label brands
  • Product launch emerged as the key strategy deployed by the majority of market players to stay abreast of the competition.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. New Jersey Vegan Products Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Ingredient Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. New Jersey Vegan Products Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. New Jersey Vegan Products Market, By Product: Key Takeaways
  • 5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 5.3. Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.1. Food
      • 5.3.1.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.1.2. Ready Meals
        • 5.3.1.2.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.1.3. Cereals
        • 5.3.1.3.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.1.4. Confectionery
        • 5.3.1.4.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.1.5. Bakery Products
        • 5.3.1.5.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.1.6. Snacks
        • 5.3.1.6.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.1.7. Others
        • 5.3.1.7.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.2. Beverages
      • 5.3.2.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. New Jersey Vegan Products Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. New Jersey Vegan Products Market, By Distribution Channel: Key Takeaways
  • 6.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 6.3. Market Estimates & Forecasts, by Distribution Channel, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.1. Offline
      • 6.3.1.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.2. Online
      • 6.3.2.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. New Jersey Vegan Products Market: Competitive Analysis

  • 7.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 7.2. Company Categorization
  • 7.3. Participant's Overview
  • 7.4. Financial Performance
  • 7.5. Ingredient Benchmarking
  • 7.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
  • 7.7. Company Heat Map Analysis
  • 7.8. Strategy Mapping
  • 7.9. Company Profiles
    • 7.9.1. General Mills, Inc.
      • 7.9.1.1. Company Overview
      • 7.9.1.2. Financial Performance
      • 7.9.1.3. Ingredient Portfolios
      • 7.9.1.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.2. Conagra Brands, Inc.
      • 7.9.2.1. Company Overview
      • 7.9.2.2. Financial Performance
      • 7.9.2.3. Ingredient Portfolios
      • 7.9.2.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.3. Hain Celestial
      • 7.9.3.1. Company Overview
      • 7.9.3.2. Financial Performance
      • 7.9.3.3. Ingredient Portfolios
      • 7.9.3.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.4. Blue Diamond Growers
      • 7.9.4.1. Company Overview
      • 7.9.4.2. Financial Performance
      • 7.9.4.3. Ingredient Portfolios
      • 7.9.4.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.5. Eden Foods
      • 7.9.5.1. Company Overview
      • 7.9.5.2. Financial Performance
      • 7.9.5.3. Ingredient Portfolios
      • 7.9.5.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.6. Nature's Path
      • 7.9.6.1. Company Overview
      • 7.9.6.2. Financial Performance
      • 7.9.6.3. Ingredient Portfolios
      • 7.9.6.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.7. EcoFarms
      • 7.9.7.1. Company Overview
      • 7.9.7.2. Financial Performance
      • 7.9.7.3. Ingredient Portfolios
      • 7.9.7.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.8. Against the Grain
      • 7.9.8.1. Company Overview
      • 7.9.8.2. Financial Performance
      • 7.9.8.3. Ingredient Portfolios
      • 7.9.8.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.9. Pacific Foods
      • 7.9.9.1. Company Overview
      • 7.9.9.2. Financial Performance
      • 7.9.9.3. Ingredient Portfolios
      • 7.9.9.4. Strategic Initiatives
    • 7.9.10. Cereal Partners Worldwide S.A.
      • 7.9.10.1. Company Overview
      • 7.9.10.2. Financial Performance
      • 7.9.10.3. Ingredient Portfolios
      • 7.9.10.4. Strategic Initiatives