デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1405780

メディア&エンターテインメントにおけるAI市場規模、シェア、動向分析レポート:ソリューション別、用途別、地域別、セグメント予測、2023年~2030年

AI In Media & Entertainment Market Size, Share & Trends Analysis Report By Solution (Hardware/Equipment, Services), By Application (Gaming, Personalization), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 100 Pages | 納期: 2~10営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=155.76円
メディア&エンターテインメントにおけるAI市場規模、シェア、動向分析レポート:ソリューション別、用途別、地域別、セグメント予測、2023年~2030年
出版日: 2023年12月05日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~10営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

メディア&エンターテイメントにおけるAI市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、メディア&エンターテイメントにおけるAIの世界市場規模は、2023年から2030年にかけて26%のCAGRを記録し、2030年までに994億8,000万米ドルに達すると予測されています。

メディア&エンターテイメントビジネスにおけるバーチャルクリエーションの人気の高まりと、高精細グラフィックスとリアルタイムの仮想世界を作成する能力が、市場を前進させています。

人工知能は、スマートなコンテンツ分析と分類、自動画像タグ付け、スケーラブルなパーソナライゼーションと予測、時間節約型コンテンツ作成支援、テキストインテリジェンスと分析、音声制御プラットフォームなど、コンテンツプロセスのワークフローにおける様々なフェーズでコンテンツ管理を強化することで、メディア企業がこれらの利点を活用するのに役立っています。AI技術プロバイダーは、放送会社と協力してAIを組み込み、番組タイムテーブルを最適化しています。例えば、BBCはコンテンツ管理の最適化と自動化のためにAI/MLを適用する多くの取り組みを始めています。これらの活動は生放送で実施され、後のセグメントでさらに検討されています。これらのプロジェクトは、制作と配信における時間とコストの削減を目的としたワークフローの強化に的を絞っています。

映画スタジオやテレビ番組におけるAIベースのバーチャル制作インフラの利用拡大により、モーションキャプチャワークステーション、バーチャルカメラ、シミュレーションカメラ、その他のバーチャル制作ハードウェアの需要が今後数年で急増すると予想されます。映画やビデオゲームにおけるリアルな仮想要素や3次元デザインの人気の高まりは、コンピュータグラフィックスカードの需要を促進すると予想されます。

人工知能は、デザイン、広告、映画宣伝など、取引やマーケティングのためにメディア&エンターテインメント産業で実装されています。スマートなAIフレームワークは、広範なマーケティングや広告ソリューションを生み出すことができます。人工知能を使用することで、予測分析はマーケティング手続きをより迅速に行うことができます。AIによって駆動されるマーケティング・ソフトウェアは、プロモーション・アプローチを作成し、視聴者の目標に対処し、効果的な顧客ソリューションを作るのに役立ちます。例えば、「Alibaba Luban」はAIベースのグラフィック・デザイン・ソフトウェアです。これは、人間の100倍の速さでビジュアル・デザインを作成する驚異的なもので、わずか1秒で8000のバナーを作成することを意味します。

メディア&エンターテインメントにおけるAI市場レポートハイライト

  • ソリューション別では、サービス分野が予測期間中に大きな収益シェアを占めると予想されます。この成長は、バーチャルプロダクションとVFX技術における訓練された専門家の不足に起因しています。映画スタジオや映画製作者は、ビデオ作品にVFXを実装するために、資格のある代理店やそのサービスを雇うことが多いです。
  • 用途別では、販売・マーケティング分野が2022年の収益シェアでトップを占めました。AIは、メディア&エンターテインメント分野におけるデザイン、広告、プロモーションを含む取引やマーケティングの局面で使用されます。スマートAIワークフレームは、創造的なマーケティングおよび広告ソリューションを開発することができます。
  • 北米地域は市場を独占すると予測され、AIプロジェクトと関連研究開発活動に多額の投資が行われているため、産業拡大の大きな機会を提供しています。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 メディア&エンターテインメントにおけるAI市場の変数、動向、および範囲

  • 市場系統の見通し
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
  • メディア&エンターテインメントにおけるAI市場分析ツール
    • 業界分析- ポーターのファイブフォース分析
    • PESTEL分析
  • 問題点の分析

第4章 ビデオ制作、放送、ストリーミングにおける人工知能(AI)

  • 放送とメディアにおける人工知能の導入
    • コンテンツ管理
    • コンテンツの配信と配信
    • 生産
    • 収益化
    • ポストプロダクション
  • ビデオ制作における人工知能
  • ビデオエンコーディングと配信の最適化における人工知能
  • ストリーミングテクノロジーにおける機械学習アプリケーション

第5章 メディア&エンターテインメントにおけるAI市場:ソリューションの推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • メディア&エンターテインメントにおけるAI市場:ソリューション変動分析、2022年および2030年
  • ハードウェア/機器
    • メディアおよびエンターテイメント市場収益推計と予測、2017年~2030年
  • サービス
    • メディアおよびエンターテインメント市場収益推計と予測、2017年~2030年

第6章 メディア&エンターテインメントにおけるAI市場:用途の推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • メディア&エンターテインメントにおけるAI市場:用途変動分析、2022年および2030年
  • ゲーム
    • ゲーム市場収益推計と予測、2017年~2030年
  • フェイクストーリー検出
    • フェイクストーリー検出市場収益推計と予測、2017年~2030年
  • 盗作検出
    • 盗作検出市場収益推計と予測、2017年~2030年
  • パーソナライゼーション
    • パーソナライゼーション市場収益推計と予測、2017年~2030年
  • 生産計画・管理
    • 生産計画・管理市場収益推計と予測、2017年~2030年
  • 人材識別
    • 人材識別市場収益推計と予測、2017年~2030年
  • コンテンツキャプチャ
    • コンテンツキャプチャ市場収益推計と予測、2017年~2030年
    • コンテンツキャプチャ市場収益推計と予測、2017年~2030年

第7章 メディア&エンターテインメントにおけるAI市場:地域推定・動向分析

  • メディア&エンターテインメントにおけるAI市場シェア、地域別、2022年および2030年
  • 北米
    • 北米のメディア&エンターテインメントにおけるAI市場推計・予測、2017年~2030年
    • 米国
    • カナダ
  • 欧州
    • 欧州のメディア&エンターテインメントにおけるAI市場推計・予測、2017年~2030年
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
  • アジア太平洋
    • アジア太平洋のメディア&エンターテインメントにおけるAI市場推計・予測、2017年~2030年
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • 韓国
    • オーストラリア
  • ラテンアメリカ
    • ラテンアメリカのメディア&エンターテインメントにおけるAI市場推計・予測、2017年~2030年
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 中東・アフリカ
    • 中東・アフリカのメディア&エンターテインメントにおけるAI市場推計・予測、2017年~2030年
    • 南アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦

第8章 競合情勢

  • 企業の分類
  • 企業の市場での位置づけ
  • 参入企業の概要
  • 財務実績
  • 製品のベンチマーク
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル・一覧表
    • Amazon Web Services, Inc.
    • EMG
    • Gearhouse South Africa PTY Limited
    • Gravity Media
    • GrayMeta
    • International Business Machines Corporation
    • LMG, LLC
    • Matchroom Sport Ltd
    • Microsoft Corporation
    • Production Resource Group, LLC(PRG)
    • Synthesia Ltd
    • TAIT
    • Valossa Labs Ltd.
    • Veritone, Inc.
    • Pixellot
    • PlaySight Interactive LTD.
    • AISportsWatch GmbH
    • Spiideo
    • Sportway AB
    • EVS Broadcast Equipment SA
    • Hudl
    • Move.ai
図表

List of Tables

  • Table 1 Global AI in Media & entertainment market by Solution, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 2 Global AI in Media & entertainment market by Application, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 3 Global AI in Media & entertainment market by region, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 4 North America AI in Media & entertainment market by country, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 5 Europe AI in Media & entertainment market by country, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 6 Asia Pacific AI in Media & entertainment market by country, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 7 Latin America AI in Media & entertainment market by country, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 8 MEA AI in Media & entertainment market by country, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 9 Key companies launching new products/services.
  • Table 10 Key companies engaged in mergers & acquisition.
  • Table 11 Key companies engaged in Research & development.
  • Table 12 Key Companies engaged in expansion.

List of Figures

  • Fig. 1 Information procurement
  • Fig. 2 Primary research pattern
  • Fig. 3 Market research approaches
  • Fig. 4 Value chain-based sizing & forecasting
  • Fig. 5 QFD modelling for market share assessment.
  • Fig. 6 Parent market analysis
  • Fig. 7 Patient-population model
  • Fig. 8 Market formulation & validation
  • Fig. 9 AI in Media & entertainment market snapshot
  • Fig. 10 AI in Media & entertainment market segment snapshot
  • Fig. 11 AI in Media & entertainment market competitive landscape snapshot
  • Fig. 12 Market research process
  • Fig. 13 Market driver relevance analysis (Current & future impact)
  • Fig. 14 Market restraint relevance analysis (Current & future impact)
  • Fig. 15 AI in Media & entertainment market, Solution outlook key takeaways (USD Million)
  • Fig. 16 AI in Media & entertainment market: Solution movement analysis (USD Million), 2022 & 2030
  • Fig. 17 Hardware/Equipment market revenue estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18 Services market revenue estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 19 AI in Media & entertainment market: Application outlook key takeaways (USD Million)
  • Fig. 20 AI in Media & entertainment market: Application movement analysis (USD Million), 2022 & 2030.
  • Fig. 21 Gaming AI in Media & entertainment market revenue estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22 Fake Story Detection AI in Media & entertainment market revenue estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 23 Plagiarism Detection AI in Media & entertainment market revenue estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 24 Personalization AI in Media & entertainment market revenue estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 25 Production Planning and Management AI in Media & entertainment market revenue estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 26 Sales and Marketing AI in Media & entertainment market revenue estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 27 Talent Identification AI in Media & entertainment market revenue estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 28 Content Capture AI in Media & entertainment market revenue estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 29 Sports Automatic Productions AI in Media & entertainment market revenue estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 30 Regional marketplace: Key takeaways
  • Fig. 31 AI in Media & entertainment market: Regional outlook, 2022 & 2030 USD Million
  • Fig. 32 North America AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 33 U.S. AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 34 Canada AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 35 Europe AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 36 UK AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 37 Germany AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 38 France AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 39 Asia Pacific AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 40 Japan AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 41 China AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 42 India AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 43 South Korea AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 44 Australia AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 45 Latin America AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 46 Brazil AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 47 Mexico AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 48 MEA AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 49 South Africa AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 50 Saudi Arabia AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 51 UAE AI in Media & entertainment market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
目次
Product Code: GVR-4-68039-944-3

AI In Media & Entertainment Market Growth & Trends:

The global AI in media & entertainment market size is expected to reach USD 99.48 billion by 2030, registering a CAGR of 26% from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The increasing popularity of virtual creation in the media & entertainment business, and its ability to create high-definition graphics and real-time virtual worlds, are driving the market forward.

Artificial intelligence is helping media companies to leverage these benefits by enhancing content management across various phases in the workflow of content processes, including smart content analysis and categorization, automatic image tagging, scalable personalization and predictions, time-saving content creation assistance, text intelligence and analysis, and voice-controlled platforms. AI technology providers work with broadcast companies to incorporate AI to optimize programming timetables. For Instance, the BBC has started many efforts to apply AI/ML to optimize and automate content management. These activities have been implemented in a live telecast and deliberated further in later segments. These projects precisely target workflow enhancements aiming at time and cost savings in creation and distribution.

The growing use of AI-based virtual production infrastructure in movie studios and TV shows is anticipated to upsurge the demand for motion capture workstations, virtual cameras, simulation cameras, and other virtual production hardware in the coming years. The rising popularity of realistic virtual elements and three-dimensional designs for movies and video games is expected to drive the demand for computer graphics cards.

Artificial Intelligence is implemented in the Media & Entertainment industry for trading or marketing, including design, advertisements, and film promotion. Smart AI frameworks can create extensive marketing and advertising solutions. Using Artificial Intelligence, predictive analytics can perform marketing procedures faster. Marketing software driven by AI helps create promotional approaches, address audience goals, and make effective customer solutions. For Instance, 'Alibaba Luban' is an AI-based graphic design software available. It is a marvel that produces visual designs a hundred times faster than humans, which means it will create 8000 banners in just a second.

AI In Media & Entertainment Market Report Highlights:

  • Based on solution, the services segment is expected to contribute a significant revenue share over the forecast period. This growth is attributed to the lack of trained professionals in virtual production and VFX technology; film studios or moviemakers often hire qualified agencies and their services to implement VFX in their video productions
  • Based on application, the sales and marketing segment accounted for the leading revenue share in 2022. AI is used for trading or marketing aspects, including design, advertising, and promotions in the media & entertainment fields. Smart AI work-frames can develop creative marketing and advertising solutions
  • The North American region is projected to dominate the market and offers significant opportunities for industry expansion as substantial investments are being made in AI projects and related R&D activities

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Research Methodology
    • 1.2.1. Information Procurement
  • 1.3. Information or Data Analysis
  • 1.4. Methodology
  • 1.5. Research Scope and Assumptions
  • 1.6. Market Formulation & Validation
  • 1.7. Country Based Segment Share Calculation
  • 1.8. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. AI in Media & entertainment market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Market Dynamics
    • 3.2.1. Market Driver Analysis
    • 3.2.2. Market Restraint Analysis
    • 3.2.3. Industry Challenge
  • 3.3. AI in Media & entertainment market Analysis Tools
    • 3.3.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.3.1.1. Bargaining power of the suppliers
      • 3.3.1.2. Bargaining power of the buyers
      • 3.3.1.3. Threats of substitution
      • 3.3.1.4. Threats from new entrants
      • 3.3.1.5. Competitive rivalry
    • 3.3.2. PESTEL Analysis
      • 3.3.2.1. Political landscape
      • 3.3.2.2. Economic and Social landscape
      • 3.3.2.3. Technological landscape
  • 3.4. Pain Point Analysis

Chapter 4. Artificial Intelligence (AI) in Video Production, Broadcasting and Streaming

  • 4.1. Artificial Intelligence Deployments in Broadcast & Media
    • 4.1.1. Content management
    • 4.1.2. Content distribution & delivery
    • 4.1.3. Production
    • 4.1.4. Monetization
    • 4.1.5. Post-production
  • 4.2. Artificial Intelligence in Video Production
  • 4.3. Artificial Intelligence in Video Encoding and Delivery Optimization
  • 4.4. Machine Learning Applications in Streaming Technology

Chapter 5. AI in Media & entertainment market: Solution Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. AI in Media & entertainment market: Solution Movement Analysis, USD Million, 2022 & 2030
  • 5.3. Hardware/Equipment
    • 5.3.1. Hardware/Equipment AI in Media & entertainment market Revenue Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Services
    • 5.4.1. Services AI in Media & entertainment market Revenue Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. AI in Media & entertainment market: Application Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. AI in Media & entertainment market: Application Movement Analysis, USD Million, 2022 & 2030
  • 6.3. Gaming
    • 6.3.1. Gaming Market Revenue Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Fake Story Detection
    • 6.4.1. Fake Story Detection Market Revenue Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Plagiarism Detection
    • 6.5.1. Plagiarism Detection Market Revenue Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.6. Personalization
    • 6.6.1. Personalization Market Revenue Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.7. Production Planning and Management
    • 6.7.1. Production Planning and Management Market Revenue Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.8. Talent Identification
    • 6.8.1. Talent Identification Market Revenue Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.9. Content Capture
    • 6.9.1. Content Capture Market Revenue Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.9.1.1. Sports Automatic Productions
      • 6.9.1.2. Video production
      • 6.9.1.3. Broadcasting & live streaming
      • 6.9.1.4. Analytics
    • 6.9.2. Content Capture Market Revenue Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. AI in Media & entertainment market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. AI in Media & entertainment market Share, By Region, 2022 & 2030, USD Million
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. North America AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. U.S.
      • 7.2.2.1. U.S. AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.3. Canada
      • 7.2.3.1. Canada AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Europe AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. UK
      • 7.3.2.1. UK AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Germany
      • 7.3.3.1. Germany AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.4. France
      • 7.3.4.1. France AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Asia Pacific AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. China
      • 7.4.2.1. China AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.3. Japan
      • 7.4.3.1. Japan AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.4. India
      • 7.4.4.1. India AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.5. South Korea
      • 7.4.5.1. South Korea AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.6. Australia
      • 7.4.6.1. Australia AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Latin America
    • 7.5.1. Latin America AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Brazil
      • 7.5.2.1. Brazil AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.3. Mexico
      • 7.5.3.1. Mexico AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Middle East and Africa
    • 7.6.1. Middle East and Africa AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.2. South Africa
      • 7.6.2.1. South Africa AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.3. Saudi Arabia
      • 7.6.3.1. Saudi Arabia AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.4. UAE
      • 7.6.4.1. UAE AI in Media & entertainment market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Landscape

  • 8.1. Company Categorization
  • 8.2. Company Market Positioning
  • 8.3. Participant's Overview
  • 8.4. Financial Performance
  • 8.5. Product Benchmarking
  • 8.6. Company Heat Map Analysis
  • 8.7. Strategy Mapping
  • 8.8. Company Profiles/Listing
    • 8.8.1. Amazon Web Services, Inc.
    • 8.8.2. EMG
    • 8.8.3. Gearhouse South Africa PTY Limited
    • 8.8.4. Gravity Media
    • 8.8.5. GrayMeta
    • 8.8.6. International Business Machines Corporation
    • 8.8.7. LMG, LLC
    • 8.8.8. Matchroom Sport Ltd
    • 8.8.9. Microsoft Corporation
    • 8.8.10. Production Resource Group, L.L.C. (PRG)
    • 8.8.11. Synthesia Ltd
    • 8.8.12. TAIT
    • 8.8.13. Valossa Labs Ltd.
    • 8.8.14. Veritone, Inc.
    • 8.8.15. Pixellot
    • 8.8.16. PlaySight Interactive LTD.
    • 8.8.17. AISportsWatch GmbH
    • 8.8.18. Spiideo
    • 8.8.19. Sportway AB
    • 8.8.20. EVS Broadcast Equipment S.A.
    • 8.8.21. Hudl
    • 8.8.22. Move.ai