市場調査レポート
商品コード
1234441
曖昧になるフードサービス産業のチャネル境界 - 消費者インサイトの分析、動向、持続可能性、ケーススタディBlurring Channel Boundaries in the Foodservice Industry - Analyzing Consumer Insights, Trends, Sustainability and Case Studies |
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曖昧になるフードサービス産業のチャネル境界 - 消費者インサイトの分析、動向、持続可能性、ケーススタディ |
出版日: 2023年01月30日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 27 Pages
納期: 即納可能
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当レポートでは、フードサービス産業の動向について調査分析し、大手フードサービス企業が都市や郊外のライフスタイルに適応するため、どのように独立の販路でない代替チャネルを活発に模索しているか、考察しています。
This report is part of a series on key trends which are currently affecting the foodservice landscape. It looks at how leading foodservice providers are actively seeking alternative channels rather than standalone outlets to adapt to urban and suburban lifestyles.
In terms of channel location, more foodservice providers are expanding their presence in shopping arcades, including malls and supermarkets. To maximize market penetration, leading brands are venturing into even more obscure retail segments such as apparel and beauty.