市場調査レポート
商品コード
1234440
外食産業におけるデジタルライフスタイル:消費者の洞察・動向・持続可能性・ケーススタディDigital Lifestyles in the Foodservice Industry - Analyzing Consumer Insights, Trends, Sustainability and Case Studies |
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外食産業におけるデジタルライフスタイル:消費者の洞察・動向・持続可能性・ケーススタディ |
出版日: 2023年01月30日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 32 Pages
納期: 即納可能
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当レポートは、外食産業におけるデジタルライフスタイルの影響を調査し、ソーシャルメディアなどのデジタルツールが産業にもたらす機会などをまとめています。
This report is part of a series on key trends which are currently affecting the foodservice landscape. This report explains how digital tools such as social media prove to be an advantage for leaders in the industry to stand out.
Being digitally connected is heavily ingrained in consumers' daily lives, creating a deepening desire for instant gratification and a propensity to multitask. Foodservice providers must show efforts to tie the digital world to dining.