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市場調査レポート
商品コード
1725046

Frost Radar:ラテンアメリカにおけるCXMサービス、2025年

Frost Radar: Customer Experience Management Services in Latin America, 2025


出版日
ページ情報
英文 33 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
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Frost Radar:ラテンアメリカにおけるCXMサービス、2025年
出版日: 2025年04月25日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 33 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 目次
概要

主要企業を刺激するベンチマーキングシステム - 新しい案件の流れと成長パイプラインを促進するイノベーション

このFrost Radar(TM)では、ラテンアメリカのCXM(カスタマーエクスペリエンスマネジメント)情勢を調査しています。この調査には、社内およびシェアードサービスセンターでの業務を除く、アウトソーシングサービスのみを対象としています。また、各地域で提供されるサービスや、ラテンアメリカの拠点から海外の国々に提供されるサービスも含まれます。

CXMは、より広範なビジネスプロセスアウトソーシング業界の一部です。企業が社内でサービスを遂行する代わりに、外部のサプライヤーに委託するビジネス形態です。サービスには、顧客とのやり取りや複雑なバックオフィスプロセスの処理から、顧客ライフサイクル全体を通じて消費者とブランドとの関係全体を管理するものまで、さまざまなものがあります。サプライヤーは、顧客ケア、顧客維持、顧客獲得、ヘルプデスク、テクニカルサポート、回収、法人顧客向けのテレマーケティング/テレセールスなど、大量のインバウンド/アウトバウンドの顧客対応に特化しています。

Frost & Sullivanは、このFrost Radar(TM)分析に企業が含まれるためのいくつかの要因を考慮しました。例えば、ローカル市場での存在感、包括的で一貫したマーケティングプログラムによるブランド認知度、総収益、イノベーションへの取り組み、倫理的配慮などです。

Frost & Sullivanは、200以上の組織から構成される細分化された市場において、このFrost Radar(TM)分析の上位19社を独自にプロットしました。Frost & Sullivanは、業界内の多数の企業を分析します。Frost & Sullivanは、業界内の数多くの企業を分析し、その中からリーダーシップやその他の卓越性に基づいてさらなる分析を行う企業を選び、10項目の「成長(Growth)」と「イノベーション(Innovation)」の基準でベンチマークを行い、Frost Radar(Frost Radar(TM))でのポジションを明らかにします。Frost Radar(TM)に掲載された各企業の競合プロファイルを提示し、各企業の強みと、その強みに最も適したビジネスチャンスを考察しています。

目次

戦略的インペラティブと成長環境

Frost Radar(TM):ラテンアメリカにおけるCXMサービス

Frost Radar(TM):主要企業

  • AeC
  • AlmvavivA
  • Alorica
  • Apex America
  • Atento
  • Concentrix
  • Emtelco
  • Foundever
  • ibex
  • IntouchCX
  • itel
  • KM2 Solutions
  • Konecta
  • Startek
  • Sutherland Global Services
  • TELUS Digital Experience
  • Telvista
  • TP
  • TTEC

ベストプラクティスと成長機会

  • ベストプラクティス
  • 成長機会

Frost Radar(TM)分析

次のステップ:Frost Radar(TM)を活用して主要ステークホルダーに力を与える

  • Frost Radar(TM)に掲載される意義
  • Frost Radar(TM)はCEOの成長チームに力を与える
  • Frost Radar(TM)は投資家に力を与える
  • Frost Radar(TM)は顧客に力を与える
  • Frost Radar(TM)は取締役会に力を与える

免責事項

目次
Product Code: KB75-76

A Benchmarking System to Spark Companies to Action - Innovation That Fuels New Deal Flow and Growth Pipelines

This Frost Radar™ examines the Latin American customer experience (CX) management landscape. It includes outsourcing services alone, excluding operations performed in-house and in shared service centers. It encompasses the services delivered in each local market and those from Latin American locations to countries overseas.

CX management is a subset of the much broader business process outsourcing industry. It is a business arrangement in which a company contracts an outside supplier to perform a service rather than accomplishing it in-house. Services can range from handling customer interactions or complex back-office processes to managing the entire relationship between consumers and brands throughout the customer lifecycle. Suppliers specialize in dealing with high volumes of inbound and outbound customer interactions for customer care, retention, and acquisition; help desk; technical support; collections; and telemarketing/telesales for business clients.

Frost & Sullivan considered several factors for a company to be included in this Frost Radar™ analysis, such as local market presence; brand awareness through comprehensive, consistent marketing programs; total revenue; innovation initiatives, and ethical considerations.

In a fragmented market composed of more than 200 organizations, Frost & Sullivan independently plotted the top 19 companies in this Frost Radar™ analysis. Frost & Sullivan analyzes numerous companies in an industry. Those selected for further analysis based on their leadership or other distinctions are benchmarked across 10 Growth and Innovation criteria to reveal their position on the Frost Radar™. The publication presents competitive profiles of each company on the Frost Radar™ considering their strengths and the opportunities that best fit those strengths.

Table of Contents

Strategic Imperative and Growth Environment

Frost Radar™: Customer Experience Management Services in Latin America

Frost Radar™: Companies to Action

  • AeC
  • AlmvavivA
  • Alorica
  • Apex America
  • Atento
  • Concentrix
  • Emtelco
  • Foundever
  • ibex
  • IntouchCX
  • itel
  • KM2 Solutions
  • Konecta
  • Startek
  • Sutherland Global Services
  • TELUS Digital Experience
  • Telvista
  • TP
  • TTEC

Best Practices & Growth Opportunities

  • Best Practices
  • Growth Opportunities

Frost Radar™ Analytics

Next Steps: Leveraging the Frost Radar™ to Empower Key Stakeholders

  • Significance of Being on the Frost Radar™
  • Frost Radar™ Empowers the CEO's Growth Team
  • Frost Radar™ Empowers Investors
  • Frost Radar™ Empowers Customers
  • Frost Radar™ Empowers the Board of Directors

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