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市場調査レポート
商品コード
1725032

Frost Radar:欧州におけるCXMアウトソーシング、2025年

Frost Radar: Customer Experience Management Outsourcing in Europe, 2025


出版日
ページ情報
英文 28 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=145.81円
Frost Radar:欧州におけるCXMアウトソーシング、2025年
出版日: 2025年04月15日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 28 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

主要企業を刺激するベンチマーキングシステム - 新しい案件の流れと成長パイプラインを促進するイノベーション

このFrost Radar(TM)では、欧州のCXMアウトソーシング情勢を調査しています。CXMは、より広範なビジネスプロセスアウトソーシング業界のサブセットです。通常、アウトソーシングとは、企業が社内でサービスを遂行するのではなく、外部のサプライヤーと契約してサービスを遂行するビジネス上の取り決めのことです。サービスには、顧客とのやり取りや複雑なバックオフィスプロセスの処理から、顧客ライフサイクル全体を通じた消費者とブランドとの関係の管理まで、さまざまなものがあります。サプライヤーは、顧客ケア、顧客維持、顧客獲得、ヘルプデスク、テクニカルサポート、回収、法人顧客向けのテレマーケティング/テレセールスなど、大量のインバウンド/アウトバウンド対応に特化しています。

Frost & Sullivanによる、Frost Radar(TM)に含まれる企業のいくつかの要因:

  • CXサービスの定期的な販売と運営
  • 包括的かつ一貫したマーケティングプログラムによるブランド認知
  • フルフィルメント地域(オンショア、ニアショア、オフショア)を問わず、欧州を拠点とする顧客への年間売上高が2億ユーロ以上であること
  • 複数の業界において、少なくとも25社のアクティブな欧州顧客
  • マーケットプレースに大きなインパクトを与えるイノベーションへの取り組み
  • 複数の環境、社会、ガバナンス基準の遵守

250以上の組織からなる非常に細分化された市場において、Frost & SullivanはこのFrost Radar(TM)分析で上位14社を独自にプロットしました。

成長指数は、企業の成長パフォーマンスと実績を評価するもので、完全に整合した成長戦略とビジョン、強固な成長パイプラインシステム、市場・競合・エンドユーザーに焦点を当てた効果的な営業・マーケティング戦略を策定し、実行する能力も評価します。

イノベーション指数は、破壊的なメガトレンドを明確に理解した上で開発され、世界に適用可能で、複数の市場に対応するために進化・拡大が可能で、変化する顧客のニーズに合致した製品/サービス/ソリューションを開発する企業の能力を評価する指標です。

Frost & Sullivanは、業界内の多数の企業を分析します。Frost & Sullivanは、業界内の数多くの企業を分析し、その中からリーダーシップやその他の卓越性に基づいてさらに分析する企業を選び、10項目の「成長」と「イノベーション」の基準でベンチマークを行い、Frost Radar(TM)におけるその企業のポジションを明らかにします。Frost Radar(TM)に掲載された各企業の競合プロファイルを示し、各企業の強みと、その強みに最も適したビジネスチャンスを考察しています。

目次

戦略的インペラティブと成長環境

Frost Radar:欧州におけるCXMアウトソーシング

Frost Radar:主要企業

  • Atento
  • Capita
  • Concentrix
  • Covisian
  • Firstsource
  • Foundever
  • Infosys BPM
  • Intelcia
  • Konecta
  • Mplus
  • Tech Mahindra
  • TELUS Digital Experience
  • TP
  • Transcom

ベストプラクティスと成長機会

Frost Radar分析

  • Frost Radar:将来の成長可能性をベンチマーク 2つの主要指標、10の分析成分、1つのプラットフォーム

次のステップ:Frost Radarを活用して、主要ステークホルダーに力を与える

  • Frost Radarに掲載される意義
  • Frost RadarはCEOの成長チームに力を与える
  • Frost Radarは投資家に力を与える
  • Frost Radarは顧客に力を与える
  • Frost Radarは取締役会に力を与える

次のステップ

免責事項

目次
Product Code: KB43-76

A Benchmarking System to Spark Companies to Action - Innovation that Fuels New Deal Flow and Growth Pipelines

This Frost Radar™ examines the European customer experience management (CXM) outsourcing landscape. CXM is a subset of the much broader business process outsourcing industry. Usually, it is a business arrangement in which a company contracts an outside supplier to perform a service rather than accomplishing it in-house. Services can range from handling customer interactions or complex, back-office processes to managing the relationship between consumers and brands throughout the customer lifecycle. Suppliers specialize in dealing with high volumes of inbound and outbound interactions for customer care, retention, and acquisition; help desk; technical support; collections; and telemarketing/telesales for business clients.

Frost & Sullivan considered several factors for a company to be included in this Frost Radar™:

  • Regularly sales and operations of CX services
  • Brand awareness through comprehensive and consistent marketing programs
  • Annual revenue of at least €200 million in sales for European-based clients, regardless of the fulfillment region (onshore, nearshore, offshore)
  • A minimum of 25 active European clients in several industry verticals
  • Innovation initiatives that have a significant impact in the marketplace
  • Adherence to several environmental, social, and governance standards.

In a highly fragmented market consisting of more than 250 organizations, Frost & Sullivan independently plotted the top 14 companies in this Frost Radar™ analysis.

The Growth Index is a measure of a company's growth performance and track record, along with its ability to develop and execute a fully aligned growth strategy and vision; a robust growth pipeline system; and effective market, competitor, and end-user-focused sales and marketing strategies.

The Innovation Index is a measure of a company's ability to develop products/services/solutions that are developed with a clear understanding of disruptive megatrends, are globally applicable, can evolve and expand to serve multiple markets, and are aligned to customers' changing needs.

Frost & Sullivan analyzes numerous companies in an industry. Those selected for further analysis based on their leadership or other distinctions are benchmarked across 10 Growth and Innovation criteria to reveal their position on the Frost Radar™. The publication presents competitive profiles of each company on the Frost Radar™ considering their strengths and the opportunities that best fit those strengths.

Table of Contents

Strategic Imperative and Growth Environment

Frost Radar: Customer Experience Management Outsourcing in Europe

Frost Radar: Companies to Action

  • Atento
  • Capita
  • Concentrix
  • Covisian
  • Firstsource
  • Foundever
  • Infosys BPM
  • Intelcia
  • Konecta
  • Mplus
  • Tech Mahindra
  • TELUS Digital Experience
  • TP
  • Transcom

Best Practices & Growth Opportunities

Frost Radar Analytics

  • Frost Radar: Benchmarking Future Growth Potential 2 Major Indices, 10 Analytical Ingredients, 1 Platform

Next Steps: Leveraging the Frost Radar to Empower Key Stakeholders

  • Significance of Being on the Frost Radar
  • Frost Radar Empowers the CEO's Growth Team
  • Frost Radar Empowers Investors
  • Frost Radar Empowers Customers
  • Frost Radar Empowers the Board of Directors

Next Steps

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