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市場調査レポート
商品コード
1490860
世界のオフハイウェイ機器業界の見通し、2024年Global Off-highway Equipment Industry Outlook 2024 |
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世界のオフハイウェイ機器業界の見通し、2024年 |
出版日: 2024年04月24日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 即日から翌営業日
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デジタルソリューションによる機器サービスとメンテナンスへの重点的な取り組みが成長機会をもたらす
Frost & Sullivanは、この分析では、農業、建設、鉱業の用途を中心としたオフハイウェイ機器業界を対象としています。調査対象地域は米国、欧州(欧州連合と英国)、アジア(中国とインド)、オーストラリア、ラテンアメリカ、その他の地域です。調査期間は2023-2024年で、2023年を基準年、2024年を予測年としています。
分析によれば、今年の業界は多くの課題に直面しています。パンデミック後の回復の中で、現在進行中のロシア・ウクライナ戦争、イスラエル・ハマス戦争がサプライチェーンに深刻な影響を及ぼしています。米国や欧州などの主要地域におけるサプライチェーンの問題を克服した後、OEMは受注残を消化しました。しかし、金利回復とインフレの遅れは、主要な顧客グループの機器購入に不確実性と躊躇を引き起こしています。
OEM、ディーラー、メンテナンス、サービスプロバイダーは、顧客の短期的思考に対応するために戦略を更新しています。供給側では、OEM、ディーラー、サプライヤーが、サプライチェーンを安定させるために、製造のニアショアリングを進めています。需要側では、B2BやB2Cの顧客グループが、再製造部品によって機器の寿命を延ばし、レトロフィットによって機能を更新しています。Frost & Sullivanは、これにより利害関係者の間でテクノロジーへの注目が高まり、機器ゲートウェイをターゲットとして機能強化が進むと予想しています。
中国、欧州、中東における地域的課題により、OEMやサプライヤーは北米やラテンアメリカ市場へのさらなる進出を図っています。加えて、業務とソリューションのデジタル化に対する需要の高まりにより、スタートアップ企業の新たな波がカスタマイズされたサービスを提供するようになっています。OEMとスタートアップ企業の戦略的相乗効果は、デジタルテクノロジー分野への進出を後押しします。障壁が少なく、投資収益率が高いことから、自動化はオフハイウェイ機器業界の重点分野となります。
政府の優遇措置と官民パートナーシップにより、OEMはバッテリー製造拠点の拡大に注力できるようになります。垂直統合は製品ポートフォリオを拡大し、最終顧客向けのワンストップソリューションを可能にします。Frost & Sullivanは、この分野における顧客の躊躇を解消するため、低コストの自律型ソリューションと自動化を提供する戦略的パートナーシップを期待しています。
この分析では、過去数年間の関連する業界動向を詳しく説明し、動向、注目すべき参入企業、パートナーシップのハイライト、地域別・用途別の販売数と収益予測、収益を上げるために検討できる機会の考察を通じて、利害関係者に洞察を提供します。
Higher Focus on Equipment Services and Maintenance through Digital Solutions Enables Growth Opportunities
In this analysis, Frost & Sullivan covers the off-highway equipment industry, focusing on agriculture, construction, and mining applications. The geographic scope is global, including the United States, Europe (the European Union and the United Kingdom), Asia (China and India), Australia, Latin America, and the Rest of the World. The study period is 2023-2024, with 2023 as the base year and 2024 as the forecast year.
Our analysis shows that the industry faces many challenges this year. Occurring amid a post-pandemic rebound, the ongoing Russo-Ukrainian and Israel-Hamas wars have severely impacted supply chains. After overcoming supply chain issues in major regions such as the United States and Europe, original equipment manufacturers (OEMs) have fulfilled order backlogs. However, the lag in interest rate recovery and inflation is causing uncertainty and hesitance in equipment purchasing for major customer groups.
OEMs, dealerships, maintenance, and service providers are updating strategies to accommodate customers' short-term mindset. On the supply side, OEMs, dealers, and suppliers are nearshoring manufacturing to stabilize the supply chain. On the demand side, business-to-business and business-to-consumer customer groups are extending equipment life through remanufactured components and updating functions through retrofits. Frost & Sullivan expects this to increase technology focus among stakeholders, targeting equipment gateways to enhance their functions.
Regional challenges in China, Europe, and the Middle East have caused OEMs and suppliers to expand further into the North and Latin American markets. In addition, the increasing demand to digitize operations and solutions has allowed a new wave of start-ups to provide customized offerings. Strategic synergies between OEMs and start-ups will support their expansion into digital technology spaces. Due to minimal barriers and high return on investments, automation will be a focus area in the off-highway equipment industry.
Government incentives and public-private partnerships will allow OEMs to focus on expanding their battery manufacturing footprint. Vertical integration will broaden the product portfolio and enable one-stop solutions for end customers. Frost & Sullivan anticipates strategic partnerships to offer low-cost autonomous solutions and automation to alleviate customer hesitance in this space.
This analysis offers stakeholders insights by detailing relevant industry developments in the last few years; highlighting trends, notable participants, and partnerships; providing unit sales and revenue forecasts by region and application; and discussing opportunities they can explore to generate revenue.