表紙:リテールヘルスの変革:動向分析と従来型医療提供者への影響
市場調査レポート
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1322965

リテールヘルスの変革:動向分析と従来型医療提供者への影響

Transformation of Retail Health: Analysis of Trends and Their Impact on Traditional Healthcare Providers

出版日: | 発行: Frost & Sullivan | ページ情報: 英文 52 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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リテールヘルスの変革:動向分析と従来型医療提供者への影響
出版日: 2023年07月31日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 52 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

小売業者の患者中心主義と従来型医療における課題が変革的成長を促す

リテールヘルス・プロバイダーは、薬局、予防医療、緊急医療、慢性疾患管理、予防接種、遠隔医療、ウェルネス、そしてウィメンズヘルスへの新たな注目といった医療サービスを提供することで、従来の医療の空白を埋めています。高額な医療費は、医療や薬へのアクセスを阻む障壁であり、保険未加入者や高齢者に最も影響を与えています。人々はしばしば薬の補充、経過観察、治療サイクルをスキップし、その費用を支払う余裕がありません。国民のかなりの割合が、医療費のために借金を抱えています。このような高コストにもかかわらず、医療サービスは水準に達しておらず、国民の大多数が従来の制度に不満を抱いています。地方や遠隔地の患者は、プライマリケアへのアクセスに苦労しています。コストと利便性に関連する数多くの課題が、患者をリテールヘルス・システムへの切り替えへと導いています。

当レポートではリテールヘルスを、大型小売店・ドラッグストア・日用品ディスカウント小売店 (歴史的に薬局サービスを提供してこなかった小売店も含む) が提供する医療・ウェルネスサービスと定義します。当レポートでは、米国のリテールヘルス市場の概要と、それが従来の医療提供者に与える影響について解説します。

目次

戦略的課題

  • なぜ成長が難しくなっているのか?
  • The Strategic Imperative 8 (TM)
  • リテールヘルス業界と従来型医療に対する戦略的重要課題:上位3項目のインパクト
  • Growth Pipeline Engine (TM):成長機会による促進

成長機会分析

  • 分析範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 正しい定義
  • リテール医療のモデル
  • 小売医療サービスの種類
  • 医療連続体におけるリテールヘルスの役割拡大
  • 従来型医療におけるギャップ-リテールヘルスにとっての主要な促進要因
  • リテールヘルスの促進要因と阻害要因
  • 小売薬局に対する消費者の嗜好の高まり
  • ペイシェントジャーニー-従来型とリテールヘルスの比較
  • リテールヘルスにとっての機会
  • 競合情勢
  • CVS Health-The Minute Clinic (リテールヘルス)
  • CVS Health-Oak Street Health (プライマリーケア)
  • CVS Health-Aetna Health (支払者)
  • Kroger-The Little Clinic
  • Walgreens-VillageMD
  • Kaiser Permanente Target Clinic
  • Walmart Health Center
  • Amazon-One Medical
  • その他の主要ベンダー
  • テクノロジーを可能にするベンダー
  • 小売業者による主な価値提案
  • リテールヘルスが医療システムに与える影響
  • 従来の医療提供者にとっての課題

成長機会ユニバース

  • 成長機会1:店舗内診療所
  • 成長機会2:併設型・店舗外診療所
  • 成長機会3:行動健康/メンタルヘルスとウェルネス
  • 成長機会4:臨床試験とRWEサービス
  • 成長機会5:ウィメンズヘルス
  • 別紙リスト
  • 免責事項
目次
Product Code: K8E6-48

Retailers' Patient Centricity and Challenges in Traditional Healthcare Drive Transformational Growth

Retail health providers fill the traditional healthcare void by offering healthcare services, such as pharmacy, preventive care, urgent care, chronic condition management, vaccinations, telehealth, wellness, and an emerging focus on women's health. High cost is a barrier to healthcare and medication access, affecting uninsured and aged populations the most. People often skip their medication refills, follow-up visits, and treatment cycles, failing to afford the cost. A significant proportion of the population is in debt due to healthcare bills. Despite such high costs, healthcare services have not been up to standard, and a majority of the population is dissatisfied with the traditional system. Patients from rural and remote locations struggle to access primary care. Numerous challenges related to cost and convenience lead patients to switch to retail health systems.

This study defines retail health as healthcare and wellness services provided by big-box retailers, drugstores, and discount retailers of consumer products, including those that have historically not offered pharmacy services. This report will give an overview of the US retail health market and its impact on traditional healthcare providers.

Table of Contents

Strategic Imperatives

  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • The Impact of the Top 3 Strategic Imperatives on the Retail Health Industry and Traditional Healthcare
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™

Growth Opportunity Analysis

  • Scope of Analysis
  • Market Segmentation
  • Getting the Definition Right
  • Retail Care Models
  • Types of Retail Health Offerings
  • Retail Health's Expanded Healthcare Role in the Continuum of Care
  • Gaps in Traditional Healthcare-Key Drivers for Retail Health
  • Retail Health Drivers and Restraints
  • Growing Consumer Preference for Retail Pharmacies
  • Patient Care Journey-Traditional Compared to Retail Health
  • Opportunity for Retail Health
  • Competitive Landscape
  • CVS Health-The Minute Clinic (Retail Health)
  • CVS Health-Oak Street Health (Primary Care)
  • CVS Health-Aetna Health (Payer)
  • Kroger-The Little Clinic
  • Walgreens-VillageMD
  • Kaiser Permanente Target Clinic
  • Walmart Health Center
  • Amazon-One Medical
  • Other Key Vendors
  • Technology Enabling Vendors
  • Key Value Propositions by Retailers
  • Retail Health Impact on Healthcare Systems
  • Imperatives for Traditional Healthcare Providers

Growth Opportunity Universe

  • Growth Opportunity 1: In-store Health Clinics
  • Growth Opportunity 2: Co-located and Outside-store Health Clinics
  • Growth Opportunity 3: Behavioral/Mental Health and Wellness
  • Growth Opportunity 4: Clinical Trials and RWE Services
  • Growth Opportunity 5: Women's Health
  • List of Exhibits
  • Legal Disclaimer